... לקוחות לא רלוונטיים, יותר מידי ביקוש, שיווק גרוע, שיווק לא טוב וכאן נדבר על העניין של שיווק
לעסק, כאשר יש
לעסק המון ביקוש. והשאלה היא, האם כשיש המון ביקוש, לא צריך לעשות שיווק, או שצריך לעשות שיווק גם אם יש המון ביקוש
לעסק? אז ברמת העיקרון, השיווק, מטרתו היא להגדיל את הביקוש של
העסק. דהיינו, אתה משווק את
העסק שלך, כדי
שלעסק שלך יהיה יותר ביקוש. ומכאן לכאורה נובע, שאם
לעסק שלך יש המון ביקוש, אז אתה לא צריך לעשות שיווק, כי ... לקוחות מתוך המאה אלף יוכלו וירצו לרכוש את המוצר שלך. במילים אחרות, אם עוד ביקוש לא יכול לעזור
לעסק שלך, אז אולי אתה לא צריך לעשות עוד שיווק. אבל כנראה שתמיד עוד ביקוש יכול לעזור
לעסק שלך, כי אתה תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח יותר, אם ... לא רלוונטיים, שאז יכול להיגרם לך יותר נזק מאשר תועלת. אבל ברמת העיקרון בדרך כלל, כנראה שאם תביא
לעסק שלך, עוד לקוחות שרוצים לרכוש את המוצר שלך, כנראה ...