אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןשיפור מיומנויות למידהבעיות למידההפרעות למידה של ילדיםהרגלי למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישילקות למידהפיתוח יכולות למידהפיתוח מיומנויות למידהקשיי למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלאיך להעלות מוטיבציה ללמידהאיך מתבצעת למידהאסטרטגיות למידהבעיתיות בלמידה מניסיוןהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידההתקדמות בלמידהחזרתיות כדרך למידהחיקוי כדרך למידהטיפוח מוטיבציה ללמידהטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהטיפים ללמידהילד עם קשיי למידהילדים עם בעיות למידהליקויי למידהלמידה באמצעות החושיםלמידה דרך ניסוי וטעייהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםמוטיבציה ללמידהניתוח תהליך למידהעקומת למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםפער בין למידה לבין הבנהריכוז בזמן למידהרכישת מיומנויות למידהשיטות למידה מתקדמות🔍הצג עוד...
כסף קל, כסף מהיר, כסף בקלות, לעשות כסף קל, להרוויח כסף בקלות, להרוויח כסף מהר, שפע כספי, שפע כלכלי, איך מרוויחים כסף?
... ממשי - בעולם שלנו. כי מי שרוצה לעשות כסף, יש בעקרון 2 תשובות אפשריות לאדם כזה. והתשובה הראשונה היא, ללמד את האדם, איך להיות שמח בחלקו, ואיך להיות מרוצה עם פחות כסף. ולהבין, שהוא יכול להיות מאושר באמת גם ... ובפשיטות נאמר, שמי שרוצה להרוויח כסף, בדיוק כמו כל מי שרוצה להשיג כל מטרה אחרת בחיים, לשם כך, עליו ללמוד את חוקי המשחק, שבו הוא משחק. כי לא כולם משחקים, במשחק של הכסף. ויש כאלו, שהם לא צריכים הרבה ... שום דבר וכולי. אבל בכל מקרה, מי שבוחר להשתתף במשחק של המרדף אחרי הכסף, עליו, ראשית כל, להקדיש זמן למידה, לחוקי המשחק של הכסף. והמסר הוא, שיש בעולם שלנו חוקיות, כיצד הכסף בא לאדם. כי על כסף, אפשר להסתכל ... הוא רוצה לעשות כסף בכלל, וכל שכן אם הוא רוצה לעשות כסף מהיר, או לעשות כסף בקלות וכיוב, עליו ללמוד ולהיות כמה שיותר עשיר, בידע, על איך עושים כסף באופן כללי, ועל איך עושים כסף מהיר וכסף בקלות וכיוב. ... האדם לפתח את החשיבה העסקית שלו, ואת הידע שלו, על איך עושים כסף. כגון לדוגמה, לעודד את האדם, לקרוא וללמוד לעומק, על אנשים אחרים שהרוויחו כסף והרבה כסף. ולעודד את האדם שרוצה להרוויח כסף, ללמוד לעומק על שיטות שונות להרוויח כסף. שיטות שהיו בעבר, ושיטות שיש בהווה. ועל האדם להתבונן, לא רק על אלו שהרוויחו הרבה כסף וללמוד מהם איך עושים כסף, אלא גם להתבונן על אלו שלא הצליחו להרוויח כסף, ועל אלו שנקלעו לחובות כספיים. ועל האדם ללמוד גם מהם, מה לא לעשות, ומה לא עושים כדי להרוויח כסף. ומה לעשות, כדי לא להפסיד את הכסף שיש ... יש חוקים מאוד ברורים שלפיהם עובד העולם הכספי. ומי שרוצה לעשות כסף בכלל, ולעשות כסף בקלות ובלי מאמץ, עליו ללמוד היטב את חוקי המשחק של הכסף. ועל האדם לנתח כמה שיותר מצבים, של אנשים שעושים כסף. ועל האדם לקחת ... לשאול תמיד, איך אני יכול לעשות כסף? ואיך החוקים של הכסף, איך הם רלוונטיים לגבי עצמי? כי יש כאלו שלומדים המון תיאוריות על איך לעשות כסף. אבל הם לא לומדים, איך ליישם את השיטות האלו על עצמם. ועל האדם לקחת את כל השיטות לעשות כסף שהוא מכיר, ולראות, כיצד ... אלו שמגדילים את הסיכוי של האדם, לעשות כסף בקלות. ובסיכומו של דבר, כדי לעשות כסף, לשם כך צריך בעיקר ללמוד את חוקי המשחק של איך עושים כסף. ומי שבאמת רוצה לעשות כסף, שילך וילמד את כל מה שאפשר ללמוד, על דרכים איך לעשות כסף. ועל האדם למצוא את הדברים, שמונעים ממנו לעשות כסף. ועל האדם להתמודד איתם, כדי ...
שיטות לצאת ממרוץ העכברים תרגילים לפיתוח השכל מיומנות שכלית כסף קל דפוסי חשיבה בקלות סיכון
קריירה, למצוא עבודה בלי תואר ראשון, הייטק, עבודה ולימודים אקדמיים, בחירת קריירה, ייעוץ לימודים לתואר ראשון, ייעוץ קריירה, בחירת מקצוע, חיפוש עבודה
קריירה, למצוא עבודה בלי תואר ראשון, הייטק, עבודה ולימודים אקדמיים, בחירת קריירה, ייעוץ לימודים לתואר ראשון, ייעוץ קריירה, בחירת מקצוע, חיפוש עבודה
עבודה ולימודים אקדמיים הנחה איך להתמודד להביא הוכחות תורת הצמצום לקבל החלטות יתרון התמקדות
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
2:21ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר
ספרים, לימוד ספרים, קריאת ספרים, איך ללמוד, לימוד נכון, צורת לימוד, לקרוא ספרים, ללמוד מכל דבר איך לקרוא ספר בצורה שתהפוך את הלימוד לאפקטיבי יותר? אליעד כהן מסביר כיצד להפוך את קריאת הספרים שלנו ללימוד אפקטיבי יותר. הוא מציע דרך מעשית להוציא את המקסימום מכל טקסט שאנחנו קוראים, על ידי כך שנקשר אותו ישירות ... מיד אחרי שאסגור את הספר?. אם אדם קורא ולא מוצא קשר בין הדברים, הוא למעשה לא מפיק תועלת מלאה מהלימוד. לפי אליעד, אם לא הצלחת לקשר את הקריאה שלך לאירועים ממשיים מהחיים שלך, אז זה סימן שאתה למעשה מבזבז ... מתחיל להתרגל ולייצר באופן אוטומטי קשרים ומשמעויות, אפילו באופן ספונטני, בין מה שקוראים לבין חוויות ואירועים בחיי היומיום. כיצד הלימוד קשור ליצירת דוגמאות מחיי היום - יום? אליעד מציג את עצמו כדוגמה לכך שהוא מצליח לייצר המון דוגמאות בשיעורים ... כל דבר שקורה לו במהלך היום, הוא מנתח ושואל את עצמו: מה זה אומר לי? איזו משמעות אני יכול ללמוד מזה? איזה תהליך פנימי מסתתר בתוך הדבר שקרה, וכיצד אוכל להשתמש בתהליך הזה לתועלתי? באמצעות השאלות הללו, אליעד יוצר ... הוא יכול לראות תהליך דומה ואיך אפשר ליישם את המסקנות באופן אישי ואפקטיבי בחיים שלו. מהי הדרך הנכונה להפוך לימוד מספרים ליישומי? אליעד מדגיש שקריאת ספרים בצורה יעילה חייבת לכלול את שלב היישום האישי. הוא ממליץ שכאשר קוראים טקסט, ... אדם קורא טקסט ולא מצליח לראות איך זה רלוונטי לחיים האישיים שלו, הקריאה לא באמת מועילה והוא למעשה לא למד כלום. כיצד לאמן את המוח לחשיבה אפקטיבית דרך קריאה? ההמלצה המעשית של אליעד היא פשוטה אך דורשת התמדה: בהתחלה, ... ומוצא דוגמאות רלוונטיות, מבלי שתהיה לכך מחשבה מודעת. כלומר, מטרת התרגול היא להביא את המוח למצב שבו כל תהליך למידה או קריאה הופך לדרך חיים, בה הכל נקשר ומשמעותי, וכל ידע שנצבר הופך לכלי שימושי לחיים עצמם. איך ללמוד בצורה אפקטיבית? כיצד לקשר קריאה לחיי היום - יום? איך להפיק תועלת מספרים? כיצד ליצור דוגמאות? איך להפוך ידע ...
מוח תרגילים לפיתוח החשיבה יכולות חשיבה לפתח יכולות קוגניטיביות התודעה אכילה להכריח את עצמך פיתוח יכולות קוגניטיביות
פגישה עם אליעד כהן, מפגשים עם אליעד כהן, הרצאות של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, סדנאות של אליעד כהן, מפגש עם אליעד כהן, למה חשוב להגיע למפגשים של אליעד כהן
13:56פגישה עם אליעד כהן, מפגשים עם אליעד כהן, הרצאות של אליעד כהן, לפגוש את אליעד כהן, סדנאות של אליעד כהן, מפגש עם אליעד כהן, למה חשוב להגיע למפגשים של אליעד כהן
... המפגש הפיזי נותן לאדם מסלול ברור ומקפצה נוחה יותר להגיע להבנה. זו הדרך הממשית להמחיש את הרעיונות. לדוגמה, אפשר ללמוד בישול מספרים בלבד, אבל רק כשאתה טועם את המאכל, אתה באמת מבין מה המשמעות של הטעם. באותו אופן, מפגש ... מרגיש שהדברים נאמרים עליו באופן אישי ומוחלט. כך ההבנה שלו הופכת לממשית יותר ופחות תלויה בדמיון. דוגמה להבדל בין למידה מופשטת ללמידה ממשית לדוגמה, אדם ששומע בהרצאה בווידאו שעליו להיות יותר טוטאלי, עלול להבין את זה בצורה לא מדויקת. לעומת זאת, ...
הבנה שכלית תחושת אחד הרגשה של הכאב שכל הרגשה רצון חיי היום יום כאבים
איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
19:56איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן ח"א נג
איך להיות יותר חכם? לקבל את השכל של אלוהים, איך לחשוב כמו אלוהים? יראת שמים, הפצה רוחנית, ללמד תלמידים, הפצה רעיונית, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, ליקוטי מוהרן חא נג איך להיות יותר חכם? איך לקבל את ... שיפור ההתנהלות האישית והרוחנית שלו. מהם חמישה הדברים שצריך לפתח כדי לחשוב כמו אלוהים? אליעד מתאר חמישה עקרונות שניתן ללמוד מתוך ספריו של רבי נחמן, שבאמצעותם אפשר לגשת לשכל אלוהים. רבי נחמן מציין את הצורך לפתח את הכלים האישיים ... זהירה ומעמיקה כלפי הידע הרוחני. יראת שמים נחשבת לכלי המקבל את השכל האלוהי. כלים נעים: יש להקפיד על תהליך לימוד רוחני שבו לא רק מקבלים את הידע, אלא גם מעבירים אותו הלאה. כלים נעים הם תלמידים שיכולים לקבל את הידע ולהפיץ אותו. תלמידים טובים: תלמידים הם אלו שמסייעים למורה להתפתח, הם המראה שבאמצעותם ניתן להרגיש את הפערים וללמוד מחדש את מה שלא ברור. מהו הקשר בין השגת חכמה ובין לימוד של אחרים? אליעד כהן מדגיש את החשיבות של לימוד רוחני עם אחרים. כדי להשיג חכמה אמיתית, יש להעניק מהידע שלך לאחרים ולראות את החסרים שלהם כדי ללמוד מהם. ככל שאתה מלמד יותר, כך אתה גם מקבל יותר. אליעד מסביר שמהלך זה עשוי לעזור לאדם להימנע מלהתנגד לידע שהוא לא מצליח להבין ולהפוך את הלימוד לניסיון של עזרה הדדית. איך ניתן להימנע מתקיעות רוחנית ולפתח חכמה כל הזמן? הרצאה זו מציינת את הדרך שבה ... לא מתקדמים רוחנית מכיוון שאנחנו לא מספיק פותחים את עצמנו לשאלות ולחידושים. הוא מציע להיות בתהליך תמידי של חיפוש, למידה ותשובה - כל הזמן להתפתח ולהתנסות. אם אדם מרגיש שהוא לא מתפתח, זה כי חסר לו משהו פנימי - ... מלך, כלומר, יש לפתח אותם כדי להרגיש שלם. איך להתמודד עם תחושות של לא יודע ולהפוך את החיסרון למנוף ללמידה? אליעד מדגיש את הצורך לדעת להיכנס למקום של חוסר ידע ולא להתעקש על המעמד של אני יודע הכל. הוא מציע שבמקום להיות שבוי בגאווה האישית, על אדם לקבל את החיסרון כאופציה ללמוד ולהתפתח. כאשר אדם פוגש את מה שהוא לא יודע, הוא פותח פתח להבנה חדשה ולחכמה שמפנים אותו להתנסות וללמוד. מה המשמעות של לא להיות בתחרות עם אחרים בהשגת חכמה? הרעיון המרכזי בהרצאה הוא שאדם לא צריך להיות בתחרות עם אחרים כדי להרגיש חכם. אליעד מציין כי לדעת לשתף אחרים בחכמה שלך וללמד אותם היא הדרך האמיתית להרגיש חכם. ברגע שאין תחרות פנימית, האדם יכול ללמוד ולהשפיע בצורה חופשית ולא לחשוש מהמקום שהוא נמצא בו. חכמה רוחנית לימוד רוחני שכל אלוהים חמשת העקרונות של רבי נחמן יראת שמים תלמידים טובים
להרגיש שלם לשפר יכולות חשיבה מנהל דברים שנבדל מדעו ממדענו תודעה חשיבה תרגול קוגניטיבי להתעקש
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 2
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב למוות, השתקפות עצמית, מנורת החסרונות, מסירות נפש, חלק 2
לפגוש את אליעד כהן, למה ללמוד אצל אליעד כהן? העברת ביקורת על מורה רוחני, תלונות על מורה רוחני, רבי נחמן מברסלב, הסיפור של אליעד, לרעוב ... מסוימת? אליעד מסביר כי אדם לא נולד עם השקפה או אידיאולוגיה מובנית. הוא נולד נטול העדפות ונטול דעות. האדם לומד במהלך חייו השקפות חדשות ונאחז בהן, אך זוהי תמיד למידה מבחוץ. גם כשאדם מחליט לשנות את ההשקפה שאיתה הוא גדל, עדיין מדובר בלמידה חדשה ולא בהכרח בגילוי של האמת. לפי אליעד, ההבנה הזו אמורה לעודד את האדם להמשיך ללמוד ולהתפתח, בלי לחשוב שיש בידיו אמת מוחלטת. למה תפיסת עצמך כבן אדם היא הסרת אחריות לפי אליעד? אליעד מסביר ...
העדפות האמת האובייקטיבית תלות בריחה מרגשות שינוי התנהגות אחריות סיבה להיות תלוי
אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
10:41אוטוסוגסטיה, שכנוע עצמי, לקום מוקדם בבוקר, איך לשכנע את עצמך? NLP, תת מודע, לישון פחות, ניהול זמן, שינוי הרגלים, איך לשנות הרגלים? אימון להרגלי חיים בריאים, מאמן אישי לחיים, קשה לקום בבוקר
... בבוקר? המשתמש חווה קושי בקימה מוקדמת בבוקר, למרות שהוא רוצה לקום מוקדם יותר כדי להרוויח זמן נוסף לפעילויות כמו לימוד או עבודה. כאשר הזמן מגיע לקום, הוא מוצא את עצמו משכנע את עצמו להמשיך לישון. ישנן פעמים בהן הוא מרגיש ששעתיים נוספות של שינה יועילו לו יותר מאשר השעה הנוספת ללימוד או לפעילות שתכנן לבצע. מה ההבדל בין לישון פחות לבין לקום מוקדם יותר? נכון שמי שמעוניין לקום מוקדם יכול ... להישאר ער מאוחר יותר, ולשמור על השעה שבה קמים. איך שיקולי תועלת מול עלות משפיעים על הבחירה בין שינה ללימוד? כשהמוח בוחר להמשיך לישון, המשמעות היא שהמוח סבור שהיתרונות של השינה גבוהים יותר מאלה של הלימוד. עבור אדם שרוצה לנצל את הזמן לשיפור עצמי, הגישה היא להגביר את תחושת התועלת שבפעולה המתוכננת, כמו לימוד שפה, ולהפחית את התחושות של חיסרון, כמו עייפות, ממנה עשוי להיגרם מעוד שעתיים של שינה. למה כדאי לערוך רשימה ... חוסר התקדמות. כך אפשר לבחון את כל היתרונות והחסרונות ולבחור בדרך שתביא את התוצאה הרצויה. איך להגדיל את המוטיבציה ללימוד שפה או למטרה אחרת? כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת שתגיע מהפעולה. למשל, לימוד שפה חדשה כמו איטלקית יכול להוסיף ליכולת האישית ולהרחיב את האופקים. ככל שנראה את התועלת הקרובה יותר, כך תגדל ... בקצוות - במקום להחליט אם לישון פחות או לקום מוקדם יותר, ניתן לבחור באמצע. למשל, להקדיש שעה אחת לערב ללימוד, ובכך להימנע משינוי דרסטי בשעת השינה. פתרון כזה מאפשר לשלב את הרצון ללמוד מבלי להפר את שגרת השינה לחלוטין. מה לעשות כאשר יש טענה שזה לא משנה אם אני אלמד או לא? ... שהן חשובות. במקרה כזה, כדאי להיזכר במטרות ארוכות הטווח ולתת משקל גבוה יותר לפעולה עצמה, תוך התמקדות בתועלת של הלימוד או ההתמדה בפעולה. מה המסקנה הסופית? המסקנה היא שיש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות של הפעולה, כמו לימוד שפה, ולהפחית את היתרונות שבשינה ארוכה מדי, על ידי הבנת התועלת שהשינה לא בהכרח מביאה יותר מאשר התקדמות. בנוסף, ... את שגרת היום באופן דרסטי. איך להתמודד עם דחיינות בבוקר? מהם היתרונות של לישון פחות שעתיים? איך לשפר מוטיבציה ללימוד שפות? האם יש דרך לשנות הרגלים בצורה יעילה? איך להעריך יתרונות וחסרונות של פעולות שונות? למה לפעמים רוצים לקום מוקדם בבוקר אבל ממשיכים לישון? בשיחה עלה הרצון לקום מוקדם יותר בבוקר, כדי להרוויח עוד זמן ולנצל שעתיים נוספות ללמידה או לפעילויות אחרות. למרות זאת, כאשר מגיע רגע הקימה, מתעורר רצון חזק להמשיך לישון. לעתים מתברר שהסיבה קשורה למחשבה שעדיף לישון עוד שעתיים ולהיות יותר עירני, או להרגיש שיש תועלת מיידית בשינה, לעומת תועלת עתידית מהלמידה או מהפעילות שהיתה מתוכננת. מה ההבדל בין לישון פחות לבין לקום מוקדם? במהלך השיחה עלתה נקודה חשובה: לפעמים יש ... בשעה מסוימת בכל מקרה, לפעמים קל יותר לשנות את שעת השינה, למשל להישאר ער עד שעה מאוחרת יותר כדי ללמוד, אך עדיין לקום כרגיל. איך שיקולי תועלת מול עלות משפיעים על ההחלטה? הרעיון הבסיסי הוא ששיקולי התועלת (עוד שעתיים של ערות המוקדשות ללימוד איטלקית, לקריאה או לכל רצון אחר) מתחרים בשיקולי העלות (אובדן שעתיים שינה, פגיעה אפשרית בעירנות או בתחושת הרעננות). כאשר המוח בוחר להמשיך לישון, משמע שבאותו רגע הוא מאמין שיש יותר יתרונות בשינה מאשר בהשקעה בזמן ללימוד. אם רוצים לשנות את הבחירה, צריך להגדיל את תחושת התועלת שתתקבל מהפעילות המתוכננת (למשל לימוד שפה איטלקית) ולהקטין את החשש או ההפסד הנתפס מאובדן שינה. למה כדאי לערוך רשימת בעד ונגד? הוצע להכין דף ... יתרון בלהיות קצת פחות ערני. הרעיון הוא לערער על הסיבות האוטומטיות בעד שינה ארוכה, ובמקביל להדגיש את הסיבות בעד לימוד והתפתחות. איך להגדיל את המוטיבציה ללימוד איטלקית או לכל מטרה אחרת? נשאלת השאלה מה בדיוק רוצים להשיג בשעתיים הפנויות. במקרה שעליו דובר, הכוונה היא ללמוד שפה חדשה, כגון איטלקית, מתוך רצון להרחיב יכולות וידע. כדי להגדיל את המוטיבציה, כדאי לדמיין את התועלת הספציפית שתגיע מלימוד השפה, ולבחון עד כמה אותה תועלת אכן שווה את ההשקעה של שעתיים שינה פחות. בנוסף, מומלץ לבחון האם באמת יש חיבור רגשי עמוק ללימוד, או שהרצון הוא כללי ולא ממוקד, מה שעלול להפחית מוטיבציה בפועל. האם אפשר למצוא פתרון ביניים? יש אפשרות לא לבחור בקצוות (לישון באופן קבוע שעתיים פחות או לקום שעתיים מוקדם יותר). לדוגמה, ניתן להחליט להקדיש שעה אחת בערב ללימוד במקום ללכת לישון באותה שעה, ועדיין לקום באותה שעת בוקר שבה חייבים לקום. כך מקבלים תוספת זמן ללמידה, בלי ליצור שינויים גדולים מדי בשגרת השינה. מה עושים עם הטענה זה לא משנה אם אני אלמד או לא? לפעמים, ברגע הקימה, מופיעים תירוצים כמו זה לא באמת חשוב שאקום מוקדם כדי ללמוד או אולי אין הבדל אם אדע או לא אדע את החומר. במצבים אלו כדאי להיזכר במטרה הכללית: אם באמת רוצים להתפתח ולרכוש ידע חדש, נכון לתת משקל גבוה יותר ללימוד ולעצם ההתמדה בו. כדי להתמודד עם הטענה שלא משנה, אפשר לבחון באופן הגיוני מה בכל זאת יוצא מלימוד השפה או מכל מטרה אחרת שהצבת, ואיך זה מוסיף לאיכות החיים, למקצועיות או לתחומי עניין. מה המסקנה הסופית? יש שתי דרכים לפעול: להגדיל את היתרונות שבעשייה (למשל לימוד איטלקית), על ידי חידוד הסיבות והיעדים, והבנת התועלת שתגיע מלימוד או מפעילות נוספת. להקטין את היתרונות שבשינה המוגזמת, על ידי הבנה שלא תמיד העייפות או הרצון לישון נותנים תמורה ... ומוטיבציה לעשייה המתוכננת. איך ניתן להעריך יתרונות וחסרונות של פעולות שונות? איך להתמודד עם דחיינות בבוקר? דרכים לשיפור מוטיבציה בלימוד שפות חדשות איך להטיל ספק במחשבות שמעכבות התקדמות? דרכים לאיזון בין שינה מספקת לתועלת מזמן פנוי ש: יש לי ... לכל מיני רצונות אחרים. אליעד: תן דוגמה, לדוגמה? ש: לדוגמה אני אוכל לקרוא משהו. אליעד: לקרוא משהו? ש: כן ללמוד משהו. אליעד: אוקי ורצונות אחרים למה לקריאה וללמידה, אתה בעיקר רוצה עוד שעתיים ללמוד כל יום? ש: כן. אליעד: עכשיו בוא נהיה תכלס אם אתה ישן עוד שעתיים זה אומר ששעות הלמידה שלך במשך היום הופכות להיות יותר אפקטיביות כי המוח שלך יותר צלול, זה אמת או שקר? ש: נגיד שזה ... זאת? ש: אני ישן כי. אליעד: אני בעצם ניסיתי להגיד לו האם אתה משיג יותר טוב את המטרה של הלמידה דווקא באמצעות זה שאתה ישן אוקי. ש: כי ברגע שאני צריך לקום אז אני אומר לעצמי כאילו אני מתרץ ... רואה גם את הצדדים של זה שזה לא כל כך חשוב שאני אלמד. אליעד: יפה אז מה אתה רוצה ללמוד? ש: הרבה דברים. אליעד: לא בוא נהיה ספציפיים, מחר אתה ישן שעתיים פחות מה אתה לומד מחר עוד שעתיים? ש: לומד שפה איטלקית. אליעד: אוקי אתה רוצה ספציפית לקום יותר מוקדם כדי ללמוד איטלקית? ש: כן. אליעד: אוקי למה אתה רוצה ללמוד איטלקית כי? ש: אני רוצה להרחיב את היכולות שלי את הידע שלי. אליעד: אוקי אם תדע איטלקית זה יגרום ... אני אסביר לך, בא נסביר ברמה אתה אומר במתודולוגיה איך אתה יכול לשכנע את עצמך לישון שעתיים פחות למען למידה אז אם ננתח את זה בצורה מופשטת יש לנו שתי צורות, צורה אחת שזה אומר לישון עוד שעתיים צורה שני קוראים לה ללמוד איטלקית ללמוד משהו. עכשיו אתה כשאתה בוחר לישון עוד שעתיים זה אומר שאתה חושב שבלישון עוד שעתיים יש יותר, ...
שכנוע להכין איכות למצוא פתרון בעיה פיזית בחורות חיסרון מול יתרון תת מודע
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן מנטלי, מאמן שיווקי, קואצ'ינג לילדים בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 11:00:44 - wesi1