... ספר, שיעור בגיאוגרפיה, השכל של סיפורי מעשיות,
ללמוד מכל דבר איך להפוך כל נושא למעניין ורלוונטי ... היא שהמורה עצמו אינו מוצא עניין אמיתי בחומר שהוא
מלמד. הדוגמה שניתנה היא מורה לגיאוגרפיה שמרגישה ... התלמידים, עליו בעצמו לראות את העניין בחומר שהוא
מלמד. אם המורה משתעמם ומקרין זאת לתלמידים, הם בהכרח ... תהליכים נפשיים? אליעד מדגים כיצד ניתן לקחת כל נושא
לימוד ולהפוך אותו למראה שמשקפת את החיים הפנימיים ... והנפשי שמתרחש בתוכנו, דרך האנלוגיה. איך אפשר
ללמוד מכל דבר בחיים? המסר המרכזי בהרצאה של אליעד הוא ... לחווייתיים ומלמדים? אליעד מציע שהדרך הטובה ביותר
ללמד היא לא להתמקד רק במידע הטכני, אלא קודם כל למצוא ... יכולת לחשוב לעומק ולהתחבר לתכנים בצורה טבעית, וכך
הלמידה תהפוך להיות משמעותית. מה המשמעות האמיתית של ... מעשיות אינם רק אגדות, אלא מכילים שכל עמוק שיכול
ללמד אותנו על עצמנו ועל התהליכים שמתרחשים בתוכנו. ... או רעיון בסיפור מתקיים בתוכנו. לפי אליעד, מי
שלומד בצורה כזו יוכל למצוא משמעות וסוד בכל דבר שהוא ... חינוך ילדים? לסיום, אליעד מסביר שברגע שמורה יתחיל
ללמד בצורה כזו, גם התלמידים יפתחו יכולת התבוננות ... המתעניינים יותר בתכנים ומסוגלים ליצור קשר בין
הלימודים לחיים שלהם. אליעד מציין שזו גם הדרך שבה מערכת החינוך צריכה לפעול: לא
ללמד את התלמידים רק כדי להצליח בבגרות, אלא כדי לפתח ... שיעור מעניין לתלמידים? מה זה השתקפות עצמית? איך
ללמוד מכל דבר? מה זה סיפורי מעשיות? איך
ללמד גיאוגרפיה בצורה מעניינת? למה להזדהות גם עם ...