אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
מלחמה ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש
... ביוקר המחייה, למה המחירים בארץ גבוהים? יקר לחיות בישראל, למה הכל יקר כאן? עליות מחירים, הורדת מחירי הנדלן, למה המחירים עולים? מה גורם לעליית המחירים? איך לגרום להורדת המחירים? פוליטיקה, שיעור בכלכלה, היצע וביקוש למה יוקר המחיה בישראל כל כך גבוה? אליעד כהן מסביר בהרצאה למה המחירים בישראל גבוהים ומה עומד מאחורי התייקרות המוצרים בארץ. הוא פותח בשאלה פשוטה - מה זה בעצם מחיר? לדבריו, מחיר הוא הסכום שאדם מוכן לשלם עבור מוצר מסוים. יוקר הוא יחסי, כלומר, אם מוצר היום יקר, זה אומר שפעם בעבר או במקום אחר הוא היה זול יותר. אליעד מסביר באמצעות דוגמה פשוטה: אם כל המחירים עולים פי שניים, אך גם המשכורות עולות פי שניים, אז בפועל לא חל שינוי משמעותי. הבעיה נוצרת כשהמחירים עולים בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במשכורות, מה שגורם לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים שרוצים מוצר מסוים (ביקוש גבוה) ופחות אנשים שמייצרים אותו (היצע נמוך), המחיר יעלה. אך אליעד מסביר שזה לא כל הסיפור. המחיר נקבע לא רק לפי העלות של הייצור אלא בעיקר לפי התחרות בשוק. אם עלות הייצור נמוכה ויש רווח גדול, מתחרים ייכנסו לשוק ויורידו את המחיר. אליעד נותן דוגמה פשוטה: אם עלות ייצור הבמבה היא חמישה שקלים אך מוכרים אותה בעשרה שקלים, ייכנסו מתחרים שימכרו בתשעה או שמונה שקלים, ויורידו את המחיר. אך אם ישנם חסמים לכניסת מתחרים, המחיר יישאר גבוה. הוא מסביר שאם אין בכלל ביקוש למוצר, אף אחד לא ימכור אותו, המחיר יירד או שהמוצר ייעלם. אך יש מצבים שבהם המחיר לא יכול לרדת, למשל, כשעלות הייצור גבוהה, ולא משתלם להוריד מחירים. במקרה זה, חברה יכולה להפסיק לייצר או להישאר עם המחיר הגבוה. למה אין תחרות אמיתית בישראל? אליעד כהן טוען כי אחת הסיבות המרכזיות ליוקר המחיה בארץ היא חוסר תחרות אמיתית. הוא מציין דוגמה של מוצר מסוים שיש לו מעט ... מסוימים או שיש מכס גבוה או הגבלות אחרות שהמדינה מציבה כדי להגן על יצרנים מקומיים. לכן המחירים נשארים גבוהים כי אין מי שיתחרה ויוריד אותם. לדוגמה, אליעד מסביר את עניין החלב: אם עלות ייצור חלב בחול היא עשירית מהמחיר בישראל, המדינה יכולה למנוע יבוא או להטיל מכסים כדי להגן על הרפתנים המקומיים. המדינה עושה זאת כדי לשמור על פרנסה של אנשים בתחום מסוים, אך זה בא על חשבון הצרכן שמשלם מחיר גבוה יותר. האם פוליטיקאים אחראים לעליית המחירים? אליעד מציג את הטענה כי הפוליטיקאים הם הגורם העיקרי ליוקר המחיה בישראל, אך לא באופן ישיר. הפוליטיקאים אחראים דרך החלטות של הטלת מכסים, מיסים, הגבלות על יבוא וכדומה. אלה משפיעים באופן עקיף על עלויות הייצור והמחירים לצרכן. לדוגמה, כשהמדינה מעלה את המס על הדלק, זה משפיע על כל שרשרת הייצור - הובלה, הפצה, עלויות חומרי גלם וכדומה, וכתוצאה מכך המחיר לצרכן עולה. הסיבות להעלאת המסים הן לעיתים קרובות פוליטיות או כדי לממן את הוצאות הממשלה, כולל הוצאות ביטחוניות, קצבאות לאנשים שלא עובדים, או אפילו שחיתות פוליטית. האם החרמות מורידים את המחירים? אליעד מסביר שהחרמות צרכניות לא תמיד מורידות את המחיר. אם עלות הייצור גבוהה, חברה לא יכולה להוריד את ה
לגרום להורדת המחירים תמחור פרנסה שינוי לקבוע מחיר מדינה מרגיש שהמוצר יקר אחוז רווח
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
בלאק פריידי, יום שישי השחור, למה לא כדאי לקנות בזול? למה לא כדאי לקנות במבצע? למה לא כדאי לקנות בהנחה? מבצעים לכבוד החגים, מבצעים והנחות, איך לחסוך כסף? איך לא לבזבז כסף? סייבר מאנדיי, יום חג הרווקים הסיני
... לצרכן להרגיש שהוא חוסך כסף על ידי קנייה במחיר מוזל. עם זאת, כשמגיעים לתקופות כאלה, רבים מהאנשים מוצאים את עצמם קונים מוצרים שלא באמת זקוקים להם, רק בגלל תחושת הרווח וההנחה שנדמה שהיא קיימת. במקום ... המיותרות. האם הנחות מבטיחות מוצרים טובים ומחירים משתלמים? הרבה פעמים הנחות והמבצעים לא ניתנים על מוצרים חדשים או איכותיים, אלא על מוצרים שלא נמכרו במחיר מלא, מוצרים שהתקרבו לסיום תקופת המכירה שלהם, או כאלה שעומדים להפסיד מהתוקף. מדובר בהנחות שנועדו להיפטר מהמלאי ולא בהכרח להיטיב עם הצרכן. אליעד מסביר כי ... באמת צריך מוצר מסוים, כדאי לקנות אותו כשמצאים מחיר הוגן, לא בהכרח במהלך תקופת מבצע. אם המוצר לא נצרך באמת, עדיף להימנע מהרכישה גם אם יש הנחה. כך ניתן לחסוך כסף באופן כללי, שכן רוב האנשים קונים במבצע ... לדברי אליעד, מטרת מבצע כזה היא לא להוזיל את המחיר, אלא להגדיל את כמות הרכישות, ולעיתים הצרכן לא באמת צריך את המוצר הנוסף שהוא רוכש במסגרת המבצע. מה באמת מניע את המוכר להציע הנחות? המוכר לא עושה הנחות ... את מכירותיו. אם הוא לא מצליח למכור את המוצר במחיר מלא, הוא יציע הנחה כדי להמריץ את המכירה. יש לכך יתרונות עבור המוכר, אך הצרכן עלול להרגיש שהוא דפק את המערכת, בעוד שבפועל הוא קונה מוצר שהוא לא באמת ... מטרה ברורה לרכוש משהו - אז כדאי לקנות אותו במחיר ההוגן ביותר, מבלי להתפתות להנחות ולהצעות שנראות אטרקטיביות מדי. התנהגות צרכנית איך נכון לחסוך כסף? התנהלות צרכנית נבונה צרכן חכם איך להרוויח בלוטו ... שווה יותר. יש סיפוק גדול בידיעה שהמוצר נקנה במחיר נמוך ממחירו המקורי, כאילו הצרכן הרוויח על חשבון המוכר. לרבים זה מעניק תחושת שפע, חגיגת קניות ואמונה שעשו עסקה טובה. אך בפועל, תחושת הרווח עלולה להיות אשליה, כי ... הוצא. האם הנחה באמת מבטיחה מוצר טוב יותר או מחיר משתלם? מוכר מעניק הנחה מסיבה אחת עיקרית: לעודד קניה. הוא אינו עושה זאת מתוך רצון כנה לצפר את הצרכן. יש מצבים שבהם מוצרים איכותיים נמכרים בהנחה מסיבות ... הנחות ניתנות על מוצרים שאולי לא נמכרים היטב במחיר מלא, או שקרובים לסוף עונה ופג תוקפם. בדיוק כמו מבצעים בסופרמרקט על מוצרים שאוטוטו יזרקו, כך גם בענפים אחרים - לפעמים מבצע הוא דרך להיפטר ממלאי ולצמצם ... בדיקה אמיתית של הצורך במוצר, ולא תתפתה רק למחיר נמוך. איך לא להיכנס למלכודת המבצעים ולהישאר עם כסף בכיס? אם אתה בטוח שאתה צריך מוצר מסוים - כדאי לקנות אותו כשאתה מוצא מחיר שנראה לך הוגן, בין אם זו תקופת מבצע או לא. אבל אם אינך באמת זקוק למוצר, עדיף להימנע מרכישה גם אם המחיר אטרקטיבי. כך חוסכים כסף באופן ודאי. במילים אחרות, אין ארוחות חינם: מבצעים והנחות לא נועדו לדאוג לך אלא לעזור למוכר להגדיל מכירות. מה חשוב לזכור בנוגע ... כדי להגדיל מכירות ולמכור מלאי שלא נמכר במחירו הרגיל. זו אסטרטגיה שיווקית מוכרת, וכמו בכל עסק - אין ארוחות חינם: ההנחה נועדה להרוויח עוד, גם אם היא נדמית כהפסד זמני. מצד המוכר זה לעתים כדאי, אך ... עצמך לפני רכישה: האם באמת הייתי קונה את זה במחיר מלא? אם התשובה היא לא - אולי מוטב לוותר גם כשהמחיר מוזל. איך לחסוך כסף בלי להרגיש חוסר? צרכנות חכמה ותכנון כלכלי איך לא לבזבז כסף על מוצרים מיותרים? הפסיכולוגיה של מבצעים והנחות התמודדות עם התמכרות ...
חרדת החמצה משמעותי סיפוק הצלחה לקנות בזול צורך רצון הרגלים
זוגיות כמחלה, מהי מחלת הזוגיות? האם חייב להיות בזוגיות? לא טוב היות האדם לבדו, למה אני רוצה זוגיות? למה אני מחפש זוגיות? להביא ילדים, לא רוצה ילדים, לא רוצה להתחתן, לא רוצה זוגיות, לא מוצא זוגיות, להרגיש טוב לבד בלי זוגיות
זוגיות כמחלה, מהי מחלת הזוגיות? האם חייב להיות בזוגיות? לא טוב היות האדם לבדו, למה אני רוצה זוגיות? למה אני מחפש זוגיות? להביא ילדים, לא רוצה ילדים, לא רוצה להתחתן, לא רוצה זוגיות, לא מוצא זוגיות, להרגיש טוב לבד בלי זוגיות
... אנשים, דבר שמוביל אותם להתנהגויות כפייתיות ובסופו של דבר לפגוע ביכולתם למצוא זוגיות בריאה וטבעית. מי שמרגיש שהוא חייב זוגיות בכל מחיר , יפנים לתוך עצמו את הרעיון הזה באופן שאינו מותאם לעקרונות טבעיים וראויים. לכן, הרבה פעמים ... והסביבה משדרות מסר חזק מאוד שאדם לא יכול ולא אמור לחיות לבד. המחלה הזאת מתוארת כסוג של אובססיה: אנשים מרגישים שהם חייבים זוגיות בכל מחיר , ושהם לא יהיו ראויים או ירגישו שלמים ללא זוגיות. קיימת גם דעה שאם אין לך זוגיות, זה אומר שמשהו ... לעיתים קרובות ללחץ ולהתנהגות לא טבעית, עד כדי כך שדווקא הלחץ הזה מונע מציאת זוגיות. כאשר אדם נכנס למצב נפשי של אני חייב זוגיות בכל מחיר, הוא עלול להתנהג בצורה אובססיבית או לא מאוזנת, מה שבפועל מקטין את סיכוייו למצוא זוגיות בריאה. ...
הימנעות חולי נפש החרדים למידה כפייתיות הפרעת אישיות אלהורות איך להרגיש
אני לא מספיק טוב, אני כישלון, איך להתמודד עם מחשבות כישלון? איך להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא בסדר? אולי זה לא משנה? האם זה משנה או לא משנה? איזון בין משנה לבין לא משנה, תחושת כישלון
אני לא מספיק טוב, אני כישלון, איך להתמודד עם מחשבות כישלון? איך להתמודד עם המחשבה שאתה לא מספיק טוב? איך להתמודד עם המחשבה שאני לא בסדר? אולי זה לא משנה? האם זה משנה או לא משנה? איזון בין משנה לבין לא משנה, תחושת כישלון
... השאלות הבאות, בהתאם למצבך הנפשי: האם אני מרגיש ריקנות וחוסר משמעות? אם כן, כדאי לחפש דרכים להרגיש טוב יותר ולחזור לתחום שבו הדברים משנים. האם אני מרגיש לחץ להיות מושלם בכל מחיר? אם כן, כדאי לשאול את עצמך מה זה משנה? ולשחרר את הצורך להיות מושלם. האיזון בין השיפור העצמי לבין קבלה של המצב הנוכחי יאפשר לאדם להתמודד ... עליו לעבור למקום שבו הוא מחפש להרגיש יותר טוב. אם, לעומת זאת, הוא מרגיש לחץ להיות מושלם, עליו לשאול את עצמו מה זה משנה? כדי להוריד את הלחץ ולהפחית מהצורך להיות מושלם בכל מחיר. בסופו של דבר, הדרך להתמודד עם מחשבות של אני לא מספיק טוב היא להימצא במקום שבו יש איזון בין שיפור עצמי ובין קבלה של המצב הנוכחי. על האדם ... את מצבו ולשאול את עצמו: - האם אני כרגע מרגיש ריקנות וחוסר משמעות? אם כן, עלי לחפש דברים שירגשו אותי ויתנו לי תחושה טובה. - האם אני כרגע מרגיש שאני צריך להיות יותר טוב בכל מחיר? אם כן, עלי לשאול מה זה משנה? ולהפחית מהלחץ. סיכום כדי להתמודד עם מחשבות של אני לא מספיק טוב, יש לשלב בין שתי גישות: 1. השיפור העצמי - ...
להתמודד עם תחושת כישלון להעצים את הביטחון העצמי הוכחות העלאת ביטחון עצמי מוטיבציה חוסר ביטחון עצמי להיות בטוח בעצמך להיות מושלם
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
... את זו שפשוט נמצאת הכי קרוב אליו. אליעד כהן מסביר שעסקים יכולים להצליח גם ללא בידול מיוחד. אם לקוחות מחפשים נוחות, זמינות או מחיר נמוך, הם לא יבחרו בך בגלל הבידול, אלא פשוט כי אתה הכי זמין ... מהירות, מי שנתפס במהירות מופרזת עשוי לפנות אליך דווקא משום שיש לך התמחות ברורה בנושא. יתרון נוסף הוא שהבידול יכול להצדיק מחיר גבוה יותר. אם אתה מאמן כושר אישי בעל תואר או הכשרה מיוחדת, ייתכן שתוכל לגבות מחיר גבוה יותר, מכיוון שהלקוחות רואים בך מומחה בעל ערך מוסף ברור. ... לא. עסקים רבים חושבים שהסיבה לחוסר הצלחה היא שאין להם בידול, בעוד שבפועל הבעיה יכולה להיות במודעות הלקוחות, בשיווק לא נכון, במחיר או בשירות עצמו. לעיתים יועצים עסקיים מציעים בידול כאמצעי פשוט ...
בידול עסקי להתווכח על המחיר יתרון חיסרון למתג את עצמך תשומת לב לקוחות פוטנציאלים לחשוב חיסרון או יתרון
הקוזאק הנגזל, העוקץ נעקץ, לקיחת אחריות, להאשים את עצמך, אל תהיה קורבן, איפה אתה אשם? איפה אתה אחראי? לקחת אחריות, להאשים אחרים בצרות שלך, המנצל נוצל, ניצלו אותי, רימו אותי, אין ארוחות חינם, קומבינות בזוגיות, מתחזים בזוגיות
הקוזאק הנגזל, העוקץ נעקץ, לקיחת אחריות, להאשים את עצמך, אל תהיה קורבן, איפה אתה אשם? איפה אתה אחראי? לקחת אחריות, להאשים אחרים בצרות שלך, המנצל נוצל, ניצלו אותי, רימו אותי, אין ארוחות חינם, קומבינות בזוגיות, מתחזים בזוגיות
... מקולקל, ומרגיש מרומה. הוא צודק - אכן רימו אותו במובן מסוים, אך מצד שני הוא עצמו ניסה קודם כל לדפוק את המציאות. כלומר, הוא רצה לקבל חלב תקין בלי לשלם את המחיר - הזמן והמאמץ לבדוק את התאריך. הוא ניסה לקצר דרך, לעשות פחות ממה שנדרש, ולכן הוא זה שניסה קודם כל לעקוץ. האם מציאות טובה מדי היא מלכודת שמחזירה לך עקיצה? דוגמה נוספת היא עסקת נדלן שנראית מושלמת - מחיר נמוך במיוחד, מתחת למחיר השוק. האדם מתפתה לעסקה וקופץ עליה, כי הוא חושב שהוא הצליח לעקוץ את המערכת. אבל בפועל, הסיבה לכך שהמחיר נמוך עשויה להיות בעיה משפטית, בעלים שאינם באמת בעלים, או מלכודת אחרת. בסופו של דבר, האדם ניסה לעקוץ - אך נעקץ בעצמו, כי חיפש דרך ... כבומרנג? המסר המרכזי שאליעד כהן מדגיש שוב ושוב הוא שאין קומבינות אמיתיות. אדם שנכנס לזוגיות או לעבודה מתוך כוונה להשיג יותר ממה שהוא מוכן להשקיע - ישלם מחיר יקר בהמשך. כשמישהו מחפש לעשות קומבינות, לקצר תהליכים, ולהשיג משהו מבלי לתת משהו בתמורה - זה יחזור אליו כבומרנג. המציאות אינה מאפשרת ... הוא ניסה לדפוק את המציאות. למה הכוונה? הוא רצה חלב תקין, אבל לא רצה להשקיע את המאמץ לבדוק את התאריך. כלומר, הוא רצה לקצר תהליכים, לקבל תועלת מבלי לשלם את המחיר של הבדיקה. אז לפעמים זה עובד, ולפעמים הוא נדפק בחזרה. אותו הדבר קורה בעסקאות נדלן. אדם רואה עסקה שנראית טובה מדי - מחיר נמוך משמעותית מהשוק, והוא קופץ על המציאה. למה העסקה כל כך טובה? אולי הבעלים של הנכס בכלל לא באמת הבעלים? אולי יש בעיה משפטית חמורה? ...
כסף בקלות להתמודד עם עצמך רמאים הגברת ביטחון עצמי ניצלו אותי רגשות התמודדות איך להאשים את עצמך
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר עוסקים בנושא מתן הנחה ללקוחות, צריך להבין שהנחה איננה רק פעולה עסקית רגילה של הורדת מחיר. המשמעות שלה רחבה יותר, וקשורה גם להתנהלות בעבודה כשכירים וגם במכירות מול לקוחות. בפועל, כל אדם, אפילו עובד שכיר, מוכר משהו - הוא מוכר את הידע, היכולות והכישורים שלו ... למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק כסף כדי לשלם את המחיר המבוקש. הם חושבים שהמוצר או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה המשמעות של לתת הנחה בעיני הלקוח או המעסיק? כשאדם נותן הנחה ללקוח או מסכים להוריד את שכרו למעסיק, הוא עלול להעביר מסר שלילי לגבי הערך שלו או של המוצר שלו. זה אומר שבעצם הוא מודה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, או שהוא עצמו לא מספיק מקצועי ואינו שווה את השכר המקורי שביקש. לדוגמה, אם מועמד הולך לראיון עבודה והמעסיק אומר לו: אתה לא מספיק מקצועי, יש למועמד שתי ... המעסיק שהוא כן ראוי לתפקיד, העובד רק מחזק את החשד שהוא לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים מעורר אצל הלקוח מחשבה שלילית: המוצר הזה לא באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה יכולה להיות הפוכה ממה שרצית להשיג, כי הלקוח עלול להתחיל לחשוב שהמוצר פחות איכותי ממה שחשב בהתחלה, ולכן יחליט שלא לקנות. מתי בכל זאת כדאי לתת ... אומר למועמד שהוא לא מקצועי מספיק, והתגובה של המועמד היא להציע לקבל פחות כסף, זה יכול לפעמים להבריח את המעסיק. מדוע? כי לא כל המעסיקים מחפשים לחסוך כסף בכל מחיר. חלקם מוכנים להשקיע יותר כדי לקבל עובד מקצועי ואיכותי. כאשר מועמד אומר אני מוכן להתפשר על השכר, הוא בעצם משדר למעסיק שהוא לא באמת מאמין בערך שלו כעובד. המעסיק יחשוב: אם הוא היה מקצועי כמו שהוא טוען, הוא לא היה מתפשר כל כך בקלות. למעשה, המועמד יכול היה להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת הנחה באופן אוטומטי, עדיף להראות ללקוח למה המחיר הוא מוצדק ולמה המוצר שווה את מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא ... שבגללן אנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיסם. אין להם מספיק כסף לשלם על המוצר או השירות. הם חושבים שהמוצר או השירות אינם שווים את המחיר המבוקש. הנקודה האחרונה היא קריטית - לעיתים קרובות, כאשר הלקוח מבקש הנחה, זה לאו דווקא מפני שאין לו כסף, אלא מפני שהוא מעריך שהמוצר אינו שווה את הסכום שנדרש עבורו. מה קורה ... או שירות ובין אם כשהוא מתפשר על שכרו בריאיון עבודה - הוא עלול לשדר מסר שלילי ללקוח או למעסיק הפוטנציאלי. המסר הזה עשוי להיות: המוצר שלי לא באמת שווה את המחיר שאני מבקש או אני לא מספיק מקצועי כדי לקבל את השכר שביקשתי. כאשר מעסיק מסרב לקבל מועמד בטענה שהוא לא מספיק מקצועי, יש למועמד שתי אופציות: להתעקש ולהוכיח את כישוריו. להציע ... לך להפסיד עסקה? לא כל הלקוחות מחפשים מוצר זול. יש לקוחות שמעדיפים מוצר איכותי ושירות ברמה גבוהה. כאשר אתה מציע הנחה, אתה עלול לשתול בראשו של הלקוח מחשבה שהמחיר המקורי היה גבוה מדי, כלומר, - המוצר אולי לא באמת שווה את מה שביקשת. בדיוק כמו במקרה של ריאיון עבודה, אם אתה מוריד את המחיר במקום להוכיח את האיכות שלך, הלקוח עשוי להתרחק כי הוא מחפש מוצר טוב, לא בהכרח מוצר זול. אז מתי כדאי לתת הנחה? השאלה האם לתת הנחה או לא היא שאלה מורכבת שתלויה בנסיבות שונות. ...
להסביר מקצועיות בעיני הלקוח מחשבות שליליות יקר לי שאלות אתה לא מספיק מקצועי מצליחנות
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
... להציע ללקוח רק אפשרות אחת, כלומר, מוצר אחד במחיר אחד, או שמא להציע לו מגוון אפשרויות, חבילות ומבצעים. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ואליעד כהן מפרט את ההשפעות האפשריות של כל אחת מהן. היתרונות בהצעת ... אחר. חוסר גמישות: לקוחות רבים מעדיפים מוצרים או מחירים שונים, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים להימנע מרכישה. חוסר התאמה ללקוחות שונים: אנשים שונים מחפשים צרכים שונים. אם אין להם מגוון אפשרויות, הם ... שמוצע לו. הגדלת פוטנציאל המכירה: מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות, מכיוון שלכל אחד מהם יתאימו חבילה או מחיר שונים. יצירת תחושת הזדמנות: כשיש אפשרויות שונות, הלקוח מרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו, ומחפש את ההזדמנות הטובה ביותר. אפשרות לשחק עם מחירים: ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות זולות יותר, כך שהלקוח ישווה ויחשוב שהוא מקבל תמורה טובה יותר. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות: ריבוי ... לפני שהוא מקבל החלטה. תחושת חוסר אמון: אם המחירים וההצעות משתנים כל הזמן, הלקוח עלול להרגיש שהמחירים אינם אמינים, וזה עלול לפגוע באמון שלו בעסק. אז מה עדיף? לא ניתן לקבוע באופן חד משמעי מה עדיף - כל מקרה לגופו. אליעד כהן מסביר שההחלטה תלויה בסוג העסק, ... האם עדיף לתת ללקוח רק אפשרות אחת - מוצר אחד, מחיר אחד, עסקה אחת - או שמא עדיף להציע לו מגוון אפשרויות, מבצעים וחבילות שונות. לכל גישה יש יתרונות וחסרונות, ובמאמר זה נעמוד עליהם. היתרונות בהצעת אפשרות ... חוסר גמישות - ישנם לקוחות שהיו מעדיפים מוצר או מחיר שונה, ואם אין להם אפשרות לבחור, הם עלולים לוותר על העסקה. חוסר התאמה ללקוחות שונים - אנשים שונים מחפשים צרכים שונים, ואם אין להם מגוון אפשרויות, הם ... לבחור. הגדלת פוטנציאל המכירה - מגוון חבילות ומחירים יכול להתאים לקהלים שונים ולמשוך יותר לקוחות. יצירת תחושת הזדמנות - כאשר יש אפשרויות שונות, הלקוח יכול להרגיש שהוא בוחר את האפשרות המשתלמת ביותר עבורו. אפשרות לשחק עם מחירים - ניתן להציע חבילות יקרות לצד חבילות משתלמות יותר, כך שהלקוח ישווה וירגיש שהוא מקבל תמורה טובה. החסרונות בהצעת מגוון אפשרויות בלבול והתלבטות - יותר ... בעתיד יהיה מבצע טוב יותר. תחושת חוסר אמון - אם המחירים וההצעות משתנות כל הזמן, הלקוח עשוי להרגיש שהמחירים אינם אמינים. אז מה עדיף? הכל תלוי במקרה! אין תשובה חד - משמעית לשאלה האם עדיף להציע אפשרות אחת או מגוון אפשרויות. ההחלטה תלויה בסוג העסק, בקהל היעד ...
לתמחר לבחור אמון מחיר החלטות גרוע לשכנע לקוח איך לגרום ללקוח להחליט לקנות
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
ביטחון עצמי במכירות, חוסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חסר ביטחון עצמי למכור את עצמי, חוסר ביטחון עצמי בראיון עבודה, חוסר ביטחון עצמי בדייט, חוסר ביטחון עצמי בעבודה, חוסר ביטחון עצמי לדבר לפני אנשים, חרדת מטפלים, חרדת ביצוע, חרדת קהל
... שהוא כן נותן ללקוח. אתה צריך להכיר בדיוק בתועלת הזאת ולשווק אותה כפי שהיא, בלי להציג אותה כיותר גדולה ממה שהיא באמת. האם המחיר משפיע על הביטחון העצמי שלך? לפי אליעד כהן, נקודה חשובה נוספת היא לא לתת למחיר של המוצר להשפיע על הביטחון העצמי שלך. מי שקובע את הערך של המוצר או השירות שלך הוא תמיד הלקוח. אתה יכול לדרוש מחיר גבוה בהרבה ממה שנדמה לך שזה שווה, או מחיר נמוך יותר, אבל הלקוח הוא זה שבסופו של דבר מחליט אם התועלת שאתה נותן מצדיקה את המחיר שאתה מבקש. הביטחון העצמי שלך לא צריך להיות תלוי בשאלה אם המחיר שביקשת הוא מוצדק או לא, אלא אך ורק בשאלה אם אתה באמת יכול לספק את מה שאתה מתחייב לספק. אם אתה בטוח שהשירות או המוצר שאתה מציע אכן עונה על ההבטחה שלך, הביטחון העצמי שלך יתחזק מעצמו. לדוגמה, אם אתה מסוגל לספק ללקוח שתי תועלות בלבד, אבל בוחר לבקש מחיר גבוה פי מאה מהמקובל, זו החלטה שלך, והלקוח יחליט אם הוא מעוניין לשלם או לא. הביטחון העצמי שלך חייב להיות רק סביב התועלת שאתה מספק בפועל, ולא סביב הערכת המחיר. מתי חוסר ביטחון עצמי הופך לפחד מכישלון? אליעד כהן מסביר כי חוסר ביטחון עצמי מגיע בדרך כלל מהפחד שיחשפו אותך או שיגלו שאתה לא יכול ...
להתמודד עם הפחד הלקוח אומר יקר לי להעצים את הביטחון העצמי לעמוד מחיר גבוה מידי הרגשת חוסר שקר בדייט
תהליכים, תהליך הקמת עסק, כל ההתחלות קשות, תהליכים שלוקחים זמן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, מוטיבציה להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן, חוסר וודאות בתהליכים, תהליכים בדרך להצלחה, זבנג וגמרנו, קושי עם תהליכים, התמודדות עם תהליכים
תהליכים, תהליך הקמת עסק, כל ההתחלות קשות, תהליכים שלוקחים זמן, מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, מוטיבציה להתמיד בתהליכים שלוקחים זמן, חוסר וודאות בתהליכים, תהליכים בדרך להצלחה, זבנג וגמרנו, קושי עם תהליכים, התמודדות עם תהליכים
... מהתהליך להצלחה. חשוב להבין שזהו המחיר שעליך לשלם כדי להגיע למטרות משמעותיות וגדולות. מה המחיר שצריך לשלם עבור הצלחה? אליעד כהן נותן מספר דוגמאות ממחישות מאוד כדי להסביר את הרעיון של המחיר להצלחה. הוא מסביר שלכל דבר בחיים יש מחיר. לדוגמה, לקנות קוטג בסופר עולה כחמישה שקלים, אך לקנות בית אמיתי (קוטג אמיתי) עולה כחמישה מיליון שקלים. כלומר, יש הבדל משמעותי במחיר בין הדברים השונים שרוצים להשיג בחיים, וככל שהדבר שאתה שואף אליו גדול ומורכב יותר, כך המחיר שאתה משלם יהיה גבוה יותר. אליעד מדגיש שהקמת עסק היא בדיוק דוגמה כזו. כדי להקים עסק קטן, צריך להשקיע ... עסק גדול ומצליח יותר, המאמץ והמחיר שתצטרך להשקיע יגדלו בהתאם. הוא נותן דוגמאות נוספות - למשל, זוגיות טובה היא גם תהליך, ויש לה מחיר. גם התמודדות עם פחדים והתגברות עליהם הן תהליך שיש בו מחיר של זמן, מאמץ והתמדה. הוא מוסיף דוגמה ברורה נוספת: גם פעולות בסיסיות, כמו ללמוד ללכת או לדבר, הן ... לא בסדר. ככל שתקבל את העובדה שזה המחיר להגשמת המטרה, כך יהיה לך קל יותר להתמודד עם הקשיים שתפגוש בדרך. אנשים שיבינו את העיקרון הזה, לפי ... איך להתמודד עם חוסר וודאות? מה המחיר של הצלחה? איך להצליח להקים עסק? למה כל ההתחלות קשות? למה קשה להקים עסק? התמודדות עם קשיים בהקמת עסק, ...
קושי התמודדות עם אתגרים תיעדוף להתמודד עם קושי להיות בטוח התמודדות עם חוסר ללמוד השגת מטרות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מחיר, האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן אישי קשב וריכוז, מומלץ בתחום מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3691 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 06:55:25 - wesi1