אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק?

כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד שכיר עשוי להרגיש שהוא משקיע מאמץ רב, ובשל כך מגיע לו חלק מהרווחים. הוא עשוי לטעון שזה לא הוגן שבעלי העסק מרוויחים את רוב הכסף הגדול, ואילו הוא לא נהנה מכך באותה מידה. עובד כזה בעצם אומר: "למה אני צריך לעבוד קשה מבלי לקבל אחוזים? אני רוצה שותפות עסקית אמיתית, מגיע לי יותר מתגמול פשוט של שכיר". דוגמה שאליעד כהן נותן היא: "השכיר, המלפפון, מחליט להפוך לגנן, השכיר רוצה להפוך לעצמאי."

אך כאן טמונה נקודה מרכזית: לפני שמסכימים להכניס עובד כשותף עסקי, יש לוודא שהוא מבין לעומק מה המשמעות של שותפות אמיתית.

כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק?

אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל:
  • אפשר לתת לו אחוזים מסוימים מהמכירות שהוא מביא.
  • אפשר לתת לו תגמול או בונוס בהתאם להישגים, לרווחים או למחזור העסק.
כך הוא ירגיש שהוא חלק מההצלחה העסקית, בלי להפוך לשותף מלא בעסק. זוהי דרך מקובלת ונפוצה שמאפשרת להכיר בהישגים של העובד ולהעניק לו תחושת סיפוק ושייכות.

מה הבעיה המרכזית בשותפות עסקית עם עובד שכיר?

ברוב המקרים, עובדים שמבקשים להיכנס כשותפים לא מבינים ששותפות בעסק אינה כוללת רק זכויות והכנסות, אלא גם חובות, התחייבויות וסיכונים. עובד שכיר שרוצה להפוך לשותף לעתים קרובות מעוניין ברווחים, אך לא מוכן לקחת חלק באחריות המלאה לניהול העסק.

לדוגמה, עובד עשוי לומר: "אני רוצה לקבל אחוזים מהרווחים כי אני עובד קשה ומגיע לי." אבל השאלה היא, האם הוא גם מוכן לקחת על עצמו את החובות, ההפסדים והקשיים הקשורים בניהול העסק?

האם העובד באמת מוכן לשותפות מלאה עם זכויות וחובות?

חשוב להבהיר לעובד המעוניין בשותפות עסקית, את כל ההיבטים של ניהול עסק:
  • האם הוא מוכן להסתכן פיננסית יחד עם הבעלים?
  • האם הוא מוכן לקחת חלק בהתחייבויות מול הבנקים והספקים, כולל סיכון של כספו הפרטי?
  • האם הוא מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים?
רוב העובדים רוצים "להיות שותפים" בעיקר כשהעסק מצליח, אבל אינם מוכנים לקחת את הסיכון להפסיד או להתמודד עם בעיות פיננסיות וקשיים מנהליים.

למה העובד לא תמיד רואה את כל התמונה כשמדובר בשותפות עסקית?

אליעד מדגים את הנקודה הזו באופן ברור:

לדוגמה, עובד מגיע אל בעל עסק מצליח שהשקיע שנים רבות של מאמצים והשקעות, ואומר לו: "אתה מרוויח מיליון שקל לכל יחידה של המוצר שלך, למה שלא תתן לי חלק מהרווחים?". אבל אותו עובד לא לוקח בחשבון שהבעלים עבד קשה במשך 20 שנה עד שהגיע להצלחה הזו, השקיע כספים רבים, לקח הלוואות והסתכן בכישלון ובאובדן הכל.

עובדים רבים מסתכלים רק על התוצאה הסופית, על הרווח, אך לא על התהליך הארוך והקשה של בניית עסק מצליח. הם מתעלמים מהקשיים, ההפסדים, ההשקעה והסיכון שקדמו להצלחה.

דוגמה מוחשית להמחשת הבעיה בהבנת העובדים את השותפות

נניח שאדם השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי ורשם עליו פטנט. כעת הוא מוכר כל יחידה במיליון שקלים ומרוויח סכום משמעותי. עובד חדש מגיע ואומר לו: "אתה עושה מיליון שקל על כל יחידה, זה לא הוגן, מגיע לי גם!". כאן, בעל העסק צריך לשאול את העובד: "האם אתה היית מוכן לסכן 20 שנה של מאמץ והשקעה כמו שאני סיכנתי? האם אתה מוכן לפצות אותי על השנים האלו שעברתי עד שהעסק הזה הצליח?".

התשובה של העובד כמעט תמיד תהיה שלילית, כי העובד רוצה את הרווח בלי ההיסטוריה של ההשקעה והסיכונים שהעסק עבר עד להצלחה הנוכחית.

האם קל להחליף עובד לעומת שותף עסקי?

בסופו של דבר, עובד שכיר צריך להבין שהמעמד שלו נקבע לפי חוקי ההיצע והביקוש בשוק. אם בעל העסק יכול למצוא עוד עובדים באותה רמה כמו העובד הנוכחי, אין סיבה להפוך אותו לשותף. לעומת זאת, העובד לא יכול למצוא בקלות בעל עסק שמוכן לתת לו שותפות מלאה. לכן, יש הבדל משמעותי בערך ובתרומה של כל צד לשותפות המוצעת.

לסיכום, מה צריך להבין עובד שרוצה להיות שותף בעסק?

עובד שרוצה להיכנס כשותף עסקי חייב להבין ששותפות היא עסקה של זכויות וחובות יחד. אי אפשר רק ליהנות מההכנסות ללא האחריות והסיכונים הכרוכים בכך. עליו לדעת ששותפות עסקית אינה רק ליהנות מהפירות, אלא גם להסתכן, להתחייב ולהיות שותף מלא בכל האתגרים של ניהול העסק.
מה לעשות אם עובד שכיר רוצה להפוך לשותף בעסק?

שלום חברים, מה קורה כאשר עובד שכיר שלכם מחליט שהוא רוצה להיות שותף בעסק? הוא טוען שהוא עובד קשה ומגיע לו תגמול, אולי אחוזים, כי לדעתו זה לא פייר שאתם מרוויחים את כל הכסף הגדול והוא לא מקבל חלק מהשלל. בקיצור, השכיר - "המלפפון" - החליט שהוא רוצה להפוך להיות "הגנן", רוצה להפוך לעצמאי.

אז קודם כל, זה בסדר גמור. אם יש לכם עובד שאומר שהוא אכפתי כלפי העסק, שהוא רוצה להרגיש שותף ולהיות חלק מההצלחה, זו גישה חיובית. לכן, אפשר לתגמל אותו על בסיס הצלחה, למשל לתת לו אחוז מסוים מהמכירות, מהמחזור, או מביצועים אחרים בעסק. זו דרך הגיונית להראות הערכה לעובד מסור. איך עושים את זה? אפשר להיכנס לאתר ולחפש מידע על "איך לתגמל עובדים" ולמצוא מידע נוסף.

אבל מה אם זה לא מספיק לעובד?

יש מקרים שבהם עובד אומר: "לא, אני רוצה להיות שותף מלא, אני רוצה שליטה, אני רוצה חלק בעסק, אני רוצה שזה יהיה גם שלי." כאן יש כמה דברים שצריך להבין ולבחון.

האם העובד מבין מהי באמת שותפות?

אחת הבעיות המרכזיות היא שעובדים רבים שרוצים להיות שותפים לא מבינים ששותפות משמעותה לא רק זכויות אלא גם חובות. במילים אחרות, שותף לא רק מרוויח, אלא גם נושא בסיכונים ובהתחייבויות של העסק.

רוב העובדים השכירים שמתלוננים על כך שהבוס מרוויח יותר מהם, חושבים רק על ההכנסות, אבל לא רואים את הסיכונים ואת האחריות של ניהול עסק. הם מרגישים שהם עובדים קשה והבוס שלהם "עושה כסף על חשבונם", אך הם לא מבינים את כל מה שנדרש כדי לבנות ולתחזק עסק מצליח. הם רוצים להרוויח בלי להסתכן.

מהם הסיכונים של בעל עסק?

ניהול עסק זה לא רק רווחים, אלא גם התחייבויות כספיות, אחריות משפטית, דאגה לתזרים מזומנים, שכר עובדים, ניהול ספקים, חובות, התמודדות עם הפסדים ועוד. רבים מהעסקים הגדולים של היום עברו שנים של הפסדים, לחצים, וסיכונים לפני שהצליחו. לא מדובר רק בקטיף הפירות - אלא גם בזריעה, בהשקעה ובמאמץ ממושך.

דוגמאות להבנת העניין

נניח שיש לכם עסק מצליח, ללא חובות וללא התחייבויות. העובד השכיר מסתכל עליכם ורואה רק את הרווחים. אבל מאיפה העסק הגיע למצב הזה? כנראה כי בעל העסק השקיע בו שנים של עבודה, לקח הלוואות, עבד קשה, אולי הפסיד הרבה כסף לפני שהגיע להצלחה. האם העובד השכיר היה מוכן לקחת את כל הסיכונים הללו?

ניקח דוגמה נוספת: נניח שמישהו השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי עם פטנט, וכעת כל יחידה נמכרת במיליון שקלים. מגיע עובד ואומר: "למה אתה מרוויח מיליון ואני מקבל רק בונוס קטן?" השאלה היא - האם אותו עובד היה מוכן לעבור 20 שנה של עבודה קשה, סיכונים והשקעות לפני שהעסק הפך לרווחי? כנראה שלא.

האם העובד רוצה רק את הרווחים או גם את האחריות?

כשעובד רוצה להפוך לשותף, חשוב לשאול אותו:
  • האם אתה מוכן לקחת אחריות על חובות העסק?
  • האם אתה מוכן להיות ערב לבנקים ולהתחייבויות פיננסיות?
  • האם אתה מוכן לקחת אחריות על ניהול מלא של העסק, כולל ההפסדים?
רוב העובדים רוצים שותפות ברווחים - אך לא מוכנים לשותפות בהפסדים או בסיכונים. ולכן, לפני שמישהו דורש שותפות, עליו להבין ששותפות בעסק אינה רק זכות ליהנות מההכנסות, אלא גם חובה להתמודד עם כל האחריות, הקשיים והסיכונים הכרוכים בכך.

סיכום

אם עובד רוצה להיות שותף - תוודאו שהוא מבין גם את המחויבויות שמגיעות עם זה, לא רק את ההטבות. רוב העובדים שרוצים "שותפות" בעצם רוצים רק נתח מהרווחים, אבל לא מוכנים לקחת אחריות על ההפסדים, על החובות, על הסיכונים ועל המורכבויות של ניהול עסק.

תחשבו על זה!

למידע נוסף על שותפות בעסק, ניהול עובדים ותגמול עובדים, אפשר להיכנס לאתר ולמצוא עוד מידע שימושי. בהצלחה!
ניהול עובדים בכירים, שכיר שרוצה שותפות, ניהול משא ומתן עם עובדים, האם להכניס שותף? האם להכניס את העובד כשותף? איך לתגמל עובד? הסכם שותפות, שוויון זכויות, שוויון חובות, שותפות עם עובד, עובד שותף, להכניס את העובד כשותף, שותף עובד
מאמץ מצליחנות שלילי ודאות יכולת לשאול שאלות מצליחנים חוסר וודאות מה צריך להבין אנשים מצליחנים להתלונן בעסקים גמול להיות שותף להיות שותף בעסק להיות שותף עסקי להיכנס כשותף להיכנס כשותף בעסק להיכנס כשותף לעסק להכניס שותף להכניס שותף לעסק לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לתגמל מנהל משא ומתן משא ומתן עם שותפים עסקיים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובד שרוצה עובד שרוצה להיות שותף עובד שרוצה להיות שותף בעסק עובד שרוצה להיות שותף עסקי עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק עובדים עסק עסקים קידום עובדים רוצה להיות רוצה להיות שותף רוצה להיכנס רצון שותף בעסק שותף לעסק שותף לעסקים שותף עסקי שותפויות שותפות שותפות עסקית שותפים שותפים עסקיים תגמול תגמול עובדים
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
... עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של ... מתקבלות החלטות בין עובדים למעסיקים? כאשר קבוצה של עובדים מחליטה להתאגד ולבקש העלאה בשכר, אליעד ... ההחלטות הן מצד העובדים והן מצד המעסיקים. הוא מדגים את הסוגיה באמצעות מצב שבו כל העובדים מגיעים יחד למעסיק ודורשים העלאת שכר של ... דוגמה לכך היא בעל עסק שמוכן להפסיד כעת, כי הוא משער שבעתיד הרחוק ... בפניו. כך, כאשר העובדים יבקשו תוספת בשכר, המעסיק יבחן את ... לוותר עליהם ולהביא עובדים חדשים, האם העלאת השכר אכן משתלמת לו ... אולי בכלל יחליט שהעסק הזה משעמם אותו, וזו הזדמנות עבורו לפתוח עסק חדש או לשנות כיוון. מהם השיקולים של העובדים בהחלטה האם להתפטר או לדרוש שכר גבוה? ... אליעד מבהיר שגם העובדים מקבלים החלטות על בסיס שיקולים דומים. הם ... את האפשרות למצוא עבודה אחרת טובה יותר, ואת המשמעות של הישארות במקום העבודה בתנאים קיימים. לכן, כשהם מאיימים להתפטר, ... במדויק מה יחליטו העובדים והמעסיק? אליעד מסביר בצורה מעמיקה שכאשר ... מוחלטת מה יחליטו העובדים והמעסיקים בעתיד. למרות שאנחנו מכירים את ... בין קבלת החלטות עסקיות לרצון של אלוהים? לקראת סוף ההרצאה, ... כלכלית? מה לעשות כשעובדים מאיימים להתפטר? האם אלוהים חייב לקיים ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל ... פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית. מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות? דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד מציע לבצע את השלבים הבאים: ראשית, לבדוק האם קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי העובד חושש לתת מידע שגוי או שאינו מרגיש בטוח בתפקידו.
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר עצמו ופחות מדי בצרכים ... החיסרון האמיתי שהלקוח מעוניין למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה לקנות? אליעד כהן מדגיש שעל ... אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא לקנות הוא בסך הכל צורה של ... על המוצר, חייב איש המכירות לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון? המונחים מהות וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח מגיע לחנות או מתעניין ... מטעות זו, על איש המכירות לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את המהות הפנימית של רצון הלקוח, ... המוצר שלו בצורה טובה יותר, ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע. לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף בבית. לקוח שמתעניין ברכב - ... אם הקונה והאיש המכירות יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול צורת ההגשה איך לשכנע לקוח ... אם הלקוח אומר שהוא רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר שמתאים למילוי הצורך הזה. ... מי שהפעיל טיפה את ההיגיון יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה לבקש? לא בהכרח, הלקוח רוצה את ... למלא את החסרונות שלו ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו. הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו יתמלאו הלקוח לא מעניין אותו ... ביותר שהוא צריך לעשות זה לשאול את עצמו מה המהות של העסקה מול הלקוח. מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא מהות ומושג שנקרא צורה, המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה. המהות זה מה שהלקוח באמת רוצה מה הסיבה הפנימית, מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, הצורה זה בעצם איך המהות הזאת ... אנחנו מבינים שאתה רוצה למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל נכנס אליך לחנות מה האינטרס ... או לא באמת עונה על המהות של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול להיות שהמוצר מאוד מגניב אבל ... מה המהות הפנימית מה הסיבה הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות המתחרים? כאשר רוצים לשכנע לקוח לקנות מוצר, עולה השאלה מהי הדרך היעילה ביותר - האם כדאי ... מביא מה שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה יש בו ככה וככה, את היתרונות של המוצר שלך, מאוד פשוט למה? כי את החסרונות של המוצר של ... שיש יותר יתרונות והכי פחות חסרונות. ולכן הלקוח חושב שהוא יסגור את העסקה, הוא צריך לחשוב שאצל המתחרים יש כמה שיותר חסרונות ביחס למה שהוא רוצה ושאצלך יש כמה שיותר יתרונות ביחס לכמה שהוא רוצה. דהיינו, שהמוצר שלך ממלא לו את ...
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי , יעוץ בכל תחום האם כדאי לקבל עצות דווקא מאדם מצליח? אחד הדברים הנפוצים שאנשים עושים כאשר הם מחפשים עצה להצלחה בעסק, הוא לחפש אדם שכבר הצליח בתחום שלהם או שהקים עסקים מצליחים. לכאורה, זה נשמע הגיוני - אם אדם הצליח, הוא ודאי מכיר דרך מסוימת ... לדוגמה, כאשר אנשים מחפשים יועץ עסקי, לעיתים הם ילכו לאדם שעשה אקזיט בסטארט - אפ ויגידו: הוא בטוח יודע, כי הוא ... זאת. באופן דומה, אדם שהצליח מאוד בעסקים או עשה אקזיט גדול לא בהכרח יודע להסביר את ההצלחה שלו או לשכפל אותה. יכול ... שהמוכר במכולת שלא עשה אקזיט, אבל עובד בצורה מחושבת ויסודית, מבין יותר בעסקים מהיזם שעשה אקזיט מקרי. למעשה, אם היו מחליפים ביניהם את הנסיבות, ייתכן ... אנשים שמלמדים באוניברסיטה שיווק או מנהל עסקים, אך בפועל הם בעצמם מתקשים כלכלית ולא מצליחים בעסקים. מנגד, ישנם אנשים ללא השכלה פורמאלית שמצליחים מאוד בעסקים ומרוויחים הרבה כסף. המסקנה מכאן היא שהצלחה או השכלה פורמאלית לא בהכרח ... מסביר שכאשר מחפשים יועץ אישי או עסקי, לא מספיק שהיועץ הצליח בעבר. חשוב יותר לבדוק האם הוא באמת מבין את מה שהוא עושה, ... כאשר אדם מחפש עצה כיצד להצליח בעסק, הוא לרוב מחפש מישהו עם עסק מצליח או אדם שהקים עסקים מצליחים, מתוך ההנחה שאותו אדם יודע את הדרך, מסוגל להסביר אותה, ושדרך זו ... דוגמאות לכך ניתן למצוא בעולם העסקים, בו אנשים עושים אקזיט מוצלח למרות טעויות ניהוליות רבות, מה שלא הופך אותם למומחים בניהול עסקים. דוגמת עולם הספורט - מי יכול לייעץ לך? הקבלה טובה לכך מגיעה ... הגיעה אליהם. במקרים כאלה, אדם אחר שמנהל מכולת בצורה מחושבת ומדויקת יכול להיות מבין יותר בעסקים מאותו יזם שעשה אקזיט במקרה. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הצלחה? מצד שני, ... דוגמאות הפוכות - ישנם פרופסורים למנהל עסקים ולשיווק שמלמדים תאוריות כלכליות, אך בפועל לא הצליחו להקים עסק רווחי בעצמם. מנגד, יש אנשים עם פחות השכלה פורמאלית שהצליחו להקים עסקים משגשגים. מכאן עולה כי הידע התיאורטי והיכולת האישית ליישם אותו לא תמיד ... אומר כזה דבר נגיד לדוגמה שיש לך עסק אתה רוצה עצה איך להצליח בעסק מה אתה עושה אתה מחפש מישהו שיש לו עסק מאוד מצליח או מישהו שהקים עסקים מצליחים ואתה הולך לבקש ממנו עצה. יש בזה היגיון? ש: יש בזה היגיון. אליעד: ... למה כי אתה מניח שאם הוא הקים עסקים מצליחים אז כנראה הוא יודע את הדרך וכנראה שהוא גם יודע להסביר לך את הדרך ... אליך יכול להיות מישהו שמבין איך זה עובד שהוא יכול להסביר לך יותר טוב מהוא שהוא הכי חזק. עכשיו זה נכון שלפעמים אתה מהמר ...
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי למה עדיף ללמד אדם לדוג מאשר לתת לו דגים? הנושא המרכזי שאליעד כהן מציג הוא השאלה הידועה: האם עדיף ללמד אדם ... בתוצאות. הוא יכול לומר מה שהוא רוצה, והקהל עשוי להקשיב לו גם אם הוא טועה. אבל עצם העובדה שהוא לא שיחק כדורגל בעצמו לא אומר בהכרח שהוא טועה. ייתכן שבכל זאת יש לו הבנה טובה של התחום. מהו הרעיון המרכזי? הנקודה העיקרית היא שאין ... זה עדיין לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לדוג דגים זה הכל, זה שמישהו נגיד לדוגמה הצליח בעסקים זה לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לעשות עסקים זה לא מחויב. ובמה זה תלוי בעד כמה אותו דייג דגים יודע לנתח את התהליכים והתת תהליכים והתת תהליכים של לדוג דגים וגם לעשות להם ...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
... איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים שלהם היא איך לעשות יותר כסף? אליעד כהן הציג בהרצאתו כיצד ... שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך ... להבין תחילה את העיקרון הבסיסי לפיו העסק פועל. מהי החוקיות הבסיסית של עשיית כסף? לפי אליעד, החוקיות הפשוטה ביותר של עשיית כסף היא לקנות בזול ולמכור ביוקר . כל סוג של עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל העסק להבין בדיוק כיצד הוא מיישם את העיקרון הזה בעסק שלו. למשל, עליו לבחון מהו היתרון התחרותי שלו - איזה מוצר או שירות הוא יכול לספק במחיר נמוך יחסית, ... איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות בעסק? כדי לנתח את השאלה איך לעשות יותר כסף? בצורה מדויקת, על בעל העסק לבצע את הפעולות הבאות: להבין היטב כיצד העסק שלו עושה כסף כיום - מהו המוצר או השירות המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר. לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים. לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק ... של קנייה בזול ומכירה ביוקר. למה עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב? אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים ... מעשיים ומדויקים יותר. לדוגמה, אם בעל העסק ינסה להגדיל את הכנסותיו על ידי הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא ... את הקיים. מתי נכון לתת תשובה לשאלה עסקית? עוד נושא שאליעד דן בו הוא השאלה מתי נכון להתחיל לתת פתרונות מעשיים לבעיה עסקית. לדבריו, הרבה אנשים מנסים לתת תשובה לפני שהם מבינים את החוקיות של הבעיה, ולכן הם מגיעים לפתרונות ... ההרצאה, אליעד כהן הדגיש שכדי להצליח עסקית וכלכלית, יש להתמקד קודם כל בעקרונות הבסיסיים של עשיית הכסף - קנייה בזול ומכירה ביוקר. רק אחרי ... איך לעשות יותר כסף? הוא המפתח להצלחה עסקית אמיתית ויציבה. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה עסקית? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות מרכזיות ... יש לגשת לשאלות מהותיות בתחום הכלכלה והעסקים, ואיך לנתח בעיות בצורה שתוביל להצלחה כלכלית. הוא התחיל בשאלה בסיסית של איך עושים יותר כסף? ... אליעד הציג את הדוגמה של אדם עם עסק שמרוויח כבר כסף, אך הוא שואל את עצמו איך להרוויח יותר. אחת התשובות השגויות לכך היא להוסיף פרויקטים חדשים ... אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא ... ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את העסקה בצורה שתשאיר לך רווח. אליעד הדגיש שוב ושוב את הצורך להבין את הבסיס של השאלה לפני שמתחילים להמציא פתרונות חדשים. מהו הגורם המרכזי לכישלונות בעסקים? כשהוא דיבר על הסיבות שיכולות להוביל לכישלון, הוא הצביע על כך שעסקים רבים מנסים להוסיף פרויקטים או מוצרים חדשים מבלי להבין את שורש הבעיה - הם לא משפרים את הדרך בה ... אנשים מנסים לפתח מוצרים חדשים או להתעסק בתחום שאינו עוסק בו, תוך שהם שוכחים את מה שהם כבר עושים בצורה טובה. אליעד הסביר שכשנכנסים לתחום חדש, ... כסף? איך לנתח בעיה? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור יותר ביוקר? איך עושים כסף בעסקים? ...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת ... המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה ... עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך ... מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא ... הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ... המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך ... נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה ... עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך ... לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר ... בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי ... - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח ... ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם ... אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ. הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ... שהיא צריכה לחשוב על שיקולים נוספים, כמו זמן פנוי והשפעתו על העבודה. אליעד מסביר שהשיקול צריך ... שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק מה התחלת להגיד? ש: יש לי ...
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
... לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק איך לעשות יותר כסף בצורה חוקית? אליעד כהן פותח בכך שכדי להרוויח כסף בצורה ... חסרונות אני מצליח למלא לעצמי ואחרים לא מצליחים למלא לעצמם, ואני יכול למכור להם את הפתרון?. זוהי למעשה השיטה הבסיסית של מציאת הזדמנויות עסקיות - זיהוי צורך קיים והיכולת לספק מענה עבורו. לדוגמה, אם אדם הוא אומן ... למצוא נקודת חיבור בין מה שאנשים רוצים לקבל לבין מה שאדם יכול ורוצה לתת. השילוב בין תשוקה אישית ליצירת ערך אמיתי הוא המפתח להצלחה כספית ועסקית. איך להרוויח יותר כסף בעסק קיים? אליעד מדגיש כי אותם עקרונות חלים גם על עסקים קיימים. אם לאדם יש עסק, למשל מכולת, עליו לשאול את עצמו באופן קבוע: איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא בעסק מתחרה. אליעד מסביר שהעיקרון הזה אולי נשמע פשוט, אך רבים טועים כשהם מחפשים טריקים או דרכים קצרות - טווח להרוויח כסף. לטווח הארוך, הצלחה עסקית מגיעה מהיכולת לתת ערך משמעותי ומתמשך ללקוחות. האם בהכרח צריך לעשות ... שאנשים רוצים לבין מה שהאדם יכול להעניק, ולהבין לעומק את המטרה האמיתית מאחורי הרצון לכסף. איך לעשות יותר כסף? איך להתעשר מהר? איך להצליח בעסק? איך לתת ערך ללקוחות? איך להפוך עסק למצליח? איך למצוא רעיונות לעסק? איך לייצר הכנסה פסיבית? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לעסקים, אימון אישי להצלחה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0781 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 13:12:20 - wesi1