אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןשיפור מיומנויות למידהבעיות למידההפרעות למידה של ילדיםהרגלי למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישילקות למידהפיתוח יכולות למידהפיתוח מיומנויות למידהקשיי למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלאיך להעלות מוטיבציה ללמידהאיך מתבצעת למידהאסטרטגיות למידהבעיתיות בלמידה מניסיוןהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידההתקדמות בלמידהחזרתיות כדרך למידהחיקוי כדרך למידהטיפוח מוטיבציה ללמידהטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהטיפים ללמידהילד עם קשיי למידהילדים עם בעיות למידהליקויי למידהלמידה באמצעות החושיםלמידה דרך ניסוי וטעייהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםמוטיבציה ללמידהניתוח תהליך למידהעקומת למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםפער בין למידה לבין הבנהריכוז בזמן למידהרכישת מיומנויות למידהשיטות למידה מתקדמות🔍הצג עוד...
דחיינות, לדחות דברים, דחיינות כרונית, דחיינות כפייתית, ממה נובעת דחיינות? איך לא לדחות דברים?
9:37דחיינות, לדחות דברים, דחיינות כרונית, דחיינות כפייתית, ממה נובעת דחיינות? איך לא לדחות דברים?
... רעב מאוד, הוא מיד יחפש אוכל ולא ידחה זאת, מכיוון שהוא בטוח שהאוכל ייתן לו תחושה טובה באופן מיידי וברור. אך כאשר מדובר במשימה אחרת, כמו למידה למבחן או סידור הבית, הוא נוטה לדחות אותה שוב ושוב, כי התועלת נתפסת כפחות ודאית או משמעותית. מדוע ... את עצמו נגמרו. גם אנשים דתיים, שמאמינים שהחיים בעולם הבא הם התכלית, ימצאו את עצמם ללא תשובה אמיתית. כי גם אם האדם יגיע לעולם הבא וילמד תורה עם אלוהים, עדיין תישאר לו השאלה: למה? מה זה נותן? לפי אליעד, גם פתרון העולם הבא אינו פותר את ... קשה, אבל שם יהיה גן עדן. אך גם העולם הבא הזה לא פותר את השאלה מה התכלית?. הרי גם כשהם יגיעו לעולם הבא, הם עדיין עלולים לשאול למה הם לומדים תורה עם אלוהים ומה זה נותן להם. הרעיון הוא שכל עוד האדם לא מוצא את התשובה הסופית, הוא ממשיך ... שהם הגיעו לעולם הבא, אז כשהם יגיעו לעולם הבא הם ישאלו, מה התכלית שלי בעולם הבא? מה זה נתן להיות בעולם הבא? ומה העולם הבא של הדתיים? ללמוד תורה עם אלוהים. בקיצור, הם גם פה נדפקו עם התורה שלהם וגם בעולם הבא נדפקו עם התורה של אלוהים. מה ...
להרגיש רע יעדים מוחלטות הפרעה טורדנית כפייתית איך להתמודד עם דחיינות לא לכעוס על עצמי תכלית טוב מבפנים
הספר להיות אלוהים, הוא הדבר הטוב + החכם ביותר בעולם כולו, שנותן לך להיות אלוהים ממש
הספר להיות אלוהים, הוא הדבר הטוב + החכם ביותר בעולם כולו, שנותן לך להיות אלוהים ממש
... השכל הזה אצל הקורא. כלומר, הספר לא רק מציג שכל עמוק, אלא גם מלמד את הקורא לחשוב בצורה שתאפשר לו להבין את הרעיונות. כיצד הספר יכול להיות חשוב יותר מכל דבר בעולם? אליעד מציין שאפילו החיים עצמם אינם שווים כמו ההבנה המושלמת שהספר ... שהופכת את החיים עצמם לשוליים ביחס אליה. מהי הדרך המומלצת ללימוד הספר? הספר מומלץ ללמידה יסודית ומעמיקה, כאשר ההמלצה היא ללמוד אותו שוב ושוב עד שצורת החשיבה של הקורא משתווה לזו של הספר ושל אליעד עצמו. הדגש הוא על קריאה איטית, מתבוננת, והתעקשות על הבנת הרעיונות העמוקים ביותר. המטרה היא ... שקיים בתת המודע או באני האלוהי הפנימי של הקורא. מדוע עדיף ללמוד בספר מאשר לחפש שיטות אחרות? הספר מוצג כדרך המלך היחידה שמובילה לשלמות אמיתית. נטען שכל השיטות והספרים האחרים אינם אלא החלפת סבל אחד בסבל אחר, ואף פעם לא מכחידים ... הנוגעות למנגנון העמוק של המציאות. מהי החשיבות של הקריאה והלימוד החוזר? מומלץ לקרוא שוב ושוב עד שהאדם יודע את הספר בעל פה, לאו דווקא באופן טכני של זיכרון המילים, אלא כך שהמחשבה שלו תהפוך להיות זהה למחשבה של אליעד (או של אלוהים ... עצמו דרך הבנת המציאות לעומקה. מהן ההמלצות המעשיות לרכישת הספר ולימודו? נטען כי הסכל שיש בספר שווה יותר מכל רכוש, וכדאי לאדם לוותר על כסף, חפצים ואף על דברי מזון, כדי להשיג את הספר אם אינו מסוגל לרכוש אותו באמצעים רגילים. הסיבה היא ... הזה, כי הם עוצרים בהגדרות כלשהן. למי מיועד הספר וכיצד מומלץ ללמוד אותו? נטען שהספר מתאים לכל רמה של אדם, בכל מקום ובכל זמן, וכי גם מי שחושב שהוא לא יבין - עדיין יכול להפיק ממנו תועלת. מוסבר שהמידע שבספר מדבר לא רק אל ההבנה ... תת - המודע העמוק יותר (האלוהים הנסתר שבאדם). עוד מוסבר שחשוב ללמוד את הספר בסבלנות, לשוב ולקרוא ולהתבונן עד שמתבהרים הרעיונות במלואם. אין די בקריאה חטופה או ברפרוף, אלא יש להשקיע מאמץ עד כדי ידיעה בעל פה, כלומר, עד שהחשיבה של ... כבר אינו זקוק לשום מקור אחר. בה במידה נטען שגם אם אדם לא לומד או לא מפנים את הספר, כל הקריאה או הלמידה שלו במקומות אחרים אינה יכולה לעזור לו באמת, כי רק השגת האחדות והחוויה האלוהית המוחלטת תסלק את תחושת החיסרון לצמיתות. איך הספר יכול להיות יותר חשוב מהחיים עצמם? ... לא יספק לו פטור מוחלט מחוויית הסבל. כיצד מוצג התהליך המעשי של למידה והבנה? ההמלצה היא לקרוא שוב ושוב, להתבונן, לשאול שאלות, ולהקשיב לכל הדקויות שמועלות בספר. מודגש כי הספר מתאים לכל אדם באשר הוא, לכל רמת הבנה, משום שהוא עוסק בשורש המוחלט של המציאות. תוך כדי הלמידה, המחשבות הישנות, ההיגיון הרגיל, כמו נמסים ונבנים מחדש מתוך הפרספקטיבה של הסכל העליון הזה. הספר נחשב להתחלת הגאולה האישית של האדם, שכן ברגע שהאדם מבין את הרעיונות ...
מיומנות קוגניטיבית עבדות רע וטוב קיום אקראי תחושת שלמות לחפש בו זמנית
מה היה קורה אם האדם היה יודע את הכל, מה יקרה לך בעתיד, מה טוב בחוסר וודאות ובספקות
מה היה קורה אם האדם היה יודע את הכל, מה יקרה לך בעתיד, מה טוב בחוסר וודאות ובספקות
... וודאות להתפתחות אישית ולצמיחה רוחנית? אליעד מדגיש שהספק וחוסר הוודאות מהווים בסיס הכרחי להתפתחות אישית ולצמיחה רוחנית. כאשר יש ספק, האדם חייב לחקור, ללמוד ולהתפתח. הוא לא יכול להישאר במקום שבו הוא יודע הכל בוודאות, ולכן הוא נאלץ לצאת מאזור הנוחות שלו, להתנסות בדברים חדשים, ... עליהם. דווקא האתגרים, הכישלונות, והספקות הם אלה שמפתחים את האדם והופכים אותו למי שהוא. לעומת זאת, אילו האדם היה יודע הכל מראש, הוא לא היה צריך לחקור, ללמוד, להתנסות או לגדול מבחינה אישית. הוא היה פשוט מתקיים בצורה מכאנית, ללא שום שינוי, וללא צורך לצמוח. האדם צריך את הספק והחוסר וודאות בשביל שיתאפשר לו להתפתח ולהיות במצב מתמיד של למידה, גילוי ועניין. אליעד מסכם שאמנם הרצון הטבעי הוא לרצות לדעת ולהיות בטוח, אך דווקא החוסר וודאות הוא זה שמעניק לחיים משמעות ...
להתגבר על אהבה לחיים משמעות ילדים איך להתמודד עם חוסר וודאות לשכוח מישהי שאתה אוהב ילדה להוציא מישהו מהראש חוסר וודאות
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
הספר להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים?
... להיות אלוהים - מה תקבל מהלימוד של הספר להיות אלוהים? מה הספר להיות אלוהים יכול לתת לך בחיים? הספר להיות אלוהים, ... באיזה תחום או נושא. לפי אליעד כהן, אם תיקח את הספר ברצינות ותחליט ללמוד אותו לעומק, הוא יסייע לך להשיג כל יעד או רצון שיש לך, בכל תחום אפשרי. לדוגמה, אם ... להצליח באוניברסיטה ולסיים תואר שני בהצלחה, אליעד מבטיח שאם תלמד את הספר היטב ותבין את תוכנו לעומק, אתה בהחלט תקבל את היכולת ואת הידע לסיים את התואר ... מספיק שתיקח את הספר להיות אלוהים ותיישם אותו ברצינות בחייך. הלימוד העמוק של הרעיונות בספר יאפשר לך להגשים גם את המטרה הזאת. אליעד כהן מדגיש שזה לא ... שלך להסתובב בעולם ולהגיע למקומות מופלאים. גם כאן הוא מציין שברגע שתלמד את הספר להיות אלוהים, תגלה כיצד להפוך את החלומות האלו למציאות ממשית. המסר המרכזי של ... קסם או משהו שמביא תוצאות ללא השקעה. הוא מדגיש שוב ושוב שהספר דורש למידה רצינית, מעמיקה ואמיתית. הלמידה צריכה להיות מתוך נכונות כנה ואמיתית להבין את התכנים וליישם אותם בחייך. הספר, לפי ... את עצמך ואת הסיבות האמיתיות לרצונות ולשאיפות שלך. דרך הבנה זו, אתה לומד כיצד להשיג את מה שאתה רוצה בכל תחום ובכל מצב. אליעד כהן מסביר שהספר אינו מוגבל רק ... שמתאים לכל אדם ולכל סוג של שאיפה או רצון. אליעד כהן מבטיח שכל מי שילמד את הספר בצורה אמיתית, פתוחה ויסודית, יוכל להגיע בדיוק לתוצאות שאליהן הוא שואף - ולא ...
החלטה אלוהות מטרה ביטחון עצמי האם הספר להיות אלוהים רצונות פנימיים לחזק את הביטחון העצמי שידור ביטחון עצמי
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהבנת את כוונת המחבר של הספר להיות אלוהים
הספר להיות אלוהים - איך תדע שהבנת את כוונת המחבר של הספר להיות אלוהים
... המבט הנוכחית שלך, ולכן תמיד תהיה עוד רמה של עומק שלא נחשפת אליה. הוא מדגיש שלא מדובר במגבלה אישית שלך, אלא בטבעו של התהליך עצמו, שהוא אינסופי ומורכב מרבדים שונים. רק לאחר שתעבור כמה סבבים של למידה וחשיבה מעמיקה על הספר, תוכל להתקרב יותר ויותר להבנת ...
להיות בטוח לקרוא השקעה אליעד כהן להתמקד הספר להיות אלוהים איך תדע שהבנת הבנה
הספר להיות אלוהים, למה צריך לזכור שהוא הכי טוב בעולם
הספר להיות אלוהים, למה צריך לזכור שהוא הכי טוב בעולם
... והוא זוכר שהספר להיות אלוהים הוא הטוב ביותר, הוא יפנה ישירות אליו באופן אוטומטי, ויחפש בו את התשובות לשאלותיו. כך נוצרת תלות חיובית בין הקורא לבין הספר, תלות שמשרתת את המטרה של למידה עצמית עמוקה, ומביאה את האדם לחפש את התשובות הפנימיות והעמוקות ביותר. מדוע חשוב לפתח אינסטינקט ...
למצוא תשובות לשאלות הרגשה פוטנציאל הצהרות רגשות למצוא תשובות לחזור אליו יחודיות
בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
10:44בודהיזם, שחרור מסבל, טוב בלי רע, סבל ואושר, אושר וסבל, להשתחרר מהסבל, חוויה רוחנית, שינוי חוויה
... אבל גם זה לא כל כך נכון כי האושר הוא רק פונקציה של הסבל. אדם שמח בהתאם למידה שבה סבל קודם. אתה נהנה מהאוכל בהתאם לכמה שהיית רעב. אין אפשרות אחרת. שאלה: יש פה חוקיות ...
מוטרד תשוקה הזמן בו זמנית המוחלט סבל לחוות אושר הצורה
משמעות החיים, ללמוד מכל דבר, שיקוף עצמי, שעמום של אלוהים, עניין של אלוהים, למצוא עת עצמך, משמעות מוחלטת
משמעות החיים, ללמוד מכל דבר, שיקוף עצמי, שעמום של אלוהים, עניין של אלוהים, למצוא עת עצמך, משמעות מוחלטת
... החיים, ללמוד מכל דבר, שיקוף עצמי, שעמום של אלוהים, עניין של אלוהים, למצוא עת עצמך, משמעות מוחלטת איך אפשר ללמוד מכל דבר במציאות? הרבה אנשים מחפשים משמעות בחיים, מנסים להבין איך כל אירוע, מצב או חפץ קשורים אליהם באופן אישי. כדי להסביר את הנושא, אליעד הציג ... המציאות הפנימית שלי? כלומר, כיצד אפשר ללמוד ולהסיק מסקנות אישיות מכל דבר שמתרחש או נמצא מסביב. אליעד הסביר שיש שתי גישות לנושא הזה: גישה אחת, נקודתית ומוגדרת: בכל דבר במציאות ניתן למצוא ... שכל דבר ברור לך לחלוטין, כבר אין מה ללמוד ממנו, ואין עניין להפיק ממנו משמעות, כי הכל כבר מובן מאליו. האם באמת אפשר למצוא משמעות בכל דבר? אליעד מסביר שאמנם אפשר למצוא משמעות בכל דבר, אך יש ... אם כל דבר קשור אלייך לחלוטין, אין מה ללמוד, כי הכל ברור מאליו. רק בעולם של הפרדה, שבו יש דברים שאת עדיין לא מבינה, ניתן למצוא משמעות. אליעד מסביר שיש כאן פרדוקס: אנשים רוצים למצוא משמעות ... העובדה שלא הכל ברור יוצרת את ההזדמנות ללמידה, להתפתחות ולמציאת עניין בחיים. מה הקשר בין משמעות החיים לבין אלוהים? אליעד ממשיך ומרחיב את ההסבר, כשהוא משתמש בדימוי של אלוהים כמטפורה למצב של ... הוא ברצונך, ולכן לכאורה אין שום צורך ללמוד ממנו - הרי רצית שזה יהיה כך. מצד שני, יש גם צד בתודעה המוחלטת שמכחיש כל דבר, שטוען שזה בכלל לא רצוני, ואז עולה השאלה: אם לא רציתי את זה, אולי יש משהו ללמוד מכך? כלומר, בתוך האדם (או בתוך אלוהים) יש שני צדדים מנוגדים: צד אחד אומר: הכל הוא כרצוני, ולכן אין שום משמעות כי ככה רציתי שיהיה. הצד השני אומר: ... לי לא באמת רצוני, ולכן אולי אני יכול ללמוד מזה משהו. שני הצדדים האלה קיימים בו זמנית, ולכן נוצרת דינמיקה תמידית של חיפוש משמעות - לפעמים מנסים להבין מדוע דברים קורים, לפעמים מכחישים כל קשר ... עצמך לכל דבר בעולם, כבר לא יהיה לך מה ללמוד ולא תהיה לך שאלה. לכן, צריך להבין שהחיפוש הוא תמיד חלקי ולא מוחלט. הוא גם מסביר שכדי ללמוד משהו מכל דבר, צריך קודם כל לדעת מה את יודעת עליו. אם את רואה כיסא, כדי ללמוד ממנו משהו, עלייך לבדוק קודם מה את יודעת: הצבע שלו, החומר, הצורה שלו, המטרה שלו - ואז להתחיל לשאול למה זה כך. כל תשובה שתמצאי תוביל לעוד שאלות, וכך נוצרת למידה אינסופית. אך אם תגיעי באמת לתחתית של כל שאלה, בסוף לא תישאר לך שום משמעות ללמוד. במילים אחרות, המשמעות קיימת רק כל עוד יש פער בין מה שאת מבינה למה שאת עדיין לא מבינה. האם אפשר באמת להתחבר להכל? אליעד מסכם ואומר: ברמה העמוקה ... מוחלטת? למה אנחנו מחפשים משמעות? איך ללמוד מהמציאות? שיקוף עצמי שעמום של אלוהים עניין של אלוהים ...
רגשות המקום והזמן מסקנות דימויים ציר הזמן מציאות פנימית הבנה שאלות
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
מורה ותלמיד, יחסי מורה ותלמיד, תלות במורה הרוחני, אמונה במורה רוחני, מורים רוחניים, מורה רוחני, צורך במורה רוחני, להאמין במורה
... הנכונה. במצב זה, התלמיד מתחיל להכיר בכך שישנו משהו מעבר להבנה המיידית שלו, כלומר, משהו עמוק יותר שמאתגר את תפיסת המציאות שלו. מה ההבדל בין תלמיד לבין אדם שלומד ממורה רוחני? יש הבדל גדול בין תלמיד לבין אדם שבוחר ללמוד מידע ממורה רוחני. אליעד מדגים זאת כך: אם אדם מתייחס למורה שלו כאל מקור הידע היחיד שלו, ומתאכזב או מתבלבל כאשר המורה משנה את דעתו או את ההסברים שהוא נותן, האדם נמצא בבעיה. אדם כזה נקלע למצב של תלות רוחנית במורה, וכאשר המורה ישנה את דבריו, התלמיד ירגיש אבוד, מבולבל או אפילו נבגד. לעומת זאת, אדם שרק לומד ממורה רוחני מידע, לא מפתח תלות. הוא רואה במורה מקור אחד בלבד מתוך כמה מקורות מידע אפשריים, ובוחן בעצמו את נכונות הדברים. אליעד מסביר שבמצב זה, אם ... ההבנה, הוא למעשה הופך להיות תלוי במורה, ויכול להתאכזב אם הציפיות לא יתממשו. האם צריך לשלול את הדרך הרוחנית הקודמת לאחר שמוצאים דרך חדשה? אליעד מסביר, שאדם שלומד ממורה רוחני חייב תמיד לבחון את הדברים בעצמו, ולא רק להאמין באופן אוטומטי. אם אדם עובר ממורה רוחני אחד לאחר, הוא צריך לבדוק את המידע החדש ולא פשוט לקבל ... משווה זאת לעסק שמשקיעים בו כסף: אתה לא אמור להתאהב בעסק, אלא להשקיע בו רק אם הוא מרוויח לך כסף, ואם לא - אתה מפסיק להשקיע בו. באותו האופן, אדם צריך להתייחס ללימודים אצל מורה רוחני. מהי הסכנה בלמידה של רעיון דרך שליחים? אליעד מזהיר מפני למידה דרך שליחים ומתווכים רוחניים, מכיוון שהם יוצרים תלות ומרחק מהמקור. הוא נותן דוגמה לכך שאם תמיד תלמד דרך מתווך, אתה אף פעם לא תוכל באמת להבין את המקור. הדרך היחידה להשתחרר מכך היא להבין שאתה בעצמך המקור, ולסמוך על הבנתך האישית, ללא תלות במתווך או ...
לגיטימציה אמונה במורה תלותיות איך לזהות מורה הוכחות שאין אלוהים הוכחה שיש אלוהים להאמין הבדל
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
... כבעיה נפשית וכהפרעה נפשית, שיוצרת אצל האדם בעיות שונות בחייו. כאשר אצל ילדים, בעיית קשב וריכוז, יוצרת גם לקות למידה, שמפריעה לילד במהלך הלימודים שלו, ומפריעה לילד להתרכז בלימודים שלו וכולי. והשאלה הנשאלת היא, ממה נובעות הפרעות קשב וריכוז, וכיצד אפשר לטפל בהפרעות קשב ... את העניין. ועוד נאמר בצורה ברורה, שזה שחלק מהפסיכולוגים פסיכיאטרים וכיוב, לא מבינים למה הילד לא מצליח להתרכז בלימודים, וזה שחלק מהפסיכולוגים פסיכיאטרים וכיוב, לא מצליחים להבין למה הילד לא מקשיב בלימודים, זה עדיין לא אומר שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז. זה כן אומר, שהילד לא מקשיב בלימודים ולא מתרכז בלימודים מסיבה כזו או אחרת, שתתבאר להלן, אבל זה לא אומר שלאותו אדם, יש בעיה נפשית כזו או אחרת. זא ... קשב וריכוז, אז ממילא אותם פסיכולוגים וכיוב, לא היו מרגישים בנוח, מכך שהם אינם יודעים איך לגרום לילד להתרכז בלימודים. כי הם אפילו לא מבינים, למה באמת הילד לא מצליח להתרכז בלימודים. וכל שכן, שהם אינם יודעים איך לעזור לילד להתרכז בלימודים . ולכן, הם מאבחנים את הילד (אבחון ילדים), כמי שסובל מהפרעת קשב וריכוז של ילדים. ואז ממילא הם ... פשע אנושי. שבו, מגדירים אדם שהוא סובל מבעיה כלשהי, כאשר, הוא לא באמת סובל משום בעיה. זא, ילד שלא מצליח להתרכז בלימודים שלו, אולי יהיה נכון לומר, שיש לו בעיית קשב וריכוז בלימודים שלו. אבל לא יהיה נכון לומר שיש לו בעיית קשב וריכוז באופן כללי, כי זהו שקר גדול ביותר. ואדם ... חושב ומרוכז תמיד בדבר כלשהו, גם אם הוא לא מסוגל להגדיר על מה הוא חושב ובמה הוא מרוכז. והילד, שלא מצליח להתרכז בלימודים, או האדם הבוגר, שלא מצליח להתרכז בדבר כזה או אחר, זה רק משום, שבאותו הרגע הוא מרוכז במשהו ... לא מודעים אליהם. ומי שמחליט לאדם על מה הוא יחשוב ברגע כלשהו, זה תת המודע שלו. ואם לדוגמה הילד מנסה להתרכז בלימודים, והוא לא מצליח להתרכז בלימודים, זה רק משום, שבאותו הרגע, תת המודע של הילד, לא מאפשר לו להתרכז בלימודים. משום שתת המודע של הילד, רוצה שהילד יתרכז בדבר אחר. שעבור תת המודע של הילד, הדבר האחר הזה, ... שהוא עדיין לא יודע להגדיר אותו במדויק. אבל תמיד האדם מרוכז בדבר כלשהו. וכאשר נראה שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז בלימודים, הרי שזה רק משום, שבזמן הלימודים, הילד כן מרוכז בדברים אחרים, שהם מעניינים אותו, יותר מאשר הלימודים. כי הילד, כמו אדם בוגר, מעדיף להתרכז במה שמביא לו הכי הרבה תועלת. והילד, שלא ממש מבין את התועלת שהלימודים מביאים לו, ובפרט, כאשר הילד לא אוהב את הלימודים שלו, כי הם מגבילים לו את החופש האישי שלו, אז ברור לגמרי, שהילד יתקשה להתרכז בלימודים. וילדים, לא מצליחים להתרכז בלימודים, לא בגלל שיש הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים. אלא, רק בגלל שיש הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, דווקא לגבי תחום הלימודים. כי הלימודים נתפשים בעיניהם, כמשהו משעמם, שלא מספק להם הנאה מיידית, ושהוא גורם להם לסבל בטווח המיידי. ואז ... החופש האישי שלו. והסבל הגדול ביותר של הילד, הוא חוסר היכולת שלו, להכיל את העדר החופש שלו, כאשר הוא נמצא בזמן הלימודים. שזה בעצם שולל מהילד, את החופש שלו לעשות כרצונו. וכאשר הילד נמצא בלימודים , אז לפעמים קשה לו להתרכז בלימודים. משום, שהלימודים גורמים לו להרגיש רע. כי הלימודים בבית הספר, שהילד צריך ל
לקחת אחריות מטרות לטפל בחולי נפש טיפול ב או סי די רגש הפרעות נפשיות לא להיות תלוי להיות תלוי בדברים
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מטפל אישי מומלץ בנושאי למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4375 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 11:01:28 - wesi1