... לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו
שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות הביקורות. הוא מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות
שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום
שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות
שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות
שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות
שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות
שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות ... בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות
שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי ... יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת ללקוחות להיווכח בזה בעצמם. הוא מזכיר את הדוגמה של פוליטיקאים כמו ביבי נתניהו, שהצליח לנצל ביקורת
שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו ... בתחום שלך, לא משנה כמה השמצות ינסו להטיל עליך, הלקוחות יוכלו להיווכח בעצמם באיכות שלך. ככל שיותר אנשים ישתמשו במוצר שלך בחינם ויראו שהוא עובד, כך הפרסום
השלילי יהיה חסר השפעה או אפילו יועיל לך בשל הפרסום הנוסף. איך להתמודד עם ביקורות
שליליות בפייסבוק? האם כדאי לתת שירות בחינם ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע לקוחות לקנות ממך? למה לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום
שלילי יכול להיות מועיל? איך להפוך למוביל בתחומך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות
שליליות באינטרנט, תגובות
שליליות בפייסבוק, הורדת דירוג הדף שלך בפייסבוק, לקוחות משמיצים ... ביקורת של לקוחות על העסק שלך, לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את עצמך בזול? שיווק זול, איך הכי נכון לשווק את עצמך? אין דבר כזה פרסום
שלילי, קמפיין
שלילי, ביקורת
שלילית בפייסבוק, ביקורות בפייסבוק, פרסום
שלילי בגוגל, פרסום
שלילי בפייסבוק, ביקורות בגוגל, אזכורים
שליליים, ניהול מוניטין ברשת, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול מוניטין בגוגל, ניהול מוניטין דיגיטלי, ניהול מוניטין בפייסבוק, ניהול מוניטין
שלילי, השיווק של ביבי נתניהו, בניית מוניטין חיובי, יחסי ציבור ...