... המוצר מוצר שווה ערך,
במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה הבאה, והיא, שאם ללקוח אין כסף לרכוש את המוצר, יכולה להיות לכך ... שלנו מוצר שווה ערך,
במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריך לעזור ללקוח להבין יותר טוב את היתרונות של המוצר שלנו, על פני היתרונות ... או יותר זהה למוצר שלנו
במחיר יותר זול . שאז מבחינה אובייקטיבית, לא כדאי ללקוח לרכוש את המוצר שלנו (עע דרופשיפינג). לעומת מצב ... לרכוש מוצר זהה עבורו,
במחיר יותר זול, עלינו להבין האם ועד כמה זו האמת. אם זו אכן האמת, הרי שלאורך זמן תהיה בעיה למכור את המוצר ...