... בפועל של הדבר. וכאשר יש לך את האפשרות להיות עשיר, זה עדיין לא הופך אותך להיות עשיר בפועל. ולמה? כי ברמה המהותית, כל אפשרות שקיימת, קיימת גם האפשרות
הנגדית שלה. וברמת הפוטנציאל של המציאות, כאשר קיימת אפשרות להרוויח X כסף, הרי שברמת האפשרות קיימת גם האפשרות להפסיד X כסף. וכאשר קיימת אפשרות ... דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות
הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ולא מציגים ולא מראים לו את המקרים, של כל אותם אנשים שגם הפסידו ... הרוויחו, זה עדיין לא הוכחה לכך שאכן כולם מרווחים בפועל, או לכך שיותר אנשים מרוויחים מאשר מפסידים בפועל. ולוקחים דבר שהוא אפשרי בלבד, שקיימת גם האפשרות
הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחויבת. ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט: אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה - ...