... ללמוד עוד טיפ, שאומר, שבאפשרותך להיות חלק מתחושת הטוב של מישהו, לא רק על ידי זה שתהיה איתו בפועל
בסיטואציות שעושות לו טוב, אלא שבאפשרותך להפוך להיות חלק מתחושת הטוב שלו, גם על ידי זה שתהיה איתו כאשר הוא מרגיש טוב, בדמיון שלו. זא שהאדם יכול להרגיש טוב, או כאשר בפועל הוא
בסיטואציה שעושה לו טוב, לדוגמה: טיול מסעדה סרט תחביב כלשהו שעושה לו טוב, דהיינו,
סיטואציה שבה בפועל האדם מרגיש טוב. אבל האדם יכול להרגיש טוב גם בדמיון שלו. לדוגמה, כאשר הוא מתכנן את החופשה הבאה שלו מדמיין דבר עתידי שיעשה לו טוב, מדמיין מה הוא רוצה שיקרה לו ... בהן ותהיה חלק מהן, כך גם האדם יתקבע אצלו עוגן במחשבה שיהפוך אותך להיות חלק מהטוב שלו, אם תהיה חלק
מהסיטואציה שלו בהווה, כאשר הוא מדמיין
סיטואציה מהעבר העתיד, שעושה לו טוב. זא אם לדוגמה מישהו מספר לך על משהו טוב שקרה לו היום, משהו טוב שהוא רוצה שיקרה לו בעתיד. ותוך כדי שהוא מספר לך את זה, הוא מרגיש מכך טוב. ... הוא נזכר במשהו טוב מהעבר, או כאשר הוא מתכנן וחושב על משהו טוב, עתידי. ובאפשרותך כמובן כאשר אתה מזהה
סיטואציה שכזו, להרחיב אותה ולהעצים אותה. כדי להעצים את תחושת הטוב של האדם השני, כשהוא איתך. ואז ממילא האהבה שלו כלפיך, תתחזק. ויש כאן עוד עיקרון, שאומר, שבאפשרותך לגרום למישהו ... אם מישהו לדוגמה מספר על משהו רע שקרה לו, ואתה מתערבב בתוך הדמיון שלו, בתור זה שמציל אותו עוזר לו,
בסיטואציה שהוא מדמיין את הדבר הרע שקורה לו, הרי שגם על ידי זה, הוא יאהב אותך יותר. ומה אם הוא מדמיין שאתה מנסה לעזור לו, ואתה לא מצליח לעזור לו כמו שהוא רוצה? האם הוא יאהב אותך ... אתה הטוב, במינון הנכון. וגם להפך, במצב שאתה עושה למישהו רע, בדמיון שלו. דהיינו, שהאדם מדמיין לדוגמה
סיטואציה, שבה אתה עושה לו רע שבה בגללך בין אם מרצונך ובין אם נגד רצונך, אבל בגללך, נגרם לו דבר רע. שבמקרה כזה, הוא פחות יאהב אותך, גם אם לא עשית לו שום דבר רע בפועל. ובסיכומו ...