אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חינוך ילדים / שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1
חינוך ילדים שיטות לחינוך ילדים - איך לחנך ילד? מהו חינוך ילדים נכון? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים, ואיך לחנך ילדים בצורה נכונה? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי בתהליך של חינוך ילדים נתקלים ההורים והמורים בשאלה, של איך לחנך את הילדים בצורה נכונה. וכפי שנאמר חנוך לנער על פי דרכו, גם כי יזקין לא יסור ממנה. דהיינו, אם תצליח לחנך את הילד להתנהג בצורה הנכונה, אבל תעשה זאת על פי דרכו של הילד, דהיינו, תעשה זאת בצורה חכמה שתתאים לרוח הילד, על ידי זה החינוך של הילד יצליח באמת. והשאלה היא, מהו חינוך ילדים נכון? ואיך לחנך ילד בצורה בוגרת? וכדי להבין כיצד לחנך ילדים בצורה נכונה, לשם כך יש להבין מהו חינוך ילדים נכון. וחינוך ילדים נכון, הוא חינוך שמחנך את הילד הקטן, לחשוב בצורה בוגרת, כמו שאדם בוגר היה חושב. ואין הכוונה לומר שמטרת חינוך הילדים היא לגרום לילד להתנהג כמו אדם בוגר בצורה החיצונית של החיים. כי לילד, יש את העולם שלו. וכאשר מחנכים ילד לחשוב בצורה בוגרת, אין הכוונה לומר, שמחנכים אותו לעזוב את משחקי הילדים, ולהתנהג כמו אדם בוגר. אבל בהחלט כן הכוונה לומר, שחינוך ילדים נכון, הוא כזה שמקנה לילד את יכולות החשיבה, שיש לאדם הבוגר. וחינוך ילדים נכון, מאפשר לילד להשתמש בעולם האישי שלו, בצורת החשיבה הבוגרת של עולם המבוגרים. וזה כמובן, כדי להקנות לילד את דפוסי ההתנהגות והחשיבה הנכונים, שבאמצעותם הוא יוכל להתבגר ולחיות בצורה טובה עבור עצמו ועבור סביבתו. ואם נתבונן היטב בעניין, נראה, שגם ילדים קטנים וגם אנשים מבוגרים, בפועל הם עושים את אותם הדברים ומתעסקים באותם הדברים. ולמרות שכלפי חוץ נראה שהמבוגרים כבר לא משחקים בצעצועים ולא מתעסקים בשטויות של ילדים. הרי שכל מי שהוא בר דעת, הוא מבין שמצד האמת, גם המבוגרים מתעסקים במשחקי
לשכנע מישהו שיפור החשיבה טיפול בהתאבדות המקום הרגל איך לשפר את השכל חיות אין יש
חינוך ילדים, בעיות בחינוך ילדים, התמודדות עם ילדים, הדרכת הורים, איך לחנך ילדים? בעיות במשפחה, טיפול בילדים, גישור משפחתי, דוגמה אישית לילדים, להיצמד לאמת, ילד לוקח סמים
חינוך ילדים, בעיות בחינוך ילדים, התמודדות עם ילדים, הדרכת הורים, איך לחנך ילדים? בעיות במשפחה, טיפול בילדים, גישור משפחתי, דוגמה אישית לילדים, להיצמד לאמת, ילד לוקח סמים
חינוך ילדים, בעיות בחינוך ילדים , התמודדות עם ילדים, הדרכת הורים, איך לחנך ילדים? בעיות במשפחה, טיפול בילדים, גישור משפחתי, דוגמה אישית לילדים, להיצמד לאמת, ילד לוקח סמים איך להתמודד עם ילד שלוקח סמים? ההרצאה של אליעד כהן עוסקת בשאלה מורכבת ורגישה: איך להתמודד עם ילד שלוקח סמים, כיצד לחנך אותו בצורה נכונה, איך להבין את הבעיות שעוברות עליו, ומה אפשר לעשות באופן מעשי כדי לעזור לו ולהציל אותו מעצמו. בשיחה מפורטת ... והמעשיות לפתרון הבעיה. להלן סיכום מלא ומפורט עם כל ההסברים, הדוגמאות והעצות שניתנו בהרצאה, מבלי להשמיט אף פרט: מה לעשות אם הילד משתמש בסמים ורוצה כסף? כאשר ילד לוקח סמים, אחת השאלות הנפוצות היא האם ואיך לעזור לו כלכלית. לפי אליעד, אסור בשום פנים ואופן לתת לו כסף שיאפשר לו לרכוש סמים. במקום זאת, אם הילד מבקש כסף למגורים, אליעד ממליץ על פתרון פרקטי וברור: לשלם ישירות את שכר הדירה לבעל הדירה, או לתת לילד סכום שמיועד למחיה בלבד (לדוגמה, תלושים לרכישת מצרכי מזון). כך אפשר להיות בטוחים כמעט לחלוטין שהכסף לא מגיע לסמים. לדוגמה, אם הילד מבקש לשכור דירה, אליעד ממליץ לומר לילד: תמצא דירה, תחתום חוזה עם בעל הדירה, ואז אשלם ישירות לבעל הדירה. כך מבטיחים שהכסף ישמש למטרה נכונה. בנוסף, אפשר גם לעזור לו במחיה על ידי מתן תלושי מזון או אמצעים מוגבלים אחרים. איך לדבר עם ילד שחושב שכולם עושים לו רע? אליעד מסביר כי ילד שלוקח סמים לרוב נמצא במצב נפשי מורכב: הוא עלול לחשוב שכולם נגדו ושכולם עושים לו רע. במקרה כזה, אליעד מדגיש את החשיבות של להיצמד לאמת. אם הילד אומר שההורים הרסו לו את החיים, על ההורה לבדוק עם עצמו האם יש אמת בדברים: - אם ההורה באמת עשה לו רע, עליו להודות בכך ולהתנצל בכנות. - אם ההורה לא עשה רע לילד, עליו להבהיר לילד מדוע הוא טועה ולהראות לו את האמת. הגישה חייבת להיות מאוד ישירה וברורה. אליעד מדגיש שאסור לעשות מניפולציות רגשיות, ואסור לשקר, שכן האמת תביא לריפוי לאורך זמן. האם אפשר לשנות ילד שלוקח סמים? אליעד מאמין שכל אדם יכול להשתנות אם הוא מתחיל להיצמד לאמת. התהליך הזה דורש מההורים לתת דוגמה אישית, כלומר, שגם הם עצמם יהיו מחויבים ... מוחלטת וימנעו מהקצנות או שקרים קטנים ביום - יום. לפי אליעד, אם ההורה בעצמו לא מיישם את ההיצמדות לאמת, הוא לא יוכל לדרוש זאת מהילד, והילד יתקשה מאוד להשתנות. אליעד נותן דוגמה אישית ברורה: אם ההורה ייקח על עצמו את האתגר של היצמדות לאמת, באופן שבו הוא בודק תמיד את העובדות ולא נופל להגזמות או למחשבות לא מבוססות, הדבר יהווה דוגמה אישית חזקה שתעודד את הילד ללכת בדרך דומה. זהו פתרון עומק ולא פתרון שטחי. מה לעשות אם הילד מאשים אותך ופוגע בך רגשית? אם הילד מטיח בהורים האשמות קשות כמו אתם הרסתם לי את החיים, אליעד ממליץ לא להיכנס לריבים רגשיים אלא להיצמד לאמת. אם ההורה באמת טעה, עליו להכיר בכך ולהציע פיצוי או פתרון אמיתי. אם ההורה לא טעה, עליו להישאר יציב ולהראות לילד את האמת באופן חד וברור. אליעד מציין שתגובה כנה, אמיתית וישרה, גם אם היא קשה לשמיעה, תעזור לילד יותר מאשר כל מניפולציה רגשית. איך לשכנע את הילד לחזור לבית או למקום בטוח? ילד שנמצא ברחוב או במצב בעייתי צריך לקבל הצעה ברורה לעזרה: אליעד מציע לגשת ל
מוחלט פרקטיקה להודות לשאול שאלות תהליכים רגישה אמת מוחלטת כנות
3 סוגים של אהבה עצמית, 3 הגדרות של אהבה עצמית, מה זה לאהוב את עצמי? איך לדעת שאתה אוהב את עצמך? האם אני אוהב את עצמי? איך לאהוב את עצמי? איך ילד אוהב את עצמו? מהי אהבה עצמית? 3 אפשרויות לאהוב את עצמי
3 סוגים של אהבה עצמית, 3 הגדרות של אהבה עצמית, מה זה לאהוב את עצמי? איך לדעת שאתה אוהב את עצמך? האם אני אוהב את עצמי? איך לאהוב את עצמי? איך ילד אוהב את עצמו? מהי אהבה עצמית? 3 אפשרויות לאהוב את עצמי
... סוגים של אהבה עצמית, 3 הגדרות של אהבה עצמית, מה זה לאהוב את עצמי? איך לדעת שאתה אוהב את עצמך? האם אני אוהב את עצמי? איך לאהוב את עצמי? איך ילד אוהב את עצמו? מהי אהבה עצמית? 3 אפשרויות לאהוב את עצמי ... רק על עובדות ללא שום פירוש פנימי. הוא לא שואל את עצמו אני טוב או רע, אני מוצלח או כישלון, אלא פשוט מקבל את העובדות בלי פרשנות רגשית. מצב זה דומה לתודעה של ילד קטן שעדיין לא למד להעריך את עצמו לפי תוצאות. האם אפשר ... ש: עדיין זה. אליעד: מה שאני מנסה להגיד לך שכשאתה אומר איך בן אדם יודע שהוא אוהב את עצמו השאלה למה אתה מתכוון אוהב את עצמו יש לזה הרבה מאוד פירושים אפשריים, ילד קטן אוהב את עצמו? ש: ילד קטן אוהב את עצמו מאוד. אליעד: מאוד? ש: הוא אוהב את עצמו. ... מה שבא לו זה נקרא אוהב את עצמו? ש: כן זה כאילו מה שבא לו הוא עושה. אליעד: אוקי אז אם בן אדם עושה מה שבא לו זה אומר שהוא אוהב את עצמו, זה לא בדיוק עדיין כי ילד קטן שאוהב את עצמו הוא שואל את עצמו האם אני אוהב את עצמי? ... בלי לחשוב. אליעד: עכשיו לדוגמה נגיד שמישהו נגיד דונלד טראמפ אוהב את עצמו הוא נבחר נהיה לנשיא ארהב הוא אוהב את עצמו? ש: אני מאמין שכן. אליעד: יפה כשהוא היה ילד קטן הוא אהב את עצמו נגיד? ש: הוא לא ידע את זה. אליעד: אבל מתי הוא יותר אוהב את עצמו כשהוא אומר וואו איזה תותח אני נשיא ארהב או כשהוא היה ילד קטן ושיחק במשחקים מתי הוא יותר אהב את עצמו לדעתך? ש: ... יש כל מיני הגדרות, עכשיו תסתכל עכשיו תראה כשאתה שואל איך בן אדם יודע שהוא אוהב את עצמו השאלה למה אתה מתכוון בשאלה הזאת כי יש כל מיני סוגים של אהבה יש אהבה שילד אוהב את עצמו ויש אהבה שהורה אוהב ילד יש אהבה שהילד אוהב את ההורה יש המון סוגים של אהבה. ש: אתה מדבר על עצמית. ... את הבחורה אבל אתה בכלל אין לך בראש את המחשבה אני אוהב את עצמי אני לא אוהב את עצמי אני כן אוהב את עצמי אני טוב אני לא טוב אין לך את הפירוש הזה שזה ככה חושב ילד ילד יודע הצלחתי לא הצלחתי הוא לא מתחיל להגיד רגע מה זה אומר עלי מה זה אומר אני כישלון הוא עוד לא שם. בהתחלה ילד קטן יודע הוא רוצה משהו או שהוא הצליח להשיג את זה או שלא ... כן אם אני לא אוהב את עצמי ולא שונא את עצמי אז אני? ש: אמור להיות השלישי. אליעד: לא שנייה נכון אבל נגיד שמישהו יגיד אז אני תמיד מקבל את עצמי גם לא נכון כי ילד קטן גם לא מקבל את עצמו, אז אני תמיד שלם עם עצמי גם זה לא ... אם אתה תטיל ספק מי אמר שזה מזה ומי אמר שזה משנה מי אמר שזה טוב מי אמר שזה רע מי אמר זה ומי אמר זה בסוף אין לזה שום משמעות לא יודע לא אומר לי שום דבר הבנת. הילד הקטן הוא לא יודע כלום ואז מסבירים לו שזה טוב ושזה רע עד שהוא ...
תשובה אמא טובה לא יכול להיות לבד דימוי עצמי נמוך לא לפחד אני תקוע דימוי עצמי להרגיש טוב עם עצמך
מערכות יחסים בין אישיים, למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת
מערכות יחסים בין אישיים, למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת
... למה מישהו מתייחס אליך בצורה מסוימת? מערכות יחסים במשפחה, למה מישהו לא מכבד אותך? למה מישהו מתנהג בצורה מסוימת? יחסי הורים וילדים, יחסים בין בני זוג, יחסים זוגיים, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת למה ההורים כועסים שהילדים מתנהגים כמו ילדים? אחת המריבות הנפוצות ביותר בין הורים לילדים היא הטענה של ההורים כלפי ילדיהם על כך שהם מתנהגים בצורה ילדותית ולא בוגרת. ההורים מתוסכלים ומביעים כעס כאשר הילד מתנהג כילד ולא כפי שההורים מצפים מאדם בוגר. הורים רבים שואלים את עצמם: למה הילד שלי מתנהג בצורה לא בוגרת? או למה הוא מתנהג בצורה ילדותית?. מבחינת ההורים, ישנה ציפייה שהילד יתנהג בבגרות מסוימת, וכאשר זה לא קורה, הם מביעים אכזבה ותסכול. מנגד, התלונה הנפוצה ביותר מצד הילדים היא שההורים מתייחסים אליהם כמו אל ילדים קטנים ולא כמו אל אנשים בוגרים. ילדים מתוסכלים מכך שההורים מנהלים אותם, מחליטים עבורם, אומרים להם מה לעשות, מגבילים את חופש הפעולה שלהם ולא מאפשרים להם להתנהל בעצמאות מלאה. הטענה של הילד היא: אני לא ילד, אני בן אדם בוגר, תפסיקו להתייחס אליי כאל ילד קטן. מהי הסתירה בהתנהגות ההורים? אליעד כהן מסביר שהבעיה נובעת ממסרים סותרים שההורים מעבירים לילדיהם. ההורה מתייחס אל הילד כמו לילד כאשר זה מתאים לו, וכמו לבוגר כאשר זה נוח עבורו. לדוגמה, ההורה עשוי לפנק את הילד, להעניק לו זכויות מיוחדות, לדאוג לו ולתמוך בו ללא תנאים רק משום שהוא ילד. ההורה עושה דברים רבים למען הילד שלא היה עושה עבור אדם בוגר, כמו לדאוג לו יתר על המידה, לספק לו כסף, להקל עליו מטלות שונות ועוד. אבל כאשר ההורה דורש מהילד להתנהג בבגרות, הוא פתאום כועס על כך שהילד מתנהג כמו ילד. הסתירה הזו יוצרת בלבול אצל הילד. ההורה לא יכול מצד אחד להעניק לילד זכויות מיוחדות כילד, ומצד שני להתלונן כשה
בחורות לתמוך להקשיב לך זוג לקחת אחריות הנאה מינית מסרים סותרים החלטה
חידת LeetCode Solution - Candy, פתרון ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? איך לפתור חידת LeetCode? מדעי המחשב, תכנות מחשבים, איך להתקבל לעבוד בהייטק? איך ללמוד תכנות מחשבים? איך להיות מתכנת? איך לעבור ראיון טכני? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? איך לעבוד בפיתוח תוכנה? איך להתכונן לראיונות כתיבת קוד? איך לפתור חידת היגיון? חידות היגיון, איך לעבור ראיון עבודה טכני?
... 1, 2, 1 candies respectively. The third child gets 1 candy because it satisfies the above two conditions. אז קודם כל נסביר את השאלה. יש לנו מספר ילדים כלשהו (N) ויש לנו רשימת ערכים (חיוביים), שכל ערך בתוכה מציג את הציון של כל ילד ברשימה. לדוגמה יש לנו 3 ילדים (N=3) ויש לנו רשימה שנראית כך (1,0,2) שאומרת ש: ילד 1 הציון שלו הוא 1. ילד 2 הציון שלו הוא 0. ילד 3 הציון שלו הוא 2. עכשיו, עלינו לחלק סוכריות לילדים האלו, עפ החוקים הבאים: חוק 1 - כל ילד צריך לקבל לפחות סוכריה 1. חוק 2 - כל ילד עם ציון יותר גבוה, צריך לקבל יותר סוכריות מאשר כל ילד שצמוד אליו. והחידה היא, מהו מספר הסוכריות המינימלי והקטן ביותר שצריך לתת לילדים האלו? כדי ליישם את 2 החוקים הקודמים. וכמובן שעלינו למצוא נוסחה כללית שתתאים באופן כללי לכל סוגי המקרים האפשריים. אז איך ניגשים לשאלה הזאת ואיך אפשרי לנסות לחלק אותה לחלקים יותר קטנים. אז קודם כל ננסה להבין אותה יותר טוב. בעצם נותנים לנו רשימה של ילדים ולכל ילד נותנים ציון כלשהו. ואנחנו צריכים לחלק סוכריות לילדים לפי הציון שלהם ולפי 2 חוקים כלשהם. כאשר אנחנו אמורים לנסות לתת כמה שפחות סוכריות לילדים. עכשיו, אם נתבונן בשאלה נבין, שכמות הסוכריות שאנחנו צריכים לחלק לילדים, תלויה אך ורק בציון שלהם ולא בשום דבר אחר. שזה בעצם אומר, שאת הסוכריות אנחנו כאילו מחלקים לציונים ולא לילדים. שזה בעצם אומר, שאנחנו יכולים להתעלם מכך שיש בכלל ילדים ואנחנו יכולים לנסח את השאלה ולהבין אותה בצורה יותר פשוטה ושונה, כדלקמן: יש לנו רשימת מספרים כלשהי ועלינו לשים על כל מספר X ... אין את האילוץ שהוא יקבל יותר סוכריות ממי שעומד לידו (כמו שניתן לראות בדוגמה ה 2 שהם הביאו באתר שלהם, במקרה של (1,2,2) ). דהיינו, יכול להיות שכמה ילדים עם אותו הציון, יקבלו מספר שונה של סוכריות, בהתאם למי שהם עומדים לידו. אז איך בעצם ניגשים לפתור את השאלה הזאת? אז בעצם יש לנו כאן 2 תהליכים. תהליך 1 הוא לחשב מה מינימום הסוכריות שצריך לקבל כל ילד. תהליך 2 הוא לחשב כמה סהכ סוכריות קיבלו כל הילדים. וכמובן שניתן להבין שתהליך החישוב של מה מינימום הסוכריות שצריך לקבל כל ילד שנמצא ברשימה, הוא התהליך הראשון ובמקרה הוא גם התהליך הקשה יותר בחישובים, ולכן נתחיל ממנו. אז איך נדע כמה מינימום סוכריות צריך לקבל כל ילד שנמצא ברשימה? אז ננסה לחלק את זה לחלקים. במקום לשאול את השאלה של כמה מינימום סוכריות צריך לקבל כל ילד שנמצא ברשימה? במקום זה ננסה לשאול בצורה יותר פשוטה, כמה מינימום סוכריות צריך לקבל ילד 1 מסוים שעומד ברשימה? ולכאורה זה אולי נראה אותה השאלה, ואפילו אפשרי לומר שזאת כמעט אותה השאלה. אבל באמת אלו 2 צורות שונות לפקס את המוח. ובמקום לחשוב על: איך אני מוצא כמה סוכריות צריך לקבל כל ילד, צריך לחשוב על: איך אני מוצא כמה סוכריות צריך לקבל הילד ה X ברשימה. דהיינו, לנסות לחשוב רק על ילד 1 בלבד. עכשיו ננסה להפוך את השאלה הזאת לעוד יותר פשוטה וקלה. ולצורך העניין ננסה לחשוב על הילד הראשון שעומד בשורה. אז נניח שיש לנו את השורה הבאה (0,1,2,3,4,5,6,7) דהיינו, שהילד הראשון הערך שלו הוא 0. אז כמה סוכריות הוא צריך לקבל הכי פחות? תשובה: 1. כי הוא יכול לקבל את המינימום ההכרחי של סוכריות. ואין לו ...
תהליכים הייטק שאלה פיתוח תוכנה leetcode solution לנסח שאלות איך להתקבל האם זאת כל האמת
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 3 ונמשיך, שאחרי שמזהים את הצרכים של הלקוח, עכשיו יש גם תהליך של: זיהוי ... לקנות את המוצר. דהיינו, לא מספיק לגלות מה הילד רוצה, והאם מה שמבקשים ממנו, זה משרת את הרצון של הילד. אלא צריך לחדד גם את הנקודה של: למה הילד לא רוצה, ולמה לילד רצון להתנגד להקשיב, למה שאומרים לו. וגם כאן, כפי שכבר אמרנו, יש גם התנגדות גלויה ... המוצר. דהיינו, יש המון דברים בתת המודע של הילד, שגורמים לו להתנגד להקשיב להורים שלו. גם אם ההורים שלו מציעים לו, לעשות משהו לטובתו האישית. לדוגמה: ילד שסובל מרגשי נחיתות, גלויים וסמויים. שבתת המודע של הילד, הוא רוצה להרגיש שהוא כן שווה משהו. ולכן, הילד כמעט אוטומטית, יתנגד לכל מה שיגידו לו. כי זה גורם לו להרגיש בתת המודע שלו, כאילו ... להקשיב להם. כי מצד האמת, כמעט מוכרח שיהיו לילד רגשי נחיתות ביחס להורים שלו וביחס לעולם שסביבו. ולמה? כי בפועל, הילד תלוי ברמה הפיזית, בהורים שלו. כי הוא חי על חשבונם, והם מחליטים את סגנון החיים של הילד . והם שולטים, במשאבים של הילד. והילד מרגיש, כאילו הוא ממש נתון לחסדי ההורים שלו. שזו תחושה של נחיתות ושל פגיעה באגו ובכבוד העצמי של הילד, גם אם הוא בסך הכל ילד קטן. וגם ברמה התחרותית, הילד, הוא בסך הכל ילד. ומבחינת הישגים ויכולות, הוא הרבה יותר מוגבל, ביחס לרוב האנשים בעולם, שנמצאים סביבו. וגם זה גורם לכך, שהילד יחווה סוג של רגשי נחיתות, באופן כללי בכלל, ובאופן פרטי מול ההורים שלו, בפרט. ובנוסף, ההורים של הילד, הם כאילו נחשבים לחכמים יותר ולחזקים יותר מהרבה בחינות, ביחס לילד. ואז, הם מבקשים דורשים מכריחים את הילד, לעשות כך או אחרת. ואז, הילד מרגיש ממש פגיעה רצינית בכבוד העצמי שלו. ואז כמובן, הילד לפעמים מרגיש, שהוא רוצה להתמרד נגד מה שאומרים לו. כמעט, בלי קשר למה שאומרים לו. ובפרט ילדים מתבגרים, שהם בדיוק בשלב, שבו, הם כ
התנגדות בשיחת מכירות רצונות חשיבה של ילדים המודע של הלקוח ליצור איזון דיכאון לשנוא מחויב
ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
10:08ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
... נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים האם ענישה מחמירה יעילה יותר מענישה מקלה? רוב האנשים נוטים להאמין שככל שהענישה תהיה מחמירה יותר, כך היא תהיה יעילה יותר ותחנך טוב יותר. אך אליעד כהן ... ייתכן שלפעמים ענישה תגרום לנזק גדול יותר מאשר תועלת, מפני שהילד ירגיש שנאה, כעס ונקמנות, דבר שעלול לגרום לו לפתח התנהגויות גרועות יותר בעתיד. לדוגמה, ילד שמרביץ לילד אחר עשוי לקבל ענישה כתגובה, אך מצד שני, הענישה עשויה לגרום לו לחשוב שהוא ילד רע, ובכך דווקא לחזק את ההתנהגות השלילית שלו. אליעד מציג דוגמה של גישה הפוכה שבה הילד שהרביץ יקבל דווקא פרס. לכאורה, זו פעולה לא הגיונית, אך הרעיון הוא שהילד הרביץ כי הוא לא אוהב את עצמו או חושב שהוא ילד רע. על ידי נתינת פרס ואהבה ללא תנאים, הילד יכול להתחיל להאמין שהוא בעל ערך ואהוב, ולכן להפסיק עם ההתנהגות האלימה. מדוע בכלל להעניש ילד? אליעד מציין שהסיבה להעניש היא כאשר אין למעניש כוח מוחלט. אם היה להורה כוח מוחלט, לא היה צורך בענישה כלל, מפני שהיה יכול למנוע את המעשה מראש. אבל ... יש גישה נפוצה הטוענת שהעונש צריך להינתן מיד לאחר המעשה כדי שהילד יקשר בין המעשה השלילי לעונש. אך גם כאן אליעד כהן מציג את הצד השני: אם הילד מתרגל לכך שעונש בא רק מיד לאחר המעשה, הוא עלול לחשוב שאם לא הענישו אותו מיד, הוא יכול לעשות כל מה שירצה ללא חשש. אם לעומת זאת הילד מבין שעונש יכול להגיע בכל שלב בעתיד, זה יוצר מצב שבו הוא נמצא כל הזמן בחשש מתמיד, ולא בטוח מתי יגיע העונש. החיסרון במצב זה הוא כמובן החרדה התמידית. האם ... עלולה להוביל דווקא להתנהגות גרועה יותר. האם תמיד צריך לספק לילד את מה שהוא רוצה? שאלה נוספת שאליעד כהן דן בה היא האם תמיד נכון להתאים את המציאות לילד כדי שלא יסבול. מצד אחד, כאשר ההורה תמיד מתאים את המציאות לרצונו של הילד, הילד מתרגל לא להתמודד עם קשיים. מצד שני, אם תמיד יכריחו את הילד להסתגל למציאות, הוא עלול לאבד את היכולת לפתח ביטחון עצמי ולפתח פחדים. אליעד מציע איזון - לפעמים לתת לילד את מה שהוא רוצה, ולפעמים לעזור לו ללמוד להתמודד עם חוסר נוחות וקושי. כיצד להחליט אם להעניש או לתגמל ילד? ההחלטה האם להעניש או לא, ובאיזו מידה, תלויה בסיטואציה ובהקשר. לדוגמה, אם הילד אלים מתוך תחושת נחיתות וחוסר ערך, אולי דווקא תגובה חיובית ואהבה ללא תנאים תעזור לו להשתנות. לעומת זאת, אם הילד מתנהג בצורה שלילית כי הוא מרגיש שאין גבולות, אולי דווקא הצבת גבולות ברורים וענישה תועיל לו יותר. כלומר, אין כלל ברור וחד - משמעי בנושא, והתגובה צריכה להיות בהתאם להבנה מדויקת של המצב הנפשי של הילד ושל הנסיבות הספציפיות. כיצד מתמודדים עם מציאות שלא תואמת את רצון הילד? אליעד כהן מבהיר שלפעמים עדיף ללמד את הילד לקבל את המציאות במקום לשנות את המציאות לטובתו בכל פעם. בטווח הקצר, לעיתים קל יותר פשוט לספק לילד את מה שהוא רוצה, אבל בטווח הארוך זה עלול להיות בעייתי, כי ה
סבלנות שנאה לגרום לאישה הקצנה להימנע עד הסוף מה היא רוצה ציר המקום
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
... חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים? איך להתמודד עם ילד שעושים עליו חרם בבית הספר? כאשר הורים מגלים כי הילד שלהם נתון לחרם חברתי בבית הספר, הם לרוב נבהלים ומחפשים דרכים לטפל בסיטואציה. אך ישנם דברים שצריך לעשות, ויש דברים שצריך להימנע מהם, שכן ההתנהלות הנכונה היא קריטית להצלחת ההתמודדות עם החרם. למה לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים עליו חרם? הסיבה המרכזית לכך שהורים לא צריכים לשדר לחץ או פחד לילד, היא שההורה עשוי להעביר לילד תחושת בהלה ומתח שהופכים את החרם לבעיה הרבה יותר גדולה ממה שהיא באמת. ילדים עשויים ללמוד מההורים שהם אמורים להרגיש פגועים ומפוחדים כאשר עושים להם חרם. אך בפועל, אם הילד יפנים שהחרם הוא לא סוף העולם, הוא יוכל להתמודד עם הסיטואציה בצורה הרבה יותר בריאה, ולהבין שזה לא מאורע שיש להתרגש ממנו עד כדי טראומה. במילים אחרות, חשוב שההורה יבהיר לילד שלא מדובר באסון גדול ושהוא יכול ללמוד להתמודד עם זה ולהמשיך הלאה. איך דוגמת מבוגרים במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה? למרות שילד בבית הספר לא רוצה להרגיש נידוי חברתי, יש להכיר בכך שגם המבוגרים נתקלים לפעמים ... חברתי. במקרים כאלה, רבים מאמינים כי מקום העבודה הוא מקום שבו אנשים באים כדי לעבוד, ולא בהכרח כדי להיות אהובים על ידי כולם. רעיון זה חשוב להעביר גם לילדים: בית הספר הוא מקום ללמוד ולהתפתח, ולא בהכרח מקום שבו כולם חייבים להיות חברים שלך. כיצד הפגנת חוסן נפשי מצמצמת את תופעת החרם? ילד שמשדר ביטחון עצמי ולא נבהל מההתנהגויות של הסביבה, הוא פחות סביר להיתקל בחרם. אם ילד לא יגיב לכאורה לעג או לצחוק, הסביבה תמצא פחות עניין לפגוע בו. אנשים נוטים לפנות לעבר ילדים שמפגינים חולשה או רגישות גבוהה יותר, בעוד שילדים שמפגינים ביטחון עצמי נהנים פחות מהתסכול של התוקפים. מה לא לעשות כשמנסים להציל את הילד מהחרם? הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי ולהפוך את החרם לאסון. כאשר הילד רואה שההורה מבוהל או כועס, הוא מסיק שגם הוא אמור להרגיש כך, דבר שמחמיר את התחושה שהוא עובר טראומה. במקום זאת, חשוב לשדר לילד שזו לא בעיה בלתי ניתנת להתמודדות, ולהבהיר לו שניתן לעבוד על כישורים חברתיים כדי למצוא חברים חדשים או להתגבר על הצחוק. איך לחזק את הילד בעולם האמיתי? בדיוק כמו מבוגרים שלפעמים מרגישים לבד או מנותקים חברתית, ילדים יכולים להרגיש לבד כשעושים להם חרם. עם זאת, בעולם האמיתי, לא פונים לראש העיר ... בצורה בריאה. תהליך זה כולל לימוד לא לפחד ממה שאחרים חושבים ולהתמקד בהפיכת עצמך לחבר טוב יותר. כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם? לא לשדר לחץ לילד. להבהיר לו שזה לא אסון שאין לו חברים כרגע. לבדוק אם יש סיבה התנהגותית או אופי שגורמת לו להיות קורבן לחרם (כגון רגישות גבוהה מדי). ללמד את הילד כישורים חברתיים: איך להצטרף לחבורות, איך לפתח קשרים חיוביים. אם יש צורך, לפנות לגורמים חיצוניים, כמו מורים או הורים של ילדים אחרים, רק בשלב מאוחר יותר, אם הסיטואציה קשה מדי. מדוע הגישה של לקחת אחריות כה חשובה להתמודדות? הגישה החשובה ביותר במצבים כאלה היא ללמד את הילד לקחת אחריות על המצב ולפעול לשיפור עצמי במקום לחכות שמישהו אחר יתערב. במקום להתמקד במה אחרים עושים או לא עושים, הילד לומד להתמודד עם המציאות ולהגיב בצורה בריאה לחוויות קשות. זהו תהליך שמחזק את הביטחון ...
חרם בבתי ספר איך לשכנע את הילד הגברת ביטחון עצמי חרדות של ילדים להתמודד עם חרם בכיתה מיומנות חברתית התמודדות עם ילדים חבר טוב
אושר של בעלי חיים, אושר של תינוקות, אושר של ילדים, האם בעל חיים מאושרים? האם תינוקות מאושרים? אושר של אנשים מתים, אין שכל אין דאגות, לחזור להיות ילד, טוב ורע של בעלי חיים, טוב ורע אצל ילדים, בלי רע אין טוב, האם ילדים מאושרים?
אושר של בעלי חיים, אושר של תינוקות, אושר של ילדים, האם בעל חיים מאושרים? האם תינוקות מאושרים? אושר של אנשים מתים, אין שכל אין דאגות, לחזור להיות ילד, טוב ורע של בעלי חיים, טוב ורע אצל ילדים, בלי רע אין טוב, האם ילדים מאושרים?
... חיים, אושר של תינוקות, אושר של ילדים, האם בעל חיים מאושרים? האם תינוקות מאושרים? אושר של אנשים מתים, אין שכל אין דאגות, לחזור להיות ילד, טוב ורע של בעלי חיים, טוב ורע אצל ילדים, בלי רע אין טוב, האם ילדים מאושרים? האם בעלי חיים וילדים מאושרים יותר מבני אדם? אליעד כהן מסביר כי הרבה פעמים אנחנו מסתכלים על בעלי חיים או ילדים וחושבים לעצמנו שהם יותר מאושרים. כאשר אנשים מסתכלים על בעל חיים, למשל כלב או חתול, הם מתפעלים מכך ... דאגות. באותה מידה, כאשר מסתכלים על ילד שישן בשקט בלילה, מתפעלים מכך שהוא נראה כל כך שליו ומאושר. השאלה שנשאלת בהרצאה היא: האם בעלי חיים וילדים באמת מאושרים יותר מבני אדם, ואם כן, מדוע? למה נראה לנו שבעלי חיים וילדים מאושרים יותר? הסיבה המרכזית שבעלי חיים או ילדים נראים מאושרים יותר היא שיש להם פחות שכל. פחות שכל פירושו פחות דאגות, כי הם לא עושים חישובים מסובכים, ... בעתיד הרחוק. לכן, בעלי חיים וילדים נראים לנו שלווים יותר, פשוט כי אין להם מחשבות מטרידות על העתיד הרחוק. האם פחות שכל מביא בהכרח ליותר ... גם יכול ליהנות מדברים שבעל חיים או ילד לעולם לא יוכלו ליהנות מהם. למשל, בן אדם יכול להתלהב מכך שהוא חוסך לפנסיה, וליהנות מהמחשבה שיהיה לו כסף כשיהיה זקן. לעומת זאת, ילד או בעל חיים לא מסוגלים בכלל לחשוב על זה ולכן לא יכולים לחוש את אותה שמחה. מהו המחיר של שכל ומודעות? ... בדיוק באותו האופן, בעל חיים או ילד, שהיכולת הרגשית שלהם מוגבלת יותר, אינם מאושרים יותר אלא פשוט חווים פחות רגשות - פחות טוב ופחות רע. האם כדאי לחזור להיות ילד או בעל חיים כדי להיות מאושר? אליעד כהן מסביר שהרצון להיות כמו בעל חיים או לחזור להיות ילד הוא למעשה רצון לסוג של מוות רגשי. מדוע? מכיוון שזהו מצב שבו אתה מרגיש פחות ופחות רגשות, גם שליליים וגם ... חוויות, וכך גם מצב של בעל חיים או ילד - פחות רגשות, פחות מודעות, אך גם פחות חוויות חיוביות. מהו הפתרון האידיאלי לאושר אמיתי? אליעד אומר שרוב ... שום היגיון לקנא בבעל חיים או בילד כי המצב שלהם לא באמת טוב יותר. הם אולי נראים פחות מוטרדים אך גם נהנים הרבה פחות. לסיכום: האם בעלי חיים וילדים מאושרים? אליעד מסכם שבעלי חיים וילדים אינם באמת מאושרים יותר מבני אדם. הם פשוט פחות מוטרדים, אך גם פחות נהנים ופחות מסוגלים להתרגש. זו ... לרצות להיות במצב של בעל חיים או ילד זה בעצם לרצות להפסיק להרגיש באמת, וזה סוג של מוות רגשי או חוסר תחושה מוחלט. לכן, אין טעם לקנא במצב ... העצב. האם בעלי חיים מאושרים? האם ילדים מאושרים? מה קורה אחרי המוות? אין שכל אין דאגות לחזור להיות ילד אושר של תינוקות טוב ורע אצל בעלי חיים ...
חוסר תחושה ודאות ליהנות מדברים טרוד ליהנות מהחיים עצב חרדות ופחדים התמודדות עם קנאה
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
פיתוח החשיבה של מישהו אחר, להיות חכם, איך לגרום למישהו להיות יותר חכם? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? איך לגרום למישהו לחשוב בהיגיון? איך לפתח את השכל של מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב
... מישהו אחר? איך לגדל ילד חכם? איך לפתח את השכל של הילד שלך? ללמוד לחשוב איך אפשר לגרום למישהו להיות יותר חכם? כאשר רוצים להפוך מישהו לחכם יותר, ראשית כל, חשוב להבין מה משמעות הביטוי חכם. לפי ... אם רוצים לגרום לילד, בן זוג, עובד או כל אדם קרוב לחשוב בצורה חכמה יותר, המטרה המרכזית היא ללמד אותו לחשוב בהיגיון. מה המשמעות של לחשוב בהיגיון? חשיבה הגיונית ... מביא דוגמה מפורטת של ילד שחזר מבית הספר וטוען שהוא כועס משום שצחקו עליו. איך ללמד חשיבה הגיונית דרך דוגמה של ילד כועס? השלב הראשון שאליעד כהן מציע הוא להתמקד במה שמעניין את הילד, במקרה הזה, הכעס שלו. הילד מספר שהוא כועס כי צחקו עליו. כאן יש לנו מצב קלאסי של סיבתיות: - הסיבה: צחקו עליו. - התוצאה: הילד כועס. אליעד מונה ארבע שאלות ספציפיות שצריך לשאול כדי ללמד אותו לחשוב בהיגיון: האם הסיבה מחויבת? האם בהכרח צחקו עליו? מה באמת קרה שם בדיוק? ... ידי כך שמרגילים את הילד לשאול את השאלות האלה באופן שיטתי, הילד יתרגל לחשוב בצורה לוגית והגיונית. זהו תהליך שדורש חזרה מתמדת, אבל בסופו של דבר, הילד יהפוך לאדם שחושב בצורה עצמאית, ביקורתית והגיונית. איך ניתן ללמד חשיבה הגיונית באופן עקיף, ללא הדרכה ישירה? אליעד מדגיש שלא תמיד אפשרי לבוא ... לדוגמה, אם הילד אומר משהו שאתם חושבים שהוא לא הגיוני, במקום פשוט לומר לו אתה טועה, עדיף לשאול את הילד איך הוא הגיע למסקנה הזאת, ולגרום לו לחשוב בעצמו האם הוא באמת בטוח במה שהוא אומר. בשיטה זו, הילד לומד בעצמו לשאול שאלות ולחקור את ההיגיון מאחורי הדברים שהוא חושב או מרגיש. האם קל יותר ללמד מישהו לדוג או לתת לו דגים? אליעד משתמש במשפט ... זמן. האם כדאי לעודד ילדים לשאול שאלות? אליעד מסביר כי ילדים ששואלים שאלות רבות הם למעשה ילדים שמפתחים את החשיבה העצמאית שלהם. הורים שמונעים מהילד לשאול שאלות או מתעצבנים מהשאלות שלו, פוגעים בהתפתחות האינטלקטואלית שלו. ילד שלא שואל שאלות הופך להיות אדם פחות חכם, שקל לשלוט בו ושקל לרמות אותו. בעתיד, הילד אף עלול להאשים את ההורים שלו בכך שהם מנעו ממנו להתפתח ולהפוך לאדם חכם יותר. אליעד מדגיש כי הדרך הנכונה ביותר לעזור לילדים לפתח את השכל ואת החשיבה העצמאית שלהם היא לעודד אותם לשאול שאלות ולענות להם באופן שידריך אותם לחשוב לבד. כיצד ללמד אנשים לחשוב הגיונית ... תקפה גם לגבי בן זוג, ילד, מנהל או עובד - לכל אדם יש תחומי עניין אישיים, וניתן לפתח את החשיבה ההגיונית שלו על ידי שאלות שממקדות אותו בחקירת הדברים שחשובים לו. ... יותר. איך לגרום לילד להיות חכם יותר? איך ללמד מישהו לחשוב בהיגיון? ניתוח סיבתיות איך לעודד ילדים לשאול שאלות? איך לפתח חשיבה ביקורתית? איך להפוך טיפש לחכם? איך לעזור למישהו לחשוב עצמאית? איך ללמד עובד לחשוב בהיגיון? פיתוח עובדים, ... הורים, איך לגדל ילדים חכמים? איך לגדל ילד גאון? לעודד את הילד לשאול שאלות, שאלות של ילדים, ילד ששואל שאלות, ילד ששואל המון שאלות,
לשאול איך להפוך נפשית לפתח יכולת שכלית לשפר את החשיבה התמודדות להיות גאון בעיות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ טיפולי, מטפל רוחני, גישור בנושאי ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:16:49 - wesi1