... הלקוח עלול להרגיש שהמחירים אינם אמינים, וזה עלול לפגוע באמון שלו
בעסק. אז מה עדיף? לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף - כל מקרה לגופו. אליעד כהן מסביר שההחלטה תלויה בסוג
העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים
לעסק שלך היא לנסות גישות שונות ולבחון אילו תוצאות מביאות יותר מכירות. כל
עסק צריך לבצע ניסוי וטעייה, להחליט מה מתאים לו ולבחון את התוצאות בהתאם. סיכום ... עולה השאלה האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד,
עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה ... שונות. הפחתת הלחץ - ריבוי אפשרויות עלול לגרום ללחץ ולחשש מהפסד
עסקה טובה יותר. כאשר יש רק הצעה אחת, אין מקום להתלבטויות רבות. יצירת תחושת ... ואין אפשרויות אחרות, הוא מבין שאם הוא לא יקנה עכשיו, הוא יפסיד את
העסקה לחלוטין. הימנעות מהמתנה להנחות - כאשר לקוחות יודעים שלא יהיו הנחות או ... מוצר או מחיר שונה, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים לוותר על
העסקה. חוסר התאמה ללקוחות שונים - אנשים שונים מחפשים צרכים שונים, ואם אין להם ... לשאלה האם עדיף להציע אפשרות אחת או מגוון אפשרויות. ההחלטה תלויה בסוג
העסק, בקהל היעד ובאופן שבו הלקוחות מקבלים החלטות. הדרך הטובה ביותר לדעת מה מתאים
לעסק שלכם היא לבצע ניסוי וטעייה - לנסות פעם אחת גישה אחת, פעם אחרת גישה שנייה ... בתהליך מכירה, קבלת החלטות בתהליך רכישה, קבלת החלטות של הלקוח, יעוץ
עסקי, אימון
עסקי, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה? איך לגרום ללקוח לקנות? למה הלקוח לא ...