אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה
מבצעי מכירות, פסיכולוגיה של מבצעי מכירות, איך מחיר מבצע גורם לאדם לרכוש מוצר שהוא לא צריך? איך מחיר מבצע הופך רע לטוב? איך מבצעים משפיעים על המוח של האדם? איך הנחה משפיעה על המוח של האדם? איך עובדים מבצעי מכירות? איך מחיר מבצע משפיע על הלקוח? מבצע שובר שוק, אפשרויות גרועות ללקוח, לתת ללקוח אפשרויות בחירה גרועות, תמחור מחיר מבצע, איך לתמחר מחיר מבצע? איך לעשות מבצע מכירות? צרכנות חכמה, צרכנות נבונה, בלאק פריידי, יום שישי השחור, שיטות שיווק ומכירה והפעם אסביר, ... כאילו הוא מוצר מצוין? ואיך המוח של האדם בוחר אפשרות גרועה בגלל שהיא יותר טובה מאפשרויות גרועות אחרות? ואיך מחיר המבצע גורם לאדם לרצות משהו שהוא לא רוצה? ועוד. והעניין הוא, שלפעמים האדם בוחר באפשרות שרעה לו לכשעצמה, בגלל ...
נזק מי עושה לך טוב טוב בפני עצמו לתת אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה גרועות גרוע לקנות את המוצר שלך להשפיע על לקוח
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון
מחיר ללקוח, מתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי לומר ללקוח את המחיר? מתי לומר את המחיר ללקוח? הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח כמה זה עולה? מתי לחשוף ללקוח את המחיר? מתי לחשוף את המחיר ללקוח? שיקולים בהצגת המחיר ללקוח, שיקולים מתי להציג את המחיר ללקוח, האם לפרסם את המחיר ללקוח? להציג מראש את המחיר ללקוח, לפרסם מראש את המחיר ללקוח, איך לענות לשאלה כמה זה עולה? מחיר בשיחת מכירה, מחיר בשיחת טלפון וכאן נדבר על הנושא של הצגת המחיר ללקוח בתהליך המכירה. כי בכל עסקה, יש מחיר שהלקוח צריך לשלם. ומתישהו צריכים להציג ללקוח את המחיר, כדי שתיסגר עסקה. והשאלה היא, מתי נכון ומתי הכי כדאי להציג ללקוח את המחיר של המוצר, להציג ללקוח את המחיר של העסקה וכולי? והאם לדוגמה לתת את המחיר בשיחת טלפון? האם להציג את המחיר בפרסום? האם לתת את המחיר אחרי פגישה? מתי להציג את המחיר ללקוח? ויש בזה כל מיני היבטים וכל מיני נושאים שצריכים להתבונן בהם. אז קודם כל נתחיל ממה שבטוח נכון. ... תשובה ברורה וחד משמעית לשאלה הזאת. אבל יש כל מיני שיקולים וכל מיני יתרונות וחסרונות לגבי מתי להציג את המחיר ללקוח. וכאן נדבר על השיקולים השונים והיתרונות והחסרונות שיש לגבי השלב שמציגים ללקוח את המחיר. אז קודם כל ברמת העיקרון מתי טכנית אפשרי להציג ללקוח את המחיר? אז השלב הראשון שניתן להציג ללקוח את המחיר, הוא כמובן בהתחלת המשפך השיווקי ובהתחלת מסע הלקוח. דהיינו, שתהליך המכירה בכללותו הוא בצורה של משפך. שמתחיל בנקודה הראשונה ... בהתאם. אז ברמת העיקרון, בכל אחת מהנקודות בתהליך המכירה שהלקוח עובר, בכל אחת מהנקודות האלו, ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח. דהיינו, ניתן להציג ללקוח את המחיר מיד בפעם הראשונה שהלקוח שומע על השירות ועל המוצר שלנו, עוד בשלב הפרסום הראשוני. ניתן להציג את המחיר ללקוח, בשלב הבא אחרי שהלקוח יוצר איתנו קשר ראשוני, וניתן להציג ללקוח את המחיר בטלפון לפני הפגישה, או להציג ללקוח את המחיר רק בפגישה עצמה וניתן להציג ללקוח את המחיר רק אחרי הפגישה. וכמובן שאני מדבר כאן באופן כללי, כי כל שירות תהליך המכירה שלו שונה, ולפעמים כל העסקה כולה היא בטלפון ולפעמים יש או אין פגישות עם הלקוח וכולי. כמו כן ברמת העיקרון, אפשרי להציג ללקוח את המחיר לפני או אחרי איתור צרכי הלקוח. דהיינו, אם לדוגמה הלקוח שואל בכל שלב, כמה זה עולה, אפשרי לחלק את ... לפני איתור צרכי הלקוח ולשלב של אחרי איתור צרכי הלקוח. ועד כאן בעצם הסברנו, מתי טכנית ניתן להציג את המחיר ללקוח, בלי קשר לשאלה של מתי כדאי להציג ללקוח את המחיר. אוסיף ואומר, כי בתרחיש הטוב ביותר, אתה מציג ללקוח את המחיר אחרי שסיפקת לו את המוצר, כאשר אתה מראש יודע עם הלקוח, שהוא מאשר לך לבקש כמה כסף שאתה רוצה ... לו את השירות ואחר כך תגיד לו כמה כסף מגיע לך. והמהות היא לחדד, שלפעמים יש גם מקרים שבהם המחיר מוצג ללקוח רק אחרי ביצוע העסקה, אבל זה נושא אחר. נקודה נוספת שצריכים להתבונן בה, היא על האם בכלל ניתן טכנית להציג את המחיר ללקוח . במובן, שיש מוצרים שהמחיר שלהם הוא ידוע מראש, לא משנה מה, בלי קשר לשום דבר. אבל יש מחירים, שמושפעים מכל מיני גורמים ובהם ...
המוצר יקר לי ניתוח משפך שיווקי יעוץ מימוני נקודת מבט הצגת המחיר ללקוח בתהליך מכירה התנגדות קניה היגיון איכות לידים
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר
התמודדות עם תחרות עסקית, פירוט המפרט הטכני בהצעת מחיר, פחד מתחרות עסקית, פחד מהצעת מחיר יותר זולה, האם לפרט את המפרט הטכני בהצעת המחיר? יקר לי, פחד ממתחרים יותר זולים, איך לכתוב הצעת מחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר? למכור מוצר יקר איך להתמודד עם הפחד שהלקוח יפנה למתחרה עם המפרט? אליעד מסביר שהרבה בעלי עסקים מפחדים שהלקוח יקבל מהם הצעת מחיר מפורטת, ייקח את המפרט הטכני, וילך למתחרים כדי לקבל הצעה זולה יותר. החשש הזה נובע מכך שאנשים חושבים שהלקוח ... ישווה את הרכיבים וימצא אלטרנטיבה זולה יותר במקום אחר. הדוגמה שאליעד נותן היא של בעל עסק שמוכר מחשבים יוקרתיים במחיר גבוה, כמו מחשב בעלות של 10,000 שקלים. אם אותו בעל עסק לא יפרט ללקוח את המפרט המדויק והיתרונות של המחשב, הלקוח עלול לפנות למתחרה ולקבל הצעה זולה משמעותית, אפילו במחיר של 5,000 שקלים, בלי להבין שיש הבדל באיכות. מדוע המפרט האיכותי עלול דווקא לפגוע בכם אם לא תפרטו אותו? ... שלכם איכותי ויקר יותר, כך הבעיה מחמירה. אם לא תפרטו ללקוח בדיוק מה כולל המפרט, הלקוח לא יבין למה המחיר שלכם כל כך גבוה, ועלול לבחור במוצר זול יותר של מתחרה שלא נותן את אותה איכות. לדוגמה, אם המוצר ... תוספת, אתם בבעיה. במקרה כזה באמת יש חשש שהלקוח ייקח את המפרט, יפנה למתחרה ויקנה את אותו מוצר בדיוק במחיר זול יותר. עם זאת, אליעד טוען שעסקים רציניים בדרך כלל לא מוכרים רק מפרט טכני, אלא מספקים שירותים נוספים ... מוסף אמיתי שהמתחרים לא יכולים בהכרח לתת באותה רמה, וזה בדיוק מה שהלקוח צריך להבין כשהוא מקבל מכם הצעת מחיר. איך נכון להציג את המחיר בהצעת המחיר? אליעד מציע הצעה פרקטית: כאשר אתם נותנים הצעת מחיר מפורטת, חשוב שהמחיר יהיה מוצג כמחיר כולל ולא כצמוד לפרטי המפרט או לרכיבים עצמם. במקום לציין עלות לכל חלק וחלק בנפרד, יש להציג את המחיר כסך הכל הכללי, זאת אומרת שהלקוח יבין שהוא משלם עבור כל החבילה בשלמותה, כולל ההרכבה, השירות, האחריות והניהול. כך הלקוח לא יוכל להשוות אחד לאחד את המחירים של הרכיבים מול המתחרים, כי הערך שהוא מקבל אינו רק ברכיבים עצמם, אלא בשירות המקצועי הכולל שאתם נותנים לו. לדוגמה, אם המוצר שלכם מורכב מעשרה חלקים שונים, אל תפרטו כמה עולה כל חלק בנפרד, אלא תנו מחיר אחד עבור החבילה השלמה. אם הלקוח ינסה להשוות למתחרה, הוא יבין שהמחיר אצלכם מגלם בתוכו הרבה יותר מאשר עלות הרכיבים עצמם. איך להתגבר על הפחד מתחרות עסקית והצעת מחיר זולה יותר של מתחרים? אליעד מבהיר שאם אתם אנשי מקצוע אמיתיים, אין סיבה לפחד מתחרות זולה. הפחד שלכם צריך ... המפרט ותבהירו את הערך המוסף שלכם, תצליחו להראות ללקוח את הערך האמיתי של השירות שלכם. לסיכום: איך לכתוב הצעת מחיר נכונה ולמכור מוצר יקר בלי לחשוש ממתחרים? לסיכום, אליעד ממליץ שבכל הצעת מחיר: תפרטו כמה שיותר את כל מרכיבי המפרט הטכני של המוצר. תציגו את המחיר בצורה כוללת ולא פר רכיב בנפרד. תדגישו שאתם מספקים ערך מוסף אמיתי, כמו שירות הרכבה, ניהול, ליווי אישי, ואחריות. ... שלכם מול המתחרים הזולים. איך להתמודד עם תחרות עסקית? האם כדאי לפרט את המפרט הטכני ללקוח? איך לכתוב הצעת מחיר? איך למכור מוצר יקר? מה לעשות כשהלקוח אומר שיקר לו? איך להתמודד עם מתחרים זולים? פחד מהצעת מחיר זולה יותר? איך להתמודד עם הפחד שהלקוח ייקח את המפרט שלכם ויפנה למתחרה? שלום חברים, איך מתמודדים עם החשש שהלקוח שלכם יקבל מכם מפרט של מוצר או שירות ואז ייקח אותו למתחרה שלכם כדי לקבל הצעת מחיר זולה יותר? אתם מספקים שירות או מוצר, הלקוח מבקש הצעת מחיר, ואתם חוששים שאם תפרטו לו מה בדיוק הוא מקבל, הוא פשוט ייקח את אותו מפרט ויחפש הצעה משתלמת יותר ... יקרים במיוחד, והלקוח שואל כמה עולה המחשב ואתם עונים 10,000 שח, יש סיכוי שהוא ילך למתחרה שלכם ויקבל הצעת מחיר של 5,000 שח למחשב אחר, אולי באיכות נמוכה יותר. כלומר, ככל שהמפרט שלכם טוב יותר, כך אתם עלולים להיפגע ... אם לא תפרטו את המפרט שלכם, הלקוח לא ידע להבחין בין המוצר שלכם לבין מוצר פחות איכותי שהמתחרה מציע במחיר נמוך יותר. המתחרה עשוי לתת הצעת מחיר זולה יותר על מוצר שאינו ברמה של שלכם, אך הלקוח לא יהיה מודע לכך. לכן, אם המוצר שלכם באמת ... אתם עוסקים רק בהעברת סחורה מיד ליד, החשש שלכם מוצדק. אם הלקוח רואה רק רשימת רכיבים, קל לו להשוות מחירים ולבחור את ההצעה הזולה ביותר. אבל אם אתם מנהלים עסק נכון, אתם לא מספקים רק מפרט טכני - אתם ... ואלו דברים שהמתחרה שלכם לא בהכרח יוכל לתת באותה רמה. איך נכון לתמחר ולפרט את המפרט? אל תצמידו את המחיר לרשימת הרכיבים. במקום זאת, תנו מחיר כולל על כל השירות, כך שהלקוח יבין שהוא משלם על חבילה שלמה ולא רק על חלקים בודדים. אם יש לכם עשרה רכיבים במוצר, אל תכתבו מחיר לכל רכיב בנפרד - הציגו מחיר כולל, שמגלם בתוכו גם את הערך המוסף שאתם נותנים. לסיכום אם אתם אנשי מקצוע טובים, אין סיבה לפחד שהלקוח ... הצעה זולה יותר. אם אתם באמת מספקים ערך מעבר למפרט הטכני, תדגישו זאת, תפרטו את מה שאתם נותנים, ותגבו מחיר בהתאם לשירות הכולל שאתם מציעים. חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il בנושא מכירות, תחרות עסקית והתמודדות עם לקוחות. בהצלחה!
תמחור אחריות אישית חושש האם המוצר יקר למה מוצר זול זה יקר לי מנהל להתגבר על הפחדים
חרבות ברזל - איך לשחרר את החטופים בכל מחיר? האם לשחרר את החטופים בכל מחיר? האם משפחות החטופים גורמות נזק למשא ומתן לשחרור החטופים? איך לשחרר את החטופים? איך לנצח את הטרור? פגיעה בחפים מפשע, שחרור החטופים בכל מחיר
חרבות ברזל - איך לשחרר את החטופים בכל מחיר? האם לשחרר את החטופים בכל מחיר? האם משפחות החטופים גורמות נזק למשא ומתן לשחרור החטופים? איך לשחרר את החטופים? איך לנצח את הטרור? פגיעה בחפים מפשע, שחרור החטופים בכל מחיר וכאן נתייחס לטענה שאומרת שמשפחות החטופים, בקריאה שלהן לשחרור החטופים בכל מחיר, גורמות נזק למשא ומתן, כי הן מגדילות את הסיכוי לכך שהחמאס יבקש מחיר גבוה יותר בעד שחרור החטופים, כי הרי הן רוצות לשחרר את החטופים בכל מחיר. ואז ממילא החמאס יבקש מחיר עוד יותר גבוה כדי לשחרר את החטופים, ואז זה מגדיל את הסיכוי שהמשא ומתן יהיה עוד יותר קשה, כי הוא מגדיל את הדרישות של החמאס. ומאחר שלכולם ידוע שהרי לא באמת ישחררו את החטופים בכל מחיר כפשוטו, הרי שמכך נובע שככל שהחמאס יבקש מחיר גבוה יותר, כך ממילא המשא ומתן יהיה יותר קשה ויגרם יותר נזק למדינת ישראל. אבל מה האמת? האם באמת דרישת משפחות החטופים לשחרר את החטופים בכל מחיר, האם באמת היא מקשה על שחרור החטופים? וכולי. והאמת היא שממש ממש לא. קריאת משפחות החטופים לשחרר את החטופים בכל מחיר, גורמת תועלת ולא נזק בתהליך שחרור החטופים. הקריאה לשחרר את החטופים בכל מחיר, היא רק מגדילה את הסיכוי לכך שהחטופים ישתחררו. אלא שמה שכן גורם נזק למדינה ולשחרור החטופים, זה לא הקריאה לשחרר אותם בכל מחיר, אלא הפירוש שאליו לוקחים את המילים בכל מחיר. כי בסוף, בכל מחיר פירושו, על חשבון פגיעה בחפים מפשע, רק שהשאלה היא, על אילו חפים מפשע מדובר. דהיינו, הפירוש שהאנשים יפי הנפש מפרשים את הקריאה לשחרר את החטופים בכל מחיר, היא שצריך לשחרר את החטופים, גם במחיר של שחרור כל המחבלים והפסקת הלחימה וכיוב. שזה כמובן יגרום לכך שהמון ישראלים חפים מפשע יפגעו בעתיד. כי ככל ... השמאלנים יפי הנפש, שרפיסות וחדלות אישים זורמת בעורקיהם. אבל ההתייחסות הנכונה צריכה להיות, שצריכים לשחרר את כל החטופים, גם במחיר של פגיעה בחפים מפשע בצד של האויב. דהיינו, להרעיב למוות או לכניעה מוחלטת, את כל תושבי עזה, את כל ... תושבי עזה, ואולי יגרם מכך נזק בין לאומי? ממה תושבי ישראל יפגעו יותר? אז כן, לשחרר את החטופים בכל מחיר. השאלה היא, מהו המחיר. ודי לחכמיא ברמיזא. וכמובן, שלא באמת בכל מחיר, אבל עדיין המחיר צריך להיות פגיעה בחפים מפשע בצד האויב ולא בפגיעה בישראלים חפים מפשע וכולי.
למה המוצר יקר מעדיף לקוח אומר שהמוצר יקר פגיעה שחרור החטופים שחרור חכם להיות פגיע
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא רק על המחיר? ואסביר גם האם באמת וכמה המחיר באמת חשוב ללקוח? והאם יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל כאן אני רוצה לדבר, על סיטואציה שהלקוח אומר לך בפירוש, שמה שמעניין אותו זה אך ורק שהמחיר יהיה כמה שיותר זול. והלקוח לא רוצה לדבר על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה? אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו לקנות בית במחיר הזול ביותר ושאין שום דבר אחר שחשוב לו, חוץ מכך שהבית יהיה כמה שיותר זול. עכשיו ננסה להבין את העניין הבא. לכאורה, למה אותו אדם שאומר שהכי חשוב לו זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול, למה שהוא לא ירכוש בית צעצוע שעשוי מלגו? למה שהוא לא ירכוש בית שעשוי מקרטון? הרי הכי חשוב לו שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? זה הרי מה שהוא אמר? בנוסף למה שאותו לקוח לא ידמיין בחינם שיש לו בית. כי לדמיין זה בחינם. ולמה אותו לקוח לא מסתפק בבית דמיוני, שלרכוש אותו עולה רק המחיר של הדמיון? תשובה: כי שום לקוח אף פעם לא באמת רוצה רק את המחיר הכי זול בלבד. ללקוח כן תמיד חשובה גם האיכות של המוצר. כי אם ללקוח בכלל בשום צורה לא היתה ... שהוא רוכש יהיה באיכות מסוימת. ולכאורה זה אומר, שללקוח כן חשובה גם האיכות ואין לקוח שבאמת חשוב לו רק המחיר. אבל האם זאת האמת? אז ברמת העיקרון, יש כאן כמה דברים שצריכים לחדד. 1 - במאה אחוז מהמקרים ללקוח ... בלבד. אבל עדיין יתכן שהלקוח ירצה לרכוש מוצר, בדיוק באיכות של המוצר שלך, אבל שאת המוצר הזה, הוא ירכוש במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאתה צריך לדעת, האם הלקוח שלך חושב שהוא יכול לרכוש מוצר זהה בדיוק למוצר שלך, בדיוק באותה איכות או באיכות גבוהה יותר מהאיכות של המוצר שלך, אבל לרכוש את אותו המוצר במחיר יותר זול. כי יתכן שהלקוח לא ירצה לרכוש מוצר באיכות פחות נמוכה מהמוצר שלך, אבל עדיין ירצה לרכוש את האיכות של המוצר שלך ולא פחות, במחיר הכי זול שיש. וזה בעצם אומר, שאם המצב הוא, שאת האיכות של המוצר שלך, לא ניתן לרכוש במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה צריכים להסביר ללקוח, שאכן המוצר שלך באיכות שלך, הוא במחיר הכי זול שיש. דהיינו, שאין שום אפשרות שהוא ירכוש מוצר באיכות זהה, במחיר יותר זול. כי אתה הכי זול שיש, ביחס לאיכות של המוצר שלך. במילים אחרות, אם הלקוח שלך יכול לרכוש ... ביחס לאיכות שלך. אבל אם אתה יודע שהאמת היא, שאת האיכות שאתה מוכר, באמת שלא ניתן לרכוש במקום אחר במחיר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך הוא הכי זול, ביחס לתועלות שיש בו. ושאין ללקוח שום אפשרות כלשהי לרכוש את אותו המוצר במקום אחר במחיר יותר זול. ואוסיף עוד ואומר, שישנם מוצרים כל כך טובים, שלא רק שאין אפשרות לרכוש אותם יותר בזול, אלא ... אם תשלם את כל הון דעלמא (כל הכסף שבעולם), עדיין לא תוכל להשיג בשום מקום, כזאת איכות, גם לא במחיר גבוה יותר לסיכום: אם הלקוח אומר שהכי חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם האיכות של המוצר. אחרת הלקוח היה ...
מה לענות ללקוח שאומר אמת המוצר יקר התמקדות טיפול המחיר יקר מידי לקוחות לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר
האם להתגרש? זוגיות בכל מחיר, זוגיות לא בכל מחיר, להילחם על הזוגיות, להישאר בזוגיות, להילחם על הקשר, מתי להתגרש? כדאי להתגרש, צריך להתגרש, להיפרד או להישאר, להישאר ביחד, אלימות במשפחה, גבר מכה, חלק 1
האם להתגרש? זוגיות בכל מחיר, זוגיות לא בכל מחיר, להילחם על הזוגיות, להישאר בזוגיות, להילחם על הקשר, מתי להתגרש? כדאי להתגרש, צריך להתגרש, להיפרד או להישאר, להישאר ביחד, אלימות במשפחה, גבר מכה, חלק 1
האם להתגרש? זוגיות בכל מחיר, זוגיות לא בכל מחיר, להילחם על הזוגיות, להישאר בזוגיות, להילחם על הקשר, מתי להתגרש? כדאי להתגרש, צריך להתגרש, להיפרד או להישאר, להישאר ביחד, אלימות במשפחה, גבר מכה, חלק 1 האם צריך להישאר בזוגיות בכל מחיר? אליעד כהן מתייחס בהרצאה לנושא מורכב: האם בן אדם אמור להישאר בזוגיות בכל מחיר, או האם יש מצבים בהם עדיף לעזוב ולהיפרד. לדעתו של אליעד כהן, רוב האנשים עונים אוטומטית שלא צריך להישאר בכל מחיר, בעיקר כי הם מדמיינים מצבים קיצוניים שבהם מתעללים בהם, פוגעים בהם ודורסים אותם נפשית. במצבים כאלה, ברור להם שהמחיר גבוה מדי ולכן הם יסרבו להישאר בכל מחיר. אבל אליעד מדגיש כי האמת מורכבת הרבה יותר. מה אנשים בדרך כלל רוצים לשמוע כשהם מתייעצים על זוגיות? אליעד ... כל השידוכים, כלומר, ככל שאדם יהיה מודע לעצמו, כך הוא יצליח להתחבר לאחרים, כולל בזוגיות. האם להישאר בזוגיות בכל מחיר? איך לדעת אם להתגרש או להישאר? מתי נכון לעזוב זוגיות? איך לשפר את הזוגיות? האם אפשר לשלוט ברגשות? מתי ... נגד גירושין, סיבות להיפרד, סיבות להתגרש, סימנים שצריך להיפרד, סימנים שצריך להתגרש עכשיו השאלה היא כזאת האם זוגיות בכל מחיר או לא מה זאת אומרת השאלה האם בן אדם אמור להישאר בזוגיות בכל מחיר או לא, עכשיו רוב האנשים ששואלים את השאלה הזאת מה הם אומרים ש...? ש: לא. אליעד: לא למה לא למה אף אחד לא ירצה להגיד שזוגיות בכל מחיר כי הוא לא היה מוכן להיות בזוגיות בכל מחיר אני אשאל אותך מה אתה חושב שזוגיות בכל מחיר אז אתה מדמיין אוקי אם אני אהיה בזוגיות אני רוצה בכל מחיר להיות בזוגיות ואם יתעללו בי ויציקו לי ויפגעו בי וירמסו אותי וידרכו עלי כל מחיר לא אז ברור שבן אדם שלא רוצה להיות בזוגיות בכל מחיר ברור שהוא יגיד לא נכון לכן רוב האנשים ששואלים אותם האם זוגיות בכל מחיר הם יגידו לא הם גם ימליצו לבן אדם השני לעשות את מה שהם היו עושים, אוקי עכשיו השאלה היא ... כרגע אז אני חושב כזה דבר אז ככה בא נלך על הפשוט אם מישהו, עכשיו השאלה אם זוגיות בכל מחיר יכולה בכמה וריאציות או שיש זוג ששואלים מה אני חושב נגיד אפשר להמליץ להם להתגרש ואפשר להמליץ להם להישאר ... אבל זה שלא רוצה בא לשאול מה לעשות בקיצור יכולות להיות כל מיני וריאציות על השאלה אם זוגיות בכל מחיר או לא, אוקי אז זה עובד ככה יש אנשים שלצורך העניין נגיד אני מנסה להיפטר ממנו זאת אומרת מישהו ... של להרגיש טוב עם עצמך של לאהוב את עצמך וכו האם כדי להגיע לשם התשובה תהיה תישאר בזוגיות בכל מחיר או לא והתשובה ברמה הפרקטית היא התשובה היא, עוד פעם אם בן אדם לא ירצה לשמוע את זה ואם ... לא יקבל את זה אז אי אפשר להגיד לו את זה אבל האמת היא אתה אמור להישאר בזוגיות בכל מחיר אלא אם כן עשית את המקסימום ואתה לא יכול לעשות יותר. אם אתה לא יכול לעשות יותר אתה עשית ... לא יכול לעשות יותר סבבה אתה רוצה להמשיך לסבול תסבול לא רוצה תעזוב אבל עוד פעם זוגיות זה בכל מחיר כל זמן שאתה לא עשית את המקסימום שלך מתעללים בך ויורקים עליך דורכים עליך כותשים אותך אתה בזוגיות עם ... ואני לא מצליח טוב נפסיק זה עניין של אופי מה לעשות שבמציאות יש מטרות מוצרים כל מוצר יש לו מחיר, המוצר הזה עולה מאה שקלים זה אלף זה מיליון זה המחיר עכשיו גם אם אתה תיתן שקל אחד פחות לא ימכרו לך את זה זה עולה מיליון זה מה יש ...
איך לסגור עסקה זוגיות טובה איך להתגרש ממנה לגרום לו להרגיש שווה להילחם על בחורה איך להרגיש טוב איך יודעים מתי צריך להיפרד אופי קיצוני
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
9:28אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם עבור האושר שלך? אליעד כהן מסביר שאושר הוא משהו שיש לו מחיר, ושעל האדם לשאול את עצמו באיזה מחיר הוא מוכן להיות מאושר. לדבריו, יש דברים בחיים שאנשים מוכנים לעשות בכל מחיר, ולעומתם דברים אחרים שיש להם גבולות או מחיר מוגבל. אליעד מדגיש כי על האדם להיות כנה ואמיתי עם עצמו לגבי מידת האושר שהוא מחפש ולגבי המחיר שהוא מוכן לשלם כדי להשיג את האושר הזה. האם אפשר להיות מאושר בלי לשלם שום מחיר? אליעד מסביר שאדם יכול להיות מאושר בכל רמה שבה יבחר, גם אם הוא לא מוכן לשלם מחיר בכלל. אבל במקרה כזה, האדם חייב להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר בצורה מוחלטת. הוא טוען שהסיבה ... יכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר, הוא יפסיק לחפש וממילא יהיה מאושר. מה המשמעות של אושר בכל מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שאושר אמיתי הוא אושר בכל מחיר, כלומר, אדם שרוצה להיות מאושר באופן מוחלט צריך להיות מוכן לשלם כל מחיר. המשמעות המעשית של הרעיון הזה היא, שלדעתו האדם צריך לקבל באופן מוחלט כל מה שקורה לו במציאות כטוב באותה ... כמו הדבר הכי טוב, אבל באמת ובכנות. זהו התנאי לאושר מוחלט. איך להתייחס למצב שבו אינך רוצה אושר בכל מחיר? אליעד מסביר מצב שבו האדם אומר שהוא מעוניין באושר, אבל לא בכל מחיר. הוא מביא דוגמה של אדם שטוען שהוא מוכן לוותר על אושר כדי לשמור על בריאותו, ואומר שהדבר לא הגיוני כי מטרת הבריאות היא להיות מאושר בסופו של דבר. אליעד טוען שאם מישהו מוכן לשלם מחיר מסוים אך לא כל מחיר, זה בסדר גמור - אך בתנאי שאותו אדם יגדיר לעצמו בבירור מה בדיוק הוא מוכן לתת בתמורה לאושר ויעמוד ... עצמך? אליעד טוען שכל אי - הבהירות או הסבל של האדם נובעים מכך שהוא לא כנה עם עצמו בנוגע למחיר שהוא מוכן לשלם על האושר. הוא מתאר מצב שבו האדם מתנדנד ולא סגור לגמרי על המחיר שהוא מוכן לשלם. אליעד אומר שבמצב כזה האדם לא יכול להיות מאושר, מכיוון שהוא לא סגור עם עצמו לגבי ... הוא באמת מוכן לתת עבור האושר ונותן את זה - באותו רגע הוא הופך להיות מאושר. האם אפשר להגדיר מחיר ביניים לאושר ועדיין להיות מאושר? אליעד מתאר את האפשרות של הגדרת מחיר ביניים לאושר, כלומר, מצב שבו האדם אומר שהוא מוכן להיות מאושר אבל רק בתמורה למחיר מסוים. הוא מדגיש שזה לגיטימי לחלוטין, אך התנאי להצלחה במצב זה הוא שהאדם יעמוד במחיר שהוא קבע ולא ימשיך לחפש אושר נוסף לאחר מכן. אם האדם לא עומד בתנאי הזה וממשיך לחפש אושר מעבר ... להגיע לזה לא חייבים לעשות דבר מלבד להכיר באמת - ברגע שהאדם מבין לעומק מה הוא באמת רוצה ומה המחיר שהוא באמת מוכן לשלם, הוא כבר בדרך לאושר. מה אליעד ממליץ לאדם שלא באמת רוצה לשלם מחיר עבור האושר? אם אדם מגלה שהוא לא באמת מוכן לשלם שום מחיר עבור האושר, אליעד ממליץ לו פשוט להפסיק לרצות להיות מאושר. הוא מסביר שהבעיה היא לא במחיר שהאדם משלם או לא משלם, אלא בחוסר הכנות של האדם עם עצמו לגבי מה שהוא באמת רוצה. אליעד מדגיש שוב ושוב שהמפתח לאושר טמון בהבנת האמת הפנימית של האדם - להכיר באמת מה אתה רוצה ומה המחיר שאתה באמת מוכן לשלם, וזהו הדבר שהופך אותך למאושר. לסיכום, מהו הדגש המרכזי באושר לפי אליעד כהן? אליעד כהן שם את הדגש המרכזי על כנות ואמת עצמית. האדם חייב להבין באמת ובכנות מוחלטת מה הוא רוצה, מה המחיר שהוא מוכן לשלם עבור האושר, ולפעול בהתאם לכך. הוא מציין שהדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר, ולכן זה הדבר היחיד שעליו נכון לומר שהוא ראוי להקרבה מוחלטת או למחיר מוחלט. הדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר עצמו, ולכן כדאי להקדיש לו את מלוא תשומת הלב ולשלם כל מחיר שנדרש. איך להיות מאושר בכל מחיר? מה המחיר של אושר מוחלט? האם אפשר להיות מאושר בלי לוותר על כלום? איך כנות עצמית משפיעה על האושר שלך? מהי הדרך לאושר אמיתי לפי אליעד כהן? מדוע אנשים אינם מצליחים להיות מאושרים? הפעם נדבר על מחיר האושר של האדם, יש דברים שעושים אותם בכל מחיר, ויש דברים שלא עושים בכל מחיר. ומי שרוצה להיות מאושר, עליו לשאול את עצמו, האם אני מוכן להיות מאושר בכל מחיר? או שאני רוצה גם את זה ואת זה ואת זה... ועל האדם להיות אמיתי עם עצמו, עד כמה אתה ... זה גם כן טוב ויביא אותו לאושר, כי לא יחפש, אבל באמת לא לחפש. ואדם שרוצה להיות מאושר בכל מחיר, בשלמות שאין שלמות אחריה להיות מאושר, עליו לרצות את האושר במחיר מלא. ועליו להגיד מרגע זה והלאה, כל דבר שקורה תגיד הכל טוב, פשוט שב עם עצמך, ותגיד שהכל טוב. ... זו התשובה, האדם יכול לבחור עכשיו את הגדרתו לאושר, ולעשות את כל מה שהוא מוכן לעשות תמורת האושר, את המחיר שהוא בחר, ואז האושר שהשיג במחיר שבחר, זה יהיה האושר המוחלט עבורו. ועל האדם להיות אמיתי וישר עם עצמו, ולא להגיד פתאום, לא... אבל זה ...
לשלם איך להתייחס שלמות מוחלטת כמה אתה מוכן לשלם מתי לשלם להכיר איך להפסיק לרצות להיות מאושר איך לשמור
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה והפעם אסביר, איך לענות ללקוח שהשאלה הראשונה שהוא שואל אותך, היא מה המחיר וכמה זה עולה? דהיינו, איך להגיב ללקוח שאומר לך בפירוש שהדבר הראשון הכי חשוב לו, זה המחיר וקודם כל הוא רוצה לדעת מה המחיר. איך להגיב ללקוח כזה? אז ברמת העיקרון, אם היית חושב שהמחיר שלך הוא אחד מהיתרונות שלך, כנראה שלא היה לך ספק איך להגיב ללקוח. לדוגמה, כולם מוכרים את המוצר במחיר 100 שח ואתה במקרה הכי זול בשוק. כנראה שאם זה היה המצב, הרי שאם הלקוח היה שואל אותך, כמה זה עולה, היית ממש שמח שמצאת לקוח טוב, כי המחיר שלך הוא הכי תחרותי שיש. ולכן, כאשר המחיר שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש לך יותר מידי לקוחות, ואתה רוצה קודם כל לסנן את הלקוחות שחשוב להם המחיר, אז כנראה שאתה כן תענה ללקוח כמה זה עולה. וגם בלי קשר לזה, אתה תציג את המחיר כמה שיותר מוקדם בשיחה, כי אתה רוצה לסנן החוצה את הלקוחות שהמוצר שלהם לא מתאים לך בגלל המחיר. אבל אם אתה לא רוצה לאבד את הלקוח ואם אתה לא הכי זול שיש ואם הלקוח מחפש את המוצר ... זה עולה, אלא היה מתעניין בכל שאר המידע שיש לך לתת לו ורק אחר כך היה שואל אותך מה המחיר. ונניח שהיית אומר לו שהמחיר הוא X והלקוח היה רוצה לקבל הנחה ואתה לא היית רוצה לתת לו אותה. מה היה קורה? כנראה שהיית מוותר על הלקוח. אז בעצם נשאלת השאלה, מה אכפת לך קודם כל לומר ללקוח מה המחיר ורק אחר כך לענות לו לשאר השאלות? במילים אחרות, מה זה משנה לך, מתי אתה מציג את המחיר ללקוח? והתשובה היא, שלפעמים אם אתה מציג ללקוח את המחיר בשלב מוקדם בשיחה, זה יכול לגרום לו לפסול את המוצר, לפני שהוא מבין את כל היתרונות שלו. ואם תציג ללקוח את המחיר אחרי שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, הרי שבעצם זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה המחיר, הרי שבעצם אתה עשוי לאבד את הלקוח, לעומת אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה: להתעלם מהשאלה של הלקוח אפשרי ... להתעלם מהשאלה של הלקוח ולנסות בכל זאת לעשות איתור צרכי הלקוח בצורה קצרה ומהירה. דהיינו, במקום לענות ללקוח מה המחיר, לנסות לנתב את השיחה לאיתור צרכי הלקוח ומשם לעשות התאמה של המוצר ללקוח ומשם לתת ללקוח את המחיר. אפשרי כמובן לנסות לומר ללקוח, שהמחיר תלוי בצרכים שלו וקודם כל צריכים לעשות איתו איתור צרכים וכולי. אבל השיטה ...
לאבד לקוחות איתור הצרכים של הלקוח מטופלים למה המוצר כל כך יקר תשובה ללקוח תמחור לקוח שקודם כל רוצה שמח
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה והפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ההתלבטות לגבי הצגת המחיר ללקוח? והעניין הוא, שאיש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג את המחיר ללקוח, בשלב מוקדם של תהליך המכירה, הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר, שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין ... ונעשה התאמת המוצר ללקוח ונסביר ללקוח על היתרונות של המוצר ביחס למוצרים אחרים, הרי שאז כאשר נציג לו את המחיר של המוצר, יכול להיות שהלקוח כן ירצה לרכוש את המוצר, אחרי שהלקוח עבר את מסע הלקוח שאנחנו רוצים להעביר את הלקוח. אבל איש המכירות חושש מכך שאם הוא יציג ללקוח את המחיר של המוצר, דהיינו, את החסרונות של המוצר, לפני שהוא הציג ללקוח את היתרונות של המוצר, הרי שהלקוח אוטומטית יחשוב שהמוצר לא בשבילו. ואחר כך יהיה הרבה יותר קשה לסגור עסקה עם הלקוח, כי הלקוח כבר נגד המוצר, בגלל המחיר וכולי. ולכן יש שיקול לא לרצות לענות ללקוח על מה המחיר של המוצר, בשלב מוקדם של תהליך המכירה. ולכן עולה השאלה, איך להתמודד עם לקוח ששואל על ההתחלה, מה המחיר של המוצר, כמה זה עולה לי?! ויש כאן עוד בעיה נוספת והיא, שמצד אחד אנחנו לא רוצים לומר ללקוח את המחיר של המוצר מיד על ההתחלה, לפני שהלקוח מבין את היתרונות של המוצר, אבל מצד שני, להתחמק מלענות ללקוח מה המחיר של המוצר ולתת ללקוח תחושה שאתה לא רוצה לומר לו כמה זה עולה לו, הרי שגם זה מחבל בתהליך המכירה. ולמה? כי 1 - לא בטוח שהלקוח ימשיך איתך את השיחה, אם אתה לא תענה לו מה המחיר של המוצר וכמה זה עולה. 2 - ברגע שלקוח שואל אותך שאלה ואתה מסרב לענות לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי, שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. הלקוח מרגיש את אי הנוחות של איש המכירות להציג את המחיר. כי המחיר, זה כאילו החיסרון של המוצר. ואם אתה מסרב לומר מה המחיר, הרי שאתה מסתיר את החיסרון של המוצר. כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה. ואם תחשוש, זה אולי כי אתה לא רוצה שהלקוח יחשוב שאם זה זול מידי, אז כנראה שהמוצר בעייתי. אבל ברמה העקרונית, אם אתה מסתיר את המחיר מהלקוח, הרי שהלקוח מרגיש שאתה חושב שהמחיר לא מתאים לו. כי אחרת, למה לא להציג ללקוח את המחיר, כאשר ...
מול לקוח לרכוש איתור צרכים תסריט מכירה התנגדויות מפסידנים תהליכים חוכמה
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיוב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיוב. ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המעמ ושכל המחירים מתייקרים וכיוב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או לו, כדי להצדיק את המחיר שלך? ומה לעשות אם אתה משתמש בשיטה הזאת והלקוח שואל אותך, ואם העלויות ירדו, האם תוריד את המחיר? / אם המדד ירד, האם המחיר שלי ירד? וכיוב, איך לענות ללקוח? בפרט אם באמת אתה לא הולך להוריד לו את המחיר. לדוגמה ברכישת דירה, שהלקוח חותם שהמחיר צמוד למדד ושהמחיר לא ירד גם אם המדד ירד. אז איך להסביר את זה ללקוח? והעניין הוא, כך: בעיקרון הלקוח ירכוש את ... מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיוב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח ... למכור את המוצר שלך, בלי להצטדק. ולכן לא באמת משנה ללקוח הסיפורים וההסברים שלך, למה המוצר שלך מתייקר ולמה המחיר עולה. אבל כמובן שזאת לא כל האמת. כי יש כאן עוד אמת. והיא, שזה נכון שהלקוח ירכוש את המוצר, ... לא מתאים לו. אבל אסור שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך. ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר היקר הוא בלית ברירה, דהיינו, שהאיכות הזאת של המוצר הזה, הכרחי שהיא תעלה את הסכום הזה, כדי שיהיה אפשרי ... כזה יהיה הרבה יותר קל ללקוח לרכוש ממך, יותר מאשר אם הלקוח יחשוב שאתה סתם שרלטן שמעלה לו את המחיר, רק כי אתה יכול ומסוגל. במילים אחרות, זה נכון שבסוף אכפת ללקוח רק מאם הוא יחשוב שהוא מקבל תועלת מרכישת המוצר שלך, יותר מאשר המחיר של המוצר שלך. אבל חלק מהתועלת וחלק מחוויית הרכישה של הלקוח, היא גם ההבנה של הלקוח את התמחור שלך. ... איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט, הרי שאם תסביר לו שהמחיר שאתה מבקש על המוצר הוא המחיר המינימלי שאפשרי לבקש על המוצר, בגלל עלויות הייצור ורווח מינימלי, הרי שזה יעזור לו לרכוש ממך את המוצר. ואם הלקוח שואל אותך, מה תעשה אם המחיר של עלות חומרי הגלם ירד, האם אתה תוריד את המחיר? או כל שאלה כיוב, מה תעשה אם המדד ירד ומה תעשה אם המחירים והעלויות ירדו, האם תוריד את המחיר? אז מה לענות ללקוח? תשובה: תענה ללקוח, שכן אתה תוריד את המחיר אם תוכל לעשות זאת. ונכון שצריך להפריד בין השאלה של האם באמת תעשה את זה, לבין מה שתענה ללקוח, אבל כן, תענה את זה ללקוח. ויש בזה עניין שלם להבין במה תלוי המחיר של המוצר? וכמו שהסברתי גם כאן שהמחיר לא בהכרח ולא באמת תלוי באופן ישיר בעלות. אבל מצד שני, מצד האמת, אם עלות הייצור תרד, אז אם יהיה רווח יותר גדול, יתכן שתהיה תחרות יותר גדולה, שתגרום להורדת מחירים. ככה שבהחלט יתכן שבאמת אתה כן תוריד את המחיר, אם העלויות ירדו. יחד עם זאת, יש הסכמים ומוצרים, שכתוב בהם בפירוש, שגם אם המדד ירד וכיוב, הרי שהמחיר ...
מרגיש שהמוצר יקר לשווק מוצר למה לגרום ללקוח טיפול זה יקר לי לקנות מוצר למה זה יקר תלונות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחיר, איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להפוך מידידה לחברה למה אני חוזרת לעשן? להתמודד עם כאבים חכמה כעס בחיק כסילים ינוח לחגוג את החיים דיכאון קליני קשה הפחד להיות פחדן ביטחון עצמי משפיע אהבה עצמית שקרית חקירת הרצון לאהוב את עצמי אהבה לא פרופורציונאלית האם קיים האושר? האושר תלוי איך לחיות עם בגידה? כל הזמן במערכת יחסים לקבל החלטה שקולה איך לעמוד בהחלטה? התמודדות עם תהליכים איך להתמודד עם מוות של ילד? למה אני לא מצליחה למצוא זוגיות? איך חושב מצליחן? איך להתייחס ללקוח כמו לחבר? לשכנע ילד לעשות ספורט להישאר בזוגיות רעה בשביל הילדים ללדת ילדים טיפול בהדחקה בתת מודע קיצור דרך רוחנית טראומת שבי הפרעות נפשיות לא הגיוניות איך לגרום לאקס לחזור? להחזיר אחרי פרידה מאמץ של כיווץ העלאה במסת השריר פחד לא הגיוני מאלוהים מה אלוהים רוצה מעצמו? איך לזהות מורה רוחני מואר? סוף המסע אל ההארה איך לחזור להיות אלוהים? למה להיות אלוהים? הכנסה פסיבית מעסק למה לבזבז כסף? למצוא את מטרת החיים מטרת החיים בעולם הבא האם מותר ליהנות? התניה שלילית בחירה רצונית בחירה אישית למה אלוהים ברא את הרע? למה העולם לא מושלם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לזוגיות, אימון אישי ועסקי, ספרים על אימון אישי בתחום מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 07_09_2025 השעה 21:20:43 - wesi1