... אפשר לומר, שיש לאדם בחירה חופשית מלאה על כל דבר. ומנקודת מבט נוספת (3) אפשר לומר, שיש לאדם בחירה חופשית חלקית. ומנקודת מבט נוספת (4) אפשר לומר, שאין שום
הבדל, בין יש בחירה חופשית, לבין אין בחירה חופשית. והרעיון ... מבט 1 - היא השילוב של שני ההפכים, כל אחד בכמות אחרת. ונקודת מבט 2 - היא אחד ההפכים. ונקודת מבט 3 - היא הצד המנוגד וההפך האחר. ונקודת מבט 4 - שאין בה שום
הבדל בין שני ההפכים כלל. כגון לדוגמה טוב ורע. שהתשובה ... האם המציאות טובה או רעה, יכולה להיות: 1 - שהמציאות גם טובה באופן חלקי, וגם רעה באופן חלקי. 2 - שהמציאות היא רק טובה. 3 - שהמציאות היא רק רעה. 4 - שאין
הבדל בין טוב לבין רע, והמציאות היא לא טובה ולא רעה כלל, כי ... ביטול ההפך שלו לגמרי, הרי שממילא יתבטל גם הוא עצמו. כי אם לדוגמה הטוב יגדל לגודל אין סופי ממש, עד שלא יהיה שום רע כלל, ממילא גם הטוב יתבטל, ולא יהיה שום
הבדל בין טוב לבין רע, שזאת נקודת מבט נוספת, שהיא ההקצנה של ... המבט החמישית, שהיא השילוב של כל נקודות המבט, לנקודת מבט אחת. שבה, (1) גם רק, הכל טוב, (2) וגם רק, הכל רע, (3) וגם רק, גם טוב וגם רע, (4) וגם רק, אין
הבדל בין טוב לבין רע. ובנקודת המבט הזו, הכל אחד. שכל ... לישות אחת, עם כל שאר נקודות המבט ששונות ממנה. והתהליך הזה חוזר על עצמו, עד אין סוף. בבחינת, מקיף למקיף, והמהות של המהות, עד אין סוף. ומנקודת מבט אחת, יש
הבדל בין נקודת המבט ה - 5 לבין נקודת המבט ה - 6 לבין כל שאר נקודות המבט שלאחריהן. אבל מנקודת מבט נוספת, אין שום
הבדל בין המקיף הראשון, דהיינו, נקודת המבט ה - 5 שמאחדת את ... על המציאות? וגם כאן יש נקודות מבט שונות. 1 - שזה לא תלוי ברצון של האדם כלל. 2 - שזה תלוי רק ברצון של האדם. 3 - שזה תלוי חלקית ברצון של האדם. 4- שאין שום
הבדל בין להסתכל על המציאות מנקודת מבט אחת, לבין נקודת מבט ...