... המרכזי הוא כסף, אז צריך להדגיש ללקוח יתרונות שיפצו על החיסרון הזה או להחליש את
הטענה שהמחיר הוא חיסרון מחויב. צריך לשכנע את הלקוח שהיתרונות שהוא יקבל מהמוצר עולים על החסרונות, כלומר, שהרווח שלו יהיה גדול ... כמו אתה מרגיש שלא בא לך עכשיו, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול. בצורה זו הופכים את
הטענה של הילד מאמירה מוחלטת (לא בא לי) לאמירה שהיא פחות מחויבת (מרגיש לי שלא בא לי). מכאן יותר קל לשכנע אותו לעשות פעולה מסוימת, ... הבנת הרצון האמיתי של האדם שמולך, בין אם זה לקוח או ילד. הוא מדגים כיצד לפרק את
הטענה של הילד (לא בא לי לסדר) כדי להגיע לסיבה האמיתית שמסתתרת מאחוריה (אני רוצה לצאת לשחק). הוא מסביר שהבנת הרצון האמיתי מאפשרת ...