... לקוח קונה מוצר, שהוא חושב שיעשה לו טוב עבורו,
מנקודת המבט שלו כלקוח. וזה נכון שאם תאמין במוצר, אולי יהיה לך ... מוצר שהוא יחשוב שיש לו יתרונות ברכישת המוצר
מנקודת המבט שלו, גם אם יש במוצר הזה חסרונות, גם
מנקודת המבט של הלקוח. ובתנאי,
שמנקודת המבט של הלקוח, רכישת המוצר, היא יותר טובה מרעה, עבור
נקודת המבט של הלקוח. ולכן כאיש מכירות, המחשבה שאומרת שאם אתה לא ... הלקוח, זוהי מחשבה שקרית ושגויה. כי עליך לחשוב
מנקודת המבט של הלקוח, שלא תמיד היא ברורה לך. אבל היא גם לא בהכרח
נקודת המבט שלך כאיש מכירות. וזה שאתה היית קונה את המוצר וזה שאתה מאמין במוצר, זה עוזר לך להתחבר
לנקודת המבט של הלקוח. אבל זה לא באמת הכרחי. ובפועל זה אומר, שעליך כאיש מכירות לחשוב
מנקודת המבט של הלקוח בלבד. האם אתה חושב שעבור הלקוח, העסקה הזאת ... זמן כלשהו? האם זאת האמת, שהעסקה הזאת, רק רעה,
מנקודת המבט של הלקוח? או שאולי
מנקודת המבט של הלקוח, יכול להיות שיש יתרונות כלשהם, שיש תועלת ... הכסף לא ראויה מיותרת טיפשית. אבל זוהי כמובן רק
נקודת המבט שלך. כי אולי
מנקודת המבט של הלקוח, היתרון היחסי הקטן הזה, והתועלת הקטנה ביותר ... הלקוח, מאוד כדאי לו לרכוש את המוצר הזה, ביחס
לנקודת המבט שלו כלקוח. כמו הדוגמה הקלאסית, שלפעמים מוכר חושב, ... הלקוח. ובשורה התחתונה, עליך לראות, כיצד הלקוח
מנקודת המבט שלו יכול להרגיש מרוצה מהעסקה. ולא הכרחי
שנקודת המבט של הלקוח, תהיה זהה
לנקודת המבט שלך. ...