... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח
שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה ... בין הצדדים ולשיפור הסיכוי לסגור עסקה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? בהתאם למצב הרוח של הלקוח, ניתן להתאים את שיחת המכירה. אם הלקוח
שמח ומאושר, השיחה תהיה קלילה ורגועה, אך אם הוא עצוב או ... ולכן הוא עשוי להיות יותר מוכן לרכישה. כיצד מצב הרוח של הלקוח משפיע על סגירת העסקה? מצב הרוח של הלקוח הוא גורם משמעותי בקבלת החלטות. כאשר הוא
שמח, הוא עשוי להתלהב ולרצות להמשיך בשיחה נעימה. עם ... ברכישה. כך למשל, אם הלקוח עצוב או חווה תחושה שלילית, הוא עשוי לחפש הקלה וריגוש דווקא דרך קניית המוצר. לכן אין כלל מוחלט המחייב שהלקוח חייב להיות
שמח . צריך להתאים את השיח למצבו הנפשי של הלקוח. האם יש ... פעמים עסקה היא תתרחש דווקא בגלל שללקוח יש מצב רוח רע דווקא כי זה כבר הסברתי במקום אחר בפעם אחרת, למי יותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב או ללקוח שהוא
שמח ויש דווקא מצבים שיותר קל למכור ללקוח שהוא עצוב, ...