אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לפתח את המוח לילדים? פיתוח החשיבה לילדים אוטיסטים, איך לטפל בילד סכיזופרני? אוטיזם ילדים, פיתוח מיומנויות חשיבה לילדים, איך לגרום לילד להיות חכם? איך לגדל ילדים חכמים? איך לפתח את החשיבה לילדים? איך לגדל ילדים מחוננים?
איך לפתח את המוח לילדים? פיתוח החשיבה לילדים אוטיסטים, איך לטפל בילד סכיזופרני? אוטיזם ילדים, פיתוח מיומנויות חשיבה לילדים, איך לגרום לילד להיות חכם? איך לגדל ילדים חכמים? איך לפתח את החשיבה לילדים? איך לגדל ילדים מחוננים?
... לפתח את המוח לילדים? פיתוח החשיבה לילדים אוטיסטים, איך לטפל בילד סכיזופרני? אוטיזם ילדים, פיתוח מיומנויות חשיבה לילדים , איך לגרום לילד להיות חכם? איך לגדל ילדים חכמים? איך לפתח את החשיבה לילדים? איך לגדל ילדים מחוננים? איך לפתח את החשיבה אצל ילדים ואצל ילדים עם אוטיזם? כדי לפתח את החשיבה של ילד, בין אם מדובר בילד אוטיסט, ילד נורמלי, ילד שסובל מסכיזופרניה, או ילד עם הפרעת אישיות, צריך להבין תחילה שהשכל מתפתח על ידי מאמץ ... כאשר הוא מתאמץ לחשוב ולפתור בעיות. לכן, הדרך לפתח את החשיבה אצל ילדים היא ליצור עבורם מצבים שבהם הם נדרשים להפעיל את השכל ולחשוב כיצד להשיג מטרות שונות. איך מאמץ שכלי עוזר לילדים להיות חכמים יותר? המפתח העיקרי להתפתחות השכל הוא הצבת ... מחשבה מתמדת, ולכן מפתחות את החשיבה. מדוע חשוב להציב מטרות לילדים שרוצים לפתח את החשיבה שלהם? ילד שלא מציבים לו מטרות ברורות לא יפתח את החשיבה שלו מעצמו. ילד שיושב מול טלוויזיה כל היום או פשוט יושב ובוהה בקיר, בדרך ... אך רוב האנשים לא יצליחו בכך. לכן, אם אתם רוצים לפתח את החשיבה של ילד, חובה להציב לו מטרות שמחייבות אותו לחשוב. כיצד מציבים מטרות לילד אוטיסט או לילד שסובל מסכיזופרניה? כשמדובר בילדים עם קשיים מיוחדים כמו ילדים אוטיסטים או ילדים סכיזופרנים, יש להציב מטרות פשוטות ככל האפשר בתחילה. ... או תנקה את הצלחת. מכיוון שפעולות אלו עלולות להיות מורכבות עבור הילד, יש לחלק אותן לחלקים קטנים וברורים יותר. למשל, ניקוי הצלחת ... בכיור לפתוח את הברז לקחת סקוץ ולנקות את הצלחת כך ניתן לוודא שהילד יוכל לבצע לפחות חלק מהפעולה ולהפעיל את מוחו בהדרגה. איך מתאימים את המטרות ליכולות של הילד? חשוב מאוד לדעת להתאים את המטרות ליכולות של ה
טיפולים סכיזופרניה בגיל הרך פיתוח יכולת קוגניטיבית להפעיל את השכל הפרעה נפשית בחירה הפרעות אישיות הפרעות פסיכיאטריות
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 6
... שהיא לא נועדה לעשות את זה. ואתגר מספר שתיים: תמצאו ילד בן שנתיים, הניחו את הילד בעריסה. בעריסה שימו שני דברים: ארנבת ותפוח. אם הילד אוכל את הארנבת ומשחק עם התפוח... שלחו לי אימייל ותיידעו אותי. כי אז אחזור ואקנה לכל הנוכחים בחדר הזה מכונית חדשה במידה וזה ... גם לא יאכל את התפוח. אז מה זה אומר?! ולמה שלא נמצא ילד בן יומו וניתן לו כוס מים לשתות ונראה אם הוא נועד לשתות אותה? ולמה שלא ניקח ילד בן שנה וניתן לו רכב לנסוע בו, ונראה אם הוא נועד לנסוע ברכב? ולמה שלא ניקח גור אריה שעכשיו נולד, ונראה אם הוא כבר יודע ... החלב והביצים, אחרי שכופים עלינו לאכול אותם כשאנחנו ילדים. שוב פעם שקרים ומניפולציות של גארי יורופסקי. גם בעל חיים נולד בלי הרבה יכולות שמתפתחות עם הזמן, כמו לדוגמה היכולת ... פירות. אז מה זה אומר? אף אחד לא באמת נולד טבעוני. כי ילד גם לא מסוגל לאכול ירקות ופירות כפי שהם בטבע בלי עזרים. ובני אדם נולדים בלי בגדים ובלי רצונות מוגדרים. אז האם זה אומר ... צריכים לחיות ככה כל חייהם. ולא, אף אחד לא כופה על הילדים לאכול בשר, יותר מאשר כופים על הילדים לאכול ירקות. ובדכ, יותר ילדים אוהבים לאכול בשר, מאשר שילדים אוהבים לאכול ירקות. כפי שידוע בחינוך הילדים, לכל מי שמגדל ילדים. ובפועל, לבני אדם יש בהחלט אינסטינקטים קרניבוריים ואומני בוריים, שהם ביכולת שלהם לצוד עם עזרים וכולי. וזה לא חייב ... גם אם אתה לא מכיר בכך גארי יורופסקי. זה עסק. זה סמיתפילד, קון אגרה, פרדו, טייסון, KFC,מקדונלדס, ברגר קינג, וונדיס זה לא רק עסקים. אנשים אכלו בשר, עוד לפני התפתחות העסקים האלו. ואם ... ייצרו אותם? אז למה שלא נמשיך ללכת ברגל. תראה לי ילד שיודע ללכת, שגם יודע לנהוג ברכב. הטבע שלנו גארי יורופסקי, הוא ללכת ברגל. ולא לנהוג ברכבים ולהשתמש בחשמל ובטכנולוגיה. תראה לי ילד שנולד עם ידע ואינסטינקטים להשתמש בטכנולוגיה. אז מה זה אומר? שלא נועדנו לזה? או שאולי נועדנו לפתח את היכולות האלו, ... יותר אנשים מתים בתאונות דרכים, מאשר מאכילת בשר. קח ילד ושים לידו חתיכת בשר או רכב לנסוע בו. מה הוא יבחר גארי יורופסקי? תבין, בני אדם לא נועדו לנהוג בכבישים. זו סכנת חיים. זו ... לכן, מעכשיו, תפעל רק לפי האינסטינקטים שהיו לך כשהיית ילד. ותפסיק להשתמש בכל מה שקשור לטכנולוגיה. תחזור לגור במערות. זה פחות מסוכן והרבה יותר בריא. נכון שבפועל כנראה תחיה פחות ... תהיה כמו בעל חיים אמיתי. תקשיב לאינסטינקטים שלך שהיית ילד. אז היית הולך יחף בלי נעליים, עד שהכריחו אותך להתרגל ללכת עם נעליים. אבל גארי יורופסקי, לא נועדת לזה. אתה פוגע בדומם ...
לשקר מוסר שכחה משחק בכוחות עצמך טכנולוגיות לנהוג שורש
מיהו הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי
6:12מיהו הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי
... הילד הפנימי שבי? מה זה הילד הפנימי? איך להתחבר לילד הפנימי? איך להבין את הילד הפנימי? איך משפיע הילד הפנימי? ריפוי הילד הפנימי, איך נראה הילד הפנימי? הילד הפנימי הפגוע, התחברות לילד הפנימי מה זה הילד הפנימי ואיך הוא נוצר? הילד הפנימי הוא מושג שמתייחס לפרספקטיבה הפנימית והרגשית שנשארת אצל כל אדם מבוגר מילדותו. כל אדם מבוגר היה פעם ילד, וכאשר הוא מתבגר ומשנה את תפיסתו על החיים, הפרספקטיבה הילדותית לא נעלמת אלא נשארת בתוכו. הילד הפנימי הוא למעשה אותו חלק באישיות שלנו ששמר על תפיסת ... התמימה, הלא שיפוטית, השובבה והיצירתית שהייתה לנו כילדים. לדוגמה, כאשר היית ילד, אולי חשבת שאתה יכול להיות סופרמן, או שמותר לך לקפוץ ... הסביבה לימדה אותך שזה אסור או מסוכן, אך החלק הילדותי שבתוכך עדיין חושב שאין שום סיבה אמיתית לא לעשות את הדברים האלו. הילד הפנימי שלך עדיין שומר על התמימות והסקרנות הזו, ולכן כל התפיסות האלו עדיין נכונות בעיני הילד הפנימי באותה מידה שהן נכונות בעיני המבוגר. מדוע משתמשים במושג ילד פנימי ולא פשוט תת - מודע? משתמשים במושג הילד הפנימי במקום לומר פשוט תת - מודע, כי המושג של ילד פנימי מעניק לגיטימציה לחוויות רגשיות, לתמימות, ... למושג תת - מודע שנשמע אולי יותר טכני וקר. בכך, המושג ילד פנימי נותן מרחב ואישור רגשי לתהליכים עמוקים של חיבור עצמי וריפוי רגשי. האם התפיסה של הילד הפנימי פחות נכונה מזו של המבוגר? אליעד כהן מדגיש שהפרספקטיבה של הילד אינה פחות נכונה או פחות תקפה מזו של המבוגר. זה שהמבוגר ... אותן בהכרח לנכונות יותר באופן מוחלט. כשמבוגר אומר לילד אסור לעשות כך וכך כי זה מסוכן, הוא נשען על הוכחות וראיות מהעולם של המבוגר, אך מנקודת מבטו של הילד אין לכך משמעות אמיתית או מוכחת. למשל, ילד יכול לחשוב שאין שום בעיה לגעת בחשמל, בעוד המבוגר יגיד לו שזה מסוכן. אבל מנקודת מבטו של הילד, הסכנה הזו היא לא עובדה מוכחת אלא משהו שהמבוגרים פשוט ...
מוחלטות פחד מנטישה ילד פנימי אחריות אישית חרדת פרידה בעיה מודעות ניגודים
טראומה זה לא תירוץ, טריגרים של טראומה, טראומה של בגידה, למה יש טראומה? החוקיות של הטראומה, איך להשתחרר מטראומה? איך לטפל בטראומה? ממה נובעת טראומה, האם אפשר להתגבר על טראומה? טיפול בטראומה, חלק 1
9:54טראומה זה לא תירוץ, טריגרים של טראומה, טראומה של בגידה, למה יש טראומה? החוקיות של הטראומה, איך להשתחרר מטראומה? איך לטפל בטראומה? ממה נובעת טראומה, האם אפשר להתגבר על טראומה? טיפול בטראומה, חלק 1
... בכל פעם שישמעו רעש, ואילו אחרים לא יחוו השפעה ארוכת טווח. הוא מציג דוגמה נוספת של ילד שקיבל סטירה מאביו, ישנם אנשים שאירוע ... עשוי לפחד מנביחות כי הוא חושב שיש סיכוי שהכלב ינשוך אותו שוב. לעומת זאת, פחד שהיה בילדות מחושך עשוי לא להישאר בבגרות, כי האדם לא תופס יותר את החושך כסכנה ממשית. מדוע פחדים מילדות לא תמיד ממשיכים איתנו לבגרות? אליעד נותן דוגמה של פחד מחושך בילדות. ילד יכול לחוות פחד קשה מאוד עד רמת תחושת ... כתירוץ להימנע מהתמודדות עם בעיות בהווה. הוא מדגים זאת עם דוגמאות כמו טראומות ילדות שהיו בעבר אך אינן משפיעות עוד. אם באמת האירוע הטראומטי בעבר הוא הסיבה לסבל, מדוע טראומות מסוימות שהיו בילדות כבר לא משפיעות? התשובה היא שיש עניין ... קשה, אבל אינם חווים אותה עוצמת חרדה בהמשך חייהם. נשאלה גם דוגמה על סטירה שהאב נתן לילד. למרות שסטירה עלולה להיחוות כטראומה, ייתכן ... דוגמאות נוספות לטראומה שאינה משפיעה לטווח ארוך? הובאה דוגמה על מקרים רבים שחווינו בילדות, כמו פחד גדול מהחושך, אך כשאנו מתבגרים אין לנו שום פחד מהחושך. למרות שבילדות האירוע הרגיש מפחיד מאוד, בבגרות אין ... למה שקרה בעבר, אלא לכמה האדם חושש שדבר דומה יקרה בעתיד, וכמה הוא לא רוצה בכך. האם הילדות המפחידה תמיד מלווה אותנו? עלה נושא הפחד מהחושך בילדות. כילד, החושך עשוי לגרום לפחד עד כדי תחושת סכנת ... לכך שיש להם בעיה בהווה, אך טען שאם היינו מתייחסים באותה צורה לכל הטראומות שחווינו בילדות (כמו הפחד מהחושך או לקיחת צעצוע), ... עליו אנחנו מדברים על מקרה שהוא זוכר שזה לא משפיע עליו, אז מה האמת האמת היא שנגיד ילד קטן בחושך אז כיבו את האור והוא היה בחושך היה בפאניקה נכון נניח כמה אנשים והוא היה בפאניקה של חיים ומוות הילד הקטן כמה אנשים בזמן שהם גדולים הם מפחדים ... היו בחושך כשהם קטנים לא הרבה אם בכלל נכון. זה נכון זאת אומרת יש הרבה דברים שכשהיית ילד מאוד הפחידו אותך וכשאתה מבוגר הם לא מפחידים אותך בכלל למרות שכשהיית ילד זה ממש הפחיד אותך כשאתה מבוגר זה לא ... זאת אומרת שהוא חושב שיש סיכוי שמה שקרה אז יקרה היום זאת הסיבה ולכן כאשר אתה היית ילד קטן ופחדת מהחושך היום ברור לך שאין לך ממה לחשוש תכבה את האור אתה לא מפחד למה שאני אפחד אבל כשהיית ילד קטן פחדת. זאת אומרת שהבן אדם לא סובל ... שיש לי בעיה עכשיו אין לי שום בעיה אז יש לי טראומה אני אומר לו אבל אתה זוכר שכשהיית ילד שהיית בטראומה שלקחו לך את הצעצוע היית בטראומה מאוד גדולה אז איך זה שעכשיו אין לך את הטראומה הזאת, כשהיית ילד וכיבו לך את האור היית בטראומה מאוד ...
להתקדם קדימה התמודדות עם חרדות ופחדים מסקנה חיים של האדם פחד קשה מחויב בלי קשר הרגשה
נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?
8:59נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות?
... המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות? מהי נאיביות של ילדים מול חוכמת המבוגרים? אליעד כהן מסביר שהילדים נתפסים כנאיביים, והמבוגרים כחכמים, אולם לדבריו, המצב למעשה הפוך. הוא מתאר כיצד ילדים הם בדרך כלל שמחים ואופטימיים באופן טבעי, מכיוון שהם עדיין לא מודעים למגבלות של המציאות ושל עצמם. ילד יכול לחלום שהוא סופרמן, מאמין שהוא יכול לעוף או לעבור דרך קירות, מכיוון שאין לו עדיין את ההכרה הפנימית שהוא מוגבל. אליעד מסביר שילדים נהנים הרבה יותר מהחיים בגלל אותו חוסר מודעות, ואילו המבוגרים ככל שהם מתבגרים, מבינים יותר ויותר את מגבלותיהם, וממילא הופכים לפחות מאושרים. הוא מביא כדוגמה את ההתלהבות הטבעית של ילדים מסרטים מצוירים וסיפורי אגדות. ילדים מאמינים באופן טבעי בעולם של פנטזיות, מאמינים לסופים טובים (הפי אנד) וחולמים על עולם יפה וטוב יותר שבו הכל אפשרי. לעומתם, המבוגרים איבדו את ... אפשרי, ולכן מאבדים חלק גדול מהיכולת לחוות את העולם בשמחה ובתחושת קסם והתלהבות. מה ההבדל בין אושר של ילדים לאושר של מבוגרים? לפי אליעד כהן, האושר של הילדים הוא לא באמת אושר פנימי עמוק, אלא אושר שנובע מחוסר המודעות שלהם למגבלות המציאות. הם פשוט לא יודעים שהם לא יכולים לעשות דברים מסוימים, ולכן הם מרגישים טוב. לעומתם, המבוגר מבין היטב שהוא מוגבל, ולכן לא יכול לחוות את אותו האושר. עם זאת, גם האושר של הילדים אינו שלם, כי הוא מבוסס על חוסר ידע וחוסר שכל. כלומר, הילדים מאושרים רק משום שטרם גילו את האמת על המציאות - שיש לה מגבלות. מהי השלמות האמיתית לפי אליעד כהן? אליעד כהן טוען שהשלמות האמיתית היא החיבור בין שני ההפכים - הכוח של הילד והכוח של המבוגר. הוא מסביר כי אצל כל אדם קיימים שני הכוחות: המבוגר הוא למעשה ילד מודחק, והילד הוא מבוגר שעוד לא התפתח. השלמות האמיתית מגיעה כאשר האדם מצליח להשתמש בשכל של המבוגר, שיודע להבחין במציאות ולדעת את המגבלות, אך לחוות את המציאות מתוך נקודת מבט של ילד, ללא תחושת המגבלות. הוא מדגים זאת בכך שאדם בוגר צריך לדעת שהוא אינו יכול לעוף, אינו יכול להכניס יד לאש מבלי להיפגע, אך מצד שני לחוות את המציאות בתודעת הילד, שבה הכל אפשרי והכל פתוח. במילים אחרות, האדם צריך להיות מסוגל לחיות עם ההבנה השכלית של מגבלות המציאות, אך להרגיש בלבו ובחוויה הפנימית שלו שאין כל מגבלה. זו הדרך לחיים מאושרים באמת, הרבה יותר מאושרים אפילו מהאושר של הילדים, מכיוון שזהו אושר מודע ולא תלוי בחוסר ידיעה. איך אפשר לחבר את ההפכים ולחיות באושר אמיתי? אליעד מסביר שהדרך לחבר בין הילד למבוגר היא להגיע לפרספקטיבה של אחדות - השורש של המציאות. לדבריו, בשורש הפנימי ביותר של המציאות, אין כלל מגבלות, והכל אפשרי. הוא מתאר זאת כארץ האפשרויות הבלתי מוגבלת, שבה האדם יכול לעבור דרך אש מבלי להישרף, לעוף, וכל הדימויים הנפלאים של אגדות הילדים אפשריים באמת. לפי דבריו, כל סיפורי האגדות וסרטי הילדים, אף שהם מופלאים ומרהיבים, הם רק טעימה קטנה מהאושר האינסופי שקיים בשורש המציאות. אפילו הקסמים והפלאים הגדולים ביותר שקיימים באגדות עדיין מוגבלים ... לפרספקטיבה של האחדות, שבה הוא ישלב בין המודעות השכלית של המבוגר ובין החוויה האינסופית והחופשית של הילד. מדוע ככל שמתבגרים נעשים פחות מאושרים? אליעד כהן מסביר שככל שהאדם מתבגר, העולם שלו נעשה יותר ויותר מוגדר ומוגבל. כשהאדם לומד להבחין בין טוב ורע, מותר ואסור, יכול ולא יכול, הוא מתחיל לחוות את החיים כמצומצמים ומגבילים יותר. לדעתו, ילדים לא חווים את המציאות כמצומצמת כי הם עדיין לא הגדירו לעצמם את המגבלות, ולכן באופן טבעי הם הרבה יותר מאושרים. ככל שאדם הופך מודע יותר למגבלות, הוא ... הכל אפשרי ואינסופי, וכך לחיות באושר אמיתי שאינו מוגבל עוד במגבלות העולם הרגיל. מהי השלמות האמיתית? למה ילדים מאושרים יותר ממבוגרים? איך לחבר בין ילד למבוגר שבתוכנו? מהי פרספקטיבת האחדות? מדוע מבוגרים פחות מאושרים? איך לחיות חיים ללא מגבלות? נאיביות המבוגרים - חוכמת הילדים - מהי השלמות? הפעם אדבר על הנאיביות של הילדים, והחכמה של המבוגר. מי שיתבונן יראה שהילדים הרבה יותר שמחים, לוקחים בקלות, ואם הילד לא שמח זה כי הוא למד מהר מהמבוגר. והאדם המבוגר קיבל שכל והוא כבא לא נהנה. ילד הוא הרבה יותר אופטימי,
לעבור דרך קיר שאלות שמח אפשרות יכולים להיות באותו מקום שמחה ילדים אפשרויות
להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
7:09להתמודד עם העברת ביקורת, לנצח בויכוח, להתגונן מול ביקורת, ביקורתיות, להפוך מחויב לאפשרי, התמודדות עם ביקורת, להדוף ביקורת, לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת
... לחסום ביקורת, התנהגות ילדותית, התנהגות לא בוגרת, הדיפת ביקורת איך להגיב לביקורת שמישהו מעביר עליך? כאשר אדם מעביר עליך ביקורת שלדעתו היא נכונה, בעוד שאתה בטוח שהיא אינה ... מאשים אותך בהתנהגות ילדותית, תוכל לענות לו: אתה בעצמך ילדותי שאתה בכלל חושב שאני ילדותי, אתה פשוט לא מסוגל להבין שהחשיבה שלי היא מאוד בוגרת. המטרה כאן היא להציג את המבקר עצמו כמי שאינו מבין או אינו מסוגל לתפוס את העומק של מה ... למה התנהגות שנתפסת כילדותית יכולה להיות דווקא בוגרת, ולהפך. אדם בעל שכל כזה יכול להגיד נכון ולהוכיח את הצד שלו, או לא נכון ולהוכיח את ההפך. מי שחסר לו השכל הזה נמצא ... אם טוענים כלפיך שלהיות ילדותי זה רע, אתה יכול להראות שהטענה הזו עצמה היא ילדותית. אם תשאל את המבקר למה זה רע להיות ילדותי?, סביר שלא תהיה לו תשובה טובה מלבד כי זה פשוט רע. תשובה זו עצמה היא ילדותית, ולכן אפשר לטעון שהמבקר עצמו מדבר כמו ילד. בנוסף, אם תביט על זה לעומק, תוכל להבין שבילדותיות ובבגרות יש תכונות טובות ורעות, והקביעה אם הן טובות או רעות היא תמיד סובייקטיבית בלבד. אפילו הילד הקטן, בגיל שנה, היה במובן מסוים בוגר יותר כי לא היה אכפת לו מביקורת של אחרים עליו. לעומת זאת, המבוגר שנהיה רגיש לביקורת ומוטרדת ממנה, דווקא הוא התדרדר והפך לילדותי. הנקודה החשובה היא שאין שום דבר מוחלט בטוב וברע של ילדותיות או בגרות, ולכן אפשר להשתמש בהיגיון הזה כדי להגן על עצמך מכל ביקורת שינסו להטיח בך. ביקורת עצמית שכל ומודעות התמודדות עם אנשים טכניקות ... ש: נגיד הוא אומר לך אתה ילדותי. אליעד: תגיד לו: אתה ילדותי שאתה חושב שאני ילדותי. אתה לא מבין שהחשיבה שלי היא מאוד בוגרת, רק אתה ילדותי, אתה לא קולט את החשיבה הבוגרת שבדבר. ש: זאת תשובה ילדותית. אליעד: עבורך היא ילדותית? אז בסדר. טוב, אתה שואל אותי איך לריב עם אנשים. מה קורה כשיש לך יותר שכל לראות את ההפך בכל דבר? אליעד: תראה, רגע, אני רגע רוצה להגיד משהו. ... דבר את ההפך שלו, ולמה ילדותי זה בכלל בוגר, ולמה בוגר זה בכלל ילדותי, ולמה זה טוב להיות ילדותי ולמה זה רע להיות ילדותי. אם יש לך את השכל הזה, אז אם מישהו אומר לך משהו, אתה יכול להגיד לו נכון, כי... או לא נכון, כי.... כל דבר אתה יכול כאילו לסדר. ש: מה זאת ... יכול להסביר למה התנהגות ילדותית היא בכלל התנהגות בוגרת, ולמה התנהגות בוגרת היא בכלל התנהגות ילדותית, ולמה זה טוב להיות ילדותי ולמה זה רע להיות ילדותי , אם יש לך את השכל הזה, עכשיו אתה משחק איך שאתה רוצה. אם אתה רוצה להסכים איתו, אתה יכול להגיד לו נכון ולהוכיח. ואם אתה רוצה לא להסכים איתו, ... אז למה יותר טוב להיות ילדותי, כי ילדים...? אליעד: קודם כל, זאת חשיבה
להוכיח חשיבה מוקצנת לגיטימציה אבסורדים הבנת טוב ורע לגרום לו להרגיש טיפשים להדוף ביקורת
הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
7:41הדרכת מורים, הדרכה למורה חדש, איך לגרום לתלמידים להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה
... להקשיב לך? חוסר קשב, תלמידים לא מקשיבים, קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות ריכוז של ילדים, ילדים מרעישים בכיתה למה ילדים לא מקשיבים בשיעור? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה היא איך לגרום לילדים להקשיב בכיתה בלי להשתמש באיומים, בצעקות או בסנקציות. לטענתו, ילדים לא מקשיבים לא בגלל בעיה פיזית כמו חרשות, אלא מפני שהם מרוכזים בדברים שמעניינים אותם יותר. המוח של כל ילד, כמו כל אדם, שואל באופן תת - מודע מה יביא לי הכי הרבה תועלת או הנאה ברגע זה? וכך הוא מחליט במה להתמקד. אם השיעור לא נתפס כמועיל או מעניין, הילדים יבחרו להתמקד בדברים אחרים. איך לגרום לילדים להקשיב בלי ענישה? כדי לגרום לילדים להקשיב מבלי להשתמש בענישה או בכפייה, אליעד מציע שני כיוונים עיקריים: יצירת עניין וחוויה חיובית - יש לגרום לילדים להבין שיקבלו תועלת והנאה מההקשבה. שימוש מושכל בענישה - להפוך את הענישה למינימלית אך אפקטיבית, כך שילדים יקשיבו מתוך חשש מעונש, אך בלי להפחיד אותם יותר מדי. לדוגמה, במקום לאיים בעונש חמור ודרמטי כמו צעקות קיצוניות, אפשר להוריד את הווליום של האיום ולראות אם הוא עדיין אפקטיבי. חשוב להבין מה בדיוק מפחיד את הילדים, ולהשתמש בזה באופן מתון ככל האפשר. כיצד להתמודד עם ההבדלים ברצונות של הילדים? בעיה מרכזית שאליעד מעלה היא שכל ילד מעוניין בדברים שונים. חלק רוצים לשחק כדורגל, אחרים בבובות או בפעילויות אחרות. לכן אי אפשר לתת פתרון אחיד שיספק את כולם. כפתרון הוא מציע שני רעיונות מעשיים: למצוא את המכנה המשותף - לאתר תחומים שרוב הילדים מעוניינים בהם ולשלב אותם בשיעור. לחלק את השיעור לכמה נושאים - לתת לכל קבוצת ילדים משהו שמתאים לתחומי העניין שלהם, באופן שחלק מהשיעור יענה על הצרכים של קבוצה מסוימת, וחלק אחר על הצרכים של קבוצה אחרת. מדוע איומים וצעקות עובדים על ילדים? אליעד מסביר כי איום וענישה עובדים פשוט כי הם מפחידים, וילדים (כמו מבוגרים) נוטים להימנע מכאב ומדברים מפחידים. כשהילד מרגיש מאוים הוא מתרכז בהימנעות מהעונש, ולכן מיד יקשיב למי שמפעיל את האיום. המורה, לדוגמה, יכולה לאיים בהתקשרות להורים, ואז הילד יעדיף להקשיב ולהימנע מכך. האם אפשר להוריד את רמת ההפחדה ולשמור על הקשבה? אם מה שעובד בכיתה הוא מורה שנכנסת וצורחת, אפשר לנסות להוריד את הטון של הצעקה ולבדוק אם הילדים עדיין מקשיבים. חשוב להבין למה בדיוק הם מפחדים - מהאמירה (שב במקום!, אתקשר להורים!) או מהעוצמה של הצעקה. אם מה שעובד הוא עצם האמירה, אפשר לנסות לומר זאת בטון רגוע יותר ולראות אם ההשפעה נשמרת. למה ילדים משנים בקלות את מוקד תשומת הלב שלהם? אליעד כהן מסביר שילדים מסוגלים לעבור מריכוז מלא בדבר אחד לדבר אחר בקלות, כי הריכוז שלהם הוא רגעי ותלוי בחשיבות הרגעית שהם מייחסים לנושא. אם ילד עסוק מאוד במשחק ופתאום מישהו בא בצורה מאוד מחייבת ואומר לו לעשות משהו אחר, הילד יכול לשנות את תשומת הלב מיד, כיוון שהמחויבות שלו משתנה לפי מידת הוודאות והנחרצות של ההוראה. איך ליצור אצל הילדים עניין משותף ומחויבות? מורה הציגה מצב שבו ילדים רבים רוצים לעזור לה בכיתה, ואלו שלא מקבלים הזדמנות מרגישים מקופחים. אליעד מנתח את המצב ומסביר שהילדים רוצים לעזור מפני שכך הם מרגישים מוערכים וחשובים. הוא מציע שני פתרונות: יצירת משימה כיתתית גדולה שכל הילדים יכולים להשתתף בה. שימוש בשיטת תורנות - בכל שיעור
בלי סיבה ללא סיבה להפעיל לקחת רוצה אותו ילד הנאה הוראה
משיכה אובססיבית, אהבה אובססיבית, נמשך לאישה נשואה, נמשכת לגבר נשוי, קשר אובססיבי, משיכה חולנית, פדופיליה, סטיות מיניות, משיכה מינית, נמשך לילדים, טיפול בפדופיל, איך להוציא מישהו מהראש? איך לא להימשך למישהו?
8:46משיכה אובססיבית, אהבה אובססיבית, נמשך לאישה נשואה, נמשכת לגבר נשוי, קשר אובססיבי, משיכה חולנית, פדופיליה, סטיות מיניות, משיכה מינית, נמשך לילדים, טיפול בפדופיל, איך להוציא מישהו מהראש? איך לא להימשך למישהו?
... אובססיבית, אהבה אובססיבית, נמשך לאישה נשואה, נמשכת לגבר נשוי, קשר אובססיבי, משיכה חולנית, פדופיליה, סטיות מיניות, משיכה מינית, נמשך לילדים, טיפול בפדופיל, איך להוציא מישהו מהראש? איך לא להימשך למישהו? מה גורם ... הוא נמשך, ולמצוא דרך להשיג את התכונה או ההישג הזה באופן עצמאי. ברגע שימלא את החוסר בעצמו, המשיכה האובססיבית תפחת משמעותית. מדוע פדופילים נמשכים לילדים ומה הסיבה הפסיכולוגית למשיכה זו? אליעד מסביר לעומק את הנושא הרגיש של פדופיליה, ומבהיר שפדופילים אינם נמשכים לילדים סתם כך, אלא נמשכים לתכונה ספציפית הקיימת בילדים, שהיא התמימות. פדופיל, לדבריו, מחפש אהבה ללא תנאים, כי הוא אינו מסוגל לאהוב את עצמו בצורה כזו. ילד בדרך כלל אינו שיפוטי ומסוגל לאהוב ללא תנאים, ולכן הפדופיל רואה באהבת הילד אליו השתקפות של אהבה עצמית ללא תנאים שהוא אינו מצליח להעניק לעצמו. אליעד מציין שהמשיכה לילדים אינה הגיונית ברמה הרציונלית, אך פסיכולוגית היא מבוססת על צורך עמוק לקבל אישור עצמי ללא תנאים. הוא מדגיש שאין מדובר רק בפעולה מינית, אלא ברצון פנימי עמוק יותר לקבל תחושה של אהבה טהורה ושלמה ללא תנאים. כאשר פדופיל נמצא עם ילד, בתפיסתו הילד אוהב אותו בצורה כנה וטהורה, משום שאין לילד שיפוטיות המוכרת למבוגרים. מה ההבדל בין משיכה מינית למשיכה רגילה? אליעד כהן מסביר ... מרגיש עני ורוצה את העושר הזה גם בשבילך. כלומר, המשיכה נובעת מהרצון להרגיש טוב יותר עם עצמך על ידי היותך דומה לאדם אחר. איך פדופילים מתחברים למשיכה לילדים? במקרים של פדופיליה, המשיכה בילדים נובעת לעיתים מרצון לתמימות ולחוויות של אהבה ללא תנאים. פדופילים יכולים להימשך לילדים כי הם רואים בהם דימוי לאהבה טהורה, נטולת שיפוטיות. הילד אוהב את עצמו באופן לא מותנה, וזה משהו שהפדופיל לא מצליח למצוא בעצמו. המחשבה היא שכאשר ילד אוהב אותו, זה כמו אהבה ללא תנאים כלפי עצמו. כיצד משיכה מינית נבדלת ממשיכה ... זה אתה פחות תימשך אליו זה כל הסיפור ואם בן אדם יש לו משיכה מאוד מוזרה למישהו יש בו משהו שאתה רוצה, למה נגיד יש אנשים שהם פדופילים והם נגיד נמשכים לילדים לדוגמה מה הוא רוצה מה יש בילד, שנייה כי נגיד בילד בדרך כלל התשובה תהיה תמימות זאת אומרת ילד נגיד יש בו תמימות ואתה היית רוצה את התמימות הזאת לעצמך. עכשיו למה אתה תרצה ... התמימות שלו הייתי יכול לאהוב את עצמי איך שאני, נגיד שאתה לא אוהב את עצמך ואז יש לך בתת מודע מחשבה וואלה אבל אני לא אוהב את עצמי בגלל השיפוטיות שלי ילד אין לו שיפוטיות אז הוא היה אוהב אותי ואז אתה תחפש נגיד שילד יאהב אותך כי אז אם ילד אוהב אותך אז אתה אומר הוא באמת אוהב אותי כי הוא תמים הוא לא באמת חושב שאני לא מוצלח כי הוא עוד ילד לדוגמה. זאת אומרת שבעצם אתה נמשך לתמימות שבו כי אתה רוצה שתהיה לך את התמימות שלו, זאת אומרת אתה רוצה שתהיה לך את היכולת לאהוב אותך בלי תנאים נגיד שאתה לא אוהב את עצמך בלי תנאים אתה אוהב את עצמך עם תנאים והילד אוהב אותך בלי תנאים אז אתה רוצה את האהבה שיש כלפיך בלי תנאים שיש בו כלפיך שיהיה לעצמך, נגיד שהילד אוהב את עצמו בלי תנאים ואתה רוצה לאהוב את עצמך בלי תנאים זה אותו דבר, הרעיון שתמיד יהיה. ש: איך זה קשור על הילד כשאתה נמצא עם הילד אם אתה רוצה שהילד יאהב אותך. אליעד: אמרתי בילד יכולה להיות תכונה אופי שאתה רוצה את תכונת האופי הזאת לעצמך לדוגמה. ש: אוקי. אליעד: משהו יש בזה יש בו משהו שאתה רוצה לעצמך. ש: ומה עכשיו נגיד פדופיל בא והולך ונגיד מתעסק עם ילדים אז זה לא נגיד זוגיות כשהוא נמצא עם הבת זוג שלו אומר אם היא מצליחה אז כנראה ...
אישה נשואה להלקות את עצמי להפסיק לשכוח מבחור להפסיק לחפש כעסים ייצור הכנסה לשכוח את האקסית
געגועים, ממה נוצר געגוע? למה אני לא מצליח לשכוח אותה? למה אני לא מצליחה לשכוח אותו? למה אני מתגעגע אליה? למה אני מתגעגעת אליו? התמודדות עם אובדן, התמודדות עם פרידה, געגועים לאקסים, איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו?
געגועים, ממה נוצר געגוע? למה אני לא מצליח לשכוח אותה? למה אני לא מצליחה לשכוח אותו? למה אני מתגעגע אליה? למה אני מתגעגעת אליו? התמודדות עם אובדן, התמודדות עם פרידה, געגועים לאקסים, איך להוציא מישהו מהראש? איך לשכוח מישהו?
... או דחייה רומנטית נובעת מהציפייה הלא מציאותית שבן הזוג יהיה האחראי להעניק לאדם את מה שהוא מרגיש שחסר לו. האם תחושת הגעגוע קיימת גם באובדן של ילד? העקרונות שמסביר אליעד לגבי געגועים לאדם או לדמות מסוימת יכולים להיות נכונים גם בהקשרים של אובדן, כמו אובדן של ילד. הכאב הגדול שמרגיש אדם לאחר אובדן ילד לא נובע רק מהעובדה שהילד איננו, אלא גם מהחסר הרגשי שנוצר. הילד מילא צורך רגשי חשוב בחייו של ההורה, ועם מותו, החסר הזה נעשה מוחשי הרבה יותר. כיצד להתמודד עם געגועים ואובדן? ההמלצה המרכזית של אליעד היא לקחת ... פנימית של מה חסר לנו ולמה אנחנו מרגישים צורך למלא אותו דרך הקשר או מערכת היחסים. איך להתמודד עם געגוע לאקס התמודדות עם דחייה רומנטית אובדן ילד והשלכות רגשיות זוגיות והערכה עצמית איך לזהות ציפיות לא מציאותיות בקשר למה ממשיכים להתגעגע גם אחרי פרידה? פרידה מכל סוג יכולה להשאיר תחושת ... או האקסית, על גרוש או גרושה, על מי שהכיר בבית הספר, או אפילו על דמות דמיונית שהיתה לו בראש. דבר דומה קורה גם במצבים אחרים, כמו אדם שמתגעגע לילד שנפטר. הרעיון הכללי הוא שגעגוע נובע תמיד מתחושה שמשהו שעשה לנו טוב - או שדמיינו שיעשה לנו טוב - חסר לנו כעת. איך קשורה תחושת החוסר לרצון להרגיש ... סדר חברתי, אבל ברמה הפנימית כדאי לזכור שזו האחריות האישית שלנו להבין מה חסר לנו ולמה אנו מנסים למלא אותו דרך הקשר. איך זה מתבטא גם באובדן של ילד? כשאדם מאבד ילד, נוצרת תחושת חוסר עצומה, כי הילד מילא צורך רגשי משמעותי. גם כאן, העיקרון דומה: לפני שהילד נולד, היה לאדם צורך מסוים שהילד מילא. ברגע שהילד איננו, החוסר חוזר ומתעצם. למרות שלצער יש צד אמיתי של געגוע לאדם יקר, עדיין כדאי להבין שהכאב קשור בצורך שלנו שחזר להיות לא ממומש. כיצד כדאי להתמודד ... כך נפחית את העוצמה של הגעגוע והכאב. שלא ירדו על עצמם אלה שמתמודדים עם זה. בהצלחה. איך להתמודד עם געגוע לאקס התמודדות עם דחייה רומנטית אובדן ילד והשלכות רגשיות זוגיות והערכה עצמית איך לזהות ציפיות לא מציאותיות בקשר התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם פטירה של בן משפחה, התמודדות עם מוות של ילד, מוות של הורים, האקסית המיתולוגית, איך להרגיש טוב אחרי פרידה? ...
מוצר טוב עם עצמו למכור מוצר יקר ללקוח אכזבות איומים בת שכולה ערך עצמי גבוה בת משפחה שכול
סכיזופרניה ומחלות נפש, איך להתמודד עם סכיזופרניה? איך לטפל במחלות נפש? איך לעזור לסכיזופרניה? איך לרפא סכיזופרניה? מהי סכיזופרניה? מהי מחלת נפש? מהי הפרעה נפשית? האם אפשר לרפא מחלות נפש? האם אפשרי לרפא הפרעת אישיות גבולית?
סכיזופרניה ומחלות נפש, איך להתמודד עם סכיזופרניה? איך לטפל במחלות נפש? איך לעזור לסכיזופרניה? איך לרפא סכיזופרניה? מהי סכיזופרניה? מהי מחלת נפש? מהי הפרעה נפשית? האם אפשר לרפא מחלות נפש? האם אפשרי לרפא הפרעת אישיות גבולית?
... קולות שלא קיימים. האתגר המרכזי בעבודה עם אנשים הסובלים מסכיזופרניה הוא לא בהכרח תוכן דבריהם, אלא איך שהם נתפסים על ידי אחרים. לדוגמה, אם ילד קטן אומר שיש מפלצת מתחת למיטה, אנחנו לא רואים אותו כחולה נפש. אך אם אדם בוגר אומר זאת, אנו נוטים להגדיר אותו ... מתקשים להתמודד עם אנשים סכיזופרניים היא בגלל איך שהם נתפסים פיזית - כאנשים מבוגרים שמאמינים ברעיונות לא מציאותיים. מה הקשר בין סכיזופרניה לילדות? כשהאדם לא מצליח ללמוד או להבין את עקרונות המציאות הבסיסיים בשלב הילדות, הוא עלול לפתח תפיסת עולם מעוותת, שתהפוך אותו בסופו של דבר לאדם שנראה כמי שסובל מהפרעה נפשית. סכיזופרניה יכולה להתפרש כמצב שבו אדם נשאר תינוק מבחינה תפיסתית, אך בגוף של אדם בוגר. אם ילד לא מקבל את החינוך הנכון וההבנה של העולם סביבו, הוא עלול לגדול עם תפיסת מציאות מעוותת שתוביל לאי הבנה מהמציאות ותויג אותו כסובל מהפרעה נפשית. איך לעזור לאדם סכיזופרני? הדרך הטובה ביותר להתמודד עם אדם סכיזופרני היא להסתכל עליו כעל ילד קטן . אם תינוק שואל שאלה, גם אם היא נשמעת לנו פשוטה, אנו עונים לו בסבלנות וברצינות. אותו דבר יש לעשות עם אדם סכיזופרני. ... שאלה שנראית לנו טריוויאלית, לעיתים אנחנו נחשוב שיש משהו לא בסדר איתו, אך עלינו להתייחס אליו בסבלנות ובבהירות, בדיוק כמו שהיינו מתייחסים לילד קטן. מה הקשר בין חינוך לילדות לסכיזופרניה? כאשר ילדים מקבלים חינוך לקוי או יחס לא מתאים בגיל צעיר, זה עשוי לגרום להם לא להבין את עקרונות המציאות, ולהשאיר אותם עם תפיסת ... להופעת הפרעות נפשיות כמו סכיזופרניה. מה המסקנה? החשוב ביותר בהבנת סכיזופרניה הוא שאנחנו צריכים להתייחס לאנשים הסובלים ממנה בדיוק כמו לילדים . אם אנו מתייחסים אליהם בצורה ברורה, ישירה ומכילה, כך נוכל להקל עליהם ולסייע להם להתמודד עם עולמם הפנימי. חשוב לזכור שאנשים סכיזופרניים אינם שונים מהותית מילדים מבחינת היכולת להבין את המציאות - הם פשוט לא רכשו את ההבנה הנדרשת בשלב מוקדם יותר בחיים. מהי סכיזופרניה? איך לעזור לאדם עם סכיזופרניה? האם אפשר לרפא מחלות נפש? מה הקשר בין ילדות להפרעות נפשיות? איך לדבר עם אדם סכיזופרני? מהי סכיזופרניה ולמה קשה להתמודד איתה? סכיזופרניה היא הפרעה נפשית המאופיינת ... על התפיסה שלנו לגביו? אחת הנקודות המרכזיות היא שהיחס שלנו כלפי אנשים סכיזופרניים נקבע במידה רבה לפי גופם. אם אדם עם הפרעה נפשית היה נראה כילד קטן , אנשים היו מתייחסים אליו אחרת. לדוגמה, אם ילד קטן אומר שיש מפלצת מתחת למיטה, לא מגדירים אותו כחולה נפש, אלא כילד עם דמיון מפותח. אבל אם אדם מבוגר אומר זאת, הוא נתפס כסכיזופרני. כלומר, הבעיה היא לאו דווקא במה שאומר האדם אלא בכך שהוא מבוגר. מה הקשר בין סכיזופרניה לילדות? ילד רוכש הבנה על המציאות דרך לימוד מהסביבה. כאשר מישהו לא לומד או מבין את עקרונות המציאות, הוא עלול להתפתח עם תפיסת עולם ... נשאר תינוק מבחינה תפיסתית, רק בגוף של מבוגר. איך לעזור לאדם סכיזופרני? הדרך היעילה ביותר להתמודד עם אדם סכיזופרני היא להתייחס אליו כמו אל ילד קטן. כאשר ילד קטן שואל שאלה שנראית לנו פשוטה, כמו האם יש אנשים גם בבית ליד?, אנו עונים לו בסבלנות. לעומת זאת, אם אדם מבוגר שואל שאלה ... רבים יחשבו שמשהו לא בסדר איתו. לכן, כשמתקשרים עם אדם סכיזופרני, חשוב לדבר איתו בצורה ברורה, ישירה וסבלנית, ממש כפי שהיינו מסבירים דבר לילד. מה הקשר בין חינוך לילדות לסכיזופרניה? כאשר ילדים קטנים מקבלים יחס של פוצי מוצי - כלומר, מדברים אליהם כאילו הם לא מבינים כלום - הם עלולים לגדול מבלי לפתח חשיבה ... המסקנה? כדי להתמודד עם סכיזופרניה או עם מחלות נפש אחרות, יש להבין שהדרך שבה אנו מתקשרים עם אדם כזה משפיעה על מצבו. יש להתייחס אליו כמו אל ילד הזקוק להסברים פשוטים וברורים, ולא כאל אדם שאמור להבין הכל לבד. כמו שילד קטן שואל שאלות תמימות ומקבל תשובות בסבלנות, כך צריך לנהוג גם עם אדם סכיזופרני. זו גישה שמאפשרת תקשורת טובה יותר ומגדילה את הסיכוי לסייע לו להתמודד עם עולמו הפנימי. מהי סכיזופרניה? איך לעזור לאדם עם סכיזופרניה? האם אפשר לרפא מחלות נפש? מה הקשר בין ילדות להפרעות נפשיות? איך לדבר עם אדם סכיזופרני? ...
ילד קטן מחלות נפש להוביל בעיה הסברים מיומנויות חשיבה יכולת שכלית אופי קיצוני
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קריירה, קאוצינג מומלץ, אימון אישי טלפוני בנושא ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 14:18:31 - wesi1