...
סיטואציה רגשית, מוכר שמתחרט על העסקה, ניהול משא ומתן, מוכר שחוזר בו, מוכר שרוצה לבטל את העסקה, ערך סנטימנטלי, רגשות אשמה, ... של אליעד כהן עוסקת
בסיטואציה רגשית שבה אדם מוכר פריט מסוים, אך לאחר זמן מה הוא מתחרט על כך ורוצה לבטל את העסקה. אליעד מנתח לעומק את
הסיטואציה דרך דוגמה של ספסל עבודת יד ייחודי, שהקונה רכש אותו מהמוכרת במחיר מוסכם. בהמשך, המוכרת מתחרטת על המכירה בשל ערך ... ששולם. אליעד מסביר
שהסיטואציה מורכבת מכיוון שמעורבים בה שלושה אלמנטים עיקריים: הערך הכספי של העסקה עצמה. הערך הסנטימנטלי והרגשי של המוכרת כלפי ... הנכונה ביותר לניהול
הסיטואציה היא לנהל משא ומתן ברור ואותנטי, בלי לעורר תחושת אשם מיותרת. לדוגמה, הוא מסביר שאם המוכרת רוצה לבטל עסקה, הקונה ... אך הוא מציע להסתכל על
הסיטואציה ממספר זוויות שונות כדי להקל על התחושה: לחשוב האם באמת נגרם נזק אמיתי לצד השני או שזהו סיפור רגשי מוגזם שמספרים לעצמנו. להבין שאם
הסיטואציה הייתה הפוכה, הקונה עצמו אולי היה מבין שזה חלק מהחיים ולא היה דורש בחזרה את הפריט לאחר שמכר אותו. לבחון אם הרגשת ... לדוגמה, אליעד מביא
סיטואציה מקבילה של מערכת יחסים זוגית, שבה אחד הצדדים זורק את השני, מתחרט לאחר חודש, ואז מבקש לחזור. הוא מסביר שבמערכת ...