... מסוים לענות. מה שלומך... - שימוש בשלוש נקודות משדר תחושה פחות מחייבת. ההודעה נתפסת כאילו הכותב לא באמת מצפה
לתשובה, והוא שולח את ההודעה מתוך נימוס או בשביל לצאת ידי חובה. הצד השני ירגיש פחות לחוץ לענות, אך עשוי להרגיש שההתעניינות אינה אמיתית. מה שלומך ללא סימן שאלה ... השאלה ביחס לאמירה? אליעד מדגיש את חשיבות הסדר בין אמירה לשאלה בתוך הודעה אחת. אם רוצים להגדיל את הסיכוי לקבל
תשובה, כדאי לסיים את ההודעה בשאלה. לדוגמה, אם מישהו חזר מטסט, כתיבת אני מקווה שהלך לך טוב בטסט, איך הלך? תיצור תחושת מחויבות גבוהה יותר מצד המקבל, כיוון ... הלחץ על הצד השני, אפשר להתחיל בשאלה ולסיים באמירה, כמו איך היה בטסט? מקווה שהלך לך טוב. כך הצד השני מרגיש
שהתשובה פחות מחייבת, כיוון שההודעה מסתיימת באמירה ולא בשאלה. איך ניסוח
התשובה בתוך השאלה משפיע על תחושת המחויבות? כאשר שואלים שאלה ובהמשך ההודעה נותנים כבר
תשובה אפשרית, למשל איך היה בטסט? מקווה שהלך לך טוב, המסר שעובר לצד השני הוא
שהתשובה כבר ידועה לכותב, ולכן אין חובה לענות. דרך ניסוח זו מורידה מהצד השני את תחושת הלחץ או החובה להגיב, ומשאירה לו את האופציה לענות רק אם הוא רוצה. מדוע חשוב ... ההבדלים האלו כדי לנהל תקשורת אפקטיבית. כשאתה כותב מה שלומך?, סימן השאלה מבטא התעניינות אמיתית ויוצר תחושת חובת
תשובה אצל הצד השני. מצד שני, אם אתה כותב מה שלומך... עם שלוש נקודות, זה יכול להיתפס כמשהו יותר יבש או ככזה שאינו מצפה
לתשובה. אם תכתוב מה שלומך בלי סימן שאלה או שלוש נקודות, זה יכול לשדר הודעה יותר נייטרלית, מבלי ליצור תחושת מחויבות מצד מקבל ההודעה. אליעד מציין כי אם אתה לא ... במילים אחרות, כל צורת ניסוח כזו מייצרת התנהלות שונה בחוויה האישית של מקבל ההודעה. איך משפיעה האמירה על תחושת
התשובה? האם כדאי להחיל שאלה בסוף ההודעה? אליעד גם מציין את ההשפעה של סדר המילים בהודעה, במיוחד כשיש בין שני חלקים - האמירה והשאלה. לדוגמה, אם תכתוב אני מקווה ששלומך טוב, מה שלומך?, אתה סוגר את ההודעה עם שאלה, דבר שיכול להגביר את הסיכוי שתקבל
תשובה. מצד שני, אם תכתוב מה שלומך? אני מקווה ששלומך טוב, אתה שם את השאלה בסוף, כך שהסיכוי לקבל
תשובה קטן יותר, כי אתה בעצם מתחיל עם אמירה שמעבירה פחות לחץ
לתשובה מיידית. כשאתה כותב שאלה עם
תשובה פוטנציאלית, כמו איך היה בטסט? מקווה שהלך לך טוב, אתה בעצם נותן
תשובה אפשרית לשאלה, מה שעשוי להוריד את תחושת המחויבות מצד מקבל ההודעה. זה מאפשר לו להרגיש שהוא לא חייב להשיב. מה ההבדל בין סימן שאלה, שלוש נקודות, ונוסחים שונים בהודעות? הנוסח והמיקום של סימן השאלה חשובים לא רק בהקשר של חובת
התשובה, אלא גם בהקשר של תחושת ההתעניינות. יש פעמים שתרצה להמעיט בתחושת הלחץ או המחויבות, ובמקרים כאלה עדיף לשים שלוש נקודות או סתם לסיים את ההודעה ללא סימן שאלה. הניסיון להימנע מלחץ או תחושת חובת
התשובה חשוב במיוחד בהודעות אישיות, כמו בשיחות עם בני זוג, שבהן לעיתים אפילו שלוש נקודות יכולות להיתפס כמשהו מכביד. איך הניואנסים בניסוח משפיעים על התחושות בין ... אדם השני אל תעשה סימן שאלה תעשה או שלוש נקודות או נקודה או בלי שום דבר באיזה מקרה זה עדיף? ש: לא מחייב אותו
לתשובה. אליעד: נכון ברגע שאתה שם סימן שאלה יש לזה עוד משמעות הבן אדם השני הוא חווה את זה כשאלה ואז אתה יוצר לו תחושה שהוא חייב לענות לך, עכשיו יכול להיות שהבן ... אתה רוצה תגיד לי אם לא לא ברגע ששמת סימן שאלה הבן אדם השני אומר אתה צריך לענות לי כי יש פה שאלה שאלה זה צריך
תשובה. הבנו עכשיו שימו לב למשהו מעניין נוסף נגיד שמישהו חולה אוקי ואנחנו נגיד אומרים לו מה שלומך אני מקווה ששלומך טוב או נגיד שאומרים לו אהלן זה וזה מה קורה ... לך טוב בטסט השני זה איך הלך לך בטסט חלק אחד זה אמירה חלק שני זה שאלה, עכשיו אם אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שתקבל
תשובה אתה צריך לשים את השאלה בסוף כדי לסגור עם שאלה סימן שאלה צריך לתת לי
תשובה אם אתה רוצה שהבן אדם השני לא ירגיש לחוץ מזה ששאלת אותו שאלה אז אתה יכול לשאול אותו את השאלה כי אתה אולי כן רוצה לשאול אותו את השאלה כי אתה רוצה להגדיל ... לא חייב לענות לי לא סגרתי את זה בשאלה סגרתי את זה באמירה. בנוסף על כך כשאתה אומר למישהו שאלה ואתה כבר כותב את
התשובה נגיד איך היה בטסט ואז אתה כותב מקווה שהלך לך טוב בעתם את נתת
תשובה אפשרית לשאלה, ברגע שנתת
תשובה אפשרית לשאלה זה כאילו כמו להגיד לו כבר יש לי את
התשובה אתה לא חייב לענות לי זה גם כן עוד subtext אבל בנוסף לזה גם תלוי איפה הסימן שאלה נמצא אם הוא נמצא בסוף המשפט הבן אדם סיים את המשפט עם שאלה אז הוא עכשיו ...