אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןשיפור מיומנויות למידהבעיות למידההפרעות למידה של ילדיםהרגלי למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישילקות למידהפיתוח יכולות למידהפיתוח מיומנויות למידהקשיי למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלאיך להעלות מוטיבציה ללמידהאיך מתבצעת למידהאסטרטגיות למידהבעיתיות בלמידה מניסיוןהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידההתקדמות בלמידהחזרתיות כדרך למידהחיקוי כדרך למידהטיפוח מוטיבציה ללמידהטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהטיפים ללמידהילד עם קשיי למידהילדים עם בעיות למידהליקויי למידהלמידה באמצעות החושיםלמידה דרך ניסוי וטעייהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםמוטיבציה ללמידהניתוח תהליך למידהעקומת למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםפער בין למידה לבין הבנהריכוז בזמן למידהרכישת מיומנויות למידהשיטות למידה מתקדמות🔍הצג עוד...
תהליכים מקבילים, ללמוד מדבר על דבר, למצוא תשובות לשאלות, הבנה מלאה, הבנה חלקית, פתרונות לבעיות, למצוא פתרון לבעיה, משל ונמשל, היקש לוגי, הסקה לוגית
תהליכים מקבילים, ללמוד מדבר על דבר, למצוא תשובות לשאלות, הבנה מלאה, הבנה חלקית, פתרונות לבעיות, למצוא פתרון לבעיה, משל ונמשל, היקש לוגי, הסקה לוגית
תהליכים מקבילים, ללמוד מדבר על דבר, למצוא תשובות לשאלות, הבנה מלאה, הבנה חלקית, פתרונות לבעיות, למצוא פתרון לבעיה, משל ונמשל, היקש לוגי, הסקה לוגית איך אפשר ללמוד מתהליך אחד לתהליך אחר? כדי להבין איך אפשר ללמוד מתהליך אחד על תהליך אחר, צריך קודם כל להבין שישנם דברים דומים ושונים בין התהליכים. לדוגמה, אם אדם רואה מישהו מורח גבינה על פרוסת לחם, הוא יכול ללמוד מזה איך למרוח טחינה על פיתה. זהו תהליך דומה - בשני המקרים מדובר במריחה, אבל הם אינם זהים לחלוטין. ... ינסה למרוח את הטחינה בדיוק כמו הגבינה, זה לא יעבוד לגמרי כי החומר שונה, ולכן נדרש שינוי מסוים. כלומר, למידה מתהליך לתהליך דורשת זיהוי של נקודות הדמיון ונקודות ההבדל. מדוע הבנת ההבדלים חשובה בלמידה מדבר לדבר? הבנת ההבדלים חשובה כי היא מונעת טעויות. לדוגמה, לימדו אדם ללכת בחצר, וכעת הוא צריך ללכת ברחוב. ההליכה עצמה דומה - תנועה של הרגליים - אך אם ינסה ללכת ברחוב בדיוק כפי שלימדו אותו בחצר, הוא עלול להיכשל בגלל ההבדלים בסביבה. אותו עיקרון תקף גם ללמידה של נהיגה. אדם שלמד נהיגה במקום אחד לא יכול לשכפל באופן מדויק את התהליך במקום אחר. עליו להפשיט את התהליך המקורי, לזהות את ... כך אדם מגיע להבנה עמוקה יותר, מופשטת יותר, שיכולה לשרת אותו במגוון מצבים אחרים. מה המשמעות של להפשיט תהליך למידה? להפשיט תהליך למידה פירושו לקחת את התהליך המוכר, לצמצם אותו למרכיבים הבסיסיים ביותר שלו, וליישם את העקרונות המופשטים האלה בתהליך אחר. למשל, ללמוד ללכת ברכב או במטוס מבוסס על אותם עקרונות בסיסיים של תנועה, למרות שהפרטים משתנים. מי שמבין באמת את העקרונות הבסיסיים, יוכל להשתמש בהם בכל מצב חדש, גם אם לא למד אותו במפורש. האם כל תהליכי הלמידה ניתנים להשלכה מלאה לתהליכים אחרים? לא לגמרי. אליעד מסביר כי תהליכים יכולים להידמות אחד לשני במובנים מסוימים, אך תמיד ... שונות בחייו. הבנה חלקית תוביל להשלכה מוגבלת או שגויה, בעוד הבנה מלאה מאפשרת גמישות ויישום נכון בכל מצב. איך ללמוד מדבר לדבר? מהי הבנה מלאה? מה הכוונה להעלות את היראה לשורשה? מה המשמעות של משל ונמשל? איך פותרים בעיות ...
לשאול שאלות ללמוד היקש לוגי הישגים איך ללמוד השלכות תהליך למצוא פתרון לבעיות
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
21:16ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן
ללמוד מאליעד כהן, לימוד ישיר, לימוד עקיף, ספרים של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, פגישה אישית עם אליעד כהן, והיו עיניך רואות את מוריך, התנהגות של מורה רוחני, מפגשים עם אליעד כהן מה המשמעות של ללמוד ישירות מאליעד כהן או דרך ספריו? ההרצאה מתחילה בדיון על השאלה האם יש היגיון ללמוד מהספרים של אליעד כהן במקום ללמוד ממנו ישירות. אליעד מציין כי יש הבדל בין לימוד עקיף (כמו דרך ספרים) ולימוד ישיר (כמו דרך פגישה אישית או שיחה ישירה). את השאלה מה עדיף - ללמוד מהספר או ללמוד ישירות? הוא מפרק לכמה תתי - נושאים חשובים. אליעד מתחיל בהסבר על איך אנשים תופסים את הדרך בה מועברת ... הרבה יותר מדויקות ומותאמות אישית, בהשוואה לקריאה בספר. פגישה כזו מאפשרת תשובות ישירות ואמיתיות יותר, בעוד שקריאה בספר נחשבת למדיום פחות חווייתי ומצמצם את האינטראקציה האנושית. בהקשר זה, אליעד מוסיף כי לא תמיד מה שכתוב בספר יכול להביא את אותה תחושת קרבה או חוויית למידה כמו בפגישה פנים אל פנים. לדוגמה, כשמישהו רואה סרט או וידאו, התחושה שהוא מקבל שונה לחלוטין מזו שהוא מקבל ... וידאו או שיחה ישירה, מעביר אינפורמציה בצורה שונה, וההבנה או החוויה שתיווצר תהיה תוצאה של המדיום שבו משתמשים. לגבי לימוד מהספרים, אליעד טוען שלעיתים יש אנשים שמעדיפים ללמוד מהספרים כיוון שהם יכולים ללמוד בצורה פחות אינטימית ויותר אינדיבידואלית, מבלי לחשוף את עצמם או את הרגשותיהם. אבל אם מישהו באמת רוצה להבין ולהתחבר לשיטה של אליעד, עדיף לו ללמוד ממפגש ישיר שבו הוא יכול לשאול שאלות מדויקות ולהתאים את התשובות למצבו האישי. בעיניו, למידה אישית מעבירה את המסר בצורה הרבה יותר ישירה ומועילה, וזה תלוי בגישה של האדם. נראה כי כל אדם יבחר את אמצעי הלמידה שמרגיש לו הנכון ביותר לפי מה שהוא מחפש בלמידה עצמה - האם הוא מחפש לקבל מידע, להבין רעיונות מעמיקים או לפתח קשר אישי עם המורה. אליעד מדגיש את ... פתוח וכנה עם עצמו ועם המורה, התשובות שהמורה ייתן יהיו הרלוונטיות ביותר עבורו. מה היתרונות והחסרונות של כל אמצעי לימוד? כעת, אליעד עובר להסביר את היתרונות והחסרונות של כל אמצעי לימוד, תוך שהוא מציין שבלימוד ישיר (פנים אל פנים) יש יתרונות ברורים. בפגישה אישית, המורה יכול להתאים את התשובות וההסברים למצבו של התלמיד באופן ... מצפה לקבל מידע או תשובה במהירות, הוא יכול לשאול ישירות את השאלות ולספק את התשובות בזמן אמת. לעומת זאת, לימוד דרך ספרים או ווידאו דורש הרבה יותר זמן להבנה מלאה. החיסרון של לימוד עקיף דרך ספרים, לפי אליעד, הוא בכך שהאדם לא תמיד יכול להבין את המסר בצורה מלאה, ובמקרים רבים התלמיד ... ספרים יכולים להיות מנוכרים יותר, וייתכן שהתלמיד יתקשה לקשר את המידע לעולמו הפנימי או למציאות החיצונית שלו. מה תהליך הלמידה האופטימלי? לסיכום, אליעד מציין שהתהליך האופטימלי של לימוד הוא שילוב של כל האמצעים. הוא סבור כי הדרך היעילה ביותר ללמוד היא לא רק דרך הספרים או הווידאו, אלא במפגש ישיר, שבו ניתן לשאול שאלות, להבין את התשובות ולהתחבר בצורה הכי ישירה למורה ולקולו. המפגש האישי מאפשר למידה מעמיקה יותר ומותאמת אישית, שתהיה הרבה יותר רלוונטית ויעילה בתהליך הלמידה. מהו ההבדל בין לימוד ישיר ללימוד עקיף? לימוד מאליעד כהן - איך זה שונה מלימוד מסביב? מהו היתרון של מפגש אישי בלמידה? האם ניתן ללמוד מישהו בצורה טובה יותר דרך ספרים? לימוד פנים אל פנים - מה היתרונות והחסרונות? מהו תהליך הלמידה האופטימלי בעיני אליעד כהן?
תחושה של קרבה זמן רגשות מצא את ההבדלים תהליך למידה אינדיבידואליות להתחבר להבין רעיונות
חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
9:28חוסר ביטחון עצמי, איך לרכוש ביטחון עצמי? איך להעלות ביטחון עצמי? איך ליצור ביטחון עצמי? איך להיות בטוח בעצמך? איך להעריך את עצמך? הערכה עצמית, איך לשפר ביטחון עצמי? שיפור ביטחון עצמי, חלק 1
... יכול, הביטחון העצמי יגיע אוטומטית. אם מתברר שחסר ידע או יכולת מסוימת, אפשר לשפר ולפתח את היכולות האלו בעזרת למידה או אימון. אם מתברר שאין אפשרות לשפר, יש להבין שזהו המצב, וייתכן שיהיה עדיף לפעול בדרך אחרת או לקבל ... האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת בגלל חוסר מיומנות שניתן לשפר - אז הדרך לפתח ביטחון עצמי תהיה ללמוד, להתאמן ולשפר את היכולת. אם האמת היא שאינו יכול לבצע פעולה מסוימת ולא ניתן לשפר זאת - הוא יכיר ... כן יודע, אז אפשר להתחיל להרגיש ביטחון עצמי. אם מתברר שאכן חסרים לך ידע או יכולת, אפשר לרכוש אותם (ללמוד, להתאמן וכו) כדי לצמצם את חוסר הביטחון. אם מתברר שהבעיה אמיתית ושאינך יכול לבצע את הדבר בשום אופן, אין ... עצמי, והאם הסיבה מוצדקת או לא? לפי התשובה, מחליטים על הפעולה. אם חוסר הביטחון מוצדק וניתן לתקן זאת דרך למידה או תרגול, כדאי ללמוד ולהתאמן. אם הוא מוצדק ואי אפשר לתקן, מקבלים את המצב. אם הוא אינו מוצדק, מבינים שהיה מדובר בטעות בתפיסה ... למעשה, מומלץ להתמקד באמת האובייקטיבית: אולי אין סיבה אמיתית לחוסר ביטחון, ואולי כן יש סיבה מוצדקת שניתנת לפתרון דרך למידה או שיפור. לסיכום, מה הרעיון המרכזי? התשובה לחוסר ביטחון עצמי טמונה ביכולת לזהות את האמת לגבי היכולות, הסיכונים, הנזק ... מה הוא צריך לעשות כעיקרון מה התשובה? ש: קודם כל להגדיר לעצמו שהוא רוצה, בסדר אחרי זה הוא צריך ללמוד את אותו. אליעד: זאת התשובה? ש: צריך ללמוד את אותו נושא שהוא רוצה. אליעד: זאת התשובה? ש: בינתיים כן. אליעד: גרוע מאוד יש לך עודף ביטחון עצמי. ... עצמי. אם יתברר שחוסר הביטחון העצמי שלך הוא מוצדק וניתן לפתרון, דהיינו, יש לך חוסר ביטחון עצמי כי לא למדת למבחן האמת היא שלא למדת למבחן האמת היא שאתה לא יודע את החומר והאמת היא שיכול להיות שתיכשל אבל האמת היא שגם על פי ההיגיון אתה יכול לשנות את זה אז תלמד ותראה איך אתה יכול לפתור את זה, אז תעשה את זה ויבוא לך הביטחון העצמי כי אבדת לפי האמת. ...
תוצאות מה זה ערך עצמי סיבה בצורה אמיתית מטפלים קבלת החלטות ביטחון עצמי חלקי להצליח
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן
זמן וחוסר זמן, איך למצוא זמן להתפתחות אישית? איך למצוא זמן ללמוד מאליעד כהן? אין לי מספיק זמן להשקיע בעצמי, איך לפנות זמן לפתח את השכל? למה ללמוד מאליעד כהן? מוטיבציה ליעילות, איך לחסוך זמן? איך להיות יותר יעיל? לא מוצא זמן איך למצוא זמן להתפתחות אישית וללמוד מאליעד כהן? ההרצאה מתחילה בשאלה כיצד ניתן למצוא זמן ללמוד ולפתח את עצמנו כאשר אנחנו מרגישים שאין לנו מספיק זמן לצפות בתכנים של אליעד כהן. אליעד מתאר את המצב ... איי - פי, שמספקים אלפי תכנים ומאמרים בנושאים שונים, אך הבעיה היא שחלק מהאנשים לא מצליחים למצוא זמן לצפות וללמוד את התכנים הללו. הפתרון, לפי אליעד, הוא שהזמן תמיד קיים. יש לנו כל יום 24 שעות, ובשנה יש לנו ... להקדיש את הזמן. אם נרצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עלינו להקריב זמן לדברים אחרים שאינם חשובים לנו. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי כל שעה שאנחנו משקיעים בלמידה מהתכנים שהוא מספק אינה השקעת זמן מבוזבזת, אלא השקעה שמביאה להחזרת זמן בסופו של דבר. כל שעה של למידה, כל דקה, מקדמת אותנו ומסייעת לנו לחסוך זמן ולייעל תהליכים בחיים. לפי אליעד, המגבלה האמיתית של בני אדם היא ... וליעילות? כשאנחנו מפתחים את השכל שלנו, אנו משפרים את היכולת לפעול בצורה חכמה ויעילה יותר. אליעד מדבר על כך שלמידה לא מתמקדת רק בתכנים עצמם, אלא בעיקר בצורת החשיבה שמאחורי הנושא. ברגע שאנחנו מבינים איך לחשוב נכון על נושא ... אנחנו יכולים להשיג יותר מטרות בפחות זמן, ובכך להשאיר לנו יותר זמן פנוי. האם יש צורך ביותר זמן כדי ללמוד ולפתח את השכל? לסיום, אליעד מדגיש את החשיבות בהבנת צורת החשיבה הנכונה, ולא בהכרח בנושאים עצמם. כשיש לנו את ... עצמנו קודם. הוא טוען שעם יותר שכל, אנחנו יכולים לקצר תהליכים ולשפר את היעילות בכל תחום. כל הזמן שהשקענו בלמידה הופך להיות השקעה בחיים שלנו, שמסייעת לנו להשיג את מטרותינו בצורה הרבה יותר מהירה וממוקדת. האם יש קשר בין ... יותר שכל, אנחנו מצליחים לבצע משימות בצורה מהירה ויעילה יותר. כך אנחנו מקבלים יותר זמן פנוי. אם אנחנו משקיעים בלמידה ובפיתוח השכל, אנחנו מקצרים את הדרך להשגת המטרות שלנו, ולכן יש לנו יותר זמן פנוי בהמשך. הזמן לא הולך ... להשקעה שמחוללת שינוי מהיר וממוקד בחיינו. המשמעות של זמן והתפתחות אישית כיצד לפתח את השכל ולהפוך ליעיל יותר למה ללמוד מאליעד כהן איך להיות יותר יעיל בעבודתך ובחיים האישיים מהו תהליך למידה נכון ולמה הוא חשוב איך למצוא זמן להתפתחות אישית וללמוד מאליעד כהן? ההרצאה מתחילה בשאלה כיצד למצוא זמן כאשר אין לנו מספיק זמן לראות את כל התכנים של אליעד כהן. אליעד מציין כי ישנם אנשים שמעוניינים ללמוד, לצפות בתכנים ולפתח את עצמם, אך לא מוצאים זמן לכך. יש אתרים כמו יוטיוב והאתר של אי - איי - פי שמספקים אלפי וידאוים ומאמרים בנושאים שונים, אך מהות השאלה היא כיצד להקצות זמן ללמוד. הפתרון, לפי אליעד, הוא שהזמן תמיד קיים - יש לנו כל יום 24 שעות, ובשנה יש לנו 365 ימים ... מטרות להשקיע זמן. אם אתה רוצה למצוא זמן להתפתחות אישית, עליך להקריב זמן לדברים אחרים פחות חשובים. מה היתרון בלמידה ממישהו כמו אליעד כהן? אליעד מסביר כי אם אתה מקדיש זמן ללמוד תכנים שהוא מסביר, לא מדובר בהשקעת זמן מבוזבזת, אלא בהשקעה שבסופו של דבר תחסוך זמן ותקצר תהליכים. הוא טוען ... תוכל להשיג יותר מטרות בפחות זמן, וכך תוכל ליהנות מהזמן הפנוי שלך יותר. האם יש צורך יותר זמן כדי ללמוד ולפתח את השכל? לסיום, אליעד מדגיש כי הכשרון האמיתי טמון בהבנת צורת החשיבה ולא בנושאים עצמם. כשיש לך את ... ולהשיג את המטרות שלך ביעילות ובחוכמה. המשמעות של זמן והתפתחות אישית כיצד לפתח את השכל ולהפוך ליעיל יותר למה ללמוד מאליעד כהן איך להיות יותר יעיל בעבודתך ובחיים האישיים מהו תהליך למידה נכון ולמה הוא חשוב
פיתוח המוח מפסידן שיפור השכל ליישם מקום זמן לאמן את החשיבה איך לשפר את החשיבה איך לפתח את המוח
איך להפוך כישלון להצלחה? איך להצליח אחרי כישלון? ללמוד מטעויות, בפעם הבאה תצליח יותר, חכם לומד מניסיונם של אחרים, איך ללמוד מהניסיון? איך לא לטעות שוב? ניתוח טעויות, ללמוד מכישלון, התמודדות עם כישלון, הצלחה אחרי כישלון
איך להפוך כישלון להצלחה? איך להצליח אחרי כישלון? ללמוד מטעויות, בפעם הבאה תצליח יותר, חכם לומד מניסיונם של אחרים, איך ללמוד מהניסיון? איך לא לטעות שוב? ניתוח טעויות, ללמוד מכישלון, התמודדות עם כישלון, הצלחה אחרי כישלון
איך להפוך כישלון להצלחה? איך להצליח אחרי כישלון? ללמוד מטעויות, בפעם הבאה תצליח יותר, חכם לומד מניסיונם של אחרים, איך ללמוד מהניסיון? איך לא לטעות שוב? ניתוח טעויות, ללמוד מכישלון, התמודדות עם כישלון, הצלחה אחרי כישלון איך אפשר להצליח אחרי כישלון? כשאנשים חווים כישלון, בין אם זה בזוגיות, במבחן נהיגה (טסט), בלימודים, או בניהול עסק, עולה לעיתים קרובות השאלה: האם הכישלון שעברתי יגרום לי להצליח בפעם הבאה יותר, בזכות הניסיון שצברתי? ... מה עשיתי לא נכון? מה ניתן היה לשנות?. לדוגמה, אם מישהו נכשל במבחן בנושא מסוים, עליו לבדוק בקפידה האם למד מספיק, האם הבין את החומר לעומקו, האם היה משהו ספציפי שהוא פספס, אולי היו שאלות שלא ענה עליהן כראוי ... לא יהיה רלוונטי. אבל כל עוד התנאים דומים או זהים, הניתוח הזה משמעותי מאוד לסיכויי ההצלחה. מדוע יש חשיבות ללמידה מניסיון של אחרים? מלבד האפשרות ללמוד מהטעויות האישיות שלנו, אליעד מציין שקיים גם ערך רב ללמידה מניסיון של אנשים אחרים. החכם הוא מי שלומד לא רק מניסיונו שלו, אלא גם מטעויותיהם של אחרים. כאשר רואים אדם אחר שנכשל, אפשר לבחון את המקרה שלו, להבין למה נכשל, איזה טעויות עשה, וללמוד מכך כדי לא לחזור על אותן טעויות בעצמך. אליעד נותן דוגמה לכך: אם אתה צופה במישהו שנכשל בניהול עסק ... כישלון? התשובה של אליעד היא חד משמעית: כן. ללא ניתוח מפורט של הכישלון, האדם לא יפיק שום לקח או למידה מהאירוע. התוצאה תהיה שהוא עלול למצוא את עצמו נכשל שוב ושוב, בלי להבין מדוע. מי שאינו מנתח את הטעויות ... הבאה שהוא עומד בפני מצב דומה. כלומר, ההצלחה לא מגיעה בגלל הכישלון, אלא בגלל ההבנה של מה שהוביל אליו והלמידה המעשית מכך. לסיכום, מהן הנקודות המרכזיות בהתמודדות עם כישלון בדרך להצלחה? הכישלון עצמו אינו ערובה להצלחה עתידית ואינו מעלה את סיכויי ההצלחה אוטומטית. ניתוח הכישלון בצורה מפורטת ויסודית הוא המפתח המרכזי ללמידה מהניסיון. עליך לשאול את עצמך שאלות מפורטות לגבי הסיבות המדויקות לכישלון. הלמידה צריכה להיות גם מניסיון אישי שלך וגם מניסיונם של אחרים. ללא ניתוח טעויות, גדל הסיכון לחזור על אותן טעויות שוב. רק על ידי למידה מעמיקה ויישום מסקנות בפועל, ניתן להעלות את הסיכוי להצלחה עתידית. כיצד להתמודד עם כישלון וללמוד ממנו? הדרכים ללמוד מניסיון אישי ומניסיון של אחרים הכישלון לא מבטיח הצלחה - איך להימנע מטעויות בעתיד? כיצד להצליח אחרי כישלון בזוגיות או בעסק? איך לא לטעות שוב אחרי כישלון? ניתוח טעויות להצלחה עתידית למה חשוב ללמוד מניסיונם של אחרים? איך להצליח אחרי כישלון? איך ללמוד מהניסיון? כשיש כישלון, פעמים רבות השאלה שעולה היא האם בפעם הבאה נצליח יותר בזכות הניסיון שנצבר. לדוגמה, אחרי כישלון ... הנסיבות לא השתנו לחלוטין. לדוגמה, אם נכשלת במבחן על חומר מסוים, חשוב לנתח מה גרם לכישלון - האם לא למדת מספיק? האם לא ענית על כל השאלות? כל פרט חשוב יכול להוביל להצלחה בהזדמנות הבאה. האם הכישלון עצמו יכול ... נכון הוא מה שיכול להגדיל את הסיכוי להצלחה עתידית. עם זאת, אם לא תתבצע ניתוח של הכישלון, לא תוכל ללמוד ממנו, ובכך תגדיל את הסיכון להיכשל שוב. איך ללמוד מהניסיון? כמו שחשוב ללמוד מהטעויות האישיות, חשוב גם ללמוד מהטעויות של אחרים. חכם לומד מניסיון של אחרים - אם אתה רואה מישהו אחר טועה, כדאי לנתח את טעותו וללמוד ממנה, כך תוכל להימנע מאותה טעות בעצמך. לסיכום: הכישלון לא מבטיח הצלחה בעתיד, אך ניתוח נכון של הטעות עשוי להגדיל את הסיכוי להצלחה. למידה מניסיון אישי של כישלון, וכן מניסיון של אחרים, חשובים מאוד כדי לא לחזור על אותן טעויות ולהצליח בעתיד. כיצד להתמודד עם כישלון וללמוד ממנו? הדרכים ללמוד מניסיון אישי ומניסיון של אחרים הכישלון לא מבטיח הצלחה - איך להימנע מטעויות בעתיד? כיצד להצליח אחרי כישלון בזוגיות ...
סיבות לא ללמוד מטעות סיבות לכישלון ניהול עסק למידה מניסיון מיומנות להעלות להוביל
טיפול בעזרת בעלי חיים, תרפיה בבעלי חיים, טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל של החתול
טיפול בעזרת בעלי חיים, תרפיה בבעלי חיים, טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל של החתול
טיפול בעזרת בעלי חיים, תרפיה בבעלי חיים, טיפול רגשי הנעזר בבעלי חיים, טיפול בעזרת בעלי חיים, זואותרפיה, ללמוד מבעלי חיים, למה אוהבים בעלי חיים? למה אוהבים תינוקות? למה אוהבים ילדים? השפעת בעלי חיים על בני אדם, השכל ... ומסביר כי בני אדם, לפני שהם בני אדם, הם בראש ובראשונה בעלי חיים. כל בעלי החיים, כולל בני האדם, לומדים מהסביבה שבה הם גדלים. לדוגמה, אריה לא נולד עם היכולת לטרוף, אלא לומד את זה ממבוגריו ומהסביבה שבה הוא חי. בצורה דומה, בני אדם לומדים את כל מה שהם יודעים מהסביבה שבה הם גדלים, ובכך נתונים להשפעה רבה של הסביבה על רגשותיהם והתנהגותם. איך ... את הרגע, דבר שיכול להשפיע על מצב הרוח של האדם ולהביא אותו לרוגע. בעבודה עם בעלי חיים, יכול אדם ללמוד את כוחה של ההשתוות לצורה - כלומר, הזדהות עם בעלי החיים - דבר שעוזר לו לשחרר מתח ולחץ. הקשר ... במהותנו ממנה, וזה יכול לשים דברים בפרופורציה ולהפחית את הדאגות והלחצים שלנו. סיכום בני אדם, כמוהם כיתר בעלי החיים, לומדים מהסביבה שבה הם גדלים. כאשר אדם נמצא במחיצת בעלי חיים, הוא יכול לחוות רוגע של ממש משום שבעלי חיים חיים את הרגע. כמו כן, בעלי חיים יכולים להוות מקור להזדהות ולשקט נפשי. כדי להגיע לרגיעה, ניתן ללמוד להסתכל על בעלי חיים ולנסות להזדהות איתם, בכך האדם יכול להרגיש חלק מהטבע ולהפחית את הדאגות והלחצים שמלווים אותו. ... חיים? הקשר בין בני אדם לבעלי חיים הקשר בין בעלי חיים וילדים לרוגע בני אדם כבעלי חיים והקשר בין למידה לסביבה בני אדם הם בראש ובראשונה בעלי חיים. לפני שאדם היה אדם, הוא היה חיה - הוא היה בעל ... אחרים. יש כאלה שנכחדו, יש כאלה שעוד ייכחדו, אבל כולם היו ונשארו חלק ממערכת החיים על פני כדור הארץ. למידה והשפעה סביבתית בעלי חיים לומדים מהסביבה. האריה, לדוגמה, אינו נולד עם היכולת לטרוף - הוא צריך ללמוד זאת על ידי צפייה ולמידה מסביבתו. אם ניקח גור אריות שנולד ונגדל אותו בסביבה סטרילית, ללא מפגש עם טורפים או עם עדרים, הוא לא ילמד לטרוף. כלומר, יכולת הלמידה של האריה מותנית בסביבה שבה הוא גדל. כך גם אצל בני אדם - כל מה שאנחנו יודעים ומבינים, כולל ... ושליו יותר, כדאי לו להקיף את עצמו בבעלי חיים או להתבונן בהם. בני האדם, בהיותם חלק ממערכת הטבע, יכולים ללמוד להשתוות אל בעלי החיים, להתבונן בהתנהגותם ולספוג מהם רוגע ושלווה. בעלי חיים והשפעתם על האדם הקשר בין למידה לסביבה השתוות צורה והתבוננות בטבע כיצד להירגע באמצעות צפייה בבעלי חיים הקשר בין מחשבות לרמות לחץ ללמוד מחתול, ללמוד מילדים, איך להירגע באמצעות בעלי חיים? השפעת הסביבה, טיפול רגשי בעזרת בעלי חיים, קשר בין בעלי החיים והאדם, גידול ... מחמד, השלכה רגשית, השתוות צורה עם בעלי חיים, השתוות צורה עם דומם, דומם צומח חי מדבר, רגוע כמו קיר, ללמוד מדומם
משחק לפחד מבעיות לשאול שאלות למידה גידול בעלי חיים ילדה ללמוד מילדים תינוק
טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
... ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות מהי טעות וכיצד ניתן לזהות אותה? ההגדרה ... להמשיך לחנות שם גם בעתיד, אין זו טעות. מדוע חשוב לזהות טעויות ולנתח אותן? זיהוי טעויות והבנתם חשובים לצורך למידה מהן. כאשר אדם מצליח לזהות את סיבת הטעות, הוא יכול להבין את הרציונל שהוביל אליו ולנתח את השיקולים שהניעו ... לבחירה, ולבחון אם היו אפשרויות אחרות למנוע את הטעות. אם יש לאדם יכולת לשלוט על ההחלטות בעתיד, הוא יכול ללמוד מהן ולבצע בחירות נבונות יותר. טעויות והגדרתן דרכים למנוע טעויות איך לנתח פעולות בעזרת מודעות לבחירה חופשית מה התועלת והנזק בבחירות שלנו איך ליישם למידה מטעויות בחיי היומיום מהי טעות? טעות מוגדרת כדבר שקרה לאדם אך לא היה רצוי מבחינתו. כדי לזהות טעות, קודם ... משנים את הבחירה לו ידעו מראש - ניתן לנתח מדוע הטעות התרחשה, מה היה הרציונל שהוביל אליה, והאם אפשר ללמוד ממנה לפעמים הבאות. כיצד ממשיכים מכאן? לאחר שהוגדרה הטעות והובן שהיא באמת נגרמה על ידי האדם, אפשר לבדוק מהם ... טעויות והגדרתן דרכים למנוע טעויות איך לנתח פעולות בעזרת מודעות לבחירה חופשית מה התועלת והנזק בבחירות שלנו איך ליישם למידה מטעויות בחיי היומיום
מתחרט לא ניתן להגדיר תעדוף לקבל החלטה לא ללמוד מטעות רציונליות תובנות שליליות
ידע בכל תחום, האם אפשרי להבין בכל התחומים? 2 סוגים של ידע, איך אליעד כהן מייעץ בכל תחום? איך אפשר להבין בכל תחום? מאיפה הידע של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, איך אליעד כהן מבין בכל תחום? ידע אקראי, ידע סיבתי, שרלטנות
ידע בכל תחום, האם אפשרי להבין בכל התחומים? 2 סוגים של ידע, איך אליעד כהן מייעץ בכל תחום? איך אפשר להבין בכל תחום? מאיפה הידע של אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, איך אליעד כהן מבין בכל תחום? ידע אקראי, ידע סיבתי, שרלטנות
... המנוגדים זה לזה, ומסביר כיצד הם משפיעים על היכולת להבין תחומים שונים. מהו ידע אקראי? ידע אקראי הוא ידע שנלמד על ידי למידה של עובדות ומידע, אך ללא קשר הגיוני בין פרטי המידע. לדוגמה, אם אדם יודע איך אומרים שולחן באנגלית (טייבל), מדובר במידע אקראי. הכינוי שולחן בטיובלי לא מבוסס על היגיון כלשהו, אלא על החלטה אקראית בתהליך השפות. זהו ידע שנלמד במקרה, ולא בהכרח תלוי בהיגיון. אליעד מציין שגם אדם עם חשיבה הגיונית ביותר יכול שלא לדעת את המילה שולחן ... אדם מבין את החוקיות מאחורי התחום, הוא יכול לפתור בעיות נוספות על בסיס אותה היגיון, גם אם הוא לא למד את כל בעיות המתמטיקה הספציפיות. האם אפשר להבין כל תחום אם מדובר בידע סיבתי? על פי אליעד כהן, אם ... ועוד. כל אלה עוסקות בשאלה האם אפשרי להבין את כל תחום או אם יש כאן חוסר אמינות. האם ניתן ללמוד מכל תחום רק אם מבינים את הידע אקראי? אליעד כהן טוען כי לא ניתן להבין כל תחום רק על ידי למידה אקראית. אם אדם מתייחס לעסקי זוגיות או בעיות נפשיות כאל ידע אקראי בלבד, אז קשה יהיה לו להבין תחומים ... בידע שאינו סיבתי. לעומת זאת, אם אדם מתייחס להיגיון שמאחורי תחום מסוים, הוא יכול להבין גם תחומים שונים ללא למידה פרטנית בכל אחד מהם. מהם החוקים שלפיהם פועלים כל תחום? החוקים שבהם אליעד כהן משתמש הם חוקים סיבתיים שמאפשרים ...
פסיכיאטר לטפל בהפרעה פסיכיאטרית לייעץ בכל תחום סיבתי או אקראי איך לשפר את השכל עסק פיתוח יכולת חשיבה לפתח את השכל
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
קריאת אנשים וקריאת ספרים בקלות, גאונות, איך לקרוא מהר? איך לקרוא אנשים כמו ספר? איך לקרוא ספרים במהירות? איך לקרוא אנשים בקלות? איך לקרוא ספר מהר? קריאה מהירה, קריאת מחשבות, איך לקרוא טקסט מהר? שפת גוף, שיפור מהירות קריאה
... אם אתה רוצה לזכור את מה שקראת מילה במילה, צריך להשתמש בשיטות זיכרון מיוחדות שאפשר למצוא באינטרנט. אפשר לשנן וללמוד את הטקסט בעל פה שוב ושוב, עד שתזכור אותו כמו רובוט, אבל זה לא אומר שתבין את מה שקראת. ... רשימה של תאריכים היסטוריים, או לוח זמנים של רכבות. כדי לזכור מידע כזה, אין דרך חכמה לקצר את תהליך הלמידה - יש פשוט לשנן אותו. מידע סיבתי - מידע שיש בו היגיון פנימי, כמו טקסטים פילוסופיים, מדעיים או ספרותיים, ... לפתח את היכולת הזו, צריך דווקא לקרוא לאט. זה אולי נשמע מנוגד לאינטואיציה, אבל ככל שקוראים בצורה מעמיקה יותר ולומדים כל פרט קטן בטקסט, כך בהמשך ניתן לקרוא מהר יותר ולהבין את הרעיונות בקלות. הנה מספר תרגילים שיכולים לעזור: ... המשמעות של כל פרט משפיעה על התמונה הכללית. מדוע קריאה איטית מובילה לקריאה מהירה? כאשר מתעמקים בטקסטים בצורה איטית, לומדים להבחין בקשרים בין מושגים, לזהות היגיון פנימי ולפתח יכולת להבין טקסטים ללא צורך בקריאה מלאה שלהם. עם הזמן, היכולת ... השלב הבא הוא לשלב בין הבנה מעמיקה לבין קריאה מהירה. הנה כמה כלים שיעזרו לך להגיע לרמה מתקדמת יותר: למד לקרוא כותרות פרקים ולנסות להבין את ההקשרים ביניהן. התמקד בקריאה של המשפטים הראשונים והאחרונים של כל פסקה, ונסה להסיק מה יש באמצע. כאשר אתה קורא טקסט ארוך, נסה לזהות את המילים המרכזיות ולהתמקד בהן. כאשר אתה לומד נושא חדש, נסה לשאול את עצמך שאלות על התוכן כדי להבין איך כל החלקים מתחברים. לסיכום אם ברצונך לקרוא ... לנתח טקסט? איך לעשות דברים במהירות? קריאת מחשבות, איך לקרוא שפת גוף? איך לקרוא אנשים כמו ספר פתוח? איך ללמוד לקרוא אנשים? לדעת איך לקרוא אנשים, כיצד לקרוא אנשים, איך לקרוא אנשים לפי שפת גוף? איך לקרוא מחשבות של ... לאט, לקרוא מהר, איך לקרוא מחשבות? קריאה צילומית, כמה זמן לוקח לקרוא ספר? איך לקרוא ספר? תרגול קריאה מהירה, לימוד קריאה מהירה, איך ללמוד קריאה מהירה? איך לקרוא מהר? איך לקרוא במהירות? מיומנויות קריאה? מיומנויות למידה? איך לקרוא ולזכור? קריאת ספרים, סוגי מידע, מידע אקראי? מידע סיבתי? היכולת להבין דבר מתוך דבר, האם אפשר לקרוא ... במהירות, קריאת טקסטים מהר, קריאת ספרים מהר, קריאת חומר עיוני במהירות, קריאת חומר מהר, שיפור מיומנויות קריאה, שיפור מיומנויות למידה, רכישת מיומנויות קריאה, רכישת מיומנויות למידה, ללמוד איך ללמוד, ללמוד ללמוד, איך לנתח טקסט לעומק? איך לנתח כל מילה? איך לנתח מילים של טקסט? איך להבין משהו לעומק?
איך לקרוא אנשים איך לקרוא ספרים במהירות מקום בלי זמן לפתח את המוח לשפר יכולות חשיבה הרגלים טיפים לקרוא מהר לנתח טקסטים
טעם החיים / עניין בחיים - איך ליהנות מהחיים? איך למצוא את טעם החיים?
... מתחיל להשתעמם וכולי. והמטרה הסופית היא למצוא את טעם החיים. וכדי למצוא את טעם החיים, לשם כך האדם צריך ללמוד ליהנות בחיים. וכדי ליהנות בחיים, לשם כך האדם צריך למצוא עניין בחיים. זא האדם אמור למצוא עניין במה שהוא ... של הבנה. והבנה, היא תוצאה של שכל ושל יכולת הבנה. ולכן, אחת ההנאות הכי גדולות שיש בעולם, היא הנאת הלימוד. שאנשים נהנים ללמוד דברים חדשים. וכאשר האדם מטייל לדוגמה בעולם, הוא נהנה, מכך שהוא מכיר תרבויות חדשות, שזה סוג של לימוד. וכאשר האדם טועם אוכל חדש, הוא נהנה מכך שהוא למד על טעם חדש וכיוב. וגם כאשר האדם עושה דברים שמספקים לו הנאה, למרות שנראה שאין בהם שום שכל, הרי ... איזה מאכל אהוב שכבר מוכר לו, וכאשר האדם מפיק הנאה מהדבר הזה, הרי שגם שם, תת המודע של האדם, לומד איזה דבר חדש על המציאות, באמצעות הפעולה הפשוטה של אכילת הדבר האהוב. ולמרות שהאדם לא מבין, איך הוא לומד מכל דבר ומה הוא לומד מכל דבר, הרי שהאדם, לומד כל הזמן מכל דבר. וכל דבר שקורה לאדם בעולם, וכל דבר שהאדם עושה, רואה, שומע, חושב עליו, רואה מישהו אחר שעושה וכל כיוב, מכל דבר ודבר האדם לומד איזה משהו. גם אם האדם לא מייחס לאותו הדבר כל משמעות. וההנאה של האדם בחיים, היא תוצאה של הבנה. ... שרוצה להגיע לכל הדברים האלו, עליו להתחיל להתייחס לחיים שלו ולכל מה שקורה לו, כאל בית ספר, שבו הוא לומד כל הזמן. דהיינו, כל דבר ודבר שהאדם רואה ושומע, וכל דבר שהאדם עושה וכל כיוב, על האדם לנסות לשאול את עצמו, מה אני יכול ללמוד מהדבר הזה שעכשיו אני רואה ושומע. וכאשר האדם עושה איזו עבודה שגרתית, על האדם לנסות להתבונן על הצורה שבה הוא עושה את העבודה שלו, ולנסות ללמוד ממנה איזה משהו. לדוגמה, נניח שהאדם עוסק בשירות לקוחות ובמכירות. תוך כדי העבודה של האדם, הוא יכול להתבונן בעבודה שלו ולראות את הפסיכולוגיה של הלקוחות ואת צורת החשיבה שלהם. ובאמצעות זה ללמוד משהו על החיים, על צורת החשיבה של בני האדם, וגם על עצמו. ונניח לדוגמה שהאדם עוסק בייצור של איזה מוצר מול מכונה כלשהי. האדם יכול להתבונן על תהליך הייצור ועל החוכמה שיש במכונה שבה הוא משתמש, ובאמצעות זה ללמוד איזה משהו חדש על העולם. וכל כיוב, בכל דבר ודבר, האדם יכול להתבונן על התהליכים שמתרחשים סביבו, ולנסות ללמוד מהם איזה דבר כלשהו. ולא משנה בכלל מה האדם לומד, העיקר שהוא ילמד. זא גם אם האדם לא מבין כיצד זה שהוא יבין איך המכונה פועלת, כיצד זה יעשה אותו יותר מאושר, על האדם ללמוד איך המכונה פועלת. כי הבנת המציאות בשלמות, היא אוסף של כל ההבנות שיש בעולם. וכדי להבין את המציאות ולהיות מאושר, לשם כך על האדם להיות כל הזמן בתהליך של למידה כלשהי. וגם כאשר האדם מתבונן לדוגמה במשחק כדורגל, על האדם לנסות לדוגמה להתבונן, על המהלכים של המשחק מבחינה אסטרטגית. ועל השיטות שבהן שחקן אחד, מצליח לתמרן את השחקן השני. ולנסות דרך זה ללמוד, על צורת החשיבה של בני האדם. וכאשר האדם שומע לדוגמה איזה דבר בחדשות, במקום שהאדם יתייחס לזה כאל מידע ... המשמעות של הדבר. ועל האדם לנסות להבין, למה הדבר קרה כפי מה שהוא קרה. ואיך הוא באופן אישי יכול ללמוד איזה משהו, ממה שהוא שמע שקרה. כי יש המון שכל, בכל דבר. וככל שהאדם מתבונן יותר בשכל של הדברים, כך הוא מרגיש יותר אור בחיים שלו. ועל האדם לא לזלזל בשום סוג של שכל. כי כל לימוד, הוא מבורך. כי כל הלימודים שהאדם לומד בכל תחום, הם מקדמים את האדם בשיפור המיומנות השכלית שלו, והם מקדמים אותו אל האושר. והתכלית של ההתבוננות הזאת, ... את כל המציאות, ואז הוא יגיע לטעם החיים האמיתי. והדרך היא כנל, על ידי התבוננות בכל דבר שקורה, ולנסות ללמוד מכל דבר שקורה. ועל ידי זה האדם מוצא עניין בכל דבר, מתחיל ליהנות מכל דבר, עד שהאדם מגיע לטעם ... כל זמן שהאדם עוד לא מבין את השכל האמיתי של כל המציאות, אז הוא עדיין לא מבין, כיצד כל הלימודים שלו מובילים אותו אל האושר. אבל אחרי שהאדם מגיע אל האושר, אז הוא פתאום רואה ומבין, כיצד כל הדברים הובילו אותו לשם. ואז פתאום האדם מבין, כיצד זה שהוא למד איך לבצע איזו משימה שגרתית בצורה טובה יותר, כיצד זה עזר לו להתקרב אל האושר. כי האושר נמצא, בכל הדברים. ונסכם: על האדם לנסות לעבור לתהליך של למידה והתבוננות. ועל ידי זה האדם מוצא עניין בחיים, נהנה מהחיים, ומגיע לטעם האמיתי של החיים.
פיתוח חשיבה פיתוח יכולת חשיבה ההפך של כל דבר משימות להשתעמם תת המודע לפתח את החשיבה איך לשפר את השכל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מאמן אישי להצלחה, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 11:01:34 - wesi1