... שגם האינסוף מוגבל בעצם הגדרתו כאינסופי, כי עצם ההגדרה היא הגבלה. לכן,
מנקודת מבט זו, הכל הוא רע מוחלט, הן השורש והן התוצאה. האם העולם הוא טוב מוחלט והכל אחד? האפשרות הרביעית וההפוכה לחלוטין, שאליעד כהן מציג, ... והשורש נפרד ממה שיצא ממנו המסובב הוא לא התוצאה, הוא הסיבה. ועכשיו ניתן את
נקודת המבט ההפוכה שהכל טוב, ומי שיתבונן
מנקודת מבט מסוימת הכל אחד, כל הביטויים של ההוויה נכללים בבריאה, ואם הבריאה והבורא הם אחד ומאוחדים אז הכל טוב מוחלט, והכח שמניע את הכל טוב ...