... לציור. ולצורך ההגינות נאמר, כי יכול להיות גם מצב הפוך, שבו דווקא חלק בתמונה נראה טוב יותר מאשר כל התמונה. אך כרגע אנחנו לא עוסקים במה טוב יותר, האם כל התמונה או חלק ממנה. אך אנחנו כן עוסקים,
באיך לראות את התמונה המלאה. המציאות היא גדולה, מאוד גדולה. לא בהכרח שאפשר לראות את כל התמונה כולה בבת אחת. יחד עם זאת, באפשרותו של האדם לפעול בצורה כלשהי, שתאפשר לו
לראות את התמונה השלמה והמלאה, בצורה כמה שיותר קרובה אל האמת. ואיך ... גדולה, יחד עם זאת יש בה המון דברים דומים. המון תהליכים במציאות יש להם מכנה משותף, המון אירועים מתרחשים על פי אותם החוקים, והרבה דברים, כן דומים זה לזה, כאילו הם היו ישות אחת. לא תמיד יכול האדם
לראות את התמונה המלאה. לדוגמה: אדם נכנס למקום עבודה חדש. הוא לא תמיד יכול
לראות את התמונה המלאה ולהבין בדיוק מי נגד מי. המצב האידיאלי של
לראות את התמונה המלאה, הוא לראות את האירוע כולו מנקודת ההתחלה שלו ועד נקודת הסיום שלו. אך לא תמיד יכול האדם לראות את כל התהליך כולו מההתחלה. אך יחד עם זאת, לפעמים האדם כן רוצה
לראות את התמונה המלאה של המצב. אז איך עושים זאת? תשובה: באמצעות ... זה בעצם מדגים? זה מדגים, שככל שהאדם רואה טוב יותר את החלקים של התמונה, שאותם הוא כן יכול לראות, על ידי זה המוח של האדם מסוגל להשלים עבורו גם את שאר חלקי התמונה. מה בעצם הבנו? הבנו כי לא תמיד אפשר
לראות את התמונה המלאה, אך גם אם אי אפשר
לראות את התמונה המלאה כולה, עדיין ישנם דברים שבאפשרותו של האדם ... לנסות ולראות בדמיון שלו את כל שאר חלקי התמונה ואת התמונה כולה. ואיך עושים זאת? על ידי זה שמתבוננים היטב בכל החלקים שאותם כן אפשר לראות, ומנסים להבין אותם כמה שיותר, ועל ידי זה בסופו של דבר, אפשר
לראות את התמונה המלאה, גם בלי לראות אותה ממש. וניתן עוד דוגמה. ...