... וכל הטעויות כיוב. והטעות של התפישה הזאת וכיוב, היא שהטועים שוכחים שאלוהים (האמיתי כמובן), הוא נמצא מעל לכל
ההגדרות. ולפני הבריאה, לא היה שייך
הגדרת טוב ורע ושום
הגדרת נפרדות. וכאשר אין שום
הגדרת נפרדות, ממילא לא שייך לומר שאלוהים הוא טוב, יותר מאשר שייך לומר שאלוהים הוא ... וצמצום של אלוהים. כי זה אומר שאלוהים מוגדר ומוגבל בצורה כלשהי, וזו כמובן שטות לגבי המצוי הראשון, שהוא מחוץ לכל
ההגדרות. וגם אם נאמר שהוא טוב, למרות שזה לא אפשרי כנל, גם אז לא ברור כיצד אותם ... להיטיב צריך מקבלי הטבה, או שאין מלך בלא עם, או כל שקר ושיגעון אחר, הרי שזה לא אלוהים אמיתי. כי בריאת העולם, היא
הגדרת ההגדרה הראשונה. והפרדת הטוב מהרע, היא עצמה בריאת העולם ממש. ואפילו הפרדת ... כי לפני הבריאה לא היה חילוק בין הבורא לבין רצונו או דעתו. ובנקודת ההתחלה הכל היה אחד. וכאשר הכל אחד, לא שייך שום
הגדרה של טוב ורע, ולכן אלוהים לא יכול להיות טוב או רע. וכל שכן שדרך הטועים לסבול. ... כאילו יש להם הסברים, וההסברים האלו, ריקים מתוכן. והמסר הוא, כי מנקודת המבט של לפני תחילת המציאות, שם אין שום
הגדרה ושום הגבלה ושום תכלית ושום טוב ורע ושום רצון ושום הפרדה של סיבה או העדר סיבה ...