... באמת את הבעיות, מכיוון שהם לא מתמודדים עם השורש. הוא נותן דוגמה של אדם שלוקח כדור נגד
כאב ראש. הכדור אמנם מפסיק את
הכאב לזמן קצר, אבל
הכאב יחזור, כי השורש לא טופל. כך גם בעיות רגשיות, נפשיות ורוחניות. אם האדם לא מבין למה באמת קיימת בעיה, הוא לעולם לא יצליח לפתור אותה ... לטוב. טוב שנובע מהכלת הטוב והרע. הוא יכיל גם את זה שרע לו, נגיד שאומרים לאדם אל תתנגד שלא
יכאב לך. אני רוצה אחרת הסבל נוצר מכך שאתה רוצה אחרת, רע לך ואתה רוצה אחרת. את אמורה להתנגד לאירועים לא נעימים לא שינינו משהו. זה לא סותר צריך להתנגד
לכאב , יש פרספקטיבה נוספת שתכילי את הכל במקום אחר. אני מקבל את זה שרע לי מהאש ושאני צריך לברוח. שיא הרע ותכילי גם אותו, תנסי להבין תקבלי גם ... לא תהני מכך שטוב לך, תהני מכך שהכל טוב לך. יש טוב ורע ויש משהו נוסף. הסבל שלו זה לא בגלל
שכואב לך זה בגלל שהוא לא רוצה
שיכאב לו כי הוא חושב שאם לא
יכאב לו יהיה לו טוב. הוא אמור להמשיך לחפש שלא
יכאב לו, אבל את תתנגד לכך שאתה לא רוצה
שיכאב לך. למה רע לו? כי הוא לא רוצה
שיכאב לו. אם נלך עוד צעד אחורה רע לו לא בגלל שהוא לא רוצה
שיכאב לו, אדם רוצה לשנות את המציאות, רע לו בגלל זה שהוא לא רוצה את זה שהוא רוצה לשנות את המציאות. לא רע לאדם בגלל שהוא רוצה את המציאות רע ... חושב שהוא המחליט הוא יכול לשאול מה אני יכול לעשות. אדם לא רוצה את זה שהוא רוצה לשנות את
הכאב. רוצה לשנות ולא רוצה לשנות שניהם טובים עבורי באותה מידה. הרע הוא רע אין דבר כזה להגיד שהרע הוא טוב. אם זה טוב, למה לא לעשות את זה עוד ... יותר מסבל פיזי. אדם יכול להיות על כבשן, תסרוק את בשרו אבל ההבנה שהוא עושה למטרה נעלה
שהכאב מצטמצם אצלו.
הכאב הנפשי שאין לך בשביל מה. אתה לא סובל מהחרדה הוא מכך שאתה לא רוצה לחוות חרדה. אין גם וגם. יש אחד. שאתה לא רוצה לחוות חרדה. הסבל ...