אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשמור על איזון נפשי? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך לא להגיע למשבר נפשי? איך לא להיכנס לדיכאון? איך לא ליפול למצב רוח רע? איך לא להיכנס לחרדה? איך לשמור על בריאות נפשית? איך לא להרגיש רע? למה להרגיש טוב בלי תנאים?
איך לשמור על איזון נפשי? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך לא להגיע למשבר נפשי? איך לא להיכנס לדיכאון? איך לא ליפול למצב רוח רע? איך לא להיכנס לחרדה? איך לשמור על בריאות נפשית? איך לא להרגיש רע? למה להרגיש טוב בלי תנאים?
... אינם מופיעים סתם כך, אלא יש להם סיבה ברורה שאפשר להבין אותה מראש. הרעיון הוא שלכל תחושה חיובית יש מחיר רגשי בלתי נמנע. בדיוק כפי שאדם קונה מוצר ומשלם עליו, כך אדם שחווה הנאה או אושר גדול משלם מחיר רגשי שמתבטא בפחד, דאגה או חרדה לאבד את אותו הדבר שגורם לו הנאה. מדוע לכל תחושה טובה יש מחיר רגשי? אליעד מסביר שכאשר האדם מרגיש טוב בעקבות אירוע או תנאי מסוים, הוא באופן טבעי חושש מפני האפשרות שיפסיק להרגיש טוב בגלל שינוי במצב. לדוגמה, אם אדם מאוהב מאוד במישהי, המחיר הרגשי הוא החרדה שהיא עלולה לעזוב אותו, לפגוד בו או שהוא ירגיש קנאה וחוסר שקט. האדם מפחד בדיוק ממה ... שלהם יגרום לו למשבר נפשי עמוק. השיטה היא פשוטה: על כל הנאה שהאדם חווה, עליו להבין שהיא מגיעה עם מחיר רגשי פוטנציאלי, ולוודא שתמיד תהיה לו דרך להרגיש טוב מבפנים, בלי קשר לתנאים החיצוניים. להרגיש טוב לבד בלי תנאים ... איך לאהוב את עצמך בלי תנאים איך נוצרת חרדה? איך לשמור על בריאות נפשית לאורך זמן לכל דבר יש מחיר איך לשמור על איזון נפשי ולהימנע ממשברים קשים? ההרצאה מסבירה כי מצבים של דיכאון עמוק, חרדה גדולה או משבר ... סתם כך. יש להבין מראש מה מוביל אליהם, ואיך אפשר למנוע אותם. הרעיון המרכזי הוא שלכל תחושה טובה יש מחיר, וכאשר האדם מרגיש טוב בגלל סיבה מסוימת, הוא מסתכן בכך שיחווה פחד או חרדה מהיפוך אותה סיבה. לדוגמה, אם ... מישהי, הוא עלול לפחד שהיא תעזוב אותו, או שהוא יהיה קנאי ויחשוש שתבגוד בו. למה לכל תחושה טובה יש מחיר? האדם קונה מוצרים בחנות ומשלם עליהם, באותו אופן כל תחושה טובה באה עם מחיר רגשי. אם קורה משהו חיובי, כמו הצלחה, אהבה או בריאות משפחתית, עולה החשש שהדבר ייגמר או ייפגע. כך גם ... לו מקור אחר להרגשה טובה. איך לא ליפול לדיכאון או חרדה בכל זאת? בהרצאה מודגש שלא ניתן להימנע לגמרי מהמחיר של הנאה גדולה. תמיד ייתכן שתתעורר חרדה או דאגה כאשר האדם מגדיר משהו כטוב במיוחד. אך אם האדם מפתח ... תנאים, הוא מצמצם משמעותית את הסיכון ליפול לדיכאון או לחרדה קיצוניים. הכלל הוא פשוט: כשנהנים ממשהו, להבין שיש לכך מחיר אפשרי, ולהחזיק גם יכולת פנימית להרגיש טוב בלי הצורך בהישענות על הדבר החיצוני. איך להתמודד עם דיכאון וחרדה מצבי ... תנאים, מצבי רוח משתנים, איך נוצרת חרדה? איך נוצר דיכאון? למה אני בחרדה? למה אני בדיכאון? לכל דבר יש מחיר
לעשות כסף איך לשפר ביטחון עצמי אליעד כהן סיבות ליפול לדיכאון איך להבין אותה קנאה ורכושנות להשיג ביטחון עצמי
שכנוע - הקצנה לצורך ניטרול - איך לשכנע את ההורים? חינוך ילדים / איך לשכנע ילדים? איך לגרום לילד לעשות שעורי בית? דיבייטינג / רטוריקה / כושר שכנוע / מניפולציות / ניהול משא ומתן / מכירות / שיווק
... חלקית של ההקצנה של אותו המשפט. לדוגמה, לקוח נכנס לחנות ורוצה לקנות מתנה לאשתו. ואז הלקוח מביע התנגדות לכך שהמחיר יקר עבורו. כאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, הוא בעצם אומר, שהוא גם לא מספיק אוהב את אשתו. כי אם הוא היה אוהב את אשתו ... הכל, כדי לקנות עבורה את הדבר הטוב ביותר. כי הלקוח לא אמר, שהמתנה לא טובה עבור אשתו. הוא אמר שהמחיר יקר עבורו. זא הוא חושב שהמתנה טובה עבור אשתו, אבל הוא חושב שהמחיר יקר עבורו. דהיינו, הוא לא מוכן לשלם כל מחיר עבור אשתו. וזה בעצם אומר, שכאשר הלקוח אומר שהמחיר יקר עבורו, אז אם ברצונך להתעקש שהוא דווקא יקנה את המוצר הספציפי שהלקוח אומר שהוא יקר עבורו, אז באפשרותך ... אומר. ונזכיר, כי כל רעיון שהוא, הוא בריחה מהרעיון שקיצוני ממנו לשני הצדדים. מצד אחד יש, לעשות שלום בכל מחיר. ומצד שני יש, לא לעשות שלום לעולם בכל מקרה. ובאמצע יש כל מיני רעיונות שונים, של לעשות שלום כאשר ... לו את מה שהוא אומר, להקצנה שהוא עצמו לא ירצה להזדהות איתה. ונניח שמישהו אומר שהוא רוצה שלום בכל מחיר. ורוצים לגרום לו להחליף את דעתו, שהוא יסכים לעשות שלום, רק בתנאי כלשהו. אז ההקצנה של לעשות שלום בכל מחיר, היא להיות מוכן לסבול למען השלום. כי בכל מחיר, פירושו להיות מוכן לסבול. ואז אומרים לאדם, אי אפשר לעשות שלום בכל מחיר, כי אתה לא אמור לסבול בשביל השלום. שאז בעצם לוקחים את הרעיון של בכל מחיר, ומקצינים אותו, והופכים אותו לאבסורד. ואם מישהו אומר שהוא רוצה שלום בכל מחיר, ושהוא מוכן לסבול למען שלום בכל מחיר. אז ההקצנה של זה היא, שהוא מוכן שאנשים חפים מפשע ימותו, ושאנשים יסבלו, ושאנשים ירגישו רע, והכל בשם השלום. ...
יקר לי רעיון נגדי לגרום למישהי לחשוב אולי אני לא רוצה להצליח בית ספר להרגיש תמיד אני רוצה להצליח טיפול בנטיות אובדניות
התפתחות רוחנית, אין ארוחות חינם, סוד האושר, איך להיות מאושר באמת? האם יש אושר אמיתי? תמיד יש חיסרון, להיות מאושר בשלמות, להצליח בזוגיות, אהבה ושנאה, מהו אושר אמיתי? חשיבה חיובית, חלק 2
22:06התפתחות רוחנית, אין ארוחות חינם, סוד האושר, איך להיות מאושר באמת? האם יש אושר אמיתי? תמיד יש חיסרון, להיות מאושר בשלמות, להצליח בזוגיות, אהבה ושנאה, מהו אושר אמיתי? חשיבה חיובית, חלק 2
... רואים כיתרון, תמיד יסתיר גם חיסרון כלשהו. אם לדוגמה, אנחנו בוחרים להתמקד בהנאה ממתן מתנות לאחרים, תמיד יש לכך מחיר - גם ההנאה הזו לא מושגת ללא סבל כלשהו. הוא הסביר שהבנת הדואליות הזו בחיים היא הצעד הראשון לקראת ... חיסכון בכסף לעומת השקעה בו: כשאתה חוסך, אתה לא מבזבז את הכסף על אושר מיידי, אך בצד השני, יש מחיר על הימנעות מההנאות האלה. הוא הציג את המושג של אין ארוחות חינם, שמצביע על כך שלכל דבר שאנחנו עושים יש מחיר כלשהו, אפילו אם הוא לא תמיד ברור לנו במיידי. מה קורה כאשר אנו בוחרים בהתמכרות? בנושא זה אליעד הציע למאזינים לחשוב על התמכרויות כחלק מההבנה של מחיר ואושר. כשאדם בוחר להתמכר לדבר מה, הוא למעשה משלם מחיר מסוים. הוא הציע את הדוגמה של אדם שמחליט לבלות את כל זמנו בהנאות, אך אז הוא מתחיל לשלם את המחיר על כך. לדוגמה, אם הוא מתמכר לאוכל טעים, הוא עלול להתחיל לסבול מהשלכות בריאותיות. האם כל אושר מגיע עם מחיר? אליעד הסביר שללא ספק, כל אושר כרוך במחיר כלשהו, וזה תלוי במודעות שלנו למחיר הזה. לעיתים אנו רוצים להשיג דברים מאוד מסוימים, אך אנו לא מוכנים לשלם את המחיר שנדרש. הדרך לאושר היא להיות מודע למחיר של כל דבר שאנו רוצים, ולהבין את ההשלכות של הבחירות שלנו. מהו תהליך היישום של התובנות הללו בחיי היום ... ישנם רגעים שבהם עלינו לבחור את ההנאה או את הסבל. כל בחירה, תהיה המודעות שלנו או לא, מביאה איתה מחיר. כיצד יש להתמודד עם אהבה ושנאה? אליעד הציע תובנה נוספת בנושא אהבה ושנאה. הוא הצביע על כך שבאופן כללי ... שמאוהב במישהו, למעשה שונא את כל מה שלא קשור לאדם שהוא מאוהב בו. הבחירה לאהוב מביאה איתה תמיד את המחיר של השנאה כלפי הדברים האחרים. הוא הציע שזו עוד דוגמה לכך שהאושר כרוך תמיד בתשלום, וכאשר אנו מבינים את ... מדובר בשאלה מורכבת מאוד. הוא הסביר שאין אושר תמידי באופן מוחלט, כי כל דבר שמביא אושר מגיע גם עם מחיר. ההבנה החשובה כאן היא איך אנו יכולים לבחור את המחיר שאנו מוכנים לשלם ולהיות מודעים אליו. רק כך נוכל להגיע לאושר אמיתי. מהו אושר אמיתי? האם יש קשר בין סבל לאושר? איך להתמודד עם אהבה ושנאה? מהו מחיר ההנאה? איך ניתן ליישם את עקרונות החשיבה החיובית בחיי היום - יום?
גמילה מהתמכרויות להתמכר גמילה איך להבין אותו אושר אמיתי להתחיל הישגים להתמכר לדברים
טעויות בחיזור, האם לומר שאני אוהב? האם להציע נישואים? איך לא לחזר אחרי בחורה? איך לא להחמיא לבחורה? איך להחמיא בצורה נכונה? איך להתנהג בצורה מושכת? איך לא לשדר אהבה אובססיבית? איך לאהוב באהבת חינם?
9:20טעויות בחיזור, האם לומר שאני אוהב? האם להציע נישואים? איך לא לחזר אחרי בחורה? איך לא להחמיא לבחורה? איך להחמיא בצורה נכונה? איך להתנהג בצורה מושכת? איך לא לשדר אהבה אובססיבית? איך לאהוב באהבת חינם?
... לעומק הפסיכולוגיה של האדם, ומגלים שלא תמיד קבלת אהבה, הערצה או מחמאות נעימה לאדם כפי שזה נראה מבחוץ. מהו המחיר הרגשי של קבלת אהבה ומחמאות? כאשר אדם מקבל אהבה או מחמאות, לעיתים הוא מרגיש שזו לא אהבה נקייה, אלא ... אליעד כהן מציע שאם רוצים להחמיא לאדם או להביע כלפיו אהבה, צריך לוודא שהצד השני לא מרגיש שיש עליו מחיר או מחויבות כלשהי בתמורה לכך. האהבה צריכה להיות כנה, חופשית מתשלום רגשי, חברתית או כפיצוי על חסרונות אחרים, כדי ... אהבת חינם - האם היא באמת חינם? כשמישהו מקבל אהבה, עולה השאלה האם הוא תופס את האהבה הזו כחסרת מחיר או שהוא מרגיש שעליו לשלם עליה בצורה כלשהי. תשלום זה יכול להיות בכמה צורות: תשלום רגשי מול עצמו - ... דבר חיובי למקבל. אהבה יכולה להיות תענוג גדול אך גם מעמסה, תלוי איך היא נתפסת. כאשר אדם מרגיש שיש מחיר לאהבה שהוא מקבל - אם זה תשלום רגשי מול עצמו, ציפיות של אחרים ממנו, או אהבה שמגיעה כפיצוי על ... אהבת חינם השאלה היא האם הבן אדם שאוהבים אותו חושב שזה בחינם או שהוא צריך לשלם על זה איזה מחיר, עכשיו מה זה אומר לשלם על זה מחיר לשלם על זה מחיר זה אומר שיהיה לו רע מזה שאתה אוהב אותו. עכשיו איך יכול להיות שיהיה למישהו רע מזה שאתה אוהב אותו אז המחיר יכול להיות בכמה צורות יכול להיות מחיר שלו מול עצמו לדוגמה קיים בן אדם שאתה אוהב אותו אתה מספר לו כמה הוא מוצלח וטוב וחכם ויפה ... בזוגיות בדרך כלל הבן אדם שמביע את האהבה הוא גם מצפה לקבל בתמורה את אותה האהבה ואז יש כבר מחיר, אוקי עכשיו ברגע שמפרגנים למישהו ואומרים לו זה עולה לך אתה עכשיו צריך לשלם על זה אז הוא לא ... עכשיו מחויב לתת בחזרה אז הוא מעדיף לפעמים לא מדבשך ולא מעוקצך. עכשיו יש עוד היבט נוסף לפעמים יש מחיר אחר המחיר האחר הוא שלפעמים האהבה מילים של אהבה והבעת אהבה לפעמים זה בא על חשבון דברים אחרים יותר חשובים לדוגמה ...
מערכת ברכות האם להראות לה שאתה אוהב אותה המוח רוצה לדבר בצורה חיובית חרדה לספר לה שאתה אוהב אותה
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
7:37יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. אליעד כהן מסביר כי תגובה זו היא טעות קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה למעשה שותל במוחו ... לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות הייחודיים של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות מחירים ישירות, כדאי לשאול שאלות שמובילות את הלקוח להבין בעצמו את ההבדלים המהותיים בין המוצר שלך לזה של המתחרים, כגון: ... זהה לשירות שאני נותן? כך, הלקוח בעצמו מגיע למסקנה שאין באמת השוואה בין ההצעה הזולה למוצר שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 ... שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע ... כי המוצר או השירות שלך ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. לדוגמה, אם אתה מעניק ייעוץ אישי במחיר 1000 שקלים לשעה, ומתחרה מציע שירות דומה בחצי מחיר, עליך להדגיש נקודות כמו: הייעוץ שלי מבוסס על ניסיון מיוחד שאין לאחרים. לקוחותיי מקבלים ערך משמעותי יותר בפרק זמן ... אחר. כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר זול יותר, אלא גם אי אפשר למצוא מוצר טוב יותר במחיר גבוה יותר, מפני שהשירות שלך הוא יחיד במינו ולא מוצר סטנדרטי שניתן להשוות בקלות למוצרים אחרים בשוק. מה ההבדל ... מציין הבדל קריטי בין מוצרים סטנדרטיים, כמו שולחנות, לשירותים ייחודיים, כגון ייעוץ אישי. מוצר סטנדרטי כמו שולחן יכול להימכר במחירים שונים מאוד (לדוגמה, שולחן ב - 300 שח ושולחן אחר ב - 3000 שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים ... ייחודי ואישי כמו ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר יותר, מפני שהוא מוצר מותאם אישית שאין לו מקביל. המחיר הוא חד - ערכי, מכיוון שלא ניתן להשוות את הערך של השירות לשירות אחר באופן ישיר. מכך עולה כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק את המחיר המבוקש. מהם העקרונות החשובים לשכנוע לקוחות שלא יברחו למתחרים? אליעד כהן מציע כמה עקרונות פשוטים ויעילים למניעת בריחת לקוחות למתחרים בעקבות התנגדויות מחיר: לעולם לא לשלוח את הלקוח לקנות אצל המתחרים באופן ישיר. להדגיש את הערך והאיכות של המוצר שלך במקום לדבר רק על המחיר. להשתמש בשאלות מנחות שיגרמו ללקוח להבין בעצמו את היתרונות שלך. להימנע מתגובות שעשויות להשתמע כהסכמה עם טענות הלקוח על המחיר. כשמדובר בשירות ייחודי, להסביר שהשירות שלך הוא חסר תחליף ולא ניתן להשוות אותו לשירותים אחרים בשוק. באמצעות העקרונות האלה, ניתן לנהל התנגדויות לקוח בצורה אפקטיבית, תוך שימור ערך המוצר והגברת הסיכויים לסגירת העסקה. איך לטפל בהתנגדויות מחיר? למה אסור לשלוח לקוח למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת המתחרים, התגובה האינסטינקטיבית של רבים היא להגיד: אז לך תקנה שם. ... לחשוב שאם הוא יחזור אליך, זה אומר שהוא שקרן. אם הוא אמר לך שמקום אחר מציע את אותו מוצר במחיר נמוך יותר, וברור לו שזה לא לגמרי נכון, הוא לא ירצה לאשר את זה על ידי חזרה אליך. 2. חוסר הבנה אמיתי של הצורך של הלקוח - ייתכן שהלקוח מציין מחיר נמוך יותר לא כי הוא באמת קיבל הצעה כזו, אלא כדי לבדוק את תגובתך, לראות אם אתה מתגמש במחיר או לשמוע מה היתרונות של המוצר שלך. 3. אי שמירה על ערך המוצר שלך - במקום לנסות להבין את ... לך תקנה שם מראה חוסר ביטחון בערך של המוצר שלך ומובילה לאובדן העסקה. איך נכון להגיב ללקוח שאומר שמצא מחיר זול יותר? כדי לשמור על הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך, ישנן מספר דרכים חכמות יותר להתמודד עם ההתנגדות שלו: 1. הדגשת הערך במקום המחיר - במקום לשחק על השוואת מחירים, שאל את הלקוח שאלות כמו: - מה בדיוק הציעו לך שם? - האם זה אותו מוצר בדיוק, עם אותן ... נותן כולל אחריות ארוכה יותר - הגימור והעיצוב כאן שונים ממה שתקבל שם בצורה כזו, אתה גורם ללקוח להבין שהמחיר הגבוה מוצדק. 3. להימנע מהצגת אלטרנטיבות כעדיפות - אם אתה אומר ללקוח לך תקנה שם, אתה למעשה מאשר שהאופציה ... אכן יש אלטרנטיבה זולה יותר, אבל זה לא בהכרח אומר שהיא טובה יותר. לדוגמה, אם אתה מציע ייעוץ שיווקי במחיר של 1000 שח לשעה, ומישהו אחר מציע ייעוץ דומה ב - 500 שח לשעה, חשוב להדגיש שהמוצר שלך הוא ... זה לא היה אותו דבר. הדגש כאן הוא שבניגוד למוצרים פיזיים, שירותים ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא תלוי במחירים של המתחרים. למה זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך גם ביוקר? יש מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - ... בעצמך - זה רק גורם לו לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות שהוא שיקר. 2. במקום להתמקד במחיר, התמקד בערך - הלקוח צריך להבין למה המוצר שלך שווה את המחיר שאתה דורש. 3. השתמש בשאלות כדי לגרום ללקוח להבין לבד שהמוצר שלך טוב יותר. 4. הימנע ממשפטים שגורמים ללקוח להרגיש שאתה מסכים עם טענותיו על המחיר. 5. אם מדובר בשירות ייחודי - הדגש שאי אפשר לקנות אותו בזול יותר, אבל גם לא ביוקר יותר, כי ... ביותר יקר. ש: נכון. אליעד: לא אתה צריך להבין את זה כי בדרך כלל. ש: אפשר לקנות אותו לפי המחיר שאני נוקב. אליעד: בדיוק כי בדרך כלל כשאתה אומר למישהו נגיד זה עולה אלף למה זה עולה אלף שם ...
איך לתמחר מחיר זול להודות סיבה אמיתית קשה למכור מוצר יקר האם לקחת אחריות בשביל מה לשאול שאלות איתור צרכים עם לקוח
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
להתחנחן, טעויות בתקשורת בין אישית, חנפנות, האם לתת מתנות? איך לגרום למישהו לתת לך את מה שאתה רוצה? לקנות מישהו בכסף, לקנות מישהו במתנות, כמה מתנות לתת? עודף נחמדות, נחמדות יתר, להחניף, לנסות למצוא חן, התנגדויות מוכר
... מנסה לקנות אותו בכסף, להפוך אותו לחפץ. האדם עשוי להרגיש שבגלל ההצעה שלך הוא נתפס בעיניך כמי שיש לו מחיר, כמו מוצר או כמו אדם חסר ערך עצמי. התגובה לכך היא פעמים רבות התנגדות מוחלטת, גם אם ההצעה שלך ... שאתה מציע, עצם ההצעה גורמת לו להרגיש שהוא נמכר בזול, ולכן הוא מסרב באופן מוחלט. האם לכל אדם יש מחיר? אליעד כהן מציין שאמנם יש טענה שלכל אדם יש מחיר, בין אם מדובר בגבר או באישה, אך בפועל קיימים אנשים שאין להם מחיר כלל. אצלם, כל הצעה כספית מתפרשת כניסיון להשפיל אותם, ולכן הם מתנגדים מידית לכל סוג של עסקה. מדוע מתנות ... לקנות אותו. אליעד מסכם שהעיקר הוא להיזהר ולא לשדר לאדם שמולך שאתה קונה אותו או שאתה חושב שיש לו מחיר. ככל שהצד השני ירגיש פחות כחפץ, כך הוא ישתף פעולה באופן טבעי, ללא התנגדויות מיותרות. איך לגרום לאדם להסכים להצעה שלך? האם כדאי לתת מתנות לבת זוג? איך למנוע התנגדויות במכירה? מה לעשות כשאדם מסרב להצעת מחיר? איך לנהל תקשורת בין אישית בצורה נכונה? למה נחמדות יתר פוגעת בתקשורת? איך לשכנע בלי להישמע אינטרסנטי? לכל אחד יש מחיר, לכל אישה יש מחיר, לכל דבר יש מחיר, טעויות במשא ומתן, ניהול משא ומתן, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, למה הוא לא רוצה לקנות? למה הוא לא רוצה ...
לקבל מה זה ערך עצמי התנגדויות בתהליך מכירה לטעות דימוי עצמי התנגדות תקשורת בינאישית לתת מתנות
תמחור, איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לגרום ללקוח לומר מה התקציב שלו? איך לדעת מה התקציב של הלקוח? איך לתמחר מוצר ללקוח? איך לגלות מה התקציב של הלקוח? איך לחשוף את התקציב של הלקוח? איתור צרכי הלקוח, איתור התקציב של הלקוח
... כי המוכר ירצה לדעת מה התקציב של הלקוח ממגוון של סיבות, לדוגמה כדי להתאים ללקוח את המוצר המתאים בטווח המחירים של התקציב של הלקוח. כגון לדוגמה שיש למוכר מספר מוצרים בטווחי מחיר שונים והוא ירצה לדעת אילו מוצרים להציע ללקוח, שיכולים להתאים ללקוח גם ביחס לטווח המחיר שיכול להתאים ללקוח. וגם חשוב למוכר לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי שאז יהיה אפשרי למקסם את המחיר של המכירה. כי הרבה פעמים אפשרי להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, אל התקציב של הלקוח. כי לפעמים המחיר גמיש ופתוח למשא ומתן, ואז המוכר רוצה לדעת מה התקציב של הלקוח, כדי להציע הצעת מחיר יותר גבוהה עבור הלקוח. כי יש 2 סוגים מוצרים. יש מוצרים עם מחיר קבוע ושידוע לכל ושהמחיר לא נתון למשא ומתן, שאז ההבנה של מה התקציב של הלקוח, עשויה להשפיע רק על הניתוב של הלקוח אל המוצר שיכול להתאים לו. אבל יש גם מוצרים שהמחיר לא ידוע והוא כן גמיש ומשתנה. ושם אנחנו נרצה להתאים את המחיר של המוצר כלפי מעלה, עבור הלקוח. יחד עם זאת, יש גם את הצד של הלקוח, שהוא חושש שאם המוכר ידע מה התקציב שלו, אז המוכר עשוי להעלות את המחיר של המוצר, בהתאם לתקציב של הלקוח. ולכן בדרך כלל הלקוח לא ירצה לחשוף למוכר את התקציב שלו. אז איך ... לשאול את הלקוח מה התקציב שלך או באיזה תקציב אתה מחפש במקום זה אפשרי לשאול את הלקוח, באיזה טווח מחירים אתה מחפש, מה בערך התקציב שלך. כאשר בעצם אנחנו מוסיפים את המילים טווח / בערך לשאלה, דהיינו, אנחנו רומזים ללקוח שהוא לא מחויב למחיר הזה ושזה מחיר גמיש. ואז הלקוח מרגיש פחות מאויים לענות לשאלה של מה טווח המחיר שלו, כי הוא מבין שהוא יכול לבקש הנחה / לבקש מחיר יותר זול. דהיינו, ניסוח של אפשר אולי לשאול, באיזה בערך טווח מחיר יכול להתאים לך וכיוב? ניסוח כזה פחות מרגיש מאיים ללקוח. ואם הלקוח מסרב לענות / הלקוח אומר שהוא לא יודע מה טווח המחיר שלו, אז אפשרי לומר ללקוח משהו בסגנון של יש לי כל מיני מוצרים בטווחי מחיר שונים, 1000, 2000, 5000, 10000, באיזה טווח מחירים להציע לך?. וכאשר מספרים ללקוח על טווח המחיר, אפשרי לומר לו מראש טווח מחיר יותר גבוה ממה שאנחנו חושבים שיכול להתאים לו, כדי שהוא יגיד שזה לא מתאים לו ואז הוא יגיד מה טווח המחיר שהוא מחפש. לדוגמה, במקום לומר ללקוח יש לי מוצרים סביבות 1000, 1500, 2000 במקום זה נאמר ללקוח יש לי מוצרים סביבות 1000, 2000, 5000, כדי שכאשר הלקוח ישמע טווח מחיר שלא מתאים לו, הוא ישר יחזיר אותנו לטווח המחיר שהוא מחפש. לסיכום, אם רוצים לגרום ללקוח לגלות לנו מה התקציב שלו, צריך לנסח את השאלה בצורה יותר פתוחה ופחות מאיימת. של מה טווח המחיר / מה בערך המחיר שיכול להתאים ללקוח. וכך זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח לא יחשוש לומר לנו את טווח המחירים שלו.
תקציב של לקוח להרגיש פחות ניגוד אינטרסים להגדיל את הסיכוי איך לגרום ללקוח שלך איתור צרכים ניהול גמישות
עליית ערך נכס, עליית ערך דירה, עליית ערך קרקע, מה הסיכוי שערך הנכס יעלה? מה הסיכוי להרוויח מעליית ערך הנכס? מה הסיכוי שערך הדירה יעלה? מה הסיכוי שערך המניה יעלה? מה הסיכוי שערך הבית יעלה? שמאות מקרקעין, רכישת קרקע חקלאית, השקעה בנדלן, השקעה במניות, השקעה בביטקוין, מתי להיכנס לבורסה? לקנות בזול ולמכור ביוקר, השקעה בקרקע חקלאית, רכישת דירה להשקעה, רכישת נדלן להשקעה, השקעה בשוק ההון, כמה הנכס שווה? מה שווי הנכס? הערכת שווי שוק של נכס, שמאי מקרקעין
... ערך הנכס, הוא כמובן לבדוק מה הסיכוי שאכן יתגשמו התחזיות הטובות ושאכן יקרה מה שחושבים שיקרה. 3 אפשרויות לטווח המחיר של הנכס 2 - השאלה השנייה שהיא אולי יותר חשובה מהשאלה הקודמת, היא השאלה הבאה: האם ועד כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהוא קרוב למחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שערך הנכס יעלה. אסביר שוב: לכל נכס יש מחיר. לדוגמה: יש מחיר לדירת מגורים חדשה שקרובה למרכז המסחרי החדש. יש גם מחיר לדירת מגורים ישנה שהיא רחוקה מכל מרכז מסחרי. ויש גם מחיר לדירת מגורים ישנה, שהיא כרגע רחוקה מכל מרכז מסחרי, אבל שבעתיד היא תהיה חדשה וגם היא תהיה קרובה למרכז המסחרי החדש. במילים אחרות, יש טווח מחיר. בקצה אחד, יש את המחיר הזול ביותר, שהוא מבטא את המחיר של הנכס כמו שהוא היום, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום, AS IS כמו שהוא, בלי שום תקוות כלשהן ... כי לא היה כלום, מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל, לא יותר ולא פחות. זה בעצם מבטא את המחיר הזול ביותר של הנכס מצד אחד. מהצד השני יש את ערך הנכס, בעתיד לבוא, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו, כי לפעמים חלומות מתגשמים ואם תרצו אין זו אגדה. ויש מחיר לדירת מגורים חדשה בבניין חדש בשכונה חדשה ליד רכבת חדש ומול המרכז המסחרי החדש. המצב העתידי הזה, הוא מבטא את המצב שבו הדירה שווה את המחיר היקר ביותר שהיא יכולה להיות שווה בעתיד, אחרי שכל התחזיות הטובות יתגשמו. ואני לא מדבר על עליית ערך נכס באופן כללי, כמו כל שאר הנכסים. לדוגמה, עליית מחירי הדירות, עליות מחירים בשוק ההון לאורך זמן וכיוב. אני מדבר רק על העניין של עליית ערך הנכס כתוצאה מכך שקרה משהו ספציפי ... שאין עדיין וודאות מוחלטת כמו בעתיד, אבל גם אין רק פסימיות אלא יש גם תקווה. איפה אתה בתוך טווח המחיר של הנכס? ומה שאני אומר, זה שאם אתה רוצה לדעת מה הסיכוי לכך שאתה תרוויח מעליית ערך הנכס, אתה צריך לנסות להבין, כמה המחיר שאתה משלם היום, על הנכס שאתה רוכש היום, כמה הוא קרוב למחיר שהיה משלם עבורו, מי שלא יודע ושלא חושב שבעתיד תהיה השבחה כלשהי לנכס הזה. 2 שאלות לבדוק את הסיכוי ... שאלות שונות לחלוטין. וזה תלוי כמובן גם בכך שאכן התחזיות הטובות יתגשמו, אבל גם בעד כמה אתה משלם היום מחיר שוק שבו לא יודעים שתהיה השבחה לנכס בעתיד. כי אם וככל שאתה משלם מחיר יותר גבוה, שאותו יהיה מוכן לשלם, הרוכש העתידי שבמו עיניו יראה את העתיד לבו, ששם בעצם מחיר המקסימום של הנכס, ככל שהמחיר שאתה משלם, קרוב יותר למחיר העתידי של הנכס, הרי שאתה לא תרוויח מעליית ערך הנכס. אומנם ערך השוק של הנכס יעלה, אבל אתה לא ... את הסיכוי לכך שתעשה כסף אם וכאשר ערך הנכס יעלה, אתה צריך לוודא שאתה רוכש אותו כמה שיותר קרוב למחיר שהיה מוכן לרכוש אותו, מי שלא היה יודע שתהיה השבחה לנכס הזה. מה אתה יודע שהשוק לא יודע? שזה ... כנראה הסיכוי שלך לעשות כסף מעליית ערך הנכס, הוא קטן יותר. כי כנראה שכבר כרגע אתה רוכש את הנכס, במחיר שמגלם בתוכו את הציפיות של מה שיקרה בעתיד. להיות יותר טוב מאחרים / מידע פנים / יתרון תחרותי ולכן ... ולכן אתה קונה בזול ומוכר ביוקר. אבל אם אתה לא יודע משהו שאחרים לא יודעים, אז כנראה שאתה רוכש במחיר השוק, שמאוד יתכן שהוא כבר מגלם בתוכו את עליית הערך העתידית. והדברים כאן לא מדויקים במאה אחוז. כי לפעמים ... כי רמת הוודאות עלתה לגבי הדירה. אבל עדיין מהות האמירה שלי היא, שתנסה לבדוק, כמה אתה רוכש את הנכס, במחיר שהיה מוכן לשלם עבורו, מי שלא היה חושב ולא היה יודע שערך הנכס יעלה בגלל אירוע ההשבחה שמניחים שיקרה ... היום, יעלה מחר בעתיד, לשם כך אתה צריך שיהיה לך מידע שאין אותו לאחרים. ושאתה תדע לרכוש את הנכס במחיר שאותו היה מוכן לשלם, מי שאין לו את המידע שלך. מכל שכן, אם יש לך מידע שאפילו למוכר שמוכר ... לדוגמה אותו אדם שמכר נכס שאפשרי לבנות עליו בניין, בלי שהוא ידע שאפשרי לבנות עליו בניין. והוא מכר אותו במחיר שמגלם שווי שוק של נכס שאין עליו זכויות בניה של בניין. שאחרי המכירה הוא גילה שיש לו לשלם היטל ... אחרי שתקנה אותו בזול. וזה אפשרי, רק אם אתה יודע משהו שאחרים לא יודעים, רק אם אתה רוכש אותו במחיר שלא מגלם בתוכו את הציפיות לעליית ערך הנכס, דהיינו, שאתה רוכש אותו במחיר שהוא כמה שיותר קרוב למחיר השוק של הנכס, מתוך הנחה שלא תהיה שום השבחה בנכס. ואז אם החלומות מתגשמים, אז אכן ערך הנכס יעלה ...
איך למכור מוצרים יקרים מהות להרוויח כסף בשוק ההון מחיר גבוה להיות מיליונר האם להשקיע כסף הלקוח מתנגד למחיר איך לעשות כסף
איך להתאהב מחדש? אהבה ראשונה, מפחד להיפגע, פחד מבגידה, מפחד להיפגע, לאהוב שוב, לא רוצה להיפגע, פחד מזוגיות, פחד מאינטימיות, פחד להיפרד מבן זוג, פחד מפרידה, טראומה מפרידה
איך להתאהב מחדש? אהבה ראשונה, מפחד להיפגע, פחד מבגידה, מפחד להיפגע, לאהוב שוב, לא רוצה להיפגע, פחד מזוגיות, פחד מאינטימיות, פחד להיפרד מבן זוג, פחד מפרידה, טראומה מפרידה
... איתו אחרת. לדוגמה, אם בגדו בך, אתה יכול להחליט לראות בזה הזדמנות ללמוד ולגדול, במקום לראות בזה אסון. ההכרה במחיר והשלמה איתו: אליעד מדגיש שבכל פעולה יש סיכון, ואי אפשר לקבל שום דבר בלי מחיר. הוא מציע להכיר בכך שהאפשרות להיפגע היא חלק בלתי נמנע מהתהליך. אם אדם יבין שאין אפשרות לקבל אהבה או הצלחה בלי לקחת את הסיכון להיפגע, הוא יוכל לקבל החלטה מודעת האם הוא מוכן לשלם את המחיר הזה או לא. מדוע אנשים שוכחים את הטראומה עם הזמן ומנסים שוב? אליעד מסביר שהמוח האנושי מתוכנת לרצות תמיד ... תמיד יהיה סיכון. כאשר האדם יבין את העובדה הזו, הוא יוכל לקבל החלטה מודעת: האם הוא מוכן לשלם את מחיר הסיכון עבור האפשרות לאהוב ולהצליח שוב. ההבנה הזאת משחררת את האדם מהתקיעות שהוא נמצא בה, ומאפשרת לו לחיות בצורה ... מההתנגדות לזה. אליעד: שנייה זה בלתי אפשרי ואז אתה צריך לבחור הדרך זה משהו תמורת משהו לכל דבר יש מחיר, המחיר של ההתאהבות או של הניסיון שוב פעם הוא המחיר שאתה לוקח את האופציה שתיכשל זה מחיר נכון המחיר עלה. ש: אבל זה בלתי אפשרי לאנשים רגילים, מה זה בלתי אפשרי זה אפשרי מאוד לאנשים לא רגילים. אליעד: ... אולי לא, עכשיו הרעיון הוא עכשיו יש פה עוד היבט קודם כל שהבן אדם יבין את זה שיש לזה מחיר לכל דבר יש מחיר זה המחיר, לדוגמה קרתה לך איזו תקלה עכשיו פעם הבאה הביטוח מעלה לך את הפרמיה למה ככה זה מה יש אדוני ... שאלה אבל מה שאני מחדד ולכן בן אדם הרעיון הוא שהוא צריך להבין שבאמת אי אפשר לכל דבר יש מחיר ולפעמים כשבן אדם מבין את זה אז הוא מפסיק לנסות לקבל את בחינם. מה זאת אומרת? בן אדם אומר ... וגם לא לפחד מהכישלון אם הוא יבין שאין דרך הוא יגיד טוב אין דרך טוב צריך להיות מוכן לשלם מחיר אדוני זה המחיר, הרעיון הוא שכשעובר הזמן אז גם שכחו כבר את המחיר ואז מנסים עוד פעם. הבנו?
רגשות של אהבה התאהבות למה דווקא אליעד כהן המוח לא להיפגע משחקים מטופלים חיים אחרי בגידה
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
הדרכת אנשי מכירות, הלקוח אומר יקר לי, הדרכת מכירות, זה יקר לי, שיפור יכולות מכירה, מה לענות ללקוח? למה הלקוח מתכוון? למכור מוצר יקר, טיפול בהתנגדויות מכירה, אימון מכירות, אימון אנשי מכירות
... המוצר בכלל. הלקוח רואה יותר חסרונות מיתרונות במוצר או בשירות. הלקוח לא בטוח שהתועלת שתצא לו מהמוצר שווה את המחיר. הלקוח ראה את המוצר במחיר נמוך יותר במקום אחר, ולכן לא מוכן לשלם את המחיר הנוכחי. הלקוח רוצה לקנות את המוצר, אך במחיר נמוך יותר, כלומר, הוא לא מוכן לשלם את המחיר שהוצע לו. לסיטואציה בה לקוח אומר זה יקר לי יש גם פירוש אחר: יכול להיות שהלקוח בכלל לא מבין את התועלות או היתרונות שבמוצר, ולכן הוא לא מרגיש שהמחיר שווה את התמורה שהוא עשוי לקבל. מה לעשות כאשר הלקוח אומר זה יקר לי? במקום להניח אוטומטית כי מדובר בהעדפה של הלקוח להוריד את המחיר, יש להבין את הסיבה העמוקה יותר מאחורי ההתנגדות. שאלות שיכולות לסייע בזיהוי הסיבה האמיתית: למה אתה אומר שזה יקר לך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם? האם אתה חושב שמה שאני מציע לא שווה את המחיר? האם יש משהו שהיית מצפה לקבל מהמוצר ולא קיבלת? אם הלקוח אומר שמחיר המוצר גבוה בהשוואה למקום אחר, מומלץ לשאול אותו מה בדיוק הוא ראה במחיר הזול יותר, ולהסביר את היתרונות של המוצר המוצע בהשוואה למתחרים. אם הלקוח לא מבין את יתרונות המוצר, חשוב להבהיר ... שהוא יכול לקבל ממנו, ולהסביר את הערך המוסף. במקרים כאלה, הלקוח עשוי לחשוב שהוא מקבל אותו מוצר או תועלת במחיר נמוך יותר במקומות אחרים, אך בפועל הוא לא מבין את הערך המוסף שהמוצר שלך מציע. האם ישנן בעיות נוספות ... את האמת מאחורי ההתנגדות של הלקוח. כאשר הלקוח אומר זה יקר לי, בעל העסק צריך לשאול את עצמו אם המחיר באמת גבוה ביחס לתועלת שהלקוח יקבל, או אם מדובר במוצר טוב יותר שמצדיק את המחיר, אך הלקוח לא מבין את יתרונותיו. בעל העסק יכול גם לבדוק אם הלקוח מכיר את המתחרים, ואם הלקוח מצפה למחיר זול יותר, כדאי לבדוק אם המחיר הנמוך יותר יפגע בתמורה שהלקוח יקבל. אם מדובר במוצר שמציע ערך מוסף, חשוב להסביר את היתרונות ולהתעקש על כך שהמוצר שווה את המחיר. מתי כדאי להוריד מחיר ומתי לא? אם הלקוח מבקש הנחה, בעל העסק יכול לשקול את הצעד בהתאם. אם הלקוח טוען כי המוצר יקר ביחס לתועלת, אך הוא עדיין מעוניין במוצר, ניתן לשקול הורדת המחיר. אך אם הלקוח מנסה להוריד את המחיר רק כדי לחסוך כסף מבלי להבין את הערך המוסף, יש להימנע מהנחה ולהסביר את היתרונות של המוצר. האם חובתנו ... למכור למישהו שאומר זה יקר לי? מה כדאי לעשות כאשר הלקוח לא מבין את היתרונות? כיצד להתמודד עם התנגדות מחיר במכירות? מה לעשות כשלקוח מצפה למחיר נמוך יותר? איך להסביר את הערך המוסף של המוצר? עכשיו הנושא הוא כזה נגיד אתה בא למכור למישהו משהו ... - היקר לי, הוא אמר יקר לי יש שתי אפשרויות מאחורי שהוא אמר יקר לי. ש: יקר לי אומר המחיר גבוהה ביחס לתועלת כלומר, שהחסרונות גבוהים מהיתרונות ואני יכול בכסף לעשות אולי משהו אחר. אליעד: הוא אמר לך יקר ... לא בהנחה שיש לו מאה ואתה רואה את המאה ועדיין כשהוא אומר יקר לי שני פירושים. ש: עכשיו מה המחיר של הקנייה כמה עולה? אליעד: 12 הוא אומר לך תן לי ב - 10 אני אקנה יש לו בכיס ... אומרים לו שיש השאלה למה הוא מתכוון כי יש שתי ווריאציות של יקר לי. מה אתה אומר? ש: או שהמחיר גבוהה מדי או שהמוצר לא מספיק טוב. אליעד: לא בהנחה שהוא רוצה את המוצר רק ביותר זול, הוא רוצה ... ש: יותר מההנחה מה הוא רוצה יותר את ההנחה או את המוצר? אליעד: הוא רוצה את המוצר אבל לא במחיר הזה במחיר יותר זול. מקרה שהיה כך היה בן אדם בא לסגור עסקה נותן הצעת מחיר הלקוח אומר לו לא מתאים לי, למה לא מתאים? אתה יקר מדי זה הכל ואז הוא אומר מה לעשות ... קונה, לא תחשוב בפועל הוא לא קונה למה שהוא ירצה שתחשוב שיקר לו סתם לשגע אותך? ש: כן להוריד מחיר. אליעד: אבל למה הוא רוצה להוריד את המחיר? כי זה לא שווה לו, למה זה לא שווה לו מה אתה אומר אתה דבר. ש: כן יקר לי ... מתכוון להגיד תקשיב אני מבין מה אתה נותן לי אבל את אותה תועלת בדיוק אני יכול להשיג שם בחצי מחיר אפשרות נוספת כשהוא אומר יקר לי היא לא בגלל שהוא אומר אני יכול להשיג את זה שם בחצי מחיר או שהוא אומר זה לא שווה לי את הכסף כי הוא לא יודע מה נתת לו. לא תמיד ה ... יקר לי נובע מזה, יותר מזה בא נניח נגיד שלקוח אומר לך זה יקר לי כי שמה זה חצי מחיר אפשרות אחת שזה יקר לו כי שמה זה חצי מחיר, אפשרות שנייה שהוא לא יודע זה לא באמת יקר כי יש נגיד עוד שלושה פיצרים במוצר שלך שהוא לא ... שיש לו את היכולת וכו לפעמים זה נובע מכך שהוא לא מבין את התועלת ולא צריך לריב איתו על המחיר צריך לריב איתו על לעשות ולידציה שהוא מבין את התועלות. עכשיו מה אמור לעשות בעל העסק? מה שבעל העסק ... הלקוח וזה מה יש. אפשרות שנייה שהוא העלויות הייצור שלו יותר זולות גם זאת אפשרות ולכן הוא יכול להוזיל במחיר ואז מה האמת שאתה יקר אבל אפשרות נוספת שאתה אומר לא הסיבה שאני יקר כי אני נותן עוד את ...
להתאמן התחברות לחשוף את הסיבה התנגדויות במכירה לקנות מוצר מוצרים יקרים כוונה מתי לקוח מבקש הנחה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר, איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחיר, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
לעשות מניפולציה סיפוק מיני אלוהים פירושו שוכח דברים איך לקבל החלטות נכונות? דיכאון כרוני לא לפחד ממאמץ חרדה עתידית מול חרדה בהווה מספיק ביטחון עצמי איך לבנות ביטחון עצמי? לבחון אהבה לקבל אהבה בלי תנאים איך להיות מאושר עם כאב כרוני? להצליח להיות מאושר ניהול קונפליקטים במערכות יחסים ייעוץ זוגי להחליט להשתנות לקוח קיבל החלטה שגויה להתמודד עם תלות רגשית איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? להשיג את כל המטרות שלך מוטיבציה לא מספיקה למכור בלי מאמץ איך להציג את עצמך ללקוח? למה ילדים טובעים בבריכה? למה הילדה מורדת? לשחק עם התת מודע מדריכים רוחניים להתמודד עם אוטיזם ופיגור שכלי אוטיזם גבולי איך לגרום לאקסית לאהוב אותך שוב? איך משתחררים מהאקסית? תרגילי מתיחות איך לא להעמיס על עמוד השדרה? הוא גם רק אלוהים תודעה עצמית של אלוהים מתקרב אל הארה איך לזהות הארה רוחנית? איך להיות אלוהים בדמיון? האם להיות אלוהים זה טוב או רע? לקנות דירה או להשקיע בשוק ההון אושר בלי כסף איך להתמודד עם שאלות משמעות החיים? מה משמעות החיים של אלוהים? אהבה עצמית שלילית איך לבשר בשורה שלילית? הבחירה והידיעה איך לשכנע מישהו שיש לו בחירה חופשית? אלוהים ברא הוכחת אי מציאות הבורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, אימון אישי לחיים, מאמן אישי לימודים בתחום מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 07_09_2025 השעה 21:23:10 - wesi1