... טוב, ראפור רע, לא
להזדהות עם הלקוח, יצירת כימיה בין אישית, ... שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? פיתוח מיומנויות ראפור, NLP, איך ליצור כימיה? שיטות שכנוע מתי וכיצד כדאי ליצור
הזדהות עם הלקוח? אנשים תמיד שואפים להרגיש ... את האינטרסים האישיים שלו על פני אינטרסים של אחרים, ולכן, כדי להגדיל את סיכויי המכירה, עולה האפשרות של יצירת
הזדהות בין המוכר ללקוח. מהי בעצם יצירת
הזדהות עם לקוח? יצירת
הזדהות היא מצב בו הלקוח מרגיש שהמוכר דומה לו ... מנוגדים, אלא שותף להבנת הצרכים שלו. ככל שהפרטים המשותפים בין המוכר ללקוח יהיו יותר ספציפיים וייחודיים, כך
ההזדהות תהיה חזקה יותר. לדוגמה, אם הלקוח ... מחברה מסוימת בכוס מסוימת, והמוכר במקרה עושה את אותו הדבר, אז כדאי שהמוכר יציין זאת בפני הלקוח. בצורה זו, נוצרת
הזדהות עמוקה יותר, והלקוח מרגיש שהמוכר מבין אותו לעומק. כיצד יצירת
הזדהות משפרת את המכירה? כאשר הלקוח מרגיש ... הוא עשוי לחשוב שאם המוכר, שהוא כמוהו, ממליץ על מוצר, אז סביר להניח שההמלצה באמת טובה גם עבורו. מתי אסור ליצור
הזדהות עם הלקוח? למרות
שהזדהות עם הלקוח יכולה להיות כלי מכירה אפקטיבי, קיימים מקרים שבהם דווקא אסור ליצור
הזדהות. המוכר צריך לבדוק האם הלקוח אוהב או ... בו צד שמרן וצד פזרן, והמוכר רוצה למכור לו מוצר יקר, עליו לבדוק האם הלקוח גאה בפזרנות שלו. אם כן, המוכר יכול
להזדהות עם הצד הפזרן של הלקוח. אך אם הלקוח דווקא נאבק בפזרנות שלו, אז המוכר צריך להימנע
מלהזדהות איתו בנקודה זו, כי הדבר יגרום ללקוח ... מסוימת? לעיתים הלקוח לא בטוח אם הוא אוהב או לא אוהב תכונה מסוימת. במקרה כזה, על המוכר לנקוט בגישה מאזנת: לשדר
הזדהות מסוימת, אך גם להציג נקודת מבט נוספת ... תמיד בודק אם המוצר באמת שווה את המחיר שלו לפני שאני קונה. השורה התחתונה - איך לפעול נכון מול הלקוח? חשוב לזכור
שהזדהות היא כלי עוצמתי, אך רק אם משתמשים בו נכון.
הזדהות כדאי לשדר רק עם תכונות שהלקוח גאה בהן, ושהוא מאמין שהן מועילות לו. יש להימנע
מלהזדהות עם תכונות שליליות, כי זה עלול לפגוע באמון של הלקוח במוכר. במצבי חוסר ודאות, כדאי להשתמש בשילוב של
הזדהות עם אמפתיה מאוזנת כדי ליצור תחושה שהמוכר מבין את הלקוח, אך גם מחפש פתרונות נכונים יותר עבורו. יצירת
הזדהות, אם כן, יכולה להיות המפתח לסגירת ... ממנו עשוי להיות נכון יותר, תלוי במטרות וברצונות האמיתיים של הלקוח. איך יוצרים ראפור עם לקוחות? מתי לא ליצור
הזדהות עם הלקוח? טכניקות לשכנוע במכירות האם כדאי
להזדהות עם לקוחות? כיצד יוצרים כימיה בין אישית? איך לזהות מה הלקוח אוהב בעצמו? מתי יצירת
הזדהות פוגעת במכירות? יצירת
הזדהות עם לקוח - האם ומתי? כל אדם שואף ... טובתם של אחרים. מכאן, עולה לכאורה כי כדי להגדיל את סיכויי המכירה, המוכר צריך לשדר ללקוח שהוא דומה לו וליצור עמו
הזדהות. מהי יצירת
הזדהות עם הלקוח? כאשר לקוח מרגיש שהמוכר הוא ... במוכר גרסה נוספת של עצמו, וכאשר מישהו שדומה לו ממליץ על מוצר - הוא עשוי להאמין שהמוצר אכן מתאים לו. כדי ליצור
הזדהות עמוקה יותר, ניתן לשים דגש על פרטים ... בכוס ספציפית, והמוכר עושה אותו דבר, הוא יכול לציין זאת. ככל שהדמיון בין המוכר ללקוח ייחודי וספציפי יותר, כך
ההזדהות תהיה עמוקה יותר, והלקוח ירגיש שהמוכר מבין אותו באמת. מדוע יצירת
הזדהות עם הלקוח עשויה לשפר את המכירה? כאשר ... כך הלקוח עשוי לחשוב: אם המוכר חושב שזה טוב עבורי - כנראה שזה באמת טוב, כי הרי הוא בדיוק כמוני. מתי אסור לשדר
הזדהות עם הלקוח? למרות היתרונות שביצירת
הזדהות, ישנם מקרים שבהם עדיף דווקא לא לשדר ...