... חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים
להכין? איזה חומרי שיווק חייבים
להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד ... למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים
להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר ... להכנת חומרי שיווק לעסק שלך. כי יש כמה סיבות אפשריות. ובהתאם לכל סיבה יש חומרי שיווק אחרים שצריך
להכין. אבל יש סיבה אחת, שבגללה יש סוג מסוים של חומרי שיווק, שחייבים
להכין בכל תרחיש אפשרי. אז כאן נסביר, מהו סוג חומרי השיווק שחייבים
להכין, לא משנה מה? ואיזה חומר שיווקי, נראה שלא הגיוני
להכין, אבל חייבים
להכין אותו? סיבה אחת יכולה להיות, כי אתה רוצה להגדיל את החשיפה של המוצר שלך ללקוחות פוטנציאלים. ולשם כך חייב
להכין חומר שיווקי כלשהו, שאותו תוכל לפרסם ללקוחות הפוטנציאלים שלך. ואם לא בא לך להגדיל חשיפה ללקוחות, הרי שאתה לא חייב
להכין את החומר השיווקי הזה. סיבה נוספת יכולה ... רוצים שהלקוח יבין. ואם לא בא לך לשפר את תהליך המכירה, הרי שגם את חומרי השיווק האלו לא חייבים
להכין . כי אפשרי להסתפק בהסברים בעל פה של איש המכירות ולא חייבים
להכין עזרי מכירה לאיש המכירות. אבל יש גם עוד סיבה נוספת, שהיא קריטית ושהיא בטוח נכונה ושבטוח חייבים
להכין את חומרי השיווק שלה. והיא הסיבה של ... שמסביר לדוגמה את המהירות של הרכב, בצורה ויזואלית וכיוב. את שני חומרי השיווק האלו, לא חייבים
להכין ויש אפשרות שהעסק יעבוד נכון, בלי הכנת ... אמור להיות מה שאיש המכירות לא יכול לעשות בהסברים שלו בעל פה. דהיינו, יש עסקים שחושבים, שצריך
להכין חומרי שיווק, בדברים שאותם איש מכירות לא יכול להסביר בעל פה. ולצורך העניין, אם נרצה להגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים, הרי שנהיה חייבים
להכין חומרי שיווק לצורך קמפיין שיווקי. כי את ... ואם לדוגמה יש משהו שאיש המכירות לא יודע להסביר בעל פה ללקוחות בפגישת מכירה, הרי שגם כאן נשקול
להכין חומרי שיווק. לדוגמה, לעזור לאיש המכירות ... להמחיש את זה בצורה ויזואלית ולא רק בהסבר של איש המכירות בעל פה. אבל יש עסקים שחושבים, שאין צורך
להכין חומרי שיווק, שיהיו בחפיפה ובהתאמה למה ... כן מסביר בעל פה ללקוחות וההסבר בעל פה של איש המכירות, הוא יחסית מספיק טוב ללקוחות, אז למה שנרצה
להכין חומרי שיווק שיחליפו את איש המכירות? ולכן ... מידע מסוים. ובכל מקרה המצגת השיווקית, בדברים מסוימים לא תוכל להחליף את איש המכירות, אז בשביל מה
להכין חומר שיווקי, שיהיה פחות טוב מאיש ... שיש יותר פרטים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, הרי שצריכים לעזור יותר לאיש המכירות,
להכין חומרי שיווק ועזרי מכירה, שיסבירו אפילו ... חומרי השיווק שכנראה יהיו פחות טובים מאשר הסברים בעל פה של איש המכירות, לכאורה, הגיוני שלא צריך
להכין את חומרי השיווק האלו. אז אני אומר, שזה ... להוריד עומס מאיש המכירות להיות רובוט ולהסביר שוב ושוב את אותם מסרי המכירה. ואני לא אומר שצריך
להכין סתם חומרי שיווק גם אם הם לא יביאו שום תועלת כלשהי. אני כן אומר, שצריכים
להכין כל חומר שיווקי, שיהפוך את תהליך המכירה ... יחליפו אותם. מי עוד עשוי להתנגד למה שכתבתי? מנהלי שיווק שלא ירצו לריב עם אנשי המכירות ולא ירצו
להכין חומרי שיווק שהם חושבים שהם לא חייבים
להכין. איך להתמודד עם ההתנגדויות שלהם? זה עוד ... מנקודת המבט של בעל העסק שלא מפחד שהשיווק יהפוך את המכירות למיותר, הרי שמנקודת המבט הזו, צריכים
להכין חומרי שיווק רובוטיים, שיעזרו לאיש ... ושלא מצליחים להסביר ללקוח את הכל בפירוט וכולי. ולכן לסיכום: יש חומרי שיווק שאותם בטוח צריכים
להכין. יש חומרי שיווק, שההכנה שלהם בטוח תביא ... מחליף את איש המכירות. כי זה יכול לגרום לנזק. וזה כמובן עוד נושא אחר. וגם כמובן שלא צריכים
להכין סתם חומרי שיווק שלא יביאו שום תועלת. אבל כן צריך לעזור לאיש המכירות האנושי, להיות פחות איש מכירות רובוטי, וצריכים
להכין חומרי שיווק שיהיו בהתאמה לשיחת המכירה של ...