... האם לתת או לא לתת ללקוח הנחה כלשהי, זאת שאלה בפני עצמה. לדוגמה: איך ההנחה תשפיע על הרווחיות של העסק? איך לתת הנחה ללקוח הזה, ישפיע על עסקאות אחרות עם לקוחות אחרים? כמה אני צריך את הכסף? איך ההנחה הזאת תשפיע על התזרים העסקי שלי? מה האלטרנטיבות שיש לי? והאם באמת אני חייב לתת לו את ההנחה? אולי אפשרי לשכנע את הלקוח לא לתת לו הנחה? ולמה בכלל הלקוח מבקש הנחה, אולי הלקוח רוצה דווקא לשמוע שאין הנחה, כדי להשתכנע שהעסקה נעשית במחיר הנמוך ביותר? וכיוב. שכל אלו ועוד שאלות שכאלו, הן שיקולים לגבי האם בכלל לתת ללקוח הנחה. ובמידה ...
... ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ... בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה. לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו ... מופרך בעיני הלקוח. אבל כן להשתדל לשמור על אווירה של סנכרון עם הלקוח וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, לגבי האם לסיים את מלחמת השביעי באוקטובר ולהחזיר את החטופים? התשובה של ביבי נתניהו, היא ... אחרות, גם במקרה הזה, ביבי נתניהו טעה בצורה של התשובה שלו. כי במקום לומר איך כן הוא מוכן לסגור עסקה, גם אם זה לא באמת אפשרי במציאות, במקום זה הוא אמר למה אין אפשרות לסגור עסקה. וכך משתמע שהוא נגד להחזיר את החטופים וכולי. ובהקשר הזה של שחרור החטופים, מידע נוסף אפשרי למצוא גם כאן ...
... נסביר, כי המחלה הגדולה ביותר של אנשי המכירות, היא שהלקוח מוכר להם שהוא לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. ואיש המכירות קונה את זה שהלקוח לא יכול או לא רוצה את העסקה מסיבות שונות. לדוגמה: הלקוח אומר, אין לי כסף. ואז אם איש המכירות הוא איש מכירות טיפש, אז הוא יגיד ... או שגם לא היה לו כסף? כי אם כן היה לו כסף, הרי שיותר נכון לומר, שאין לו כסף לעסקה הנוכחית, כי אתה כאיש מכירות לא מצליח לגרום לו להעריך בערך גבוה את מה שאתה רוצה למכור לו. אבל לומר שללקוח אין כסף, זה שקר! כי יש אנשי מכירות שמומחים בלהסביר למה הם לא מצליחים לסגור עסקה עם הלקוח. וכאשר שואלים אותה למה אין עסקה עם הלקוח, אז איש המכירות מציג את ההתנגדויות של הלקוח, כאילו זאת עובדה ולא מבין שזה רק פירוש ולא ...
... היא, שצריך לעשות הפרדה בין מה הכאב של הלקוח, לבין על מה צריך לדבר עם הלקוח כדי שהוא יסגור עסקה. והכאב של הלקוח, הוא רק אפשרות אחת בלבד, שבגללה יתכן שהלקוח יסגור איתך עסקה. אבל לפעמים יתכן שאתה תצטרך לדבר עם הלקוח על משהו אחר, שהוא לא הכאב של הלקוח, אבל שרק אם תדבר עליו, רק אז הלקוח יסגור איתך עסקה. בגלל שאתה יכול גם ליצור כאב ללקוח שלא היה לו קודם ואתה יכול גם להכאיב ללקוח בכאב חדש, שדרכו הוא יסגור איתך עסקה. ואני אתן דוגמה: נניח שהלקוח רוצה רכב חדש, בגלל הכאב שלו שהוא רוצה רכב בלי תקלות. אבל נניח שאתה ... בלבד. כי לפעמים הגיוני שלא תתמקד בכאב שלו, אלא במשהו אחר שיותר הגיוני שדווקא בגללו הלקוח שלך ירצה לסגור עסקה דווקא איתך ולא עם המתחרים שלך.
... יש השפעה ישירה על ההתנהלות הכלכלית ועל היכולת לפתח את עצמך כלכלית ואישית. הדוגמה שהוא נותן היא של אדם שעסק בעבר בנדלן ובמסעדנות, ועכשיו, בגלל בעיות רגשיות, הוא לא עובד בכלל. אותו אדם מסביר שהוא מדוכא רגשית ואינו מסוגל ... תקוע בבעיה זוגית קשה שאותה הוא לא מצליח לפתור. אליעד מסביר את הרעיון שהמוח של האדם זקוק לבעיות כדי להתעסק בהן. אם לאדם אין בעיות אמיתיות לפתור, המוח עלול ליצור בעיות רגשיות כמו דיכאון או חרדה כדי לספק לעצמו ... הוא ליצור לעצמך מטרה או בעיה אחרת שאתה יכול להתמודד איתה. הוא מציע לחשוב על מטרות ריאליות וקטנות, להתחיל להתעסק איתן ברצינות ולראות איך מתקדמים בהן. בצורה כזו המוח יפסיק להתעסק בדיכאון וחוסר משמעות, ויתחיל להתעסק בהתקדמות לעבר המטרה החדשה. האם עבודה פותרת דיכאון וחרדות? אליעד מדגיש שעבודה לא תמיד פותרת דיכאון, אך חוסר בעבודה ...
... הלקוח לבצע פעולה מסוימת. המדידה מאפשרת לאדם לבדוק את עצמו אובייקטיבית ולשפר את עצמו. זה נכון גם בתחום של עסקים, זוגיות ועוד. ככל שהאדם מציב לעצמו אתגרים מדידים - כך הוא יכול לדעת אם הוא משתפר. למה האדם בוחר ... כדי עשייה יומיומית? בסיום ההרצאה אליעד מציע למאזין לעבוד על פרויקטים מדידים, כמו כתיבת הסכם בצורה חכמה או התמודדות עסקית. דרך האתגרים האלה, האדם יכול לפתח שכל ולחדד את עצמו. ההתמודדות עם המציאות, כשהיא מלווה בשאלות ובתשומת לב - ...
... גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם. שיקולים מכירתיים ... את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא ... וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות. האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות. חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה. שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? ... ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי. מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? ...
... איזה דבר, שזה לא באמת הוא. וכלפיו, הוא חש אהבה או שנאה וכיוב. כגון לדוגמה, אדם שמזדהה מאוד עם העסק שלו. וההזדהות הרגשית של האדם, אם היא מספיק חזקה, היא מביאה את האדם למצב, שבו, כאשר הוא אומר אני, הוא מתכוון בעצם גם לעסק שלו. ואם העסק שלו לא מצליח, אז כאשר האדם לא אוהב את עצמו, אז בעצם הוא לא אוהב את מה שהוא חושב שזה הוא עצמו, דהיינו, העסק שלו. אבל באמת, זה בכלל לא הוא עצמו ממש, אלא רק דבר, שהוא חושב שזה הוא עצמו. או לדוגמה, ...
... / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמה שהלקוח אומר אני לא רוצה ... אתה בעצם יכול לשתול מחשבות בראש של הלקוח. מחשבה שגורמת לתת המודע של הלקוח, להחליש את ההתנגדות שלו לביצוע העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך ... מתנגד למוצר, לא מסיבה ככ חזקה, אלא מסיבה חלשה. ועל ידי זה יותר קל לשכנע את הלקוח לבצע את העסקה. והכל נעשה על ידי זה שיודעים בזמן אמת לזהות את הסיבה של ההתנגדות + יודעים איך לשנות אותה לסיבה ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: עסק, כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: עסק, איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? מה המשמעות של החיים? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מנטור, הכוונה אישית, אימון אישי לילדים בתחום עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331