אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🧩עץ נושאיםתהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהשיפור מיומנויות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןהפרעות למידה של ילדיםפיתוח מיומנויות למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישיפיתוח יכולות למידהבעיות למידההרגלי למידהלקות למידהקשיי למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהאיך להעלות מוטיבציה ללמידהפער בין למידה לבין הבנהבעיתיות בלמידה מניסיוןלמידה דרך ניסוי וטעייהטיפוח מוטיבציה ללמידהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםרכישת מיומנויות למידהילדים עם בעיות למידהלמידה באמצעות החושיםשיטות למידה מתקדמותחזרתיות כדרך למידהילד עם קשיי למידהניתוח תהליך למידהאיך מתבצעת למידהחיקוי כדרך למידהריכוז בזמן למידהאסטרטגיות למידהמוטיבציה ללמידההתקדמות בלמידהטיפים ללמידהליקויי למידהעקומת למידהתהליךחשיבה🔍הצג עוד...
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה
פיתוח יכולות למידה, יכולת אנליטית, חוסר הבנה, פיתוח יכולת שכלית, לפתח יכולת חשיבה, מה חסר לך, חקירה רגשית, איך לפתח את החשיבה ... או להבין משהו. הוא משווה זאת לסיפורו של רבי נחמן על בן הרב שהרגיש שמשהו חסר לו, אף שהצליח בלימודים, כי לא ידע להגדיר מה הוא חסר בדיוק. מה הקשר בין תחושת חיסרון לחוסר הבנה? אליעד מתאר בפירוט רב ... מהי תחושת חיסרון? איך להבין את המציאות? מה זה אחדות שקרית? איך להתמודד עם חוסר הבנה? כיצד לפתח יכולת למידה? מה לעשות כשלא יודעים מה רוצים?
לשפר יכולת קוגניטיבית שקרנים כישורים איך לפתור לעשות שיעורים לעצור חשיבה הגיונית לימודים
איך לשפר ריכוז? איך לשמור על ריכוז? איך להתרכז? יכולת ריכוז גבוהה, שיפור יכולת ריכוז, ריכוז בזמן למידה, להצליח להתרכז, בעיות ריכוז, קושי להתרכז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז
11:39איך לשפר ריכוז? איך לשמור על ריכוז? איך להתרכז? יכולת ריכוז גבוהה, שיפור יכולת ריכוז, ריכוז בזמן למידה, להצליח להתרכז, בעיות ריכוז, קושי להתרכז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז
איך לשפר ריכוז? איך לשמור על ריכוז? איך להתרכז? יכולת ריכוז גבוהה, שיפור יכולת ריכוז, ריכוז בזמן למידה, להצליח להתרכז, בעיות ריכוז, קושי להתרכז, הפרעת קשב וריכוז, לא מצליח להתרכז האם אפשר לשפר את יכולת הריכוז או ... מטופל בריטלין עד כיתה ז, ואחרי שהחליט להפסיק לקחת את התרופה, בתחילה לא הצליח להתרכז כלל, אך בהמשך הצליח ללמוד לשלוט בזה בהדרגה. מכאן עולה הטענה שאולי כן ניתן לשפר את הריכוז עם הזמן. מנגד, אליעד כהן מציג אפשרות ... הדרכים היעילות לשפר ריכוז היא לשפר את יכולת ההבנה והשכל באופן כללי. כשהאדם מבין בקלות רבה יותר את החומר הנלמד, העלות של הריכוז יורדת משמעותית. במקום להרגיש חסר אונים ומושפל כי הוא לא מבין, האדם מרגיש שהוא יכול להתמודד ... לפעמים מחליטים שלילד יש הפרעת קשב, כאשר ייתכן שהבעיה בכלל היא במורה שלא מצליח לעניין את הילד או לא מלמד בצורה שמתאימה לו. הוא מביא כדוגמה את המשפט ההלכתי מכים אותו עד שיאמר רוצה אני, שמראה כיצד ניתן להפוך ... בדבר שאליו רוצים להתרכז, או להראות מה יקרה אם לא יתרכזו בו. להפחית את הקשיים הקוגניטיביים, למשל על ידי למידה יעילה יותר ושיטות להבנת החומר. לטפל בגורמים פיזיים ורגשיים כמו רעב, עייפות, או חוסר ביטחון וחרדות, המונעים מהאדם להתרכז. ... כדי לשפר ריכוז, צריך להדגיש את הערך החיובי ולהקטין את הקושי שבדבר שרוצים להתמקד בו. איך לייצר מוטיבציה פנימית ללמידה התמודדות עם שעמום וחוסר עניין חיזוק השכל ופיתוח הבנה היבטים רגשיים של ריכוז וקשב כיצד לזהות אבחון שגוי של ... עם ריטלין עד כיתה ז. לאחר שהפסיק לקחת ריטלין, הוא הרגיש שבהתחלה לא הצליח להתרכז כלל, אבל עם הזמן למד לשלוט בזה בהדרגה. הוא רואה בכך ראיה לכך שאפשר לשפר את יכולת הריכוז. מצד שני, עלתה האפשרות שאולי לא ... שהדברים היו נקלטים לו בקלות. לכן, ייתכן שמה שמכונה הפרעת קשב וריכוז לפעמים הוא בעצם חוסר עניין אמיתי בחומר הנלמד, ולאו דווקא חוסר יכולת טכנית להתרכז. האם באמת הכל בראש או שיש כאן אבחון אובייקטיבי? הועלתה הטענה שבעצם כולם ... למה בכלל לעשות זאת אם המוח באופן טבעי מקבל החלטה מושכלת שדבר אחר עדיף לו כרגע. לעיתים, הרצון להשתפר בלימודים לא מספיק חזק בהשוואה לתועלת שמגיעה ממחשבות על משחקים או בילויים, ולכן האדם מתפזר בהכרה שלו. אך אם פתאום תצוץ סיבה חזקה מאוד שבגינה הלימוד הופך להכרחי (לדוגמה, הצלחה במבחן גורלית, איום ממשי בעונש גדול, או הזדמנות ייחודית לרווח עצום) - ממילא הריכוז יעלה. ... חשוב: גם אם ברור שיש עניין ותועלת בדבר מסוים, לעיתים יש לאדם עלות גבוהה בהתמקדות בו. למשל, אם החומר הנלמד קשה להבנה, האדם עלול להרגיש מושפל, חסר אונים או פשוט מותש מלהיאבק בו. במצב כזה, למרות היתרונות שבידיעה אם אלמד זה יביא לי טוב, המוח אומר: אבל העלות גבוהה מדי, אני לא מצליח להבין, ולכן אני מעדיף לברוח למחשבות נעימות יותר. אם מפתחים את יכולת ההבנה, לומדים לחבר בין מושגים ולפרש אותם בקלות, העלות בריכוז פוחתת מאוד. כתוצאה מזה, גם אם החומר עדיין לא מרתק, לפחות ... דורש מענה. אם מטפלים בצרכים פיזיים - אוכלים כראוי, מאזנים רמות סוכר, מקפידים על שעות שינה, הופכים את סביבת הלמידה לנוחה יותר - במקרים רבים יכולת הריכוז עולה. לפעמים ממליצים לאנשים להפחית ממתקים או מאכלים גורמי נפילה באנרגיה, כדי ... החברה, המורים, או ההורים בוחרים להגדיר את הילד כבעל הפרעת קשב, בעוד שהילד בכלל מרגיש שהבעיה היא במורה שלא מלמד באופן מעניין או בשיטה שמתאימה לו. אפשר לדמיין מצב שהכיתה משעממת מאוד, והתלמיד עסוק בלחשוב על דברים אחרים. המורה ... מי מעלה את הטענה. השורה התחתונה: כיצד בכל זאת משפרים יכולת ריכוז? 1. הבנת התועלת שבנושא יש לבדוק מדוע ללמוד או להתמקד בעניין מסוים בכלל משתלם. אם האדם לא מבין מה יצא לו מזה, או מהן ההשלכות אם לא ... הפרקטי, שיגיע מריכוז בנושא. 2. הפחתת הקשיים והעלויות אם קשה מאוד להבין את החומר, או שהאדם לא מכיר שיטות לימוד יעילות, או שהוא עייף ורעב - אפשר לפעול להפחתת הקשיים. ברגע שההרגשה שזה קשה מדי יורדת, החשק להתרכז עולה. ... בסביבה הרועשת, או בהפרעות פנימיות כמו חששות, חרדות, תחושת חוסר ביטחון וכדומה. כשטפלים בגורם הרגשי, מגלים פתאום שיש יכולת ללמוד ולהתרכז מצוין. 4. חיזוק השכל באופן כללי ככל שהאדם מתרגל יותר הבנה וחשיבה רחבה, כך העלות של לימוד נושאים חדשים פוחתת. במקום שהלימוד ייתפש כמאמץ אדיר, הוא הופך לחוויה מובנת וקלה, והדחייה הטבעית יורדת. ומה לגבי תרופות ואבחונים מקצועיים? הדיון הציג עמדה ... מתקשים לפעמים להסכים אם מקור הבעיה הוא אצל הילד - אין לו יכולת קשב - או שמא זו המערכת הלימודית שמפספסת אותו ולא מעניינת אותו בכלל. ייתכן שהמציאות מורכבת יותר: לפעמים יש באמת קושי אובייקטיבי, אך במקרים אחרים אפשר ... כדי לגרום לו למקד את הריכוז במקום רצוי, יש לעבוד על שני הצדדים: הגברת המשיכה החיובית והפחתת הקושי הכרוך בלמידה או בכל נושא מבוקש. לפעמים הפתרון פשוט יותר - לספק תשובה לצרכי הגוף, להפוך את הסביבה לנוחה ולהבהיר את ... לשנות את צורת החשיבה, להגדיל את השכל, להוריד את רמת השעמום ולפתח מוטיבציה אמיתית מבפנים. איך לייצר מוטיבציה פנימית ללמידה התמודדות עם שעמום וחוסר עניין חיזוק השכל ופיתוח הבנה היבטים רגשיים של ריכוז וקשב עכשיו תתרכזו טוב האם ניתן ... ש: אז אני אגיד לך אני לפני זה לא יכולתי לשבת בכיתה ולהתרכז יותר מדי זמן במה מדברים במה מלמדים. אליעד: תסתכל אתה מכיר מישהו שסובל מבעית ריכוז? ש: אני. אליעד: מה לדוגמה מה זה אומר ריכוז, מה זה ... אם המחשבה הזאת לא נותנת לך שום תועלת. אליעד: לא, בסדר מה האמת שגם כשאתה אומר אני רוצה להתרכז בלימודים אתה לא באמת רוצה להתרכז כי אם היית רוצה היית מתרכז אתה רוצה להגיד שאתה רוצה ועדיין להתרכז במשהו אחר. ש: זאת אומרת שאתה חושב שהלימודים הם לא טובים בשבילך אז אל תלמד. אליעד: אתה לא חושב שהם לא טובים ואתה לומד בלית ברירה לא משנה בהנחה שאין אפשרות כזאת. אתם פה פספסתם משהו בסיסי אתם לא הייתם מרוכזים מה דיברנו ... לו הדבר שאם הוא יתרכז בו אבל התועלת יורדת כי העלות להתרכז גדלה, אם בן אדם לדוגמה מנסה להתרכז בלימודים והוא לא מבין בשכל איך להבין אז תחושת ההשפלה והחוסר אונים שלו להבין את הנלמד מפריעה לו להתרכז כי הוא לא מבין ואז הוא אומר נכון שזה יציל את חיי אבל אני מרגיש מושפל ... מה איתו מי זה הם? ש: אלא שקוראים לזה שיש בעיית ריכוז. אליעד: מה האמת אם הם רוצים שתתרכז בלימודים. ש: לא איך הם בודקים למה אתה לא מרוכז הם עושים לך מבחנים בתחומים מסוימים ואז הם רואים פה ... לא מבין אותי בכלל אני מנסה להסביר לך שלא מעניין אותי השיעור ואתה לא מרוכז אתה אומר לי תמשיך ללמוד. ש: עוד שאלה לגבי הנושא של. אליעד: כן אתה הבנת מה הפתרון לשפר את הריכוז? ש: כן מצד אחד ...
שלילי הגוף חושש סוכר מה זה שינה לשאול את עצמך תזונה נכונה טעות
זיכרון, שינון, איך לזכור בקלות? איך לזכור טקסטים בקלות? איך לזכור טקסט ארוך בעל פה? איך לשנן טקסט בעל פה? איך לזכור מילים בעל פה? איך לזכור דברים בלי להתאמץ? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? מיומנויות למידה
זיכרון, שינון, איך לזכור בקלות? איך לזכור טקסטים בקלות? איך לזכור טקסט ארוך בעל פה? איך לשנן טקסט בעל פה? איך לזכור מילים בעל פה? איך לזכור דברים בלי להתאמץ? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? מיומנויות למידה
... ארוך בעל פה? איך לשנן טקסט בעל פה? איך לזכור מילים בעל פה? איך לזכור דברים בלי להתאמץ? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? מיומנויות למידה איך אפשר לזכור דברים בלי לנסות לזכור אותם? אם יש לכם טקסט שאתם רוצים לזכור מילה במילה, אך אתם ... יזכור את זה לבד, הודות לחזרתיות. איך לזכור טקסט בעל פה? איך לשנן טקסטים? שיטות לשיפור יכולות הזיכרון? איך ללמוד טקסט בעל פה? שינון טקסטים? איך המוח זוכר דברים? חזרתיות לזיכרון? שלום חברים, אז איך אפשר לזכור דברים בלי ... רצוף מההתחלה עד הסוף. לחזור על התהליך מספר רב של פעמים, עד שהטקסט נטמע בזיכרון. למה זה עובד? המוח לומד באמצעות חזרתיות. כאשר קוראים את הטקסט שוב ושוב ללא מאמץ, המוח שומר את המידע באופן טבעי. השיטה הזו עובדת ... בעל פה באנגלית? איך לזכור חומר למבחן? איך לזכור חומר בעל פה? איך לזכור כמות גדולה של חומר? איך ללמוד בעל פה? איך לזכור בעל פה טקסט? איך לזכור בעל פה? איך ללמוד טקסט בעל פה? איך לזכור דברים בעל פה? איך לזכור תפריט בעל פה? איך לזכור הרבה חומר בעל פה? איך לזכור טקסטים בעל פה? שיטות לזכור טקסט בעל פה, שיטות לזכור דברים בעל פה, שיטות למידה, חזרתיות, איך המוח זוכר דברים? איך לשנן דברים? טיפים ללמידה, ללמוד ללמוד, איך משננים חומר? איך לשנן מילים באנגלית? איך לשנן את לוח הכפל? איך משננים טקסט? למידת טקסטים בעל פה, ...
טקסטים בעל פה לזכור חומר שיטות למידה שיטות לזכור טקסט בעל פה אסוציאציות איך לעזור לזכור דברים להמשיך
ללמוד וללמד, 2 דרכים להיות יותר חכם, מתלמידי יותר מכולם, ללמוד כמה שיותר, ללמד כמה שיותר, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית, איך להבין את עצמי יותר טוב? 2 תהליכי למידה, לדעת את מה שאני כבר יודע, מכל מלמדי השכלתי, איך להיות יותר חכם?
ללמוד וללמד, 2 דרכים להיות יותר חכם, מתלמידי יותר מכולם, ללמוד כמה שיותר, ללמד כמה שיותר, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית, איך להבין את עצמי יותר טוב? 2 תהליכי למידה, לדעת את מה שאני כבר יודע, מכל מלמדי השכלתי, איך להיות יותר חכם?
ללמוד וללמד, 2 דרכים להיות יותר חכם, מתלמידי יותר מכולם, ללמוד כמה שיותר, ללמד כמה שיותר, ללמד תלמידים, הפצה רוחנית, איך להבין את עצמי יותר טוב? 2 תהליכי למידה, לדעת את מה שאני כבר יודע, מכל מלמדי השכלתי, איך להיות יותר חכם? איך להיות יותר חכם באמצעות למידה ולימוד? אליעד כהן מסביר שישנן שתי דרכים עיקריות שבעזרתן אפשר להיות חכמים יותר. הדרך הראשונה היא ללמוד דברים חדשים שלא ידענו קודם. הדרך השנייה היא להבין לעומק ובצורה טובה יותר את הדברים שאנחנו כבר יודעים. הדרך ... היא פשוטה להבנה: האדם בודק עם עצמו מה הוא עדיין לא יודע, רושם זאת, ואז פונה לאנשים אחרים בבקשה שילמדו ויסבירו לו את הדברים הללו. ככל שאדם יקבל הסברים ממספר גדול יותר של אנשים, כך הוא יידע יותר, ויהפוך ... יודע, מאשר לדעת דברים חדשים לגמרי. זאת מפני שמה שאנחנו כבר יודעים מהווה בסיס לכל הדברים החדשים שאנו עתידים ללמוד. הוא משתמש בדימוי של בניין, ואומר שהדברים שאנו כבר יודעים הם כמו קומה 5, בעוד הדברים החדשים הם כמו ... לאחרים ולשכנע גם אותם. אם הוא יכול לעשות זאת, סימן שהוא באמת הבין את הדברים בצורה טובה. מדוע דווקא ללמד אנשים שלא מסכימים איתך? אליעד מדגיש את החשיבות שבהסבר דווקא לאנשים שלא מסכימים איתך או לא מבינים אותך. הוא ... להם את המגבלות של ההבנה שלהם. אך הוא מציין שברגע שתפגשו אדם כזה, תבינו כמה בעצם עוד יש לכם ללמוד ולהעמיק, גם במה שאתם כבר חושבים שאתם יודעים. לסיכום, כיצד אוכל לשפר את ההבנה העצמית שלי באופן מעשי? באופן ... כדי להיות חכמים יותר, הן במה שאנחנו כבר יודעים והן במה שעוד איננו יודעים. איך להיות חכם יותר? מכל מלמדי השכלתי איך לשפר את ההבנה העצמית שלי? ללמד אנשים שלא מסכימים איתי הפצה רוחנית מהי הדרך הטובה ביותר ללמידה? ללמוד או ללמד - מה עדיף?
ספק מיומנות חשיבה חשיבה הגיונית שיפור יכולות קוגניטיביות דימוי להעמיק כמה להסביר את עצמך שכנוע
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה - חלק 2
27:07פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, תרגילי חשיבה - חלק 2
פיתוח יצירתיות, פיתוח יכולות חשיבה, יכולות למידה, מרגיש תקוע בחיים, תקיעות בחיים, איך לפתח את המוח? יכולת אנליטית, יכולת הבחנה, שיפור יכולות קוגניטיביות, שיפור יכולות המוח, ... יצירתיות ויכולת חשיבה? בהרצאה הזו, אליעד כהן עוסק בנושאים של פיתוח יצירתיות ויכולות חשיבה, כיצד לשפר את המוח ויכולת הלמידה שלנו, וכן איך להתמודד עם תחושות של תקיעות בחיים. אליעד מציע גישות ותרגילים מעשיים לשיפור כושר החשיבה האנליטית וההבחנה, ...
רגש לפתח יכולת חשיבה יכולת הבחנה לשפר יכולות שכליות מסודר מהות שיטות לפיתוח המוח איך לשפר
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
9:25מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך תדע שהבנת? איך להסביר לעובדים? תקשורת זוגית, תקשורת בזוגיות
מיומנויות למידה, איך לדעת שהבנת? איך לדעת להסביר? איך להסביר נכון? איך להסביר את עצמך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך ... משהו? כאשר מישהו רוצה לוודא שהוא באמת מבין נושא מסוים, אליעד כהן מציע טכניקה פשוטה ומדויקת: להסביר את מה שלמד לאחרים, ובמיוחד לילדים. כאשר אדם מסביר לאחרים, ובמיוחד בכתב או בעל פה, הוא מאלץ את עצמו לעבור שוב על ... למה אתה חושב שזה לא טוב להיות לבד? האם לדעתך אנשים נמצאים יותר זמן לבד או בחברה? איך ניתן למדוד זאת מבחינה סטטיסטית? אם האדם השני טוען שרוב הזמן אנשים נמצאים בחברה, ניתן לשאול: על סמך מה קבעת זאת? ... להתווכח בצורה חכמה? לפעמים בן אדם יש מצב שהוא רוצה לדעת אם הוא הבין משהו או לא, את נגיד לומדת פה משהו את רוצה לדעת אם הבנת או לא איך את יכול לדעת אם הבנת או לא אז יש ...
זוגיות לתת תשובות לבקש הבנה עמוקה הנחות חוכמה להסביר לאחרים חכם
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים
הדרכת מורים, איך ללמד תלמידים? איך להסביר משהו? איך ללמד גיאומטריה? איך ללמד מתמטיקה? טיפים למורים, טיפים למחנכים, הדרכת הורים, לקויות למידה, הדרכה למורים, הדרכה להורים מהי הדרך הטובה ביותר ללמד וללמוד? ההרצאה עוסקת בשיטות יעילות ללימוד, במיוחד בהוראת מתמטיקה וגיאומטריה, תוך התמקדות בהבנת תהליכים סיבתיים בהוראה. המרצה מציין את השאלה החשובה: האם אנחנו יודעים להסביר את מה שאנחנו מלמדים? כדי להסביר בצורה טובה יש להקפיד על הבנת החומר קודם כל. אליעד מדבר על ההבדל בין לידע את הנושא ... לתלמיד, יש לתת דוגמה שתמחיש את הרעיון בצורה מעשית, ולוודא שהתלמיד מבין את כל שלב בפתרון הבעיה. איך נוכל ללמד את התלמידים בצורה יותר טובה? ההוראה לא צריכה להסתפק בהסברת הנושא בלבד. חשוב שגם התלמידים יבינו את הסיבה מאחורי ... לאבחן את יכולת ההבנה של התלמיד ולבנות את הסברים שיתאימו לרמתו, תוך קפיצה מבעיה לבעיה והבאת דוגמאות תואמות. איך ללמד מתמטיקה? טיפים ללימוד גיאומטריה? איך להסביר חומר לתלמידים? הדרכת מורים במתמטיקה הבנת יסודות מתמטיים
להבין את המהות מרמה אסטרטגיות להתמודד לאבחן לפתור בעיה נוסחאות יעוץ הורי
חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך לנתח תהליכים? תורה היא וללמוד אני צריך, חוכמת חזל
חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך לנתח תהליכים? תורה היא וללמוד אני צריך, חוכמת חזל
חיקוי כדרך למידה, איך לא ללמוד מאחרים? חיקוי אחרים, איך ללמוד מאחרים? חיקוי אנשים, איך לחקות אחרים? ללמוד מאנשים מצליחים, איך לנתח תהליכים? תורה היא וללמוד אני צריך, חוכמת חזל האם חיקוי אנשים הוא הדרך הנכונה ללמידה? בהרצאה זו, אליעד כהן דן בשאלה האם נכון ללמוד על ידי חיקוי של אנשים אחרים, כיצד ראוי לחקות, והאם בכלל אפשר ללמוד בצורה יעילה על ידי התבוננות באחרים. אליעד כהן מציג את הרעיון דרך דוגמאות מפורטות מהמסורת היהודית, מחזל ומהמציאות היום - יומית, ומסביר מדוע הדרך שבה אנשים רבים לומדים דרך חיקוי היא שגויה ומטעה. מה המשמעות של תורה היא וללמוד אני צריך? אליעד מתייחס לסיפור מפורסם מחזל, שבו אחד התלמידים עקב אחרי הרב שלו, אפילו בשירותים, כדי ללמוד ממנו כיצד עליו להתנהג. כשהרב שאל אותו לפשר המעקב, ענה לו התלמיד: תורה היא וללמוד אני צריך. התלמיד התכוון לומר שהוא חייב ללמוד את כל הפרטים הקטנים של התנהגות הרב, גם את אלו שנראים חסרי משמעות. מהסיפור הזה יוצאת ההנחה הבסיסית שכל פעולה של הרב היא פעולה מכוונת ויש לה משמעות, ולכן צריך ללמוד ממנה. אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה: מצד אחד, הרצון ללמוד ולהבין הכל הוא חיובי מאוד. מצד שני, הוא טוען שזו גם חשיבה מאוד בעייתית, שכן לא כל פעולה של ... המהות שמאחורי הפעולה ולא רק לחקות אותה באופן שטחי. לעומת זאת, אדם שחקר לעומק את תנועת הציפורים ופיתח מטוס, למד בצורה נכונה, משום שהבין את ההיגיון מאחורי הפעולה ולא רק העתיק אותה. מתי נכון ללמוד על ידי חיקוי? אליעד כהן טוען שבמקרים מסוימים, בעיקר כשהמורה נותן הנחיות ברורות מאוד ואומר לך מה לעשות, החיקוי יכול להיות דרך אפקטיבית ללמידה. למשל, אם מדריך כושר אומר לך במדויק מה לעשות - אז נכון להקשיב לו ולחקות. אבל גם אז חייבים ... אומר שבוודאות זה יצליח לך. יש להבין את ההיגיון שמאחורי הפעולה, ולא סתם לחקות באופן שטחי. לסיכום, אליעד מבהיר שלמידה נכונה איננה חיקוי עיוור של אחרים, אלא חקירה, הבנה וניתוח לעומק של ההיגיון והסיבות שמאחורי הפעולות. ללא הבנה זו, כל ניסיון לחקות הוא חסר תועלת ואף עלול להזיק. האם נכון ללמוד באמצעות חיקוי? איך לנתח תהליכים? מה המשמעות של תורה היא וללמוד אני צריך? האם אפשר ללמוד מאנשים מצליחים? למה אסור לחקות פעולות אקראיות?
לאמץ חקירה להבין את הסיבה לאכול סלבריטאים האם לאכול הנחה יהודים
הסקת מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית
הסקת מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית
הסקת מסקנות, ללמוד מניסיון או ללמוד מהיגיון, תהליך הסקת מסקנות על בסיס ניסיון אישי, מה זה ללמוד מההיגיון? מה רע בללמוד מהניסיון? הסקת מסקנות על בסיס תצפיות, איך להסיק מסקנות נכונות? איך ללמוד מניסיון? איך לנתח נתונים? חשיבה לוגית איך להסיק מסקנות על בסיס ניסיון או היגיון? כיצד אדם לומד בחיים? האם ... אחרים או דרך ההיגיון? אליעד מסביר את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ומציע איך להימנע ממסקנות שגויות. מה זה ללמוד מהניסיון של עצמך? למידה מהניסיון של עצמך מתבצעת כאשר אתה מבצע פעולה כלשהי ומקבל תוצאה. לדוגמה, אם אדם מכניס את ידו לאש ונפגע, הוא ילמד להימנע מכך. החוויה האישית מלמדת אותו לא לחזור על הטעות הזו. עם זאת, יש למידה מהניסיון רק אם פעולה מסוימת מביאה לתוצאה חוזרת ועקבית. לדוגמה, אם אדם זכה בהגרלת לוטו, לא ניתן להסיק מהניסיון איזה מספרים עליו למלא בפעם הבאה, מכיוון שהזכייה הייתה מקרית ולא נבעה מחוקיות קבועה. לכן, כדי ללמוד מהניסיון, יש לזהות תבניות חוזרות. מה זה ללמוד מניסיון של אחרים? למידה מניסיון של אחרים מאפשרת חיסכון בטעויות. לדוגמה, אם אדם ראה מישהו רץ לכביש ונפגע בתאונה, הוא יימנע מלעשות את ... מסוימת, לא תמיד ניתן להניח שזו תהיה המתאימה גם לנו, משום שיכולים להיות גורמים נוספים שלא נלקחו בחשבון. הבעייתיות בלמידה מהניסיון הניסיון חשוב, אך יש לו מגבלות. ישנם כמה בעיות עיקריות בלמידה מניסיון: חוסר בניסיון מספק: לפעמים אין מספיק נתונים כדי להסיק מסקנה מדויקת. לדוגמה, אם אדם ביצע פעולה שלוש פעמים ... מתאים לכל מצב. לדוגמה, השקעה בבורסה עשויה להיות רווחית בשנה מסוימת, אך לא בהכרח תוביל לרווח תמיד. למה עדיף ללמוד מההיגיון? בעוד שלמידה מהניסיון יכולה להיות מוגבלת, הבנת ההיגיון שמאחורי פעולה מסוימת יכולה להוביל למסקנות מדויקות יותר. הבנת הסיבה מאחורי פעולה מסוימת ... או פיזיקה. היגיון מוחלט: מסקנה שהיא נכונה בהכרח, ללא תלות בניסיון או תצפיות, אלא מתוך מבנה החשיבה עצמו. סיכום לימוד מהניסיון הוא כלי חשוב, אך יש לו מגבלות רבות. ניסיון אישי מוגבל על ידי מספר המקרים והזמן. למידה מניסיון של אחרים מועילה אך לא תמיד מתאימה לכל מצב. לעומת זאת, הבנת ההיגיון שמאחורי הדברים מאפשרת להגיע למסקנות ... הבנת ההיגיון ולא רק על ניסיון. הבנת ההיגיון תעזור לקבל החלטות טובות יותר ולהימנע מטעויות בטווח הארוך. האם אפשר ללמוד מניסיון? מה זה להבין את ההיגיון של הניסיון? איך ללמוד מניסיון של אחרים? איך להסיק מסקנות נכונות? לוגיקה והסקת מסקנות איך לא להסיק מסקנות שגויות? ללמוד מהניסיון מול ללמוד מההיגיון במהלך החיים, כל אדם לומד דברים שונים בדרכים שונות. ניתן ללמוד דרך הניסיון האישי, דרך הניסיון של אחרים, או דרך ההיגיון. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, ולכל אחת יש את המקומות שבהם היא מתאימה יותר או פחות. נעמיק בהבנה של כל אחת מהדרכים ונבין מהי הדרך היעילה ביותר ללמידה. ללמוד מהניסיון של עצמך כאשר אדם מתנסה בפעולה כלשהי ומקבל תוצאה מסוימת, הוא לומד מכך. לדוגמה, אם אדם מכניס את ידו לאש והיא נשרפת, הוא מבין שלא כדאי לו לעשות זאת שוב. החוויה האישית שלו לימדה אותו שיעור משמעותי, ולכן הוא זוכר לא לחזור על אותה טעות. אך כאן עולה שאלה: האם כל ניסיון מאפשר לנו ללמוד משהו משמעותי? לדוגמה, אם אדם מילא מספרים בהגרלת לוטו וזכה, האם הוא יכול להסיק מהניסיון איזה מספרים עליו למלא בפעם הבאה? ברור שלא, כיוון שהזכייה הייתה מקרית ואין חוקיות קבועה מאחוריה. כדי שנוכל ללמוד מהניסיון, עלינו להבחין בתבניות חוזרות - כלומר, אם בכל פעם שנבצע פעולה מסוימת נקבל תוצאה דומה, נוכל להסיק שיש קשר סיבתי ביניהם. ללמוד מהניסיון של אחרים דרך נוספת ללמוד היא באמצעות צפייה באחרים ולמידה מהתוצאות שלהם. לדוגמה, אם אדם רואה מישהו רץ לכביש ונפגע בתאונה, הוא מבין שעליו להימנע מכך. כאן אין צורך שהאדם יחווה את הכאב בעצמו כדי ללמוד את הלקח. לימוד מהניסיון של אחרים חוסך טעויות וכאב אישי, אך יש בעיה משמעותית בשיטה הזו: לא תמיד ניתן לדעת אם הניסיון ... בדיאטה מסוימת, אך האם זה אומר שאותה דיאטה תתאים גם לנו? ייתכן שיש גורמים נוספים שלא לקחנו בחשבון, ולכן למידה מניסיונם של אחרים אינה תמיד מספיקה. הבעייתיות בלמידה מניסיון בעוד שניסיון מספק לנו מידע רב, הוא גם עלול להטעות אותנו. כמה בעיות עיקריות קיימות בלימוד מהניסיון: חוסר בניסיון מספק - לעיתים אין מספיק נתונים כדי להסיק מסקנה מדויקת. לדוגמה, אם אדם עשה משהו שלוש ... לדוגמה, ייתכן שמישהו הרוויח כסף בבורסה בשנה מסוימת, אך זה לא אומר שהשקעה זהירה תניב רווח תמיד. למה עדיף ללמוד מההיגיון? במקום להסתמך רק על הניסיון, עדיף להבין את ההיגיון שמאחורי הדברים. כאשר אנו מבינים את הסיבה האמיתית לכך ... היגיון מוחלט - כאשר מסקנה היא נכונה בהכרח, ללא תלות בניסיון או בתצפיות, אלא מתוך מבנה החשיבה עצמו. סיכום למידה מהניסיון היא דרך טובה לצבור ידע, אך יש לה מגבלות רבות. ניסיון אישי מוגבל על ידי זמן, נסיבות, ומספר ... להיגיון שיטות לקבלת החלטות נכונות איך להבין את ההיגיון שמאחורי דברים? האם אפשר לסמוך על ניסיון אישי? האם אפשר ללמוד מניסיון? מה זה להבין את ההיגיון של הניסיון? מחקרים מדעיים, תצפיות מדעיות, איך ללמוד מהניסיון של עצמך? איך ללמוד מניסיונם של אחרים? תהליכי למידה, תהליכי הסקת מסקנות, התמכרות לסוכר, התמכרות למתוק, דיאטה קטוגנית, אין מספיק תצפיות, בעיתיות בלמידה מניסיון, סוגים של היגיון, עצות מבוססות ניסיון, עצות מבוססות היגיון, מה זה ללמוד מניסיון של אחרים? מה זה ללמוד ...
רגש אוהבת מתוק חסרונות ויתרונות תהליכי הסקת מסקנות טיפול בהתמכרויות דיאטה קטוגנית הסקת מסקנה יתרונות וחסרונות
הדרך אל האושר, התפתחות אישית, עם או בלי מורה רוחני, מודעות עצמית, מלחמת אגו מול מורה רוחני, למה ללמוד אצל אליעד כהן? לפגוש את אליעד כהן, מיהו הצדיק האמת, השתקפות עצמית
הדרך אל האושר, התפתחות אישית, עם או בלי מורה רוחני, מודעות עצמית, מלחמת אגו מול מורה רוחני, למה ללמוד אצל אליעד כהן? לפגוש את אליעד כהן, מיהו הצדיק האמת, השתקפות עצמית
הדרך אל האושר, התפתחות אישית, עם או בלי מורה רוחני, מודעות עצמית, מלחמת אגו מול מורה רוחני, למה ללמוד אצל אליעד כהן? לפגוש את אליעד כהן, מיהו הצדיק האמת, השתקפות עצמית מה עדיף, ללמוד לבד או ללמוד עם מורה רוחני? השאלה המרכזית שעולה היא כיצד הכי נכון להשיג אושר אמיתי, והאם הדרך אל האושר תהיה טובה ... רוחני או בהתפתחות עצמאית בלבד. אליעד מסביר שהשאלה הזו חייבת להיבחן דרך הגדרות ברורות: מהו אושר, מה המשמעות של לימוד אצל מורה, ומה המשמעות של לימוד עצמי. האדם צריך לברר לעצמו לעומק את המטרות שלו ואת ההגדרות המדויקות של כל אחד מהנתיבים האלה. האם באמת יש הבדל בין לימוד עצמאי ללימוד עם מורה? אליעד מבהיר שלמעשה אין הבדל מהותי בין ללמוד לבד או ללמוד עם מורה. הוא נותן דוגמה: גם כשאתה לומד לבד, אתה מסתמך על מידע, ידע וחוויות שקיבלת בעבר ממורים שונים ומניסיונות אישיים. אפילו כשהאדם חושב לעצמו, הוא בעצם משוחח עם המורים הפנימיים שנמצאים בראשו. כל מחשבה שמתעוררת בך היא סוג של מורה פנימי. לכן, הלמידה העצמית אינה עצמאית לחלוטין כי האדם תמיד מושפע באופן בלתי מודע מידע קודם. מהי למידה עצמאית אמיתית לפי אליעד? למידה עצמאית מוחלטת, על פי אליעד, פירושה להטיל ספק בכל הידע הקיים, כולל בידע שמגיע דרך החושים. אפילו כשהחושים אומרים ... ודלת, יש להטיל ספק גם בזה. אם האדם אינו מטיל ספק במידע שהחושים שלו מספקים לו, הוא למעשה עדיין לומד ממורה חיצוני או פנימי. לכן, לפי אליעד, למידה עצמאית מוחלטת מתרחשת רק כאשר אתה מצליח לא להאמין אפילו לעצמך, כולל לחושים ולמחשבות הבסיסיות ביותר שלך. מי הוא ... ספק בדבר שאתה הכי בטוח בו היא הדרך המהירה ביותר לשחרור ולמציאת האושר והשלמות. האם ההקשבה לאליעד מבטלת את הלמידה העצמית שלך? אליעד מבהיר שהוא עצמו ממליץ לאנשים לעזוב אותו אם הם מרגישים שהם יכולים להפיק יותר ערך מלמידה עצמאית. הוא נותן דוגמה אישית, שבה הוא עצמו עזב בשלב מסוים את רבי נחמן, מתוך הבנה שהוא חייב לבדוק באופן עצמאי לגמרי את מה שהוא למד. לדבריו, כל מי שלומד אצלו חייב בשלב מסוים לעזוב ולבדוק את האמת באופן עצמאי. אליעד מתאר שהמטרה שלו היא ללמד אותך לחשוב בצורה עצמאית ולבדוק את הנחות היסוד שלך בצורה מוחלטת. למה קשה לאנשים להשתחרר מהאגו ולהטיל ספק באמת ... בתוכך קיימים תמיד שלושה קולות לפחות: קול המורה הפנימי שטוען שהוא יודע את הדרך לאושר ולשלמות. קול התלמיד שמחפש ללמוד ולהתפתח. קול המתנגד שאומר לך לא להקשיב למורה אלא למצוא דרך עצמאית. המלחמה בין הקולות האלה מתרחשת בכל אחד ... הסיפור הפנימי שבתוכך. לסיכום: מה באמת הדרך הטובה ביותר אל האושר? אליעד מסכם שאין תשובה אחת מוחלטת לשאלה אם ללמוד לבד או עם מורה רוחני. הכל תלוי בהגדרה האישית שלך לאושר וביכולת שלך להטיל ספק בהנחות היסוד שלך. הלמידה החשובה ביותר היא למידה שבה אתה מטיל ספק בדבר שאתה הכי בטוח בו. כשאתה מגיע למצב שאתה באמת לא יודע, שם נמצאת נקודת האפס, המקום שבו יכולה להופיע שלמות אמיתית ואושר אמיתי. איך להגיע לאושר אמיתי? האם ללמוד לבד או עם מורה? מי הוא הצדיק האמת? איך להטיל ספק בעצמך? מהי מודעות עצמית מוחלטת? מהו אגו מול ...
הבנה שכלית הפחד הגדול לברר התפתחות אישית להגיע לשלמות תחושת וודאות להשיג אושר אמיתי חרדה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ללמוד מנטורינג למנוע טעות אנוש המזון הכי בריא סוף המסע שינוי מקום עבודה להתקדם כל הזמן לקבל החלטות מתוך פחד פחד מהומואים לעצמך ביטחון עצמי שקרי למה לא לאהוב את עצמך? לא אוהב אנשים שמאחרים אינה אהבה סבל ואושר אושר ובעיות רגשיות לגרום לאקסים להתגעגע מוטיבציה זוגיות קבלת החלטות במשא ומתן איך לעשות החלטה? להתמודד עם דימוי עצמי התמודדות עם בוס למה אני לא מצליחה? הצלחה אחרי כישלון מענה ללקוח למה קשה למכור? התנהגות אצל ילדים ילד ששואל המון שאלות מורה רוחני נוכל התחדשות רוחנית איך מטפלים בהפרעת אישיות? הפרעת אישיות גבולית להתגעגע לאקסית לשכנע אקס לאהוב אותך שכיבות שמיכה פשיטה בכתף למה אלוהים ברא את היצר הרע? חבר של אלוהים מורה רוחני מואר סמים והארה רוחנית השכל של הספר להיות אלוהים טוב להיות אלוהים תזרים כספי בעסקאות נדלן להתעקש על הכסף הסוד של תכלית החיים מטרת החיים של מטרת החיים למה אני שלילי? מה רע במנטרות חיוביות? הגדרה של בחירה חופשית הבחירה ביד האדם לעשות כרצונו האם אלוהים הוא העולם? האם העולם קדמון? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן פרטי, מגשר, מאמן אישי לפרישה בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3721 שניות - עכשיו 10_12_2025 השעה 04:17:20 - wesi1