אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
מי אמור לראיין עובד חדש בארגון?

כאשר ארגון מחפש לגייס עובד חדש, נשאלת השאלה מי בדיוק אמור להיות המראיין של העובד. בארגונים קטנים, שבהם יש מנהל אחד ועובדים תחתיו, ברור שהמנהל עצמו יהיה זה שיבצע את הראיון, מכיוון שאין מישהו אחר שיכול לעשות זאת. אבל מה קורה בארגונים גדולים עם כמה רמות ניהול ומבנה ארגוני מורכב? מי באמת צריך לראיין את העובד החדש?

מדוע המנהל הישיר חייב לראיין את העובד החדש?

הכלל הראשון הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה?

הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה שלו, כך גם מנהל חייב לבחור את העובדים שלו. אם לדוגמה מגיע מועמד לתפקיד מכירות, ומישהו אחר בארגון, שאינו המנהל הישיר, מראיין ומקבל אותו לעבודה, ייתכן מצב בעייתי מאוד: כאשר העובד יעשה טעויות או ייכשל במשימותיו, המנהל הישיר עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה או הכישלון של העובד.

דוגמת המקדחה: מי אחראי על הכלי שהתקלקל?

כדי להמחיש את ההיגיון הזה, אליעד נותן דוגמה פשוטה וברורה: נניח שבעל מקצוע רוצה לקנות מקדחה חדשה. אם בעל המקצוע עצמו בוחר את המקדחה שהוא רוצה לעבוד איתה, האחריות על תקינות הכלי מוטלת עליו בלבד. הוא לא יוכל לטעון אחר כך שהוא אינו מרוצה או שהמקדחה לא מתאימה לו. לעומת זאת, אם מישהו אחר יקנה עבורו מקדחה בלי שהוא מעורב בבחירתה, הוא תמיד יוכל להגיד שהמקדחה לא מתאימה או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס עובדים: מי שמנהל ישירות את העובד חייב להיות אחראי לבחירת העובד, בדיוק כמו שכל בעל מקצוע אחראי על בחירת כלי העבודה שלו.

איך עובד תהליך ראיון העובדים מלמטה למעלה?

כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי וברור, הוא צריך להתבצע בצורה מדורגת, תמיד מלמטה כלפי מעלה. ראשית, המנהל הישיר צריך לראיין ולסנן את המועמדים הפוטנציאליים. רק לאחר שהמנהל הישיר בחר מספר מועמדים מתאימים, הוא מעביר את אותם מועמדים לראיון נוסף אצל המנהל שמעליו, וכך הלאה במעלה המבנה הארגוני.

לדוגמה, אם אנו רוצים לגייס איש מכירות זוטר, המנהל הישיר שלו (מנהל מכירות זוטר) יראיין תחילה. לאחר מכן, את המועמדים שהוא סימן כמתאימים יראיין המנהל שלו (מנהל מכירות בכיר יותר), ואולי אף מנהל נוסף בדרגה גבוהה יותר אם מדובר בתפקיד בעל חשיבות גבוהה. ככל שהתפקיד בארגון בכיר יותר וקריטי יותר, כך נדרשת מעורבות גדולה יותר של מנהלים בכירים בראיון.

חשוב להדגיש כי אין חובה שהמנהל הבכיר ביותר בארגון יראיין כל עובד זוטר שמגויס לתפקיד נמוך בהיררכיה. למשל, מנכ"ל הארגון בדרך כלל לא יראיין איש מכירות זוטר, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי או ייחודי מאוד.

מה החשיבות של תהליך ראיון הדרגתי?

תהליך הראיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. בנוסף, תהליך זה מונע מצב שבו עובדים חדשים "נכפים" על מנהלים שלא היו מעורבים בבחירתם, מה שיכול לגרום לתסכול, פגיעה בביצועים וירידה ביעילות העבודה בארגון.

סיכום מלא ומפורט של תהליך גיוס עובדים בארגון
  • המנהל הישיר של העובד חייב להיות הראשון שמראיין ובוחר את העובד החדש.
  • רק לאחר שהמנהל הישיר מסנן ומאתר מספר מועמדים מתאימים, המועמדים עולים לראיון אצל המנהל שמעליו.
  • ככל שהתפקיד בכיר וחשוב יותר, כך יש צורך במעורבות גבוהה יותר של מנהלים בכירים בתהליך הראיון.
  • הראיונות מתבצעים תמיד מלמטה כלפי מעלה, מהמנהל הישיר ועד להנהלה הגבוהה יותר, בהתאם לדרג התפקיד.
  • הגישה המדורגת יוצרת אחריות ברורה על העובד, ומונעת בעיות של חוסר מחויבות מצד המנהל לעובדיו.
מי אמור לראיין עובד חדש בארגון?

שלום חברים

כאשר מראיינים עובד, מי אמור לראיין אותו? בהנחה שמדובר בארגון גדול עם כמה רמות ניהוליות, מי צריך לבצע את הראיון?

הגדרת האחריות בתהליך הגיוס

אם אתה מנהל עסק קטן ויש לך עובדים ישירים, כנראה שאתה זה שמראיין אותם, כי אין מישהו אחר שיכול לבצע את זה. אבל אם מדובר בארגון עם מבנה היררכי, הכולל מנהלים ותתי - מנהלים, אז עולה השאלה - מי אמור לראיין את העובד החדש שרוצים לגייס?

המנהל הישיר - הראיון הראשוני

בגדול, האדם הראשון שאמור לראיין את העובד החדש הוא המנהל הישיר שלו - כלומר, האדם שעתיד לעבוד איתו באופן ישיר. אם, לדוגמה, מדובר במועמד לתפקיד איש מכירות, אז המנהל של אנשי המכירות צריך להיות הראשון שמבצע את הראיון.

מדוע זה כך?

אם מישהו אחר בארגון יראיין ויקבל את העובד מבלי שהמנהל הישיר היה מעורב בתהליך, עלול להיווצר מצב שבו המנהל יתקשה לקחת אחריות על העובד החדש. לדוגמה, אם העובד לא מתפקד כראוי, המנהל עשוי לטעון: "אני בכלל לא בחרתי אותו." אבל כאשר המנהל הישיר הוא זה שמראיין ומאשר את ההעסקה, האחריות על הצלחת העובד נשארת אצלו.

התהליך - מלמטה למעלה

לאחר שהמנהל הישיר ביצע ראיון ראשוני וסינן מועמדים, השלב הבא הוא להעביר את המועמדים שנראים מתאימים לראיון אצל המנהל שמעליו. כך ממשיכים במעלה ההיררכיה בהתאם לרמת התפקיד - ככל שהתפקיד בכיר יותר, כך יש צורך שמנהלים בכירים יותר יהיו מעורבים בתהליך.

האם המנכ"ל צריך לראיין כל עובד?

לא בהכרח. אין צורך שהעובד הזוטר ביותר בארגון יתראיין אצל המנכ"ל או ההנהלה הבכירה, אלא אם כן מדובר בתפקיד אסטרטגי במיוחד. הראיון צריך להיות תהליך מדורג - מהמנהלים הישירים כלפי מעלה, לפי חשיבות התפקיד בארגון.

סיכום

1. המנהל הישיר הוא זה שצריך לראיין את העובד החדש בשלב הראשון.

2. ככל שהתפקיד בכיר יותר, מנהלים בדרגות גבוהות יותר צריכים להיות מעורבים בראיון.

3. תהליך הגיוס צריך להיות מלמטה למעלה - מהמנהל הישיר ועד למנהלים הבכירים, בהתאם לחשיבות התפקיד.

למידע נוסף ניתן לחפש באינטרנט נושאים כמו "ראיון עובדים", "מבנה ארגוני", "ייעוץ ארגוני" ועוד.

בהצלחה!
לראיין עובד חדש, תהליכי עבודה, תהליכי גיוס עובדים, תהליך ראיון עובדים, ניהול משאבי אנוש, ניהול כוח אדם
יראיין את העובד החדש סיבות גיוס עובדים מחויב מחויבות האם לגייס איש מכירות לגייס תהליכים שאלות מבנה הארגון משאבי אנוש איך לבנות צוות עובדים איך לגייס עובד איך לגייס עובד חדש איך לגייס עובדים איך לראיין איך לראיין עובד איך לראיין עובד חדש איך לראיין עובדים איך לראיין עובדים חדשים ארגון גיוס גיוס עובד גיוס עובדים האם לגייס עובד חדש יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יראיין את העובד החדש כוח אדם לבנות צוות עובדים לגייס לגייס עובד לגייס עובד חדש לגייס עובדים להתראיין לראיין לראיין עובד לראיין עובד חדש לראיין עובדים לראיין עובדים חדשים מבנה ארגוני מי יראיין את העובד החדש מי צריך לראיין את העובד החדש עובד עובד חדש עובדים עובדים חדשים צוות עובדים צריך לראיין את העובד החדש ראיון עבודה ראיונות תהליך תהליך גיוס תהליך גיוס עובד לארגון תהליך גיוס עובדים תהליכים
איך לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן
איך לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן
... לראיין פוליטיקאי מניפולטור? איך לא לעבור נושא בראיון? איך למקד את השיחה עם פוליטיקאי? יעוץ פוליטי, הכנה לראיון פוליטי, איך לראיין מישהו? יעוץ תקשורתי, יעוץ לעיתונאים, איך להתמקד בשיחה? שיחה ממוקדת, עיתונאי קטן בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בטכניקות לראיונות פוליטיים, במיוחד כאשר המראיין מתמודד עם פוליטיקאים מניפולטיביים כמו ראשי ממשלה. נושא המרכזי הוא כיצד לא להיסחף אחרי מניפולציות ולהישאר ממוקד בשאלות ובתשובות שנמסרו במהלך הראיון. מהי מניפולציה בראיון פוליטי? המניפולציה בראיונות פוליטיים מתרחשת כאשר הפוליטיקאי, בדומה לראש הממשלה בנימין נתניהו, משנה את הנושא, מתעקש על נרטיב שהוא עצמו בונה, ולעיתים אף תוקף את המראיין במקום לענות לשאלות ישירות. תופעה זו יוצרת תחושת פיזור מחשבתי, בה המראיין מתקשה לשמור על קו שיחה ברור. אליעד מדגיש את הצורך של העיתונאי להבין איך להתמודד עם מצב זה ולמנוע מהמראיין לסטות מהשאלה המקורית. איך להישאר ממוקד בשיחה? ההמלצה של אליעד היא לשמור על שיחה ממוקדת, לא לאפשר לפוליטיקאי לעבור מנושא לנושא ולדרוש תשובות ברורות. יש לשמור על השאלות הנכונות ולוודא שהפוליטיקאי לא יכול להתחמק מהן. כאשר המראיין שואל שאלה, הוא חייב להישאר במיקוד ולהימנע מלהתפזר על נושאים אחרים. לדוגמה, אם הפוליטיקאי מתחיל לספר סיפורים או לתקוף את המראיין, חשוב להחזיר אותו לשאלה שהוצגה ולהתעקש על תשובה ברורה. כיצד להתמודד עם תשובות מתחמקות? במקרה של תשובות מתחמקות, המראיין יכול להחמיר את השאלה בצורה שתהפוך אותה לאי - אפשרית להימנע ממנה. לדוגמה, אם ... יותר ברורה, כך שהפוליטיקאי יוכל להשיב עליה במדויק. אליעד מציין את החשיבות של הצגת שאלות בצורה כזו שהן ידרשו תשובה ישירה, דבר שמונע מהפוליטיקאי לתקוף את המראיין או לשנות את הנושא. מהי הטעות הגדולה ביותר במראיינות פוליטי? הטעות הגדולה ביותר של מראיין היא לוותר על מיקוד השיחה ולתת לפוליטיקאי לשלוט על הכיוון. אליעד מדגיש כי הרבה פעמים המראיין לא שואל את השאלות הנכונות, או שואל שאלה ואז עובר לנושא אחר. חשוב להקפיד לשמור על רצף השאלות ולחזור שוב ושוב לנושא הראשי. המראיין לא אמור להיכנע לשיחות מסובכות ולהסברים ארוכים שלא מובילים למקום. כיצד להכין את השאלות לפני הראיון? לפני הראיון, יש להכין את השאלות מראש ולוודא שהן ממוקדות וממוקדות. הכנה מוקדמת מאפשרת למראיין להיות חד, ממוקד ויודע מה הוא רוצה לשאול בכל רגע. אליעד מציין כי חשוב לא להילחם בשאלות, אם אחת מהן לא מובילה לשום מקום, יש להימנע מלבצע אותה. מראיין טוב תמיד מודע למה שהוא רוצה לדעת ומחפש תשובות כנות ישירות. סיכום: מהו הכישרון החשוב ביותר במראיין פוליטי? הכישרון החשוב ביותר עבור מראיין פוליטי הוא להיות ממוקד, שיטתי ולשלוט בשיחה. עליו להיות מסוגל להחזיר את הפוליטיקאי לנושא השיחה, לא לאפשר לו להתחמק מהשאלות ולוודא שהשיחה תישאר מכוונת על פי המטרה של הראיון. איך למקד שיחה ב
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
... מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה למדינה, אחת ...
אין דבר העומד בפני הרצון, כוח הרצון, כוח המחשבה, הסוד, כוח המשיכה, כמה רצון צריך? מה זה רצון אין סופי? רצון לא הגיוני, השגת מטרות ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות
אין דבר העומד בפני הרצון, כוח הרצון, כוח המחשבה, הסוד, כוח המשיכה, כמה רצון צריך? מה זה רצון אין סופי? רצון לא הגיוני, השגת מטרות ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות
... ויעדים, איך לעשות ניסים? איך להשיג דבר בלתי אפשרי? גיוס בחורי ישיבות מה המשמעות של אין דבר העומד בפני הרצון? הביטוי אין דבר העומד בפני הרצון ... רע מאוד אם הדבר לא מתרחש. לדוגמה, אם אדם רוצה להתקבל לעבודה בלי לשלוח קורות חיים, רצונו נחשב ללא הגיוני. הוא סובל מכך שלא התקבל, אפילו שהוא בעצמו לא עשה פעולה כמו לשלוח קורות חיים או ללכת לראיון . הרצון הופך כל כך חזק שהוא חש כאב וסבל משמעותי מעצם אי - ההגשמה של הרצון הזה. איך רצון ... מוכן להקריב הכל למען המטרה שלו. לדוגמה, אדם שלא מוכן לעבוד בשום מקום אחר, לא מוכן אפילו להגיש מועמדות לעבודה , כי הוא רוצה שהמעסיק יפנה אליו מיוזמתו בלבד. הרצון החזק במקרה זה הוא סוג של כוח משיכה ... על - טבעי. כיצד אליעד כהן ממחיש את העיקרון בעזרת גיוס בחורי ישיבות? אליעד מביא כדוגמה את בחורי הישיבות שמתנגדים להתגייס לצבא. חלקם אינם ...
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא בדרך ... היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם. לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה מעובד, לקוח או משקיע, הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס ... שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה ... הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את העובד, מה חסר לו ומה הצרכים הרגשיים שלו, יהיה קל יותר להוביל את העובד לבצע את המשימה בהצלחה. לדוגמה, אם לעובד חשוב להרגיש משמעות או שייכות, אז אפשר לספק לו את ההרגשה הזו במסגרת העבודה. עובד שירגיש שהמנהל מבין אותו ומתחשב בו, ייתן הרבה יותר מעצמו למשימות ויהיה נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה עסקית. הקשר בין ... עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת מטרות - נוצרת בעיה. במקום זאת, צריך להבין שעובדים הם אנשים שמחפשים משמעות, שייכות, הכרה ותמיכה. אליעד ממליץ למנהלים להתמקד ביצירת קשרים חיוביים ומשמעותיים עם העובדים. הדרך לעשות זאת היא להבין באמת את מה שמניע אותם. למשל, הוא נותן דוגמה שאדם יהיה מוכן לעזוב עבודה שמשלמים לו בה טוב מאוד אם בנו או בתו זקוקים לו. זה ... חזקים יותר אפילו מהתגמול הכספי. לפיכך, אם מנהל יצליח לגרום לעובדים שלו לאהוב אותו ולהתחבר אליו רגשית - באופן דומה ... הניהוליות והמקצועיות ייעלמו מאליהן. איך לנהל משא ומתן מוצלח ולגייס משקיעים? כאשר מנהלים משא ומתן או מנסים לגייס משקיע, חשוב מאוד להבין מה האינטרס האישי של האדם השני. ...
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
להצליח למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר
... למכור את עצמך, להצליח בדייט, להצליח בפרזנטציה, להצליח בגיוס הון, להצליח מול משקיע, להצליח למכור ללקוח, להצליח בראיון עבודה, לגרום לקונה למכור את עצמו, לראיין את המראיין, לראיין את המשקיע, להפוך את הקונה למוכר איך להצליח במכירת עצמך בכל סיטואציה? כאשר אנחנו רוצים להצליח במצבים כמו ראיון עבודה, דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה, השיטה המרכזית ... לו להרגיש צורך לרצות אותך יותר. איך ליישם את השיטה בראיון עבודה? בראיון עבודה, רוב האנשים מנסים למכור את עצמם ולהשפיע על המראיין שהם המתאימים ביותר לתפקיד. עם זאת, הדרך היעילה יותר היא לגרום למראיין למכור את עצמו לך. כיצד עושים זאת? עליך לשאול שאלות שמבהירות לך אם זו ... שמתאימה לך. לדוגמה: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות הארגונית כאן? כמה זמן עובדים כאן נשארים בתפקידם? מהן אפשרויות הקידום? האם אתם עובדים עם טכנולוגיות חדשות? באמצעות שאלות אלו, אתה מעביר את המסר ... ויש לך אופציות נוספות, מה שמעלה את הערך שלך בעיני המראיין וגורם לו להרגיש שאתה מועמד מבוקש. איך להפוך את הלקוח למי שמוכר את ... להיות טוב באמת הבסיס להצלחה בכל סיטואציה, בין אם זה ראיון עבודה, דייט, מכירה או גיוס משקיעים, הוא להיות טוב באמת במה שאתה עושה. ככל שתהיה יותר טוב בתחום שלך, יהיו לך יותר אופציות, ותוכל לבחור את מי שאתה רוצה לעבוד איתו. אנשים יתחילו לרדוף אחריך, ואתה תוכל לבחור את מי שמתאים לך. ... אותך? איך ליצור משיכה? איך לדבר עם משקיעים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לגרום לדייט שלך לרצות אותך? איך להצליח בראיון עבודה, שיחת מכירה, דייט או פרזנטציה? אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלך להצליח במכירת עצמך - בין אם זה בראיון עבודה , דייט, שיחת מכירה או פרזנטציה - הסוד טמון בכך ... לשדר נואשות ולהוריד את הערך שלך בעיניו. איך ליישם זאת בראיון עבודה? בראיון עבודה, במקום רק לנסות להציג את עצמך בצורה הטובה ביותר ולשכנע את המראיין שאתה מתאים, תשאל גם אתה שאלות: מה הופך את החברה הזו למקום שטוב לעבוד בו? מהי התרבות הארגונית כאן? כמה זמן עובדים כאן נשארים בתפקידם? מהן אפשרויות הקידום? האם אתם עובדים עם טכנולוגיות חדשות? כאשר אתה מציג את עצמך כמי שמעריך את עצמו ויש לו אופציות נוספות, המראיין מתחיל לראות בך מועמד מבוקש יותר, מה שמעלה את הסיכוי שירצה בך. מכירות ... יהיו לך יותר אופציות, ותוכל באמת להרשות לעצמך לבחור ולראיין את הצד השני. ככל שההצלחה שלך תגדל, כך תמצא את עצמך במצב שבו אחרים ... לסיכום בכל אינטראקציה שבה אתה מוכר את עצמך - בין אם זה בראיון עבודה, מכירה, דייט או
מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
מנכל חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני
... חדש, מנהל חדש, איך להעביר סמכויות למנהל חדש? איך להעביר סמכויות למנכל חדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנהל החדש? איך לגרום לעובדים להקשיב למנכל החדש? העברת סמכויות, גיוס מנכל חדש, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני איך להעביר סמכויות בצורה נכונה למנהל או מנכל חדש? כאשר בעל עסק או מנהל ארגון מחליט למנות מנכל או מנהל חדש, קיים אתגר גדול שכרוך בתהליך העברת הסמכויות. המטרה היא שהעובדים יקבלו את הסמכות של המנהל החדש ויתחילו להקשיב להוראותיו, בלי התנגדויות או אי - הבנות שיכולות לפגוע בתפקוד וביעילות של הארגון. התהליך מתחיל בדרך כלל כאשר בעל העסק או המנהל העליון מחליט לזוז הצידה ולתת למישהו אחר לנהל את העניינים במקומו. בשלב זה, עובדים אשר היו רגילים לקבל את ההוראות ישירות מהבעלים או מהבוס הגדול, עלולים להרגיש שהתפקיד שלהם בארגון נפגע או השתנה לרעה. עד לאותו רגע הם היו דרג אחד מתחת לבוס הגדול, ועכשיו הם מוצאים את עצמם תחת אדם חדש שפתאום ... הבכירה. מה הטעות הנפוצה בהעברת סמכויות למנכל או מנהל חדש? הטעות הנפוצה ביותר שנעשית במקרים רבים היא שהבוס הגדול פונה ישירות למנהל החדש ואומר לו מעכשיו אתה אחראי על העובדים האלו, ומתחילים מיד במתן הוראות לעובדים באמצעות המנהל החדש בלבד. במצב כזה, עובדים רבים חשים תסכול ואגו נפגע כי פתאום יש מעליהם מנהל נוסף שהם לא רגילים לקבל ממנו הוראות. הדבר יוצר מרמור, התנגדות, וקושי אמיתי לקבל את הסמכות של האדם החדש בארגון. מהי הדרך הנכונה והיעילה להעברת סמכויות למנהל או מנכל חדש? הדרך הנכונה להעביר סמכויות היא ליצור מצב שבו בהתחלה יש מעין שלישייה - הבעלים (הבוס הגדול), המנהל או המנכל החדש, והעובד או העובדים הרלוונטיים. בפגישות הראשונות, כולם נוכחים ביחד, כאשר הבעלים מציג לעובדים את המנהל החדש באופן ברור וחד משמעי, ומסביר לעובדים שהחל מרגע זה הוא, המנהל החדש, הוא זה שייתן את ההוראות וינהל את העבודה. בתחילת התהליך, הבעלים משתתף בשיחות אך נמנע מלהתערב בשיחות עצמן. הוא נותן למנהל החדש להוביל את הדיונים, לדבר ישירות עם העובדים ולהסביר להם מה צריך לעשות. גם אם המנהל החדש עושה טעות, חשוב מאוד שהבעלים לא יתקן אותו ישירות מול העובדים, אלא יעביר את התיקון למנהל החדש באופן אישי, כך שהעובדים לא יחושו שהסמכות של המנהל החדש נפגעת. כיצד לנהל נכון שיחות בנוכחות המנהל החדש והעובדים? לדוגמה, אם העובד פונה בשאלה ישירה לבוס הגדול במהלך השיחה, הבוס צריך להפנות אותו למנהל החדש ולומר לו: בבקשה תשאל את המנהל החדש. אם המנהל החדש אינו יודע לענות, המנהל החדש עצמו פונה אל הבוס לקבלת תשובה, ורק אז מעביר אותה לעובד. חשוב להקפיד לעולם לא לתת תשובות ישירות לעובדים שלא דרך המנהל החדש, כדי לא לפגוע בסמכותו. על מנת להטמיע את התהליך בצורה נכונה ויעילה, חשוב לחזור על כך מספר פעמים עד שהעובדים יתרגלו שהמנהל החדש הוא הכתובת היחידה לקבלת הנחיות, והם כבר לא יפנו ישירות לבוס הגדול. מהם שלבי ההתרחקות ... לפחות ופחות מעורב. זה יכול להתחיל בכך שהבוס הגדול מאחר מעט לפגישות, או עוזב אותן מוקדם יותר, או אפילו מתעסק בדברים אחרים כגון הטלפון במהלך הפגישות. בצורה הדרגתית זו העובדים מתרגלים לכך שהסמכות עברה לחלוטין למנהל החדש, ומקבלים אותו ככתובת המרכזית והיחידה בענייני העבודה. כך נוצר מצב טבעי ובריא שבו סמכויות עברו בצורה מסודרת ומקובלת, ללא התנגדויות, כאשר הבוס הגדול הופך להיות פחות ...
שנאת חרדים, הסתה נגד חרדים, רוצחים חרדים, גיוס חרדים לצבא, אברהם אבינו, חרדופוביה, לשנוא חרדים, לא תרצח, ישי שליסל, רצח על רקע דתי, שקרים של דתיים, פרשת פנחס, שנאה לחרדים, שמיעת קולות
... חרדים, הסתה נגד חרדים, רוצחים חרדים, גיוס חרדים לצבא, אברהם אבינו, חרדופוביה, לשנוא חרדים, לא תרצח, ישי שליסל, רצח על רקע דתי, שקרים של דתיים, פרשת פנחס, שנאה לחרדים, שמיעת קולות האם נכון לקשר בין חרדים למעשה רצח? בהרצאה, אליעד כהן עוסק בשאלה האם יש מקום להדגיש את העובדה שהרוצח היה חרדי, לאור מקרה שבו אדם חרדי רצח את אשתו. הוא מציין כי פעמים רבות התקשורת מציינת את מוצאו הדתי של הרוצח, מה ... כי אין פיקוח אמיתי על שעות הלימוד או על תוצאות הלימודים, והדבר נובע משחיתות פוליטית וכתוצאה מהכוח הפוליטי שיש לחרדים. הוא מציין את העובדה כי חרדים רבים שמקבלים כסף על לימוד תורה מצויים בהפגנות ולא עוסקים בלימודים. האם הציבור החרדי נוקט באפליה כלפי חילונים? ... זה מוצדק להדגיש שהרוצח הוא חרדי, לאחר מקרה שבו אדם חרדי רצח את אשתו, ערף את ראשה ושרף את גופתה. הוא מסביר שהתקשורת לעיתים מדגישה את העובדה שהרוצח הוא חרדי, והחרדים מתנגדים לכך בטענה שזה הסתה נגדם. אליעד מסביר כי השאלה המרכזית היא מה האמת מאחורי ההקשר שנוצר בין ... מביא דוגמה של הפגנות חרדים בבני ברק שחוסמים כבישים, וטוען שאם הרוב באמת מתנגדים לפעולות אלו, אז איפה הרבנים שיבואו ויעצרו את החסימות? העובדה שאין גינוי ברור ופעולות מניעה אקטיביות מצד הרבנים והקהילה מעידה, לדבריו, על הסכמה שבשתיקה או אפילו על תמיכה. מדוע נכון ... הוא יהיה נתון לביקורת חריפה יותר, וכך כאשר חרדי מבצע פשע, הביקורת כלפיו תהיה גדולה יותר מאשר על חילוני רגיל. אליעד מוסיף דוגמה לגבי גיוס חרדים, שהחרדים זועמים כאשר מבקרים אותם על כך שהם אינם מתגייסים. הוא מסביר שבמקרה של חילונים, מי שלא מתגייס נתפס כבעיה פרטית, בעוד שבמקרה של חרדים, אי הגיוס הוא מוגן בחוק, והם אף דורשים לא להירשם כמי שלומדים תורה כדי לקבל פטור. זה מדגים את האופן שבו החרדים מתנהלים אחרת, ולכן ... יחס של אפליה כלפי חילונים מצד חרדים, שמנסים להכתיב אורח חיים חילוני (כמו נסיעות בשבת או סגירת עסקים) בהתאם לאמונתם הדתית. הוא מבקר את העובדה שחרדים רבים מנסים לכפות את אורח החיים שלהם על אחרים, מה שמוביל ליותר אנטגוניזם כלפיהם. לסיכום: אליעד כהן מסביר כי הביקורת ...
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש עבור הכנת חומרי שיווק ועבור שיפור תהליכי המכירה בארגון. ונסביר איך לשפר את תהליכי המכירה בארגון, איך שיפור ספציפי עבור תהליכי המכירה, הוא חלק מתהליך הכנת חומרי השיווק לארגון, נסביר איך לעזור לאנשי המכירות, איך לעשות השמה לאנשי מכירות בארגון בצורה יותר יעילה? מה היתרונות שיש לאנשי מכירות אחד על השני? מי יכול להתנגד לתהליך שיפור תהליכי המכירה? ועוד. חומרי השיווק ועזרי המכירה הם יכולים או להיות שיקוף ... חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל. ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד מסודר בתהליך של הכנת חומרי שיווק. אז עלינו לקחת את תהליך המכירה מול הלקוח ולנסות להבין איזה מסרים אנחנו מעבירים ורוצים להעביר לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את ... להכנת חומרי שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור ... אז קל יותר לשפר את התהליכים של מחלקת המכירות, בלי קשר למחלקת השיווק כנל. קל יותר ללמד אנשי מכירות למכור, קל יותר לגייס אנשי מכירות חדשים ולהעביר להם את המידע בצורה מסודרת, קל יותר להטמיע את כל המידע לגבי המוצר, בתוך מחלקת המכירות עצמה כדי לשפר את תהליכי המכירות עצמם. וצריכים ... אבל יש גם עוד עלות נוספת, והיא שיכול להיות שיהיו אנשי מכירות שיתנגדו לשתף פעולה עם התהליך. בגלל שברגע שכל המידע שיש לארגון על המוצר, כל המידע הזה הוא נחלת כלל אנשי המכירות, הרי שבמובן מסוים יותר קל להחליף את איש המכירות. כי איש מכירות טוב, יכול להיות יותר טוב מאיש מכירות אחר, או ... יתרון אחד על השני בכמות המידע שיש להם, אלא היתרון שלהם חייב להיות אחר, ביכולת להעביר את המידע וכולי. ולכן יכול להיות שבארגון יהיה קשה לאסוף את כל המידע מהשטח, מאנשי המכירות, כי אנשי המכירות וכולי, אולי הם יעדיפו שלא לשתף את כל המידע, כדי לגרום לכך שהם לא יאבדו את היתרון שהם חושבים ...
כתיבה שיווקית - איך להתנסח נכון, ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות
... ניתוח טקסט שיווקי לדוגמה, ניתוח סרטון שיווקי לדוגמה, קופירייטינג, איך לשכנע לקוחות? איך לגייס לקוחות? הדרכת מכירות להלן מספר הארות רעיונות כיוונים לשיפור, שנכתבו תוך כדי צפייה בסרטון שנועד למכור לאנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לקבל החלטות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, אימון אישי קואצ'ינג, מטפל אישי ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3906 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 14:33:27 - wesi1