... במקום למהר להציג פרזנטציה מחדש, יש לבדוק היטב את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר לא מתאים? האם שיווק המוצר לא נכון? האם הבעיה נובעת מהלקוח או מהמוצר עצמו? יש
לבצע שינוי מהותי ומעמיק לפני שניתן להציג את המוצר או את מערכת היחסים מחדש. לשנות את המוצר רק בעטיפה חיצונית לא יפתור את הבעיה, אלא יוביל לאובדן אמון נוסף. מתי הזמן הנכון
לבצע פרזנטציה מחודשת? כדי להציג פרזנטציה מחודשת, יש להמתין עד שהשינוי יהיה אמיתי ובעל ערך. ... לצרכים של הלקוח ולא רק עם עטיפה חדשה. אם מדובר במערכת יחסים, יש לוודא כי השינוי הפנימי הוא אמיתי ולא רק הצגה חיצונית. רק כאשר השינוי הוא פנימי ומעמיק, ניתן
לבצע פרזנטציה מחודשת בצורה שתהיה יעילה. מה ניתן ללמוד על השקת מוצרים לשוק? השקת מוצר לשוק ... יש להבין לעומק את הסיבה לסירוב הראשוני. האם המוצר באמת לא מתאים? האם משהו בשיווק שלו לא נכון? האם הבעיה היא בלקוח או במוצר? רק לאחר הבנה עמוקה של הבעיה ניתן
לבצע שינוי אמיתי ורלוונטי ולא שינוי חיצוני בלבד. מתי הזמן הנכון לעשות פרזנטציה מחודשת? יש ...