... מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום
שלילי? מוניטין
שלילי, תגובות
שליליות, כתבות
שליליות, דירוג
שלילי, ביקורת
שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק
שלילי, חוות דעת
שלילית איך להתמודד עם מוניטין
שלילי באינטרנט? מוניטין
שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות
שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים. האם מוניטין
שלילי מסמל סוף הדרך? רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין
שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע
שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע
השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי. אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות
שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות
ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות
השליליות יגדל. כיצד מוניטין
שלילי יכול להשפיע? כאשר יש מוניטין
שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה ... או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות
והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע. למה אנשים כותבים תגובות
שליליות? התגובות
השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות
שליליות מסיבות שונות: חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות. הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך. הם טיפוסים
שליליים שנהנים להתלונן. הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו. הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם. איך זה משפיע על הלקוחות שלך? ביקורת
שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך. מה לעשות עם מוניטין
שלילי? 1. ניסיון להסרת התוכן אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות: פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע. הגשת תביעה בגין ... הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות). 2. בניית מוניטין חיובי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין
שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר: תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך. עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות. הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות
השליליות אינן נכונות. דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג ... חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו. מסקנה הדרך האמיתית להילחם במוניטין
שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין ...