... העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים
עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך ... נאמן יותר לארגון. לכן, הבנת הצרכים האנושיים של העובדים היא הדרך האמיתית להצלחה
עסקית. הקשר בין דינמיקה אנושית להצלחה
עסקית הצלחה
עסקית תלויה בדינמיקה האנושית שבין אנשים בצוות. אליעד מציין כי עובדים הם לא רובוטים. כאשר מנהלים מתייחסים לעובדים בצורה טכנית בלבד - כאילו הם רק אמצעי להשגת ... הזה, אתה יכול להציג את המסר שלך בצורה אפקטיבית ומשכנעת. העיקרון הזה נכון לפרזנטציות
עסקיות , לגיוס משקיעים, לשכנוע עובדים או לכל מצב שבו אתה צריך לשכנע אחרים לשתף איתך פעולה. ההבנה של הצרכים האנושיים של הצד השני היא זו שתאפשר לך להצליח בכל ... יהיה סיכוי גבוה יותר שיקבל את עזרתנו. זהו עיקרון חשוב בניהול עובדים וביצירת קשרים
עסקיים. מהו החיבור האמיתי בין ניהול עובדים והצלחה
עסקית? הבהרת הבעיה האנושית היא חלק חשוב בהבנת כיצד לנהל עובדים בצורה אפקטיבית. אליעד מציין שבמקרים רבים, כאשר עובדים לא מבצעים משימות, הבעיה לא טמונה בהבנה ... במשימות בדרך שתהיה לו משמעות. הדוגמה שנתן אליעד הייתה איך שגורם לאדם לעבוד בסביבה
עסקית היא להבין מה מניע אותו - וכיצד נוכל לעזור לו להשיג את הצרכים והיעדים שלו. הדינמיקה האנושית משחקת תפקיד מרכזי בניהול עובדים. לעיתים יש צורך לראות את ... חיובי שיתמקד בצרכים האנושיים של העובד, יהיה לנו סיכוי גבוה יותר לשפר את הביצועים
העסקיים ולהגביר את המחויבות שלו. כיצד מתמודדים עם אתגרים
בעסקים ובחיים האישיים? במהלך ההרצאה, אליעד גם מדבר על איך להתמודד עם אתגרים גדולים. במקום להתמקד בהיבט הטכני של הבעיה, לעיתים הפתרון טמון בשיחה עם אחרים ...