איך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תיעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודהאיך לנהל עובדים? מוטיבציה בארגון, משימות בארגון, ניהול זמן בארגון, בעיות עם עובדים, תיעדוף משימות בארגון, ניהול עובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני, יעוץ עסקי, תוכנית עבודה איך לנהל עובדים ולשפר את המוטיבציה בארגון? ניהול עובדים בצורה אפקטיבית מחייב הבנה מעמיקה של תהליכי חשיבה, ניהול זמן, הגדרת משימות נכונה, ויכולת להבחין בין מטרות לדרכים להשגתן. אליעד כהן מסביר כי ניהול מוצלח של עובדים אינו רק חלוקת משימות או הכנת תוכנית עבודה, אלא תהליך שבו העובד מבין באופן ברור את המטרות הכלליות של הארגון ואת האופן שבו ... ודקה, שכן תמיד יהיו הפרעות לא צפויות ואינטראקציות שמפריעות לעובד לבצע בדיוק מה שתכנן. תוכנית עבודה צריכה להיות ממוקדת משימות ברמה השבועית או החודשית, עם הבנה ברורה של סדרי עדיפויות, אך ללא דרישה לשליטה בכל פרט קטן. הדוגמה שאליעד ... דקה, אבל כן חייב שתהיה לו תוכנית כללית של הכיוון והיעדים. איך מתמודדים עם עובד שטוען שאי אפשר לבצע משימה? כאשר עובד טוען שבלתי אפשרי לבצע את המשימה שהוטלה עליו, אליעד מציע לשאול אותו מה בדיוק המשימה שהוא חושב שבלתי אפשרית ולמה הוא חושב כך. יש לנתח איתו לעומק את הטענות שלו, להבין אילו מכשולים ספציפיים הוא מזהה, ולהבחין האם הוא מתייחס למשימה בכללותה או לחלקים מסוימים שלה. הדוגמה המובאת היא סיפור של רבי נחמן על המלך והסלע הגדול, כאשר כולם מנסים ... ענקי ולא מצליחים, עד שמישהו מציע לפרק אותו לחלקים קטנים ולהעביר אותו בהדרגה. כלומר, במקום להתמקד בחוסר האפשרות לבצע משימה שלמה, יש לפרק את המשימה למשימות קטנות שאפשר לבצע. איך לגרום לעובד לתכנן נכון את הזמן שלו? אליעד מסביר שעובד חייב תחילה להשתכנע בעצמו שהוא יודע כיצד לבצע את המשימות שהוטלו עליו, ואם הוא אינו יודע, הוא כנראה לא יבצע אותן בפועל. יש לוודא שהעובד מבין את התהליך של ביצוע המשימה ושיוכל להגדיר מראש את השלבים שלה. צריך לגרום לעובד לדמיין תרחיש שבו אין הפרעות - האם הוא יודע כיצד לבצע את המשימה? אם התשובה חיובית, יש להבין אילו הפרעות צפויות עלולות להופיע ואיך ניתן להתמודד איתן. מה לעשות כשהעובד מוצף במשימות ומפסיק לעבוד? אחת הבעיות הנפוצות שאליעד מתאר היא שהעובד מפסיק לעבוד על משימה מסוימת כי הוא מרגיש שהוא חייב לעזור לאחרים או שהמשימות מרובות מדי. אליעד מדגיש שעל העובד להבין שתמיד יהיו עוד משימות ושעליו ללמוד לתעדף אותן נכון. עובד שמפסיק את המשימה המרכזית כדי לפתור בעיה צדדית, למעשה פוגע במטרה הכוללת. במקום זאת, יש ללמד את העובד להבין מהי המשימה המרכזית שלו ומה יביא לתועלת המקסימלית לארגון. עליו להבין שהמטרה שלו אינה רק לענות לשאלות של עובדים אחרים, אלא ... עובד באופן מיטבי. למה חשוב שהעובד יבין את מטרת התפקיד שלו? אליעד מדגיש שחשוב שהעובד יבין לא רק את המשימות היומיומיות שלו, אלא את התרומה הרחבה יותר שלו לארגון. כאשר עובד אינו מבין לעומק את המשמעות של התפקיד שלו, ... שלמעשה אינן תורמות ואף פוגעות בארגון. למשל, עובד שחושב שהמטרה שלו היא לענות מיד לכל שאלה, עלול לא להצליח במשימות הגדולות שלו. העובד צריך להבין שהמטרה שלו היא ניהול כללי של התחום שלו, ועליו לדעת לדחות אינטראקציות מסוימות או ... אם לא יקבלו כל פתרון מראש. הוא ממליץ למנהלים לא רק לתת פתרונות לעובדים, אלא להסביר את ההיגיון מאחורי המשימות וההחלטות. ההבנה הזו חשובה יותר ממתן פתרון רגעי, משום שהיא מאפשרת לעובד להתמודד עם בעיות עתידיות בעצמו. כאשר עובד ... את ההיגיון שמאחורי הגישה הנכונה. ההיגיון הוא זה שיבטיח שהעובד יוכל להתמודד בעצמו בהמשך. למה לא להיכנס לפרטי כל משימה ומשימה? אליעד מסביר שאין למנהל זמן להיכנס לפרטי פרטים של כל משימה. במקום זאת, יש ללמד את העובד את תהליכי החשיבה וההיגיון שמאחורי ביצוע המשימה. באופן זה, העובד יוכל לקבל החלטות נכונות לבד, ולא יהיה צורך לבדוק כל פעולה שהוא עושה. חשוב לוודא שהעובד ... ולא מתרץ תירוצים. צריך ללמד אותו כיצד לחשוב באופן מסודר וברור, ולא רק לרדוף אחריו כדי לבדוק ביצוע של משימות קטנות. איך להעריך עומסים בצורה נכונה בארגון? כאשר מנהל צריך לקבל החלטות כמו פיטורי עובדים או חלוקת עומס חדשה, ...