אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תהליך למידהלמידה עצמיתשיטות למידהמיומנויות למידהתהליכי למידהיכולות למידהלקויות למידההפרעות למידהטיפול בלקויות למידהלמידה מניסיוןשיפור מיומנויות למידהבעיות למידההפרעות למידה של ילדיםהרגלי למידהטיפול בהפרעות למידהלמידה מניסיון אישילקות למידהפיתוח יכולות למידהפיתוח מיומנויות למידהקשיי למידהאיזה תחום למידה מפתח את השכלאיך להעלות מוטיבציה ללמידהאיך מתבצעת למידהאסטרטגיות למידהבעיתיות בלמידה מניסיוןהדרכת הורים לילדים עם בעיות למידההתקדמות בלמידהחזרתיות כדרך למידהחיקוי כדרך למידהטיפוח מוטיבציה ללמידהטיפוח מוטיבציה פנימית ללמידהטיפים ללמידהילד עם קשיי למידהילדים עם בעיות למידהליקויי למידהלמידה באמצעות החושיםלמידה דרך ניסוי וטעייהלמידה של תחומים חדשיםלקויות למידה של ילדיםמוטיבציה ללמידהניתוח תהליך למידהעקומת למידהפיתוח החשיבה באמצעות למידה של תחומים חדשיםפער בין למידה לבין הבנהריכוז בזמן למידהרכישת מיומנויות למידהשיטות למידה מתקדמות🔍הצג עוד...
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
המנהל בארגון, התייעלות ניהולית, לנהל או לעבוד, תפקידו של המנהל בארגון, מה התפקיד של המנהל? האם לעשות את העבודה של העובד או לנהל את העובד? מתי לנהל את העובד ומתי לעשות את העבודה של העובד? ניהול עובדים לא יעיל, יעילות בניהול עובדים
... פרמטרים: האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך? האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך? האם מדובר במטלה שהמנהל ... אותה בעצמו? ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות ... פרמטרים: האם מדובר במטלה חד פעמית או במשימה שדורשת למידה לטווח ארוך? האם הזמן המנהל משקיע בהסברים משתלם בטווח הארוך? האם מדובר במטלה שהמנהל ... אותה בעצמו? ככל שהמנהל משקיע יותר בהדרכת העובד ומלמד אותו, הוא חוסך לעצמו זמן בעתיד, אך חשוב שהוא לא יתמהמה עם הדרכה רק בגלל חוסר יעילות ... הדרכה לעובד יעילות בניהול ניהול עובדים לא יעיל האם ללמד את העובד לעשות את העבודה? להסביר לעובד, הדרכה לעובד ...
בצורה יעילה שיקול דעת לחסוך עבודה הדרכת עובדים מרחב הזמן התייעלות ניהולית לחנך
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
... שיווקי שהלקוח שלך ירצה לצרוך אותו, מאחר שהוא עצמו מספק ללקוח שלך ערך כאן ועכשיו. ואיזה ערך זה יכול להיות? תשובה: זה יכול להיות בעיקר ערך של למידה של מידע, באופן כללי, לא רק על המוצר שלך, אלא על העולם באופן כללי. ואני אסביר: כאשר אתה מספר על האיכות של המוצר שלך, אתה יכול לעשות את זה באמצעות זה שאתה מספר רק ... בין המוצר שלך למוצרים אחרים. ולהכין חומרי שיווק על בסיס ההבדלים האלו, זה העיקר. כאשר צריכים לנסות להכין חומרי שיווק, שגם יספקו ערך אמיתי של למידה והעשרה ללקוח שלך, שהוא מעבר לסרטון תיעודי על המוצר שלך. שהלקוח יקבל ערך אמיתי מחומרי השיווק שלך ושהוא ירצה גם להפיץ אותם הלאה לחברים שלו. בדרך הזאת, איכות חומרי ...
להגדיל את הרצון מיתוג חברים להוזיל את עלות מה המוצר שלך איתור הצרכים של הלקוח שיטה להתמודד עם תחרות
טעויות - מתי זה *בסדר* לטעות? מה טוב בטעויות? איך ללמוד מטעויות?
... מה טוב בטעויות? איך ללמוד מטעויות? כפי שכבר ביארתי, בעולם שלנו יש ... הטעות היא חלק מתהליך לימודי של ניסוי וטעייה. כי מי שהוא עסוק רק ... הטעות היא חלק מתהליך למידה של האדם. כמו התינוק שנופל ושלומד ללכת. ואם הוא לא יטעה ולא ייפול, הוא לעולם לא ...
ידע התכלית הסופית תכלית כמו תינוק לא לחזור על טעויות לימוד תיעדוף הסתכלות פנימית
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ... הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות הנפוצות ביותר בחינוך ילדים, היא, כיצד לגרום לילד לאהוב את הלימודים? כי נראה, שילדים, לא ממש אוהבים ללמוד בבית הספר. ואף על פי כן, צריך ללמוד בבית הספר. והשאלה הנשאלת היא, למה בעצם ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך בעצם אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים, בבית הספר? ומי שיתבונן היטב בעניין יראה, כיצד מצד האמת, זו טעות לומר שילד לא אוהב ללמוד. כי ילדים, מאוד אוהבים ללמוד. וההוכחה הפשוטה לכך היא, שכל ילד, כל הזמן, אוהב לנסות לדברים חדשים, גם אם הם מסוכנים. והכל, זה כדי ללמוד. וכאשר הילד הוא צעיר, אז חוש הסקרנות שלו מפותח ביותר, ויכולת הלמידה שלו היא גדולה ביותר. והדבר העיקרי שילדים עושים כל יום כל היום, זה ללמוד . וילדים, לומדים כל הזמן. הם רוכשים שפה חדשה, שהיא שפת האם שלהם. הם לומדים את הסביבה, שבה הם חיים. הם לומדים, מה מותר ומה אסור. הם לומדים, את עצמם ומכירים את הרצונות שלהם. הם לומדים, כיצד לבצע משימות שונות וכיוב. כך שהדבר המרכזי שאיתו הילד מתעסק רוב הזמן, זה עם למידה. ולא רק שילדים לומדים רוב הזמן, אלא, שחלק גדול משמחת החיים של הילדים, נובעת מכך שהם לומדים כל הזמן דברים חדשים. כי השמחה של האדם, תלויה בעד כמה הוא לומד דברים חדשים. שהלימוד של הדברים החדשים, הוא יוצר אצל האדם סוג של התחדשות פנימית. וילדים צעירים, הם מאושרים. גם בגלל שהם כל הזמן לומדים דברים חדשים. וכמו שאדם מבוגר נהנה לראות דברים חדשים, וכמו שאדם מבוגר נהנה לטייל בעולם, כך ילדים קטנים, נהנים ללמוד דברים חדשים. כי מבחינתם של ילדים קטנים, לימוד של דברים חדשים, הוא כמו לגלות את אמריקה, בכל פעם מחדש. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא חווה חוויה רוחנית מאוד חזקה של התחדשות. כי אצלו, הכל חדש לגמרי. וכאשר ילד לומד דברים חדשים, הוא מתלהב מכך, כאילו שהוא רואה מופע קסמים. כי הילד נמשך אחרי לימוד של דברים חדשים, ומתלהב מכל דבר חדש. ולכן ילדים מתלהבים מצעצועים שונים וכיוב. ... כי הדבר המרכזי שמעסיק את הילד כאשר הוא מתבגר, זה עניין הלימוד. ואכ השאלה הנשאלת היא, מדוע בכל זאת ילדים לא אוהבים את ה
חשק יעוץ הורים לגלות קשב לשכנע ילד לאהוב רצון להביא הוכחות תועלת או עלות
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
... את עצמו טוב יותר, ולממש את עצמו טוב יותר, דרך העיסוקים האישיים שלו, בעולם הילדים שבו הוא נמצא כרגע. והמטרה שלשמה הילד לומד בבית הספר, היא בעיקרה, לא כדי להקנות לו ידע טכני שבכל מקרה הוא לא ישתמש בו בעתיד, אלא כדי להקנות לו הרגלי למידה, הרגלי חשיבה וכיוב. ושהילד יגלה את היכולות האישיות ...
שיפור יכולות קוגניטיביות ביצוע משימה איך לחנך ילדים תכלית מחנכים מיוחד ציר המקום לגרום לו
מושכל ראשון מחויב המציאות - מה הם?
9:36מושכל ראשון מחויב המציאות - מה הם?
... דורש הוכחה או למידה מוקדמת, מפני שהאדם יודע אותו באופן אינטואיטיבי ומיידי. אליעד כהן מסביר שמושכל ראשון הוא מושג שנתקל בו כל מי שחוקר את האמת. ... מעצמו, ללא צורך בלימוד חיצוני, ושהאדם אינו מסוגל לא לדעתה או לשכוח אותה. כיצד ידיעות של האדם תלויות אחת בשניה? אליעד כהן מסביר שבמוחו של כל אדם יש ... מלידה, ולכן לא לימדו אותו אותה והוא אף פעם לא יכול לשכוח אותה. אך דווקא בגלל הברור מאליו הזה, קשה לאדם לזהות או להגדיר מהו אותו מושכל ראשון. מהי ... יודע בעצמו בלי ללמוד אותו. העניין של המושכל הראשון נתבונן כי לאדם יש ידיעות רבות כל מיני סוגי ידיעות. כל הידיעות מבוססות על אחרות אדם יודע מה שולחן ... ושאותו אף אחד לא לימד את האדם גם אי אפשר לא לשכוח אותו ידיעת האמת פירושו ידיעת המושכל הראשון זה ידיעת חיבור המושכל הראשון לשאר הדברים. הדבר היציב ... הידיעה שמעולם לא לימדו אותי אותה. האם הדבר הזה מחויב או אפשרי האם הידיעה הזו נכונה? על כל ידיעה אפשר לא לדעת שאתם קיים, יש אפשרות שלא תהיה קיים זה ... דבר שלא צריך ללמוד אותו ושאי אפשר לא לדעת אותו והאדם מרוב שאי אפשר לא לדעת אותו האדם לא יודע אותו האדם צריך להיות מודע למושכל הראשון האם זה מחויב ...
להפסיק לחשוב על מישהו לשכוח מבחור לצאת מאהבה להתגבר על האקס בלי לדעת להרגיש טוב בלעדיו להכיר לשאול שאלות
לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
10:02לא רוצה אבל עושה - למה כולם עושים תמיד *נגד* רצונם?
... טוב יותר, מסוגל ליהנות באמת מעצם העשייה עצמה ללא תלות בשום תוצאה או הנאה נוספת. האם למידה מתוך אתגר היא רצון אמיתי? אליעד נותן דוגמה מעולם הלמידה והחינוך. כאשר אדם מעוניין ללמוד מתמטיקה לא בשביל פרנסה אלא כי הוא חש אתגר אישי מהנושא, הוא מונע מרצון אמיתי. הרצון ... לא התוצאה של מקצוע או פרנסה, אלא ההבנה העמוקה עצמה של התחום. האדם שואל את עצמו למה הוא לומד דווקא מתמטיקה ולא תחום אחר, והתשובה היא כי זה הנושא שמאתגר אותו בצורה אישית ... קשור לפרנסה. ישנם רצונות שמונעים רק מתוך עניין אישי ואתגר פנימי. לדוגמה, אדם שרוצה ללמוד מתמטיקה ברמה גבוהה עשוי להכיר בכך שאין לו תועלת כלכלית ישירה מהתחום, אך זה לא מפריע לו, כי עצם הלמידה היא המטרה האמיתית. אדם כזה יכול לשלב בין לימודי מתמטיקה ללימודי מחשבים לא מתוך חובה או אילוץ, אלא מתוך רצון אותנטי. לעיתים, פרנסה יכולה להיות ... העשייה, ולא מהתוצאה שתהיה לה. מה זה אומר לחקור את הרצון הפנימי? ישנם אנשים שמעוניינים ללמוד תחום מסוים, כמו מתמטיקה, לא מתוך רצון להשתמש בה בתחום אחר כמו מחשבים, אלא מתוך אהבה או עניין אישי בתחום. האדם שואל את עצמו למה הוא בוחר ללמוד מתמטיקה, ומה מניע אותו ללמוד אותה בצורה מעמיקה. הכוונה כאן היא להבין את המניעים הפנימיים - האם הרצון ללמוד נובע מתוך אתגר אישי או מתוך הצורך להיענות לדרישות מקצועיות? לפעמים הרצון ללמוד הוא תוצאה של אתגר פנימי, תחושת סיפוק שמתקבלת מההבנה העמוקה של נושא מסוים, ולא דווקא ... שתהיה לו מכך בחיים המקצועיים. האם כל רצון צריך להיות בהכרח קשור לפרנסה? לפעמים הרצון ללמוד ולהתמקצע בתחום מסוים לא קשור ישירות לשאלה של פרנסה, אלא לרצון הפנימי של האדם להתפתח ... אדם שמעוניין לשלב בין מתמטיקה למחשבים, ייתכן שהוא לא מתעניין בפרנסה ישירה אלא בתהליך הלמידה עצמו. פרנסה עשויה להיות צד נוסף לרצון, אך לא בהכרח הדבר המרכזי. הרצון האמיתי יכול ... קשר לשום תוצאה. לדעתי יש לחקור את הנושא כדי להיות יותר ממוקד: מה אני רוצה? אני רוצה ללמוד מתמטיקה. למה אני רוצה ללמוד מתמטיקה? כדי לעבוד במחשבים. האם הייתי מדלג על מתמטיקה לטובת המחשבים? לא. הייתי נותן ... שזה טוב למחשבים. למרות שבפועל יש דרישה כזאת במחשבים. אז המטרה אם כן, ללא תירוצים היא ללמוד מתמטיקה ברמה מסויימת. אבל למה אני רוצה ללמוד מתמטיקה ברמה מסויימת? כדי להבין אותה עד הסוף ברמה הזאת. למה להבין אותה ברמה הזאת? ... מעניינים אותי. דווקא הנושא הזה מעניין אותי. ואם אני רק מתחיל ואחרים מתקדמים? אז אפשר ללמוד מהם את החומר, וגם לשאול את המורה, העיקר להבין בשלמות. ויש לי שאלה, אם אני רוצה להבין את המתמטיקה עד הסוף, עד הרמה הזאת שאני לומד אין בעיה אני יכול לשאול שאלות, אבל מה עם הרמות הלאה? אם אפסיק ללמוד את החומר לטובת מחשבים, איך אמשיך את הרמות הבאות? וכי מי אמר שאי אפשר לשלב מתמטיקה ...
הרגשת סיפוק יתרון למלא את הרצון בשלמות תהליכים מחיר גבוה ללא מאמץ ייצור הכנסה
תשובות לשאלות - מהי מהות התשובה לכל השאלות
50:06תשובות לשאלות - מהי מהות התשובה לכל השאלות
... החיים מבוססים על לא לדעת, ואם היית יודע את כל העתיד, לא הייתה לך שום חוויית התפתחות או צמיחה. המשמעות של חוויית החיים היא להיות במצב של חוסר ודאות, ולהיות פתוח למה שיקרה. החיים הם תהליך של למידה , והתשובות שהחיים מציעים לך הם חלק מהתהליך הזה. הבדל בין טוב ורע מהי האמת שמאחורי הסבל? הבנת תכנון ואקראיות כיצד להתמודד עם חוסר ידיעה מה הסיבה שאני לא נותן ...
הסבר מי ברא את העולם מושלם צריך להגיע למוחלטות יש מיש עובדות טוב ולא רע לחקור מה הסיבה
להסתכל בשכל שיש בכל דבר - מהו שכל? איך להסתכל על השכל? - ליקוטי מוהרן ח"א א (ברסלב)
1:14:30להסתכל בשכל שיש בכל דבר - מהו שכל? איך להסתכל על השכל? - ליקוטי מוהרן ח"א א (ברסלב)
... מושאל, שנכנסים לתוך ההבנה של כל אחד לפי דרכו. רבי נחמן מלמד שדרך השכל יש התחדשות מתמדת - כל רגע יש חידוש, אדם שמזוהה כיהודי הוא למעשה אדם שמתחדש כל הזמן, שמעלה את עצמו מדרגה לדרגה. מי שמגיע לארץ ישראל, ... רק כלי להבנת העולם, אלא גם מקור להנאה רוחנית עמוקה. מי שלמד להסתכל על השכל שבכל דבר, לא רק מבין את הסיבה הראשונה שמניעה את כל המציאות, אלא גם חווה את האור הפנימי של החיים. זהו אור השכל, שמאיר לאדם את ... המציאות. הדרך להגיע למצב של שלמות רוחנית היא לא רק על ידי למידה ספרותית או שמירה על מצוות, אלא על ידי הבנת השורש של כל דבר, מה שמוביל את האדם לחוויית אור פנימי - זהו החיבור האמיתי עם אלוהים. האם כל אדם יכול ... ככה ולמה אטומים אחרים בצורה אחרת. צדיק אמיתי זה לא אחד שלומד תורה, אלא אחד שמנסה להבין את השכל של אלוהים שיש בכל דבר. אלוהים כתב ספר, והספר זה העולם שהוא ברא. כל מה שקיים זה הספר של אלוהים, וצדיק אמיתי כל ... לכן אני אומר שהאדם יחפש מה הסיבה שהדבר הוא כך ולא אחרת. גם בלימודי ליקוטי מוהרן, יש כאלה שלומדים, אבל הקשר בינם ובין רבי נחמן הוא מקרי לחלוטין. איך לומדים את רבי נחמן, על ידי זה מסתכלים בשכל שבכל דבר. ואיך זה? כשקוראים את הספר, לשאול למה זה ככה? מי אמר? אולי ההפך? אתה צריך לנסות לעקור את רבי ... שאין להם התחדשות שכלית. הם לא חווים חידושים. למשל יש רב שלמד ולמד, אבל יש גבול למה שהוא למד, כי המהות של הלימודים שלו, לא מחדשת לא דברים שיש בהם מהות חדשה. אולי לומדים דברים חדשים, אבל שום דבר לא מתחדש בתוכך, כי כמות הידע שלך היא סופית. למשל המדענים, מגלים כל יום דברים חדשים, אבל החידושים שהם מגלים הם לא ... לא יכול להיות מחובר. ומה סילפו את רבי נחמן, שאמרו שאי אפשר ללמוד ממנו ישירות, אלא צריך רבנים שיסבירו לך את דבריו. וזה כמובן פירוש מעוות. אבל רבי נחמן אומר, שצריך להתקרב ישירות לצדיק, ולא רק זה, אתה צריך להיות ... עצמו. התלמידים הכסילים של רבי נחמן, מפרשים ואומרים שצריך ללמוד את החוכמה מרבי נתן. והם שואלים מדוע אליעד לא מפרש טוב את רבי נחמן, כי הוא לא מפרש כמו התלמידים של רבי נחמן. ברור שאני לא מפרש כמוהם, כי אם הייתי ... מהאור של הלבנה רק בלילה, לילה זה כאשר אין לך שכל, אז אתה לומד מרבי נתן, לא יכול ללמוד ישר מרבי נחמן. אבל אם אתה נמצא באור היום, אז אתה נהנה מהשמש ישירות. כאשר שומעים הרצאות של רבני ברסלב, רואים שהם מיד פונים לאמרות חזל ולרבנים ... יוכל להסתכל על השמש ולהתאחד עם השמש. מה הכוונה? שבהתחלה אדם לומד ליקוטי מוהרן, שזה הקדמות, זה לא התכלית, התכלית זה לא להסכים איתי ולא עם רבי נחמן. התכלית זה לא להסכים איתי וגם להסכים איתי בו זמנית. כי כל מה ... זה מראה שמי שמאמין בה, הוא כסיל, במשך שלושת אלפים שנה הם לא לומדים דברים חדשים ולא מתפתחים. הם שואלים, איך נבדוק? אם מוכן להפגיש כל אחד ואחד עם אלוהים, ותבין שהאלוהים של היהודים הוא השטן. אז מה צריך לעשות? ...
חברויות ליהנות אפשרי שורש הרצון שכל שיש בכל דבר רוצה לזכות השכל של אלוהים כעסים
דחיינות, לדחות דברים, דחיינות כרונית, דחיינות כפייתית, ממה נובעת דחיינות? איך לא לדחות דברים?
9:37דחיינות, לדחות דברים, דחיינות כרונית, דחיינות כפייתית, ממה נובעת דחיינות? איך לא לדחות דברים?
... שהאוכל ייתן לו תחושה טובה באופן מיידי וברור. אך כאשר מדובר במשימה אחרת, כמו למידה למבחן או סידור הבית, הוא נוטה לדחות אותה שוב ושוב, כי התועלת נתפסת כפחות ודאית או משמעותית. מדוע אנשים דוחים ... הם התכלית, ימצאו את עצמם ללא תשובה אמיתית. כי גם אם האדם יגיע לעולם הבא וילמד תורה עם אלוהים, עדיין תישאר לו השאלה: למה? מה זה נותן? לפי אליעד, גם פתרון העולם הבא אינו פותר את השאלה האמיתית ... השאלה מה התכלית?. הרי גם כשהם יגיעו לעולם הבא, הם עדיין עלולים לשאול למה הם לומדים תורה עם אלוהים ומה זה נותן להם. הרעיון הוא שכל עוד האדם לא מוצא את התשובה הסופית, הוא ממשיך להיתלות בהסברים ... התכלית שלי בעולם הבא? מה זה נתן להיות בעולם הבא? ומה העולם הבא של הדתיים? ללמוד תורה עם אלוהים. בקיצור, הם גם פה נדפקו עם התורה שלהם וגם בעולם הבא נדפקו עם התורה של אלוהים. מה יצא להם מזה? ...
אמונה החלטה איך למצוא את האושר רגשות אשם לתרץ להאשים את עצמי להפסיק לשקר לעצמך לטפל בהתמכרויות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למידה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למידה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למידה, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, מאמן אישי למנהלים, אימון אישי לביטחון עצמי בתחום למידה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4414 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 11:01:26 - wesi1