... השומע, על ידי זה שאתה משלב אותה עבורו בתוך
סיפור אחר, שבו אתה שותל את המחשבה שאתה רוצה שהוא יאמין לה, כחלק
מסיפור אחר. ואבאר כאן כיצד לעשות זאת בצורה יעילה? ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים ... רוצה שהוא יאמין בו, ואתה משלב אותו בתוך
סיפור אחר כלשהו. לדוגמה: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו להאמין שהמוצר שלך הוא טוב. אז יש כמובן את הדרך לומר לו באופן ישיר, שהמוצר שלך הוא טוב. אבל אז הוא גם יטיל ... שהמוצר שלך הוא מוצר טוב, אז עליך לספר לו
סיפור כלשהו בנושא כלשהו, ולצורך העניין לא ממש משנה
הסיפור שתספר לו הנושא שלו וכיוב. אבל כן משנה, שבתוך
הסיפור שתספר לו, בתוך
הסיפור תשלב בתוכו את הרעיון שאומר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב. שזה בעצם אומר, שאתה לא אומר לו באופן ישיר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב כמסר גלוי, אלא אתה באופן עקיף, ... כאילו בדרך אגב וכאילו בצורה תמימה, בתוך
סיפור אחר כלשהו. וזה כמובן הרעיון הבסיסי והמבנה הבסיסי של טכניקת השכנוע הזאת, שאומר, אתה לא חייב להציב את הרעיון שלך בצורה ישירה מול האדם השני, אלא באפשרותך ... לו את הרעיון שלך, בצורה פחות ישירה, בתוך
סיפור אחר. ועכשיו אסביר רמות עומק שונות וטכניקות מתקדמות שונות, כיצד באפשרותך לעשות זאת בצורה כמה שיותר מוצלחת. והנקודה הראשונה שאבאר, היא שצריך לשים לב, עד ... של האדם האחר, הוא יותר מידי סמוי בתוך
הסיפור שלך. והשומע כמעט ולא שם לב לכך שהזכרת את המסר הסמוי שלך. ולכן עליך לשים לב לכך, שהמסר הסמוי שלך, שהוא לא יותר מידי סמוי בתוך
הסיפור שלך. שזה כמובן אומר, שברמה העקרונית, ככל שהמסר הסמוי שלך הוא יהיה יותר מסר גלוי, כך בעצם אתה מגדיל את הסיכוי לכך שהאדם השני, באמת ישים לב למסר שלך ושלא ... הסמוי שלך, נשאר סמוי ושהוא נעלם בתוך
הסיפור הכללי. כגון לדוגמה, כאשר אתה חוזר ומשלב את המסר הסמוי שלך כמה פעמים בתוך
הסיפור, שאז המסר הופך להיות יותר מסר גלוי ופחות מסר סמוי. וכמובן שצריך לשים לב, שהמסר הסמוי, עדיין נשאר מסר סמוי, ושהוא לא הופך להיות מסר גלוי ומאבד את היתרון ... הסמוי בצורה כזאת, שהיא הכרחית לצורך הבנת
הסיפור עצמו. דהיינו, שאתה מציג את המסר הסמוי שלך בצורה כזו, שבה הבנת
הסיפור התמים שלך בפני עצמו, תלויה בהבנת ובתשומת לב למסר הסמוי שלך. זא שאתה לא חייב להזכיר את המסר הסמוי שלך מספר פעמים בתוך
הסיפור עצמו, כדי לגרום לו להיות יותר גלוי. אלא מספיק שתספר לאדם השני
סיפור, שכדי שהוא יבין אותו, לשם כך הוא יהיה חייב לשים לב למסר הסמוי שלך. דהיינו, בפועל עליך לקחת את המסר הסמוי שלך, ולבנות סביבו
סיפור, שאפשר להבין את
הסיפור הזה, רק כאשר השומע מסכים עם הנחת היסוד של המסר הסמוי שאתה משלב בתוך
הסיפור. דהיינו, אתה הופך את המסר הסמוי, למסר מחויב, ולא רק למסר אפשרי בלבד. כי יש שני סוגים של מסרים סמויים. יש מסרים סמויים מחויבים ויש מסרים סמויים אפשריים. ... אפשריים, פירושו שהמסר הסמוי שלך נשתל בתוך
הסיפור , אבל הוא לא הכרחי לצורך הבנת
הסיפור. זא שאפשרי שהאדם יבין את
הסיפור את רוב ככל
הסיפור יחשוב שהוא מבין את
הסיפור, גם בלי לשים לב וגם בלי להסכים עם המסר שלך. אבל יש גם מסרים סמויים מחויבים. שפירושו, שהמסר הסמוי שלך משולב
בסיפור בצורה כזו, שכדי שהאדם יבין את
הסיפור שלך, לשם כך הוא חייב לשים לב למסר הסמוי שלך, שהוא מוזכר בצורה עקיפה בתוך
הסיפור. והוא גם חייב להסכים לכך שהמסר הסמוי שלך הוא אכן אמת, כהנחת יסוד לצורך הבנת
הסיפור שלך. דהיינו, שהמסר הסמוי שלך, משולב
בסיפור בתור הנחת יסוד מחויבת, לצורך הבנת ה