אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרדה מוכללת, חרדה כללית, פחד לא ידוע, פחד מהלא נודע, פחד ללא סיבה, חרדה ללא סיבה, חרדה בלי סיבה, מפחד בלי סיבה, אופטימיות יתר, אין ארוחות חינם, מאניה דיפרסיה, התמכרות למתוק, לכל דבר יש מחיר
חרדה מוכללת, חרדה כללית, פחד לא ידוע, פחד מהלא נודע, פחד ללא סיבה, חרדה ללא סיבה, חרדה בלי סיבה, מפחד בלי סיבה, אופטימיות יתר, אין ארוחות חינם, מאניה דיפרסיה, התמכרות למתוק, לכל דבר יש מחיר
... אין ארוחות חינם, מאניה דיפרסיה, התמכרות למתוק, לכל דבר יש מחיר מהי חרדה מוכללת ולמה אנשים סובלים ממנה? חרדה מוכללת היא מצב שבו אדם ... וכך הוא נע בין שיא לשפל בצורה קיצונית. מדוע לכל דבר טוב יש מחיר? הרעיון המרכזי של אליעד כהן בהרצאה הוא שאין דבר כזה ארוחות חינם. כל דבר חיובי שקורה לאדם, הוא בהכרח ישלם עליו מחיר בהמשך. למשל, אם אדם נהנה מרמזור ירוק רצוף בדרכו לעבודה, הוא ישלם מחיר בכך שבהמשך יתעצבן יותר כאשר ייתקל ברמזורים אדומים. אם אדם מתלהב ממערכת יחסים או מהצלחה גדולה, המחיר יכול להיות פחד מאובדן של אותה הצלחה או מאותה מערכת יחסים. לפי אליעד, ... מציג דילמה חשובה - האם כדאי ליהנות מהטוב בחיים ולשלם על כך מחיר בהמשך, או להימנע מהתלהבות כדי לא לשלם מחיר? הוא עונה שהפתרון הכי טוב הוא פשוט להיות מודע לכך שלכל הנאה יש מחיר, וכשאתה נהנה ממשהו, תהיה מודע שאתה משלם עליו מחיר. אם אדם ישכח שיש מחיר להנאה, הוא לא יבין למה רע לו אחר כך. אם הוא זוכר שיש מחיר, הוא יכול לבחור בצורה מודעת במה להשקיע את ההנאה שלו. לדוגמה, אם אדם ... לפחד מאובדן שלהן בעתיד, הוא יכול ליהנות מהמחמאות תוך מודעות למחיר העתידי. איך להתמודד עם חרדות ופחד מהלא נודע? אליעד ממליץ על גישה של ... מהי חרדה מוכללת? איך נוצרת התמכרות לסוכר? האם לכל דבר יש מחיר? איך להתמודד עם שנאה עצמית? מה הקשר בין אופטימיות יתר למאניה דיפרסיה? ... ממה נובעת התמכרות לסקס? איך נוצרת התמכרות? למה לכל דבר יש מחיר? למה אין טוב בלי רע? האם מותר ליהנות? האם כדאי ליהנות? איך לקבל את ... אופטימיות יתר? מהי חיוביות יתר? מהו ביטחון עצמי מופרז? מה המחיר של אמונה באלוהים? אין מתנות חינם ...
המחיר של אמונה באלוהים דיכוי דחף מיני גמילה מינית אופטימיות כעסים להתבייש בעצמך מרגיש רע להעצים את הביטחון העצמי
איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
7:45איך לתמחר מוצר חדש? איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר?
... איך לדעת כמה כסף לבקש על מוצר? איך לדעת כמה כסף לבקש על שירות? איך לקבוע את המחיר של המוצר שלי? איך יודעים כמה כסף לבקש מלקוח על מוצר? איך מתמחרים מוצר בצורה נכונה? איך לקבוע מחיר למוצר? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? אחת השאלות העיקריות שבעלי עסקים, יזמים ונותני שירותים שואלים היא כיצד לקבוע את המחיר של המוצר או השירות שהם מוכרים. אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת מהם הגורמים שחשוב לקחת בחשבון כאשר מתמחרים מוצר חדש או שירות חדש. מה המטרות שלך כשאתה ... קיימת היא להרוויח כמה שיותר כסף, ולכן באופן אידיאלי תרצה לתמחר את המוצר שלך במחיר הכי גבוה שהשוק מוכן לשלם. איך להחליט מה המחיר שהשוק מוכן לשלם? הדרך הראשונה והפשוטה ביותר לדעת כמה כסף לבקש היא לבדוק מה המחיר שהמתחרים לוקחים על מוצרים או שירותים דומים. חשוב מאוד לבצע מחקר שוק יסודי ולהשוות את המחירים של אחרים. המחיר שלך צריך להיות הגיוני ביחס למחירי המתחרים. אם אינך בטוח מהו המחיר הנכון, הדרך הבטוחה ביותר היא לתמחר את המוצר בטווח האמצעי ביחס למתחרים. כך אינך זול מדי ולא יקר מדי. מה לעשות אם אין מוצרים דומים בשוק? במקרה ואין מוצרים או שירותים דומים בשוק, או במקרה שאינך מעוניין להשוות את המחיר לאחרים, תוכל להחליט על המחיר לפי עלויות הייצור וההוצאות שלך. כאן תחשב את כל העלויות שלך, כולל ייצור, שיווק, הפצה, פרסום וכל הוצאה אחרת, ותוסיף לכך רווח הגיוני שאתה רוצה להשיג. שיטה זו מבטיחה שלא תפסיד כסף ותעזור לך לקבוע מחיר ראשוני שיאפשר לך להתחיל לפעול בשוק. איך להשתמש בתקציב פרסום כדי לקבוע מחיר למוצר? אליעד כהן נותן דוגמה חשובה מאוד לשימוש בתקציב הפרסום. אם אתה מתכנן להוציא סכום מסוים על פרסום המוצר שלך, אתה יכול לקחת את הסכום הזה ולהשתמש ... אתה יכול להוזיל את המוצר שלך באותו הסכום, וכך בעצם לפרסם אותו בצורה של הורדת מחיר. בצורה זו, הלקוח ייהנה מהמחיר הנמוך יותר ואתה תצליח לשווק את המוצר בלי להוציא כסף נוסף על פרסום. במילים אחרות, אתה יכול להשתמש בתקציב הפרסום כמנגנון לשינוי התמחור ולהוזיל את המחיר של המוצר שלך במקום להוציא אותו על מודעות. איך לא ליפול במחיר נמוך מדי או גבוה מדי? אליעד מסביר שלא תמיד צריך לחפש את המחיר הגבוה ביותר האפשרי, כי מחיר גבוה מדי יכול להרחיק לקוחות. מצד שני, מחיר נמוך מדי יכול לגרום להפסדים או לתפיסת המוצר כזול ולא איכותי. לכן חשוב למצוא את האיזון. האיזון מושג כאשר בודקים מהן האופציות האחרות שיש ללקוח. אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת במקום אחר במחיר נמוך יותר, יהיה קשה למכור לו במחיר גבוה. לכן חשוב לקחת בחשבון גם את הערך הנתפס של המוצר בעיני הלקוח. מה הערך שהלקוח מקבל? חשוב להדגיש שלקוח מוכן לשלם לפי הערך שהוא מקבל, ולכן המחיר חייב לשקף את התועלת ללקוח. אליעד נותן דוגמה של נעליים: אם הלקוח יכול לקבל את אותה התועלת מנעליים זולות יותר, אין טעם למכור במחיר גבוה מדי. המחיר חייב להיות מותאם לערך שהתועלת של המוצר או השירות מספקת ללקוח. כיצד להתחיל לתמחר אם אין לך ניסיון קודם? אם זה מוצר חדש לחלוטין ואתה לא בטוח כמה אנשים ... לפי תגובת השוק. אחרי שהמוצר כבר נמכר תקופה מסוימת, תוכל להעלות או להוריד את המחיר בהתאם לתגובות הלקוחות והביקוש בשוק. לסיכום, מהם השלבים בתמחור נכון של מוצר? קביעת מטרת המחיר - להרוויח כמה שיותר כסף או מטרות נוספות. מחקר שוק - השוואת מחירים של מוצרים דומים. חישוב עלויות - אם אין מוצרים דומים, מבססים מחיר לפי עלויות. שימוש בתקציב פרסום - המרת תקציב הפרסום להוזלת המוצר או הגברת האטרקטיביות שלו. התאמת
איך לקבוע מוצר יקר מידי לבקש אליעד התנגדות למחיר מוצר יקר ללקוח מחיר של מוצר כמה כסף לבקש
איך לא להרגיש רע? למה אין רע בלי טוב? האם אפשר להרגיש טוב בלי רע? לכל טוב יש מחיר, למה אני מרגיש רע בלי סיבה? איך הטוב יוצר רע? מה המחיר של להרגיש טוב? איך נוצרת חרדה? איך נוצר פחד? התאהבות, אין ארוחות חינם, אין רע בלי טוב
איך לא להרגיש רע? למה אין רע בלי טוב? האם אפשר להרגיש טוב בלי רע? לכל טוב יש מחיר, למה אני מרגיש רע בלי סיבה? איך הטוב יוצר רע? מה המחיר של להרגיש טוב? איך נוצרת חרדה? איך נוצר פחד? התאהבות, אין ארוחות חינם, אין רע בלי טוב
... לא להרגיש רע? למה אין רע בלי טוב? האם אפשר להרגיש טוב בלי רע? לכל טוב יש מחיר, למה אני מרגיש רע בלי סיבה? איך הטוב יוצר רע? מה המחיר של להרגיש טוב? איך נוצרת חרדה? איך נוצר פחד? התאהבות, אין ארוחות חינם, אין רע בלי טוב מה המחיר של להרגיש טוב? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה כיצד להימנע להרגיש רע או איך להרגיש פחות רע, ומגיע למסקנה המרכזית שאין טוב בלי רע. כלומר, כל תחושת הנאה או טוב כרוכה גם בהכרח במחיר שצריך לשלם. החיים עצמם מציבים את המחיר הזה, וכל חוויה או תחושה של טוב דורשת להתמודד עם תחושה של רע. למשל, אם אדם חווה תחושת אושר כלשהי, הוא יצטרך לשלם על כך עם תחושות של פחד או סבל בעתיד. למה אין רע בלי טוב? המרצה מסביר כי אין רע ללא טוב, בדיוק כפי שאין טוב ללא רע. כל תחושה טובה חייבת להיות מלווה בתשלום כלשהו, גם אם המחיר לא תמיד גלוי מראש. לדוגמה, אם אדם זוכה בפרס גדול כמו זכייה בלוטו, הוא ייהנה מההצלחה, אך יתמודד עם פחד מהפסד הזכייה או בעיות כלכליות בעתיד. כך, לכל דבר טוב יש את המחיר שלו, ויש להבין ולהכיר את המחיר הזה לפני שמתחילים להינות ממנו. מה המחיר של להרגיש טוב? המחיר של תחושת טוב או הנאה יכול להתבטא בסבל עתידי. לדוגמה, כאשר אדם אוהב מישהו, הוא עלול להתמודד עם פחד לאבד אותו או תחושות של עצב אם הקשר יסתיים. המהות היא להבין שלכל תחושה של טוב יש מחיר - לפעמים מחיר רגשי, לפעמים פחדים ותחושות של אכזבה. חשוב לדעת מהו המחיר ולהיות מוכן לשלם אותו. האם אפשר להרגיש טוב בלי לדעת את המחיר? המרצה מסביר כי הרבה פעמים אנשים נהנים מחוויות מבלי להיות מודעים למחיר הכרוך בכך. לדוגמה, חופשה יכולה להרגיש טוב מאוד בזמן שהיא מתרחשת, אך עם חזרתה, ייתכן שתחושת געגועים או תחושות של חזרה לשגרה יכבידו על האדם. על כן, חשוב להבין את המחיר של כל חוויה, לשאול את עצמך אם אתה מוכן לשלם אותו, ולבחור בהתאם אם להיכנס לחוויה או לא. איך נוצרת חרדה ופחד? החרדה והפחד הם חלק מהמחיר של התחושות הטובות. כאשר אדם חווה רגעים של אושר, הוא יכול לפתח פחד לאבד את מה שיש לו. הפחד הזה נובע מהמחשבה שההנאה לא תהיה קיימת לנצח, ולכן יש סיכון ... יחסים טובה, הוא עלול לפחד מאובדן של אותו קשר, וזהו פחד שמגיע יחד עם תחושת האושר. מה המשמעות של התאהבות? המרצה מציין שהתאהבות היא דוגמה קלאסית למחיר של תחושת טוב. כאשר אדם מתאהב, הוא נהנה מהקשר, אך יחד עם זאת הוא עלול להתמודד עם פחד לאבד את האדם שמולו. התאהבות, כמו כל תחושה טובה אחרת, טומנת בחובה את האפשרות לסבל בעתיד, וזהו המחיר שצריך להיות מוכנים לשלם אם רוצים להרגיש את הטוב שבאהבה. האם יש אפשרות להימנע מהמחיר? המרצה מסביר שאין אפשרות להימנע לגמרי מהמחיר של תחושות טובות. כל הנאה מחייבת מחיר, אבל אפשר להיות מודעים למחיר ולבחור אם אתם מוכנים לשלם אותו. המודעות למחירים הללו מאפשרת לאדם לדעת מראש אילו תחושות של רע הוא עשוי לחוות אחרי התחושות הטובות, וכך יוכל לבחור אם להיכנס לחוויה או לא. איך לא לסבול? מה הסיבה שרע לי? המחיר של ההתאהבות איך לשמור על איזון רגשי? איך להימנע מכאב רגשי? מהו המחיר של תחושת הצלחה? כיצד להתמודד עם פחדים וחרדות? איך אפשר להרגיש טוב בלי רע? האם יש דרך להרגיש טוב בלי לשלם מחיר או להרגיש רע? ההרצאה מתחילה בשאלה איך אפשר לא להרגיש רע או להרגיש פחות רע. אחת התשובות המרכזיות היא שאין טוב בלי רע - חיים טובים דורשים גם את קיומו ... הנאה בחינם. למה אין רע בלי טוב? המרצה מסביר כי אין רע בלי טוב, בדיוק כפי שאין טוב בלי רע. התחושות לא ניתנות להפרדה. ברגע שמשהו טוב קורה, יש מחיר לו, ותחושת הרע היא החלק השני של אותה חווייה. למשל, אם אתה נהנה ממשהו, תסבול בעתיד מאיבוד אותו דבר או מהצורך לשלם על ההנאה. חוויות טובות הן כמו רכישת מוצרים - יש להן מחיר שצריך לשלם. מה המחיר של להרגיש טוב? ה
לכל טוב יש מחיר פחדים וחרדות להרגיש רע להימנע להתמודד עם תחושות חרדות ופחדים הפרדה מערכות יחסים
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
תחרות עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי?
... עסקית, מי המתחרים העסקיים שלך? להתחרות על המחיר הזול ביותר, להתחרות על המוצר האיכותי ביותר, מחיר או איכות, איך למתג את עצמך? איך לנצח בשוק תחרותי? ... עם תחרות עסקית? בחירת קהל יעד עסקי, איך לבחור קהל יעד עסקי? איך מתמודדים נכון עם תחרות עסקית על איכות או מחיר? בעולם העסקי קיימות בעיקר שתי דרכים מרכזיות להתחרות בשוק: תחרות על המחיר הזול ביותר ותחרות על המוצר האיכותי ביותר. אליעד מסביר שבמציאות, עסקים מתמודדים לרוב עם שני סוגי מתחרים: מתחרים המציעים מוצר איכותי יותר ללא קשר למחיר , מתוך הנחה שהלקוח יעדיף איכות גם במחיר גבוה. מתחרים המציעים מוצר זול יותר, מתוך הנחה שהלקוח ... היא כיצד כדאי לעסק שרוצה להרוויח כסף רב להתמודד - האם עדיף להתחרות על איכות בלבד או להיכנס לתחרות על המחיר הזול ביותר? למה עדיף לעסק לשלב איכות ומחיר ולא לבחור רק אחד מהם? אליעד טוען שהגישה האידיאלית היא לא לבחור רק בתחרות על איכות או רק בתחרות על מחיר, אלא לשלב בין שתי הגישות. המשמעות המעשית של השילוב הזה היא שהעסק שלך תמיד יציע ללקוח את המוצר הטוב ביותר האפשרי בכל טווח מחיר שהלקוח מוכן לשלם. לדוגמה, נניח שלקוח מחפש רכב בתקציב ... הוא 100,000 שקלים או אפילו 1,000 שקלים - תמיד העסק ייתן ללקוח את התמורה הטובה ביותר שאפשר להשיג באותו מחיר. איך עסק יכול לנצח מתחרים שמציעים מחיר נמוך יותר? כשלקוח מגיע ואומר שיש מתחרה שהציע מחיר נמוך יותר, אליעד מציע שתי דרכים עיקריות להתמודד עם הסיטואציה: להציע ללקוח מוצר טוב יותר בדיוק באותו מחיר שהמתחרה הציע. כלומר, אם המתחרה מציע מוצר ב - 100 שקלים, העסק שלך יספק מוצר איכותי יותר באותם 100 שקלים. להציע ללקוח את אותו מוצר שהמתחרה הציע לו, אבל במחיר נמוך יותר מההצעה של המתחרה. למשל, אם המתחרה מציע ... וחסכוני, עלויות הייצור שלו נמוכות יותר והוא יכול להרשות לעצמו להציע ללקוחות מוצרים באיכות גבוהה יותר או במחיר נמוך יותר ממתחריו. במי העסק שלך לא יכול להתחרות לעולם? קיימים מתחרים שאי אפשר להתחרות בהם בשום אופן. מדובר במצבים קיצוניים כגון: מתחרים שמוכנים למכור במחירי הפסד כדי להשתלט על השוק באופן זמני. מתחרים שעומדים בפני פשיטת רגל וזקוקים לכסף מזומן באופן דחוף, ולכן ימכרו מוצרים במחיר לא הגיוני. ספקים שמציעים מחירים נמוכים במיוחד ללא כוונה לספק בפועל את המוצר ... של העסק. כאשר העסק מתנהל באופן יעיל, העלויות שלו יורדות. כשהעלויות יורדות, אפשר להציע את המוצר הטוב ביותר במחיר נתון או להציע מחיר זול יותר על אותו מוצר. בדרך זו העסק יכול להתמודד עם כל סוג של תחרות, בין אם היא מתמקדת באיכות ובין אם במחיר. אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה בתחרות עסקית הוא שהעסק ... בכל סיטואציה עסקית, כל עוד הוא לא מתחרה במישהו שמוכן להפסיד במכוון. איך להתמודד עם תחרות עסקית תחרות על מחיר או איכות איך למכור מוצרים יקרים מיצוב עסקי בשוק ...
הצלחה לבחור קהל יעד עסקי קהל יעד מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח התמודדות תחרות על המחיר לשאול
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
איך להתמודד עם תחושות רעות? לראות את הרע כתשלום, תחושה רעה היא תשלום על תחושה טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם
... טובה, רגש רע הוא תשלום על רגש טוב, לכל דבר יש מחיר, הרע הוא המחיר של הטוב, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין ארוחות חינם, אין טוב בחינם איך להתמודד עם תחושות רעות ולמה הן קיימות? הדרך שאליעד כהן מציע להתמודד עם תחושות רעות היא ... מבחינה רגשית ונפשית, כל הרע שנחווה הוא למעשה מחיר בלתי נמנע לטוב בחיינו. למה אנשים משלימים עם תחושות שליליות מסוימות? כדי להמחיש כיצד בני אדם מתמודדים עם רע מתוך הבנה שהוא תשלום עבור טוב, אליעד נותן דוגמאות מחיי ... ומכיר בטוב שבחברה ובקשר אנושי. הבדידות היא מחיר על כך שבעבר הוא חווה חברות נעימה, או שהיא תשלום על כך שבעתיד הוא ישיג חברה ויהיה לו טוב. כך הבדידות אינה סתם תחושה שלילית - אלא תוצאה של רצון חיובי לחברה. אם מישהו ... כאשר מבינים באופן עמוק ויסודי שלכל דבר יש מחיר - שאין אפשרות לקבל תחושה טובה בלי תחושה רעה - קל יותר להתמודד עם כל סבל או כאב נפשי. במקום להתייחס לרגש שלילי כאל דבר רע שממנו צריך להימנע בכל מחיר, האדם יכול להסתכל עליו כתשלום נדרש, בדומה לתשלום כסף עבור מוצרים שהוא מעוניין בהם. ברגע שהאדם מתייחס אל הרגש השלילי כתשלום, הוא כבר לא יסבול ממנו באותה מידה. בדיוק ... בלי להרגיש רע? אין טוב בלי רע האם לכל דבר יש מחיר? איך להפוך תחושה רעה לנסבלת? איך להתמודד עם תחושות רעות? כאשר אדם חווה תחושות רעות, הוא יכול להתמודד איתן על ידי הבנה שהן מהוות תשלום עבור תחושות טובות. אנשים ... שמחה ללא חוויית עצב, כך גם התחושות הרעות הן מחיר עבור התחושות הטובות. איך הרע מהווה תשלום על הטוב? נניח שאדם מרגיש בדידות. תחושת הבדידות עשויה להיות תשלום על כך שהוא נהנה בעבר מחברת אנשים, או שהיא נובעת מהציפייה ... מהשובע. מהי המסקנה? כאשר אדם מבין שלכל דבר יש מחיר - שאין טוב בלי רע ואין רע בלי טוב - הוא יכול להתחיל לראות את התחושות הרעות כתשלום ולא כמקור לסבל בלתי נמנע. כמו שאנשים משלמים על מזון מבלי להצטער, כך ניתן להסתכל על ...
הערכה עצוב אושר יכולת אין רע בלי טוב להרגיש סיפוק תועלת נפשית
סדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר? ללמד ילד להיות מסודר, אין ארוחות חינם, לכל דבר יש מחיר, להתרגל להיות מסודר, לסדר את החדר, לסדר את המיטה, לסדר את המחשב, לסדר את שולחן העבודה, סדר בארגון, סדר בעבודה, אופי של אדם מסודר
סדר וארגון, למה חשוב להיות מסודר? ללמד ילד להיות מסודר, אין ארוחות חינם, לכל דבר יש מחיר, להתרגל להיות מסודר, לסדר את החדר, לסדר את המיטה, לסדר את המחשב, לסדר את שולחן העבודה, סדר בארגון, סדר בעבודה, אופי של אדם מסודר
... וארגון, למה חשוב להיות מסודר? ללמד ילד להיות מסודר, אין ארוחות חינם, לכל דבר יש מחיר, להתרגל להיות מסודר, לסדר את החדר, לסדר את המיטה, לסדר את המחשב, לסדר את שולחן העבודה, סדר ... להחזיר כל דבר למקומו מיד כשמסיימים איתו. מה הקשר בין להיות מסודר לבין ההבנה שלכל דבר יש מחיר? לפי אליעד כהן, אדם מסודר מבין שלכל פעולה או הנאה יש מחיר, ושום דבר לא מגיע בחינם. כאשר אדם אוכל או משתמש בחפץ, המחיר של ההנאה הוא החובה לסדר או לנקות אחרי כן. אדם שמבין את זה מקבל את החיים בצורה מאוזנת ומאורגנת יותר. לדוגמה, מי שמשתמש בחפץ ולא מחזיר אותו למקומו, מתנהג כאילו אפשר ליהנות בלי לשלם מחיר. לטענתו, התנהלות כזו מובילה לבית מבולגן, לעובש, ללכלוך ולבעיות מורכבות יותר, שיידרשו זמן ומאמץ ... אנשים הופכים למבולגנים כי הם מחפשים ארוחות חינם, כלומר, רוצים ליהנות ללא תשלום מחיר מיידי. לדוגמה, הם מוציאים משהו מהארון ולא מחזירים, משתמשים בכלי ולא שוטפים מיד. התנהגות זו, ... אליעד כהן, נובעת מההנחה המוטעית שאפשר ליהנות מדברים ללא צורך בשמירה על סדר או בתשלום מחיר של זמן ומאמץ. כך, בהדרגה, הבית או סביבת העבודה מתמלאים בלגן, לכלוך ופריטים שלא הוחזרו למקומם, ... עובש, ריקבון, גוקים ונזקים אחרים. זה כמו אדם שנכנס למינוס בבנק כי הוא קונה ולא חושב על המחיר של הקניות מראש. מהו האופי של אדם מסודר לעומת אדם מבולגן? אליעד כהן מתאר שני טיפוסים: אדם מסודר: טיפוס מאוזן, בוגר ואחראי. הוא מבין שלכל פעולה יש השלכה, ומוכן לשלם את המחיר של הזמן והמאמץ הנדרש כדי לשמור על סדר וניקיון. אדם מבולגן: טיפוס שחי בליללנד, מדחיק את החובות שלו, לא חושב על המחיר, נהנה יותר בטווח הקצר אבל סובל הרבה יותר בטווח הארוך כאשר הבעיות מצטברות ומתפרצות. היתרון של ... להיות מסודר? אליעד כהן ממליץ ללמד ילדים או עובדים להיות מסודרים על ידי המחשה ברורה שיש מחיר לכל פעולה שהם מבצעים. אם ילד משחק במשחק, הוא חייב להחזיר את הצעצוע למקום מיד לאחר מכן. אם ... יותר על חייו. בסיכום דבריו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הטמעת ההבנה שכל פעולה דורשת מחיר, וכאשר אנשים מתרגלים להיות מסודרים, החיים שלהם נעשים קלים ומאוזנים יותר. למה חשוב להיות מסודר? איך לחנך ילד לסדר? מה המחיר של בלגן בבית? איך לשמור על שולחן עבודה מסודר? למה כדאי להחזיר דברים למקומם מיד? איך חושב אדם ...
יעילות מקום זמן הוצאה מאמץ חינם זמן בלי מקום לצאת מהמינוס בנק
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
איך לתמחר מוצר? איך לתמחר שירות? איך לתמחר שעת עבודה? איך לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר?
... לתמחר נכון? איך מתמחרים מוצר? איך מתמחרים שירות? קוסט פלוס, תורת התמחור, אמנות התמחור, סודות התמחור, שיטת התמחור, מחאת מחירי הדיור, איך לקבוע מחיר? איך לתמחר נכון מוצר או שירות? כדי לתמחר מוצר, שירות או שעת עבודה בצורה נכונה, אליעד כהן מסביר קודם כל שחשוב להבין למה בכלל אדם מחליט לתמחר משהו. לפני שמדברים על מספרים או אחוזי רווח, יש לברר מה המטרה האמיתית שלך כשאתה מוכר מוצר או שירות. אם אתה מוכר כוס מים, למשל, המחיר שתיקח תלוי במטרת המכירה שלך: האם אתה מוכר אותה כי המטרה שלך היא להציל אנשים מצמא וגם להתעשר מזה, או שאתה רוצה רק לכסות את העלויות שלך, או אולי בכלל רוצה להתפרסם, ... לייצר, הם מחליטים להוסיף רווח של 10%, 20%, או אפילו 100%. הוא מדגיש שזו דרך שגויה לתמחר, כי היא לא מתייחסת לפוטנציאל המחיר שהלקוח מוכן לשלם. המחיר שאתה מבקש צריך להיות תלוי אך ורק במה שהלקוח חושב שהמוצר שווה עבורו, ולא בעלות הייצור או אחוז הרווח שאתה רוצה לעשות. איך נכון לקבוע מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מסביר שכדי לתמחר נכון מוצר או שירות, צריך לשאול את עצמך: כמה כסף הלקוח יהיה מוכן לשלם עבור המוצר שלי?. השאלה הנכונה אינה כמה עלה לי המוצר? אלא ... להתבסס על כמה הלקוחות יהיו מוכנים לשלם לפלאפל שאתה מציע. יש לבדוק מה הן האלטרנטיבות שלהם - אם יש דוכני פלאפל אחרים, מה המחיר שלהם? אם אין פלאפל באזור, מה החלופות שיש לאנשים? אולי לאכול משהו אחר. עליך להבין את הערך שהמוצר שלך נותן ללקוח ביחס לאלטרנטיבות. מדוע לא נכון לתמחר לפי עלות ייצור ... להפסיד על המוצר לזמן מסוים כדי להרוויח בטווח הארוך. מה הקשר בין התמחור למחאת הדיור? אליעד מביא דוגמה אקטואלית מתוך מחאת מחירי הדיור. הוא אומר שיש אנשים שחושבים שאם הציבור יפסיק לקנות דירות, המחירים ירדו. לכאורה, אם אנשים יפסיקו לקנות דירות, לקבלנים תהיה סיבה להוריד מחירים. אבל הוא מסביר מדוע במציאות זה לא בהכרח עובד כך. אם כולם מפסיקים לקנות דירות, הם יצטרכו לגור בשכירות, מה שיגרום לעלייה במחירי השכירות כי מספר הדירות להשכרה לא גדל. אליעד מוסיף דוגמה עם קוטג: לפעמים קוטג בישראל נמכר במחיר גבוה יותר מאשר בחול, למרות כל העלויות של הטיסה והמשלוח לחול. למה? פשוט כי בישראל מוכנים לשלם יותר. הוא מדגיש שבמוצר כמו קוטג או דירה, כל עוד הלקוח מוכן לשלם, המוכר ינסה לקחת את המחיר הגבוה ביותר האפשרי. אם אף אחד לא יקנה דירות, קבלנים אולי יורידו מחירים, אבל ברגע שהמחיר ירד מעט, כולם יחזרו לקנות ואז המחיר יחזור לעלות. כך שהחרם על רכישת דירות לא יפתור את בעיית המחירים לטווח ארוך. הוא גם מביא דוגמה על חשמל, מוצר חיוני שאין לו אלטרנטיבה. אם מחירי החשמל יעלו, גם אם תנסה להפסיק לצרוך חשמל לתקופה, בסופו של דבר תחזור לצרוך אותו כי אין לך אלטרנטיבה אמיתית. לכן אין ממש כוח לחרם צרכנים כאשר המוצר הוא מוצר הכרחי או ... או חדש שאין לו מתחרים? אליעד מסביר מה לעשות במקרה שאתה ממציא מוצר חדש או שירות חדש שאין להם מתחרים. במקרה כזה, אין לך מחיר התחלתי להסתמך עליו. במצב כזה, הוא ממליץ לבחון את הערך שהמוצר מספק ללקוח הפוטנציאלי. אם פיתחת מוצר חדשני, עליך לחשוב איזו תועלת המוצר מספק, ואיזה בעיות הוא פותר. ככל ... אותו גבוה יותר. אליעד מדגיש שיש להתייחס לאלטרנטיבות הזמינות בשוק. אם ללקוח שלך אין שום פתרון אחר זמין, אתה יכול לבקש מחיר גבוה. אם קיימות אלטרנטיבות זולות וזמינות, המחיר שלך צריך להיות תחרותי בהתאם. מתי כן הגיוני להוריד מחירים למרות הפסד כספי? אליעד מסביר שקיימות סיבות נוספות להוריד מחיר מלבד רווח מיידי. לפעמים יש מטרה אסטרטגית ארוכת טווח. למשל, ייתכן מצב שבו עדיף לך למכור את המוצר במחיר נמוך או אפילו להפסיד, כדי לגרום ללקוחות להכיר אותך או להתרגל למוצר, ואז לאחר זמן תוכל להעלות את המחיר ולהרוויח. בשורה התחתונה, לפי אליעד, תמחור נכון מתמקד בשאלה מהו הערך הנתפס של המוצר או השירות בעיני הלקוח, ולא בעלות הייצור או במחיר השוק בלבד. השיטה האופטימלית היא תמיד לחפש את המחיר המקסימלי שהלקוח מוכן לשלם בהתאם לערך שהמוצר מספק עבורו. איך לתמחר נכון? מהי שיטת קוסט פלוס? איך לקבוע מחיר של מוצר? איך נקבעים מחירי הדירות? האם חרם צרכנים עובד? מהו מחיר נתפס? איך לחשב עלות ייצור? ...
מה לעשות לשאול את עצמך איך מתמחרים למכור מוצר יקר מצליחנים מטרות איך לתמחר תכלית
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי זול? אחת הטעויות הנפוצות שעושים עסקים, במיוחד ... לומר ללקוח: הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי. לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה לכך היא שתמיד יכול להופיע מתחרה שיהיה מוכן למכור במחיר נמוך עוד יותר. זה יכול לקרות אפילו במצב קיצוני שבו אתה קונה מוצר בשקל ומוכר אותו בשקל ואגורה, ובכל זאת יבוא מתחרה שיקנה בשקל וימכור בתשעים ... יותר ממך? ייתכן שהמתחרה שלך עומד לפשוט רגל ומוכן למכור במחיר הפסד כדי לקבל באופן מיידי כסף מזומן שיציל אותו זמנית מקריסה. ייתכן שהמתחרה בכלל לא מתכוון לספק את המוצר ולכן לא אכפת לו להציע מחיר הפסדי, כי הוא לא מתכנן לעמוד מאחורי ההבטחות שלו. ייתכן שהמתחרה פשוט רוצה לפגוע בך אישית או עסקית. הוא יציע מחירים זולים מאוד עד שהלקוחות יעברו אליו, וכאשר העסק שלך ייסגר, הוא יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר בלבד, אתה באופן אוטומטי יוצר אצלם רושם שלילי על העסק שלך. בעיני הלקוח, אם הסיבה היחידה או המרכזית לקנות ממך היא כי אתה זול, המשמעות היא שהעסק שלך ... תזרימיות קשות ולכן הוא חייב מזומן דחוף, ולכן הוא מוזיל מחירים בצורה קיצונית. ייתכן שהעסק בכלל לא מצליח, ולכן מנסה למשוך לקוחות רק באמצעות הורדת המחירים. לכן, למרות הרצון שלך להיות אטרקטיבי, אתה בעצם משדר שהעסק שלך נמצא בבעיה, וזה לא טוב לטווח הארוך. איך כן כדאי למתג את עצמך ואת העסק שלך? במקום להתחרות על המחיר הנמוך ביותר, אליעד ממליץ למתג את עצמך ואת העסק שלך על בסיס איכות, ערך ותמורה ללקוח. לדוגמה, משפטים כמו תקנה ממני כי אני הכי איכותי, או תקנה ממני ... שקשה יותר למצוא במקומות אחרים. כך הלקוח לא יחפש אצלך רק מחירים נמוכים, אלא יעריך את העסק שלך בזכות הערך האמיתי שאתה נותן לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על בסיס איכות, שירות וערך מוסף ... יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על המחיר הזול ביותר מיתוג מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות עסקית? איכות או מחיר טעויות במיתוג עצמי ...
הרצון לקוח לשכנע לקוח לקנות בחירת קהל יעד עסקי הלקוח סיבות מרגיש שהמוצר יקר לאורך זמן
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
טיפים לאנשי מכירות, קשה למכור מוצר יקר, מוצר יקר ללקוח, למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, אכילת בשר, התאכזרות לבעלי חיים
... נתקל איש מכירות היא התחושה שהוא מוכר מוצר יקר מדי ללקוח. התחושה הזאת נובעת מכך שהמוכר עצמו מאמין שהמוצר לא מצדיק את המחיר שנדרש עליו. אליעד כהן מסביר שאנשי מכירות מוצאים עצמם לעיתים קרובות במצבים שבהם הם מתבקשים למכור מוצר במחיר שנראה להם מוגזם. תחושה זו עשויה לנבוע משתי סיבות עיקריות: המוכר הוא הבעלים של העסק ואינו יכול להוריד מחיר בשל עלויות גבוהות או מלאי יקר שקיים אצלו. המוכר הוא שכיר ולא קובע את המחיר, לכן אין לו אפשרות להוזיל את המחיר למרות שהוא מרגיש שהמוצר יקר מדי. אליעד מביא דוגמה מהתוכנית יצאת צדיק, שבה מתקן מכונת כביסה גבה 500 שקלים על תיקון שכלל לא ביצע בפועל. כאשר נשאל למה לא ביקש מחיר גבוה יותר אם כבר החליט לרמות, ענה המתקן שהוא פשוט רצה את הסכום הזה וחשש שהלקוח יסרב לשלם אם יבקש יותר. הדוגמה מדגישה את הבעייתיות במצב שבו המוכר מרגיש לא נוח עם המחיר שהוא גובה. כיצד התחושה של מחיר יקר מדי משפיעה על המכירה? אליעד מדגיש שהבעיה העיקרית אינה הקושי לשכנע את הלקוח לשלם, אלא התחושה הפנימית של המוכר, שחש אשמה או אי - נוחות על כך שהוא מוכר במחיר גבוה. התחושה הזאת משפיעה על יכולתו למכור ועל ההתנהלות שלו מול הלקוח. למשל, מוכר מסגרת משקפיים שקונה אותה בעשרה שקלים ומוכר באלף שקלים, עלול להרגיש שהוא מרמה את הלקוח גם אם ישנן הוצאות שיווק, פרסום, ותחזוקה שמצדיקות את המחיר. אליעד מסביר כי יש דרך אחרת להסתכל על המחיר: המוכר אינו מוכר רק את המוצר עצמו אלא את הערך שהלקוח מקבל מהשירות, מהנוחות, מהמהירות, ומהעובדה שאינו צריך להשקיע זמן נוסף בחיפושים. במילים אחרות, הלקוח משלם עבור תועלת ולא רק עבור המוצר הפיזי עצמו. האם המחיר תלוי בעלות המוצר או במה שהלקוח מוכן לשלם? אליעד מסביר שמחיר המוצר לא חייב להיות תלוי ישירות בעלות של המוצר או במחיר שוק שלו. במקום זאת, המחיר נקבע לפי התועלת שהלקוח מפיק ממנו. הוא נותן דוגמה קיצונית: מכירת מים במדבר במיליון דולר. לכאורה המחיר גבוה מאוד ביחס לעלות, אך מצד הלקוח במדבר, זה יכול להיות המחיר הנכון כי זה מה ששווה לו התועלת של המוצר באותו רגע. הוא מציין כי המחיר צריך להיות מבוסס על הערך שהלקוח רואה במוצר ולאו דווקא על המחיר המקורי שלו. איך איש המכירות יכול להתמודד עם רגשות האשמה על המחיר? כדי שאיש המכירות לא ירגיש אשמה על המחיר הגבוה, אליעד מציע לו לשנות את נקודת המבט שלו על מה שהוא מוכר ללקוח: להבין שהלקוח מוכן לשלם את המחיר ולכן המחיר הוא לגיטימי. לראות את התועלת הכוללת שהלקוח מקבל ולא רק את המוצר עצמו. לשכנע את עצמו שהוא נותן ללקוח ערך מוסף שמצדיק את המחיר, אפילו אם ניתן לקנות את המוצר במקום אחר בזול יותר. בנוסף, אליעד מדגיש שהקושי לראות לקוחות משלמים מחיר גבוה נובע מההשלכה העצמית של המוכר, כלומר, המוכר מדמיין שהוא עצמו הלקוח ולכן הוא מזדהה עם התחושה שהלקוח כביכול נדפק. אם המוכר יבין שזה לגיטימי שמישהו ימכור לו במחיר גבוה ויראה בכך גם תועלת לעצמו, יהיה לו קל יותר למכור לאחרים במחיר גבוה. איך צמחונות ואכילת בשר קשורים לבעיית המחיר היקר? אליעד עושה השוואה בין הקושי של מוכר למכור מוצר יקר לבין קושי של אנשים טבעונים או צמחונים שמתנגדים לאכילת בשר בגלל הזדהות עם בעלי חיים. הצמחונים מניחים שהחיות סובלות מתוך השלכה עצמית, כלומר, הם מזדהים עם הסבל שלהן, כפי שאיש המכירות מזדהה עם התחושה של הלקוח שהוא משלם מחיר יקר מדי. הדרך להתמודד עם זה היא להבין שהתחושה של הזדהות נובעת מהשלכה של תחושות פנימיות ולא בהכרח משיקוף המציאות של הצד השני. אליעד ממליץ לאיש המכירות לאמץ את ההבנה שהתחושה ... להשיג במוצר זול יותר. איך להתמודד עם תחושת האשמה לאחר קנייה יקרה מדי? אליעד גם מתייחס לתחושה של הלקוח לאחר שרכש מוצר במחיר גבוה ואחר כך גילה שהוא היה יכול לקנות אותו במקום אחר בזול יותר. הוא מסביר שתחושת הנדפקתי נובעת מכך שהלקוח מתמקד רק ב
שיקולים המוצר שלך חזקים כואב לא יכול למכור ספקות אני מרגיש פחד
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מחיר
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מחיר, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר, דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, טיפול אישי מומלץ, מטפל רב תחומי בתחום מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 06_07_2025 השעה 06:56:08 - wesi1