... כמה הם חכמים וכולי. ומי שאין לו מה למכור, ומי שהמוצר שלו לא ממש טוב, הוא צריך לעטוף את המוצר בהרבה עטיפות יפות. והוא יספר הרבה
סיפורים על כמה שהוא חכם, וכמה שהוא מבין, ואיך שהוא קיבל הרבה תעודות, וכמה ניסיון חיים יש לו, ולכמה אנשים הוא עזר וכיוב. והכל זה רק הסחת הדעת מהמוצר עצמו. כי כאשר המוצר הוא טוב, לא צריך לעטוף אותו ביותר מידי עטיפות. ומי שמרבה לספר על עצמו
סיפורים ולשבח את עצמו, בדכ זה נובע מכך שהמוצר שלו לא משהו. אז הוא מנסה ליצור אצל האדם תחושת אמון במוצר שלו, על ידי זה שהוא מנסה למכור ... והאדם עושה את זה, גם כדי לחזק את האמון שלו עצמו בדעתו שלו עצמו. כי כאשר יש לאדם ספקות האם הוא צודק או לא, אז הוא מספר לעצמו המון
סיפורים על כמה הוא חכם ומצליח וכולי, כדי לגרום לעצמו להאמין שהוא צודק. אבל, מי שהוא צודק באמת, הוא לא צריך לספר לעצמו ולאחרים שום
סיפורים על עצמו. אלא הוא מציג את הדברים כפי מה שהם. ומאחר שהדברים שלו טובים, ממילא האדם מבין מעצמו שהמוצר הזה הוא טוב. ומי שיודע לייצר ...