... נבנית דרך תהליך של התבגרות, שבו הילד מתחיל להבין את העולם סביבו בדרכים שונות ממבוגר. אחד המאפיינים המרכזיים של ילדים הוא היכולת
לדמיין ולפנטז בצורה שהיום נראית לא ... תיארה את העולם מנקודת מבט שבה כל מי שהיא פוגשת הוא נוכח רק ברגע שהיא איתו, וברגע שהיא עוזבת, אותו אדם נעלם לחלוטין, כמו סיפור
דמיוני. היכולת הזו של ילדים לתפוס את ... כיצד הילד מתחיל להתפתח ממצב של תפיסת עולם מאוד מוחשית, חסרת זמן ותחום, לעבר הבנה יותר מורכבת של העולם סביבו, שכוללת זיכרון,
דמיון ותפיסה של מה שקרה לפני ומה עשוי לקרות בעתיד. הבגרות הקוגניטיבית כוללת גם את היכולת של הילד להתחיל
לדמיין ולזכור אובייקטים ומצבים שקרו ... בצורה שונה? כשהילד מנסה להבין את העולם, הוא פחות מציית לדימויים מוחיים מורכבים. תהליך החשיבה של הילד לא תמיד כולל את היכולת
לדמיין את מה שקרה לפני, ובאופן כללי, ... מתמשכת. ככל שהם מתבגרים, הם מפתחים את היכולת להבחין בין מה שיש לבין מה שאין, מה שדורש מהם להשתמש לא רק בחושים אלא גם בזיכרון
ובדמיון. דוגמה לכך היא חשיבה על מבנה של בית - ברגע שהילד מנסה
להדמיין משהו שלא נמצא לפניהם, הם ...