... לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל
עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, ... בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול
עסקה עם לקוח, איך לסגור
עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה וכאן נסביר, לגבי איך לחזור בך מהצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ואיך לא לבטל
עסקה עם לקוח, למרות
שהעסקה כמעט עומדת להתבטל בגלל תמחור שגוי שלך? ואיך אתה יכול לתקן הצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ומה לעשות אם נתת ללקוח תמחור שגוי ומחיר שגוי בטעות? ועוד. ... ספק, נותן ללקוח הצעת מחיר, על מנת להרוויח ולא להפסיד
מהעסקה. דהיינו, הספק בודק את העלויות שהוא חושב שיהיו לו, הוא מוסיף עליהן אחוז רווח מסוים ובהתאם לכך הוא מוציא הצעת מחיר ללקוח. וזה אומר, שאם ממסמכי הזמנת ... אתה בשום אופן לא מוכן לקבל. ונניח שמבחינתך לבטל את
העסקה, אם הוא מתעקש לקבל את מה שהוא מבקש. נניח שמבחינתך המצב הוא, שאתה מוכן לבטל את
העסקה אם הוא ממשיך להתעקש שתיצמד למחיר שנתת לו, על מה שהוא ביקש. בנקודה הזאת, בעצם כאשר הוא אומר לך, איך אתה יכול לחזור בך מהצעת המחיר, בהתאם למה שהוא ... צודק, אבל אם הוא מתעקש, הרי שמבחינתך לבטל איתו את
העסקה לחלוטין. דהיינו, הוא מבלבל לך במוח, איך זה שנתת הצעת מחיר, למשהו שלא הגיוני לתת לו הצעת מחיר. אבל בעיה שלך שנתת הצעת מחיר. ואתה בעצם יכול לומר ... מחיר בטעות ואני לא מוכן להמשיך את התהליך, אני מבטל את
העסקה. אלא מה, שלכאורה האמת היא, שאתה לא רוצה את
העסקה בתנאים שלה. אז אם הלקוח ממשיך להתעקש, שזאת בעיה שלך שנתת לו מחיר בטעות, אז לכאורה הגיוני לומר ללקוח, שזאת הופכת להיות בעיה שלו שזאת בעיה שלך ושאתה הולך לבטל לו את
העסקה ושילך לחפש את החברים שלו... אלא מה? שאם תעשה את זה, זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבטל את
העסקה באמת. וההעדפה שלך היא, שהוא יוותר על הבקשה שלו ושלא יבטל את
העסקה. אז איך אפשרי לאיים על הלקוח שאתה תבטל את
העסקה, בלי לאיים עליו את זה בצורה ישירה? ואיך להגדיל את הסיכוי שכן תהיה
עסקה בכל מחיר, בלי שתצטרך לסגת
מהעסקה? והתשובה לכך היא, שיש אפשרות לומר ללקוח, שאתה הולך לבטל לו את
העסקה, בלי לומר לו את זה בצורה ישירה ומפורשת. ואיך? נניח שהלקוח אומר לך אבל אתה נתת לי את המחיר הזה, בהתאם למסמכי המכרז שהיו לפניך, אתה לא יכול לחזור בך. ... איתי. כי אם לא תקבל את ההצעה שלי, אז אני לא אהיה חלק
בעסקה ואז תישאר בלי ספק אחר שהוא יותר טוב ממני. דהיינו, ברגע שאתה מדבר עם הלקוח על האפשרויות שלו, מול ספקים אחרים ואתה אומר ללקוח שיחשוב על זה שאין לו ... איום, שאתה לא תעבוד איתו ושאם הוא יתעקש, הוא לא יקבל
עסקה יותר טובה. דהיינו, לומר ללקוח האם יש לך אפשרות יותר טובה מלהתפשר ולהסכים איתי, זה כמו לומר ללקוח, אם לא תתפשר איתי, אתה הלקוח תידפק. כי אני אבטל את
העסקה ואתה תיאלץ לסגור
עסקה פחות טובה. במילים אחרות, אנחנו רומזים ללקוח, שמבחינתנו לסגת
מהעסקה, אם הוא ימשיך להתעקש על התמחור השגוי. באמצעות זה שאנחנו שואלים אותו, אם יש לו הצעה יותר טובה. דהיינו, אומרים לו, אם תמשיך להתעקש, תידפק, עם ספק ... לדעת לעשות זה בחוכמה. כדי להגדיל את הסיכוי, שכן תיסגר
עסקה ושהעסקה לא תתבטל בגלל התמחור השגוי. ...