אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןשיפור מיומנויות למידהבעיות למידההפרעות למידה של ילדיםהרגלי למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישילקות למידהפיתוח יכולות למידהפיתוח מיומנויות למידהקשיי למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלאיך להעלות מוטיבציה ללמידהאיך מתבצעת למידהאסטרטגיות למידהבעיתיות בלמידה מניסיוןהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידההתקדמות בלמידהחזרתיות כדרך למידהחיקוי כדרך למידהטיפוח מוטיבציה ללמידהטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהטיפים ללמידהילד עם קשיי למידהילדים עם בעיות למידהליקויי למידהלמידה באמצעות החושיםלמידה דרך ניסוי וטעייהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםמוטיבציה ללמידהניתוח תהליך למידהעקומת למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםפער בין למידה לבין הבנהריכוז בזמן למידהרכישת מיומנויות למידהשיטות למידה מתקדמות🔍הצג עוד...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
... לדוגמה אדם שלא אוהב לבשל. הוא טוען כי האוכל שהוא מכין גרוע, אך הסיבה לכך היא שהוא לא משקיע בלמידה או בשיפור היכולות שלו בבישול. אם הוא היה משקיע בלימוד טכניקות בישול נוספות, היה יכול לשפר את יכולתו, ולא היה מרגיש כך כלפי המשימה. כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא ... אותך למעניינות, עליך לשנות את הגישה כלפי המשימה. במקום לראות בה חובה שיש להיפטר ממנה, כדאי לראות בה הזדמנות ללמידה והתפתחות אישית. כאשר אדם מתחיל לראות את המשימות כאתגרים ללמוד ולהתמקצע בהם, הוא יכול להפוך כל משימה לאתגר מעניין. לדוגמה, אם אתה עסוק בהיבטים עסקיים שאינך מבין בהם, התמקדות בלמידה ושיפור יכולה להפוך את המשימה לאתגר חיובי. איך להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול? כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה ... לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ויעילה יותר. ככל שתתרגל את המשימה שוב ושוב, היא תיהפך לטבעית יותר ... משנה את הגישה שלך ומתייחס לכל משימה כאתגר לשיפור אישי ומקצועי, תוכל להרגיש שבאמת התקדמת והשתפרת. הפוקוס יהיה על למידה וגדילה, ולא רק על סיום המשימה. בהצלחה! ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות ... ממנה. נניח שמישהו לא אוהב לבשל וטוען שהוא מבשל אוכל גרוע. כאשר בודקים את הסיבה, מגלים שהוא לא משקיע בלמידה ובשיפור יכולות הבישול שלו, ולכן התוצאה אינה מספקת. אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר ... להתחמק ממנה. איך להפוך משימות משעממות למעניינות? כדי להצליח במשימות שאינן מעניינות אותך, עליך לשנות גישה ולראות בהן הזדמנות ללמידה והתפתחות: במקום לראות את המשימה כמשהו שחייבים לסיים ולהיפטר ממנו, חשוב לראות בה תחום חדש ללמוד ולהתמקצע בו. יש להתמקד בלמידה ושיפור - אם אתה יודע לתקן מזגנים, נסה ללמוד כיצד למכור שירות תיקון מזגנים בצורה הטובה ביותר. הצב לעצמך מטרה: להיות לא רק טוב בביצוע עבודתך אלא גם ... במשימות שאתה פחות אוהב, עליך להתנסות בהן בצורה אקטיבית: לקרוא על התחום ולהבין כיצד אחרים מצליחים בו. לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את הביצוע ליותר קל ואפקטיבי. לתרגל שוב ושוב עד שהמשימה הופכת לטבעית וקלה יותר עבורך. לבקש ...
לקדם עסק לקבוע מחיר בצורה הטובה ביותר עסקים מתי לנהל את העובד הרגלים אימונים חוסר ברירה
האם אפשרי לרפא כל מחלת נפש? האם אפשר לרפא כל הפרעת אישיות? להפוך משוגע לחכם, איך לטפל בפרנויה? טיפול בהפרעת אישיות גבולית, טיפול בסכיזופרניה פרנואידית קלינית, טיפול בשמיעת קולות, טיפול בדה פרסונליזציה, טיפול בפיצול אישיות, מחלות נפש
האם אפשרי לרפא כל מחלת נפש? האם אפשר לרפא כל הפרעת אישיות? להפוך משוגע לחכם, איך לטפל בפרנויה? טיפול בהפרעת אישיות גבולית, טיפול בסכיזופרניה פרנואידית קלינית, טיפול בשמיעת קולות, טיפול בדה פרסונליזציה, טיפול בפיצול אישיות, מחלות נפש
... לפי גישתו, כל אדם הסובל מהפרעה נפשית יכול להחלים לחלוטין ולהפוך לאדם חכם ומפוקח, ללא קשר לסוג ההפרעה או למידה הקודמת. מהו טיפה שכל? הטענה המרכזית של אליעד היא שכל אדם יכול להחלים אם יש לו טיפה שכל. הכוונה ... דרך השיחה עם הסובלים ממנו או שיחה אישית בנושאים אחרים. ההיגיון שמאחורי טיפול בהפרעות נפשיות השלב הראשון בטיפול הוא ללמוד את המטרה האישית של האדם. לדוגמה, אם אדם סובל מפרנואידיה ומאמין שמישהו רודף אחריו, על המטפל להבין למה הוא ... שמזינים את המחשבה הבעייתית, ניתן לטפל בהם, תוך כדי עבודה על פיתוח היגיון בריא. השלב השני הוא לתכנן כיצד ללמד את האדם לחשוב בצורה הגיונית. אם אדם לא סוגר את המעיל והולך למקום קר, ניתן להסביר לו את היגיון ... אם זה קורה דרך דברים שהוא בכל זאת מוכן לעשות או לדבר עליהם. מדוע חשוב לזהות את האינטרס הרגשי וללמד חשיבה הגיונית? כדי להפוך אדם משוגע לאדם חכם, חייבים ללמד אותו לחשוב בהיגיון. לדוגמה, אדם פרנואיד שמשוכנע שרודפים אחריו או שרוצים להרוג אותו, צריך להבין לוגית שאין מישהו שזומם ... כדי להסביר לו את ההיגיון: אם הוא סוגר את המעיל, הרוח לא תיכנס פנימה, והוא לא יסבול מקור. כך מלמדים אותו חשיבה הגיונית בדבר שמעניין אותו, ובהמשך אפשר להעביר את אותה חשיבה גם לנושאים אחרים. כיצד משלבים בין מטרות ... לאכול בלי שיחסר לו אוכל או לקשור את השרוכים בנעליים כדי שלא ייפלו - אפשר להשתמש במטרה הזו כדי ללמד אותו היגיון. אם האדם אוהב כדורגל, אפשר ללמד אותו חשיבה הגיונית דרך ניתוח הסיטואציות במשחק. אם הוא רוצה להרוויח כסף, מראים לו איך שימוש בהיגיון עוזר לו ... בין דברים (כלומר טיפה שכל), יכול להפוך לאדם בריא ואפילו חכם. העיקרון הוא לגלות היכן האדם עדיין חושב בהיגיון, ללמד אותו להשתמש בזה ולהרחיב את יכולת ההיגיון שלו לתחומים נוספים. במקביל, מזהים את האינטרס הרגשי שמזין את המחשבה או ...
שיטות קסמים איך לפתח את החשיבה השיטה של אליעד כהן חרדות ומחשבות טורדניות בכל תחום כדור פסיכיאטרי לרפא חולי נפש
אמונות תפלות והפרעות נפשיות, אמונות מיסטיות, 2 סיבות למה מאמינים באמונות תפלות, אמונה במתקשרים, אמונה בתקשור, איך נוצרת אמונה תפלה? מה הגיוני באמונה לא הגיונית? למה מאמינים באלוהים? איך לטפל בהפרעות נפשיות? טיפול בסכיזופרניה
אמונות תפלות והפרעות נפשיות, אמונות מיסטיות, 2 סיבות למה מאמינים באמונות תפלות, אמונה במתקשרים, אמונה בתקשור, איך נוצרת אמונה תפלה? מה הגיוני באמונה לא הגיונית? למה מאמינים באלוהים? איך לטפל בהפרעות נפשיות? טיפול בסכיזופרניה
... אמונות תפלות והפרעות נפשיות? הדרך להפחית אמונות תפלות היא להרחיב את ההבנה לגבי איך העולם באמת עובד. אם אדם ילמד כיצד דברים נוצרים, איך פועלים תהליכים שונים ואיך נוצרת סיבתיות, הוא יאמין פחות בדברים לא הגיוניים. לדוגמה: צפייה בתוכניות וסרטונים על אופן ייצורם של חפצים (כגון כלי רכב, מטוסים, טכנולוגיה). למידה על תהליכים פיזיקליים (כמו היווצרות גשם או תופעות טבע אחרות). התעניינות בשאלות עסקיות וכלכליות (איך עסקים מרוויחים כסף?). כאשר ... ובכך מפחית את הסיכוי להפרעות נפשיות כמו סכיזופרניה ופרנויה. אנשים הסובלים מאמונות שווא יכולים לשפר את מצבם על ידי לימוד של סיבתיות, וכך להפסיק להאמין בדברים כמו שדים, רוחות, וכוחות על - טבעיים. למה אנשים בוחרים להאמין באלוהים ובדת? ... לטפל באמונות תפלות ובהפרעות נפשיות? הטיפול באמונות תפלות ובהפרעות נפשיות כמו סכיזופרניה ופרנויה מתמקד בשני היבטים מרכזיים: פיתוח השכל: ללמד את האדם על המציאות, להסביר כיצד דברים באמת עובדים וכיצד נוצרת סיבתיות. ידע זה מפחית את הצורך באמונות לא הגיוניות. פיתוח הרגש: ללמד את האדם להתמודד עם רגשות שליליים, למצוא משמעות אמיתית בחיים, ולאהוב את עצמו ללא צורך להסתמך על אמונות תפלות ... קטן הסיכוי שיאמין באמונות תפלות. יש לכך כמה דרכים מעשיות: לצפות בתוכניות המראות כיצד מייצרים או בונים דברים שונים, ללמוד על תהליכי ייצור והנדסה. להבין כיצד פועלת סיבתיות בעולם, למשל איך נוצרת תופעה פיזיקלית מסוימת. להתעניין ולעסוק בנושאים כמו ... וחרדות. באיזה אופן אפשר לטפל באמונות תפלות ובהפרעות נפשיות הנובעות מהן? הטיפול מבוסס על שני היבטים משלימים: פיתוח השכל: ללמוד ולהבין טוב יותר את המציאות. כשאדם יודע להבדיל בין סיבתיות אמיתית לדמיונית, הוא פחות נופל לאמונות חסרות בסיס. חיזוק הרגש: ללמד את האדם להרגיש טוב עם עצמו גם בלי להיתלות באמונות שווא. יש לעזור לו למצוא משמעות בחיים ולהתמודד עם ... איך המתקשר קורא אותי? איך המתקשרת קוראת אותי? אמונה במיסטיקה, איך לטפל בסכיזופרניה? איך דברים עובדים? איך העולם עובד? ללמוד סיבתיות, לפתח את השכל, לפתח את הרגש, איך להרגיש טוב? 2 סיבות למה מישהו חושב משהו
לחשוב בהיגיון יכולות קוגניטיביות אשמה בקלות שכל פחד כוונה הרגשת ביטחון
ביטחון עצמי לילדים, איך לפתח ביטחון עצמי לילדים? למה ביטחון עצמי זה רע? איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילדים? איך לחזק ביטחון עצמי אצל ילד? איך לגרום לילד להיות עם ביטחון עצמי? למה ביטחון עצמי לילדים זה רע? פיתוח ביטחון עצמי
3:05ביטחון עצמי לילדים, איך לפתח ביטחון עצמי לילדים? למה ביטחון עצמי זה רע? איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילדים? איך לחזק ביטחון עצמי אצל ילד? איך לגרום לילד להיות עם ביטחון עצמי? למה ביטחון עצמי לילדים זה רע? פיתוח ביטחון עצמי
... ומוביל אותם לקבל החלטות חסרות אחריות. לדוגמה, כל מי שאי פעם נפצע, נכנס לחובות, הסתבך במריבות או אפילו נכשל בלימודים - כל אלה אירועים הנובעים מביטחון עצמי שאינו מוצדק. כאשר אדם מאמין בצורה מוגזמת ביכולות שלו, הוא עשוי לנהוג ... להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי אצל ילדים? במקום לנסות לפתח ביטחון עצמי באופן ישיר אצל הילד, אליעד כהן ממליץ ללמד את הילד לחשוב בצורה ביקורתית ומציאותית. במקום לומר לילד אתה צריך להיות בטוח בעצמך, יש ללמד אותו להבין ממה הוא חושש ולמה. לדוגמה, אם ילד פוחד ללכת למכולת לבדו, אין להגיד לו תהיה בטוח בעצמך, ... אותו, ולנסות להבין איתו האם החשש מוצדק או לא. הדרך שאליעד כהן מציע לטפל בחוסר ביטחון עצמי היא דרך למידה והבנה של המציאות, ולא דרך חיזוק רגשי בלבד. יש לשאול את הילד מה אתה מפחד שיקרה? ולבחון ביחד איתו ... באמת מפחד, אפשר להסביר לו בצורה הגיונית ומעשית האם יש סיבה אמיתית לחשוש או שמדובר בפחד לא מבוסס. איך ללמד ילד להתמודד עם פחדים ללא חיזוק הביטחון העצמי? אליעד כהן נותן דוגמה מפורטת נוספת: ילד שמפחד לשחק משחק מחשב ... להפסיד. במקום לומר לילד שיהיה לו ביטחון עצמי ושהוא יכול להצליח, יש לעזור לו להבין את הפחד מהפסד. חשוב ללמד אותו שלא כל הפסד הוא אסון, ושהפחד עצמו גדול יותר מהמציאות. כאשר הילד מבין שהפחד שלו מוגזם ביחס למציאות, ... רק למצבים פיזיים, אלא גם למצבים חברתיים וכלכליים: ילד שמאמין בעצמו ללא בסיס יכול להתנהל בצורה חסרת אחריות גם בלימודים או ביחסים חברתיים, ופעמים רבות להיכשל דווקא בגלל הביטחון העצמי הגבוה שלו. לכן, לדעת אליעד כהן, הפתרון לחוסר ביטחון עצמי אינו ליצור ביטחון עצמי אלא לפתח יכולת חשיבה עצמאית, מודעות עצמית והבנת המציאות. רק כך הילד ילמד כיצד לקבל החלטות נכונות ומושכלות, ולא לפעול מתוך תחושת ביטחון עיוורת. איך לפתח ביטחון עצמי לילדים? למה ביטחון עצמי אצל ילדים זה רע? איך להתמודד עם חוסר ביטחון עצמי של ילד? האם ביטחון עצמי הוא דבר טוב? איך ללמד ילד לחשוב נכון? איך לחזק מודעות עצמית אצל ילדים?
למה הוא מפחד לשפר את הביטחון העצמי תוצאות לזלזל תחושה של ביטחון איך לפתח את המוח להקצין איך לפתח ביטחון עצמי לילדים
פחד מאלצהיימר, פחד מדמנציה, פחד מאיבוד הזיכרון, מניעת שיטיון, פחד ממחלות קשות, פחד להזדקן, פחד לשכוח דברים, פחד מקיהיון, פחד מחוסר יכולת קוגניטיבית, איך למנוע אלצהיימר? מניעת דמנציה, פחד מפגיעה קוגניטיבית, פחד מירידה בתפקוד הקוגניטיבי
פחד מאלצהיימר, פחד מדמנציה, פחד מאיבוד הזיכרון, מניעת שיטיון, פחד ממחלות קשות, פחד להזדקן, פחד לשכוח דברים, פחד מקיהיון, פחד מחוסר יכולת קוגניטיבית, איך למנוע אלצהיימר? מניעת דמנציה, פחד מפגיעה קוגניטיבית, פחד מירידה בתפקוד הקוגניטיבי
... הזיכרון? ישנן שתי גישות עיקריות להפחתת הפחד מאיבוד הזיכרון: גישה ראשונה: לבצע פעולות שיכולות לתרום לשימור הזיכרון, כמו קריאה, למידה, וחשיבה עמוקה. אף כי פעולות אלו אינן מבטיחות בוודאות את שימור הזיכרון, הן יכולות להקטין את הסיכוי לאובדן קוגניטיבי. ... מעמיק של השאלה למה אני בכלל צריך את זה?. כאשר אדם מפתח חשיבה הגיונית ומסוגל להטיל ספק ברצונותיו, הוא לומד להבין שאין הכרח לקשר בין תחושת האושר שלו לבין דברים ספציפיים. ככל שההיגיון מתפתח, כך הוא מסוגל להשתחרר מהתלות ... זיכרון? יש שתי דרכים עיקריות כדי להפחית את הפחד: לנסות לעשות פעולות העשויות להפחית את הסיכוי לאיבוד זיכרון: לקרוא, ללמוד, לעסוק בחשיבה וכדומה. אף על פי שאין בכך הבטחה חד משמעית, עדיין ייתכן שזה תורם במידת מה לשימור יכולת ... ללא תנאי, גם אובדן זיכרון לא יפגע בו בצורה הרסנית. מדוע אהבת המציאות ללא תנאים משחררת מהפחד? אם האדם לומד להרגיש טוב בלי קשר לנסיבות חיצוניות, הוא לא חושש לאבד דבר, כולל את זיכרונותיו. אהבת המציאות בלי תנאים פירושה ... כפי שהיא. מה התועלת בפיתוח שכל במקביל ללמידת אהבת המציאות ללא תנאים? אדם המפתח גם את ההיגיון שלו וגם לומד לאהוב את המציאות בלי תנאים, מבטיח לעצמו מענה כפול: אם במקרה יישמר הזיכרון, ייהנה מכושר חשיבה שופע ומספיק ביטחון ... בתמונת הזיכרונות. מהי מסקנת הדברים? הפחד מאיבוד זיכרון לא נעלם לחלוטין אם מנסים רק למנוע את התרחשותו. הסוד טמון בלמידה להפסיק לראות בזה אסון ולקבל את האפשרות שזה יקרה ללא תחושת חרדה. הדרך המומלצת היא לנסות לחזק את החשיבה ...
לפתח יכולת קוגניטיבית לנתח להתמודד עם פחד איום קיצוניות השאלה למה פסיכולוגיה קוגניטיבית איך לפתח חשיבה
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
ידיעה שלמה, מה הסיכוי שתשתנה את דעתך? מה הסיכוי שתגלה שאתה טועה? מה הסיכוי שתחשוב הפוך? מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים
... מי ראוי להנהיג? שלמות שאין שלמות אחריה, האם אתה בטוח שלא תשנה את דעתך? מהי ידיעה שלמה? מורים רוחניים, ללמד אחרים, מנטורים, גורואים האם תוכל לשנות את דעתך לגבי מה שאתה מלמד? כאשר בן אדם מלמד משהו שהוא בעצמו עוד לומד, עולה השאלה המהותית האם יש סיכוי שיום אחד הוא ישנה את דעתו לגבי המידע שהוא מעביר. לדוגמה, נניח שמישהו מלמד אנשים להאמין באלוהים - מה הסיכוי שיום אחד הוא יגלה שהוא טעה לגמרי, ויחליט ללמד את ההפך, כלומר, ללמד אנשים לכפור באלוהים? זוהי שאלה חשובה משום שיש בה פוטנציאל למצב מביך (פדיחה), שבו אותו אדם יגלה שמה שהוא לימד לאורך תקופה ארוכה היה מוטעה לגמרי. העניין המרכזי הוא להבין האם ניתן בכלל לדעת מראש אם תוכל בעתיד לשנות ... ההבנה שלך באותו תחום ידע. מתי הסיכוי גבוה שתשנה את דעתך? אליעד כהן טוען שאם אדם נמצא בתהליך של למידה מתמשכת, כלומר, כל הזמן לומד דברים חדשים על נושא מסוים, הסיכוי שהוא יום אחד ישנה את דעתו ויחשוב בדיוק הפוך ממה שהוא מלמד היום הוא גבוה מאוד. אם כל הזמן יש התפתחות, וישנה הבנה חדשה והעמקה נוספת בנושא מסוים, זה סימן שעדיין ... ההבנות שלו היו מוטעות, וצריך לחשוב ולפעול בדיוק להפך. אין לדעת מראש מה הסיכוי המדויק לכך, אבל עצם העובדה שהלמידה היא מתמשכת מגבירה את הסבירות לשינוי מוחלט בדעות בעתיד. באיזה מצב הסיכוי נמוך שתשנה את דעתך? מצד שני, אליעד כהן מסביר שאם אדם חקר ולמד תחום מסוים לעומק, ומוצא את עצמו במצב שבו הוא לא מצליח לגלות שום דבר חדש בנושא, כלומר, כל התובנות חוזרות על עצמן, אז הסיכוי לשינוי דרמטי בדעתו בעתיד הופך להיות קטן מאוד. לדוגמה, אדם שלמד רפואה לעומק ומנסה כל הזמן לחפש עוד מידע, אבל לא מוצא שום דבר חדש, ומגיע שוב ושוב לאותן תובנות, ... מנהיג אמיתי חייב להגיע לנקודה שבה אין אפשרות שיום אחד הוא יחשוב אחרת או יהפוך את דעותיו. לסיכום, אדם שמלמד נושא כלשהו ויודע שהוא עדיין לומד אותו, חייב לזכור תמיד שייתכן ויגיע הרגע שבו הוא ישנה את דעתו. ההמלצה של אליעד כהן היא להיות מודע ...
אמונה בשלמות שאין שלמות אחריה גורואים הסיכוי שתחשוב הפוך לשנות את דעתך הסיכוי שתגלה שאתה פוטנציאל רבי נחמן מברסלב אין שלמות אחריה
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
לנצל את הזמן, ניהול זמן, בזבוז זמן, 3 תנאים לניצול זמן, איך לא לבזבז את הזמן? למה אני דוחה דברים? ניצול זמן, איך לנהל נכון את הזמן? למה אני מבזבז את הזמן? איך לנהל את הזמן ביעילות? איך להפסיק דחיינות? למה אני דוחה משימות?
... עשויה לספק תועלת מסוימת, אך אם האדם מרגיש שבזמן הזה היה יכול לבצע פעולה יעילה יותר, כגון עבודה או למידה, אז הוא יחוש תחושה של בזבוז זמן. מהם שלושת התנאים החשובים לניצול זמן נכון? אליעד כהן מציין שלושה תנאים ... את המטרה ואת הדרך אליה, עדיין יכולות להיות התנגדויות רגשיות פנימיות שמונעות ממנו לפעול. לדוגמה, אם הוא יודע שעליו ללמוד למבחן, אך קשה לו רגשית לשבת וללמוד, הוא ידחה את הפעולה וימנע מלבצע אותה, מה שיוביל לבזבוז זמן. מדוע אנשים דוחים משימות ומבזבזים את זמנם? אליעד ... להיות כל דבר החל מחוסר מוטיבציה, פחד, חרדה, חוסר הנאה מהפעולה, או אפילו עייפות רגשית כללית. לדוגמה, אדם שצריך ללמוד למבחן אך חווה קושי רגשי לשבת ולהתרכז, יעדיף לדחות את המשימה, גם אם ברור לו שהדבר נחוץ וחשוב. כיצד ... באמצעות שינוי בגישה הרגשית לפעולה, או על ידי התייחסות לסיבות העמוקות להתנגדות זו. למשל, אם האדם מתקשה רגשית לשבת וללמוד, עליו להבין מדוע הוא מתנגד ללמידה, ולטפל בהתנגדות זו ישירות. לדברי אליעד כהן, ברגע שהאדם יישם את השלבים האלה במלואם ויוודא כי הוא מודע למטרותיו, ...
דוחה משימות רצון למה לבזבז את הזמן פחד מחרדה התנגדות מחיר אמת מחיר גבוה התנגדות
טעויות, איך להתמודד עם טעויות? האם לכעוס על טעות? איך לא לחזור על טעות? זה בסדר לטעות, זה לא בסדר לטעות שוב, איך להתמודד עם כישלון? האם זה בסדר לטעות? איך ללמוד מטעויות? איך לא לכעוס על עצמי בגלל טעות? חזרה על טעויות
טעויות, איך להתמודד עם טעויות? האם לכעוס על טעות? איך לא לחזור על טעות? זה בסדר לטעות, זה לא בסדר לטעות שוב, איך להתמודד עם כישלון? האם זה בסדר לטעות? איך ללמוד מטעויות? איך לא לכעוס על עצמי בגלל טעות? חזרה על טעויות
... על טעות? זה בסדר לטעות, זה לא בסדר לטעות שוב, איך להתמודד עם כישלון? האם זה בסדר לטעות? איך ללמוד מטעויות? איך לא לכעוס על עצמי בגלל טעות? חזרה על טעויות האם זה בסדר לטעות או לא בסדר לטעות? ... הטעות הוא פחות משמעותי. הדבר החשוב באמת הוא מה האדם עושה בעקבות הטעות. הכעס אינו תורם לשינוי, אלא ההתמקדות בלמידה מהטעות עצמה. למה זה לא בסדר לחזור על טעויות? אליעד כהן מדגיש בצורה חד - משמעית שאין בעיה עם עצם הטעות, אך קיימת בעיה רצינית עם חזרה על טעויות. לעשות טעות זה טבעי ולפעמים אפילו מועיל, בתנאי שהאדם לומד ממנה. מי שטועה צריך מיד לשאול את עצמו כמה שאלות חשובות: מה בדיוק טעיתי? למה טעיתי? מה גרם לי ... לחזור על אותה טעות? כאשר האדם מנתח את הטעות שלו בצורה יסודית, הוא למעשה הופך את הטעות להזדמנות לצמיחה ולמידה. לכן, הטעות יכולה להפוך לדבר חיובי אם האדם מיישם את הלמידה בפועל ולא חוזר שוב על אותה הטעות. מי שמיישם את השיטה הזו, על פי אליעד, מבטיח לעצמו הצלחה בעתיד. מה קורה כשלא לומדים מהטעויות? לעומת זאת, אליעד כהן מתאר מצב שבו אדם לא מתייחס לטעות ברצינות, לא מנסה להבין אותה ולא מנסה ... לטובה, או בעזרת השם יהיה טוב, ולמעשה לסמוך על גורם חיצוני שיתקן את הטעויות שלו במקום לקחת אחריות על הלמידה והשיפור העצמי. הוא נותן דוגמה היסטורית קיצונית של שישה מיליון אנשים שהלכו כצאן לטבח, תוך התייחסות לכך שהאדם חייב ... חיצוני. האם ניתן להצליח לאחר טעויות וכישלונות? לסיכום דבריו, אליעד כהן מדגיש שהמפתח להתמודדות נכונה עם טעויות הוא היכולת ללמוד מהן. הטעות עצמה היא פחות חשובה, מה שחשוב באמת הוא האם אתה לומד ומשתפר בעקבות הטעות, או שאתה חוזר עליה שוב ושוב. לפי אליעד, חזרה מתמשכת על טעויות בלי ללמוד מהן מובילה לכישלון ולאבדון, ואילו למידה והפקת לקחים מכל טעות, מבטיחות התקדמות וצמיחה אמיתית. איך להתמודד עם טעויות? איך לא לחזור על טעות? איך ללמוד מכישלון? האם לכעוס על עצמי אחרי טעות? איך להצליח אחרי טעויות? האם זה בסדר לטעות? איך להימנע מלחזור על ...
איך ללמוד מטעות לקחת אחריות הכל לטובה איך לא לכעוס על עצמי בגלל טעות אוכל לטעות לחזור על טעויות לקחת אחריות על עצמך
סגר הקורונה ולהשתגע משעמום, איך לא להשתגע בגלל סגר הקורונה? איך לא להשתגע מלא לעשות כלום? מחלת הרצון לשנות את המציאות, למה שעמום קשה ממוות? למה קשה לא לעשות כלום? ללמוד לא לעשות כלום, למה אפשר להשתגע משעמום?
סגר הקורונה ולהשתגע משעמום, איך לא להשתגע בגלל סגר הקורונה? איך לא להשתגע מלא לעשות כלום? מחלת הרצון לשנות את המציאות, למה שעמום קשה ממוות? למה קשה לא לעשות כלום? ללמוד לא לעשות כלום, למה אפשר להשתגע משעמום?
... לא להשתגע מלא לעשות כלום? מחלת הרצון לשנות את המציאות, למה שעמום קשה ממוות? למה קשה לא לעשות כלום? ללמוד לא לעשות כלום, למה אפשר להשתגע משעמום? מהי מחלת הרצון וכיצד היא קשורה לסגר הקורונה? הסגר שנכפה על העולם ... אתגר פנימי - איך להתמודד עם הזמן הריק ולהפסיק את הדחף לשנות כל הזמן את המציאות? אליעד ממליץ על למידה מודעת של לא לעשות כלום. כשיש לאדם את היכולת לשבת בשקט, בלי טלוויזיה, בלי טלפון, ולהיות עם עצמו, הוא לומד להתמודד עם המחשבות והרגשות שמצפים להתגלות. במילים אחרות, במקום לפחד ממצב של חוסר עשייה, הקורונה יכולה להיות הזדמנות להכיר את עצמך מחדש וללמוד כיצד להרגיש טוב בלי כל פעילות חיצונית. למה אנשים עובדים? העובדה שאנשים עובדים גם כאשר יש להם כסף מסביר ... ישיר עם האמיתות הפנימיות שלו. ההתמודדות עם מחלת הרצון השלב הבא בהבנת מחלת הרצון הוא ההתבוננות העצמית. אם הקורונה מלמדת אותנו משהו, זה כיצד להתמודד עם הזמן שבו אין לנו שום דבר לשנות, איך להימנע מלהפוך את הרצון לשינוי ... איך להתמודד עם שעמום? הקורונה חשפה את מחלת הרצון, את הדחף המתמיד לשנות ולהימנע להיות עם עצמך. אך עלינו ללמוד להתמודד עם השעמום ולמצוא את השלווה גם ברגעים של חוסר עשייה. הדרך להתמודד עם מחלת הרצון היא לפתח את ... ולעצור לרגע את המרוץ אחרי השינוי. כל אחד יכול לשאול את עצמו למה הוא לא מצליח להיות עם עצמו וללמוד ליהנות גם כשאין שום פעילות חיצונית. מהי מחלת הרצון? איך להתמודד עם פחד לא לעשות כלום? למה קשה לאנשים להישאר בבית? מהו הצינוק כסבל פנימי? למה אנשים עובדים למרות שיש להם כסף? איך ללמוד לא לעשות כלום? מדוע ישנה מחלה קשה יותר מהקורונה? ישנה מחלה כלל עולמית שנקראת מחלת הרצון, והיא קשה יותר ... מחשבותיך. כך אדם בורח מהתמודדות פנימית ומרגיש שיש לו סיבה מוצדקת לפעול. כיצד אפשר להתמודד עם מחלת הרצון? אפשר ללמוד לא לעשות כלום בצורה מודעת, לפחות כיכולת זמינה. אין הכוונה להפסיק לפעול לגמרי, אלא לפתח את האפשרות לשבת בשקט, ... לפתח את היכולת ליהנות גם מהרגעים שבהם לא עושים כלום. במקום לפחד להיות בצינוק של הסגר, אפשר לנצל אותו ללמידה עצמית והבנת השורש של הצורך התמידי להימנע מעצמנו. קורונה ומשמעות השעמום איך להתמודד עם פחד לא לעשות כלום איך ... רגשי, למה אני לא מסוגל להיות עם עצמי? למה אני לא מסוגל להיות לבד? איך להרגיש טוב לבד? איך ללמוד לא לעשות כלום?
מימד הזמן עוצמה למה יש לי דיכאון לפני השינה הימנעות פחדים עמוקים בריאות תירוץ לשאול את עצמך
חיפוש אשמים בקורונה, ניהול משברים, האם זה הזמן לחפש את האשמים? מתי הזמן לחפש אשמים? האם לחפש מי אשם בקורונה? מתי לחפש את האשמים בקורונה? למה חשוב למצוא את האשמים בקורונה? להחליף מנהל, התנהלות בזמן משבר, אימון למנהלים
חיפוש אשמים בקורונה, ניהול משברים, האם זה הזמן לחפש את האשמים? מתי הזמן לחפש אשמים? האם לחפש מי אשם בקורונה? מתי לחפש את האשמים בקורונה? למה חשוב למצוא את האשמים בקורונה? להחליף מנהל, התנהלות בזמן משבר, אימון למנהלים
... מתוך תחושת כעס או אכזבה. עם זאת, הוא מציע להימנע מהתמקדות באשמה ולהתמקד יותר בתהליך ההתמודדות ובדרכים שבהן אפשר ללמוד ולשפר את המערכת. האם אפשר למנוע את המשבר הבא? האם אנחנו יכולים ללמוד מהמשבר הזה ולהימנע מטעויות בעתיד? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של הכנה מראש והתמודדות עם אתגרים שונים. המשמעות היא שגם אם לא אפשר היה למנוע את הקורונה מראש, אפשר ללמוד מהטעויות שנעשו ולהשתפר להבא. הדגש הוא על יצירת תהליך למידה שמונע טעויות דומות בעתיד, ולא בהכרח על מציאת אשמים. חיפוש אשמים בקורונה? ניהול משברים האם ניתן להימנע ממשברים? לימוד מהטעויות בקורונה ההיערכות למשבר הקורונה אחריות מנהיגותית במשבר ועדת החקירה לקורונה, למה יש סגר קורונה? מערכת הבריאות והקורונה, למה ...
זמן מקום התמודדות עם אתגר החלטות התנהלות מנהלים חשיבה המצאתית מערכת הבריאות והקורונה האם לחפש מי אשם בקורונה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קריירה, מטפל רב תחומי, קאוצינג בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 10:59:32 - wesi1