... מוצלח יותר? מוכר עצוב יכול להיות מוצלח יותר כאשר הוא רואה במכירה הזדמנות לשיפור מצבו, מה שיגרום לו להשקיע יותר בניסיון לשכנע את הלקוח. תחושת
הצורך במכירה עשויה להניע אותו להעמיק את המאמץ. מסקנה לסיכום, לא ... שונים בתהליך המכירה. מוכר שמח עשוי להתמודד עם התנגדויות בקלות רבה יותר, בעוד שמוכר עצוב עשוי להיות מוכן להשקיע יותר מאמץ במכירה מתוך תחושת
צורך לשיפור מצבו. השפעת מצב רוח על מכירות מוטיבציה במכירה הקשר בין ... מבצע כי הוא רוצה להרוויח ממנה - בין אם מבחינה כלכלית, רגשית או מקצועית. לכן, כל מוכר, באשר הוא, חייב להרגיש חיסרון מסוים שמניע אותו לפעול.
הצורך באופטימיות במכירה יחד עם זאת, אם המוכר היה שרוי במצב של ייאוש ... השפעת רמת המוטיבציה על הצלחת המכירה מצד שני, יש נקודה חשובה נוספת: הרצון של המוכר לסגור עסקה. לפעמים מוכר עצוב דווקא ירצה יותר למכור, כי הוא חש
צורך לשפר את מצבו. כאשר אדם מרגיש שהוא נמצא במצב לא טוב, הוא עשוי ... מבחינתו, הוא עשוי לחשוב: למה לי להתעקש? אני לא חייב את המכירה הזאת, מה שעלול להוביל לפחות השקעה במכירה. ישנם מוכרים שמחים שיגידו לעצמם שאין להם
צורך לדחוף את הלקוח לכיוון הקנייה, ולכן עשויים למכור פחות. השוואה ... רוצה להשיב לשאלה הבאה והיא למי יותר קל למכור למוכר עצוב או למוכר שמח או במילים אחרות איך משפיע מצב הרוח של המוכר על המכירה שלו ללקוח. אז ברור
לצורך העניין שאם יש מוכר עצוב שברגע שלקוח יגיע אליו הוא יתחיל ...