אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
... המצב של לא מבדל? כאשר אדם נמצא במצב של לא מבדל, הוא לא יכול להבחין בהבדלים בין דברים. לדוגמה, ילד יכול לדעת אם משהו כואב לו, אבל הוא לא מבדיל בין כאב פיזי לכאב רגשי. אליעד מציין כי במקרים כאלה, ניתן להשתמש במושגים שהילד כבר מבדיל ביניהם ולהרחיב אותם, כך שהוא יוכל להבין ולהבחין גם בהבדלים שהוא לא הבחין בהם קודם. האם יש ... כי ישנם מצבים שבהם אנחנו יכולים להוביל אדם לשנות את תפיסתו ולעבור ממצב של אין ליש, כמו למשל עם ילדים שמתחילים להבין את ההבדלים בין מושגים שונים, או כאשר אדם מתחיל להבחין בין מצבים שלא הבחין בהם קודם. בכל ...
להפוך יש לאין כאב רגשי פוטנציאל להתמודד כאב פיזי לקבל ילדה לשנות את המצב
ניתוק מהמשפחה, טיפול בהורים, להתנתק מהמשפחה, לטפל בהורים, קונפליקט עם ההורים, מריבות במשפחה, בעיות עם המשפחה, הורים חולים, לא אוהבת את ההורים, אהבת ילדים להורים
ניתוק מהמשפחה, טיפול בהורים, להתנתק מהמשפחה, לטפל בהורים, קונפליקט עם ההורים, מריבות במשפחה, בעיות עם המשפחה, הורים חולים, לא אוהבת את ההורים, אהבת ילדים להורים
... להתנתק מהמשפחה, לטפל בהורים, קונפליקט עם ההורים, מריבות במשפחה, בעיות עם המשפחה, הורים חולים, לא אוהבת את ההורים, אהבת ילדים להורים מהם הקשיים במערכת יחסים עם משפחה ודרכי ההתמודדות איתם? ההרצאה עוסקת בנושאים הקשורים לניתוק מהמשפחה, טיפול בהורים, קונפליקטים ... לו את התמיכה הרגשית שהוא זקוק לה. אחרים עשויים להתנתק ממשפחתם בשל חוסר חיבור אישי או על רקע חוויות ילדות לא טובות. המרצה מדגיש את החשיבות של להיות שלם עם ההחלטות האישיות שלנו, גם אם זה אומר לנתק קשרים ...
כמה לקחת אחריות לקבל החלטה איך להתנתק רגשות אשמה לשמור על בריאות נפשית מטופל החלטות שלילי
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 1
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 1
... התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 1 איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? הרצאה זו עוסקת בתהליכי ההתמודדות עם אובדן של בן משפחה, בין אם מדובר בפטירה של הורה, פרידה מבן זוג, או אובדן של ילד. אליעד מציע כלים להתמודד עם התחושות המורכבות של עצב, בידוד, ושאלות על המשמעות לאחר אובדן. לאורך ההרצאה, נידונות שאלות ... סבל ולהתמקד בכך שכולנו מסוגלים לבחור להתמודד עם הכאב בדרך שיכולה להוביל אותנו לצמיחה אישית. כיצד להתמודד עם אובדן ילד? באופן כללי, ההתמודדות עם אובדן ילד נתפסת כאובדן הקשה ביותר, ובמהלך ההרצאה אליעד מדגיש את הצורך להתמודד עם העצב בצורה ברורה. הוא מציין שצריך להבין ... על המצב. איך להתמודד עם אובדן? מהו תהליך ההתמודדות עם מוות של בן זוג? מהי הדרך להתמודד עם אובדן ילד? איך לשנות את המחשבות על אובדן? כיצד להתמודד עם מוות של הורה?
תוצאה אובדן של ילדה אחרי פרידה לשנות הרגלים פטירה של בת האם אפשר להרגיש טוב להתמודד עם אובדן ילד לשנות התנהגות
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 2
התמודדות עם אובדן של בן משפחה, התמודדות עם מוות של הורה, התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 2
... התמודדות עם פטירה, התמודדות עם פרידה מבן זוג, התמודדות עם פטירת בעל, התמודדות עם פטירת אשה, התמודדות עם אובדן ילד - חלק 2 איך להתמודד עם אובדן של בן משפחה? ההרצאה עוסקת בהתמודדות עם אובדן של בני משפחה, לרבות התמודדות עם מוות של הורה, פטירה של בעל או אשה, וכן אובדן של ילד. הנושא המרכזי של ההרצאה הוא כיצד להתמודד עם אובדן קשה ובמיוחד, כיצד למנוע את הפגיעה הרגשית הנמשכת ולהתמודד עם ... שום דבר רע. מה שחשוב הוא להמשיך הלאה ולמצוא את הדרכים להתמודד עם הכאב. מהי ההתמודדות הרגשית עם אובדן ילד? ההרצאה גם מתמקדת בהתמודדות עם אובדן של ילד, שהיא אחת ההתמודדויות הקשות ביותר. אליעד הדגיש את הצורך בהבנה שכולנו חווים חוויות קשות בחיים, אבל יש צורך להפיק מהם גם כוח לשינוי ולהתפתחות. ההתמודדות עם אובדן הילד היא אישית מאוד, אך כל אדם יכול לבחור כיצד להסתכל על העתיד ולא להיתקע רק במציאות הנוכחית. התמודדות עם אובדן איך להתמודד עם אובדן ילד? איך להתחיל חיים חדשים אחרי אובדן? האם אפשר להתגבר על געגועים? התמודדות עם מוות של בן זוג תהליך ההתמודדות ...
התחלות חדשות אובדן בן זוג להתמקד התחברות מוות של ילדה להישאר אובדן אבא אובדן משפחה
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 2
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 2 איך לשכנע ילד לא לפעול באלימות? כאשר ילד נוקט באלימות, הורים ומחנכים מתמודדים לעיתים קרובות עם אתגר גדול - כיצד לגרום לילד להבין שהאלימות אינה פתרון מתאים. אליעד כהן מציג גישה מפורטת ויסודית שמתמקדת בשינוי תפיסת הילד לגבי היתרונות והחסרונות של התנהגות אלימה. הוא מציין כי כדי שהילד יפסיק לנהוג באלימות, יש צורך אמיתי לגרום לו לרצות בעצמו להפסיק להתנהג כך, מתוך הבנה פנימית, ולא מתוך איום או עונש בלבד. מדוע איומים ועונשים לא תמיד עוזרים למנוע אלימות אצל ילדים? אליעד מסביר כי האיומים, כגון יזרקו אותך מבית הספר, עשויים דווקא לעודד התנהגות אלימה אצל הילד. אם ילד אינו מרוצה בבית הספר, איום מסוג זה עשוי להפוך עבורו דווקא ליתרון - הוא יעדיף שיזרקו אותו. מכאן שהאיום אינו משרת את מטרתו. הדרך האפקטיבית היא להראות לילד כי המחיר האישי שהוא משלם על התנהגות אלימה גבוה מהיתרונות שהוא משיג ממנה, ולהמחיש זאת בדרכים שונות. איך לזהות את היתרונות והחסרונות שהילד רואה באלימות? אליעד מציע לגשת אל הילד בגישה פתוחה ולא שיפוטית. במקום להניח מראש שאלימות היא רעה, יש לעודד את הילד לדבר על היתרונות שהוא רואה בהתנהגות שלו. לדוגמה, ילד דחף ילד אחר כדי לקבל את הנדנדה. חשוב מאוד לשאול את הילד למה הוא עשה את זה, ולתת לגיטימציה מלאה לתשובה שלו. למשל, הילד עשוי להגיד דחפתי אותו כי זה בזבז לי זמן לחכות. כאן ההורה או המחנך צריך לשאול את הילד אילו דרכים אחרות היו קיימות להשיג את אותה מטרה בלי אלימות. בשלב זה, הילד מציין אלטרנטיבות נוספות (לדוגמה, לקרוא למורה או לחכות לתורו), ומתוך רשימה זו הוא יכול לראות שישנן דרכים אחרות שמשיגות את המטרה שלו, עם פחות נזק או סיכון. למה חשוב להבין ולתת לגיטימציה לרצון של הילד להיות אלים? אחת הנקודות המרכזיות שאליעד מדגיש היא שלא נכון להילחם ברצון של הילד לפעול באלימות, אלא להכיר בו. אם הילד אומר שדחף את חברו כי התעצבן שקיללו אותו או כי לא נתנו לו את מה שרצה, התגובה הנכונה היא ... להבין את תחושתו, לתת הכרה מלאה לרגשות שלו, ולהסכים איתו שבתנאים האלה אולי היה לו הגיוני לפעול באלימות. לאחר שהילד מבין שמכבדים את ההיגיון מאחורי ההתנהגות שלו, הוא מוכן יותר לשמוע על חסרונותיה של האלימות, ולבחון חלופות אחרות. מה החשיבות של השוואה בין היתרונות והחסרונות של אלימות? אליעד מסביר שיש חשיבות עליונה לכך שהילד יעשה בעצמו השוואה בין היתרונות והחסרונות. במהלך השיחה, יש ליצור רשימה ברורה של סיבות שבעדן הילד רוצה לפעול באלימות (כמו לקבל מיד את מה שאני רוצה או להפסיק העלבות מהירות), ולמולן רשימה של חסרונות משמעותיים (כמו יכול לפגוע בי בחזרה או לא אוכל לשחק עם החברים בעתיד). המטרה הסופית היא שהילד בעצמו יגיע להבנה פנימית שהחסרונות עולים על היתרונות, ומתוך הבנה זו יבחר מרצונו להימנע מאלימות. כיצד מתמודדים עם ילד שממשיך לראות יתרונות באלימות גם לאחר השיחה? גם לאחר השיחה, ייתכן שהילד עדיין יראה יתרונות בהתנהגות האלימה. אליעד מדגיש כי ההורה לא צריך להתווכח עם הילד, אלא להמשיך לתת לגיטימציה לרגשותיו תוך כדי שהוא מבהיר לו שהוא עצמו, כהורה או מחנך, לא רואה את זה כפתרון מיטבי. אפשר גם להסביר לילד שההורה מבין מדוע הילד חושב שאלימות היא פתרון טוב עבורו, אך הוא מבקש ממנו להתחשב גם ברגשות או באינטרסים של אחרים, כולל של ההורה עצמו. מדוע מבוגרים מתקשים לתת לגיטימציה לרצון של הילד באלימות? אליעד מסביר שמבוגרים מתקשים לתת לגיטימציה לרצון של הילד באלימות משום שהם לא מוכנים להכיר בכך שהם עצמם, כמבוגרים, עשויים להיות אלימים או לראות באלימות יתרונות מסוימים. המבוגר שמתכחש לחלוטין לכך שאלימות היא לפעמים תגובה אנושית מובנת, לא יוכל לתת אמפתיה אמיתית לילד. אמפתיה כזו הכרחית לשינוי אמיתי של תפיסת הילד. איך להתמודד עם רגשות אלימים בלי להדחיק אותם? הגישה של אליעד ממליצה על הכרה מלאה ברגשות האלימים של הילד, ...
אוכל להתקדם להפסיק תת מודע האם להדחיק ענישה המוצר יקר לי במי לבחור
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 1
אלימות ילדים, אלימות של ילדים, בעיות אלימות בכיתה, בעיות התנהגות אצל ילדים, חינוך ילדים, טיפול באלימות בבית הספר, מניעת אלימות, למנוע אלימות, ילד אלים, ילד מרביץ, ילד מכה, הדרכת הורים - חלק 1 איך להגיב לילד שמתנהג באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו? כאשר ילד פועל באלימות כדי להגן על משהו חשוב לו, חשוב להבין תחילה מדוע הוא בחר בדרך זו. למשל, אם ילד רואה שמישהו מתכנן לפגוע בו, בחברו או אפילו בחיה שהוא אוהב, הוא עשוי לבחור באלימות מתוך אמונה שזה הפתרון הטוב ביותר לסיטואציה באותו רגע. אליעד מסביר כי ברגע האמת, הילד מגיב לפי הדחף האינסטינקטיבי שלו, לפי מה שהוא תופס כמוצא יחיד. הוא לא בהכרח מנתח לעומק את כל האפשרויות האחרות. לדוגמה, אם ילד אחר מתכוון לזרוק אבן על חתול או על אדם, והילד שלנו מחליט לדחוף את התוקף כדי למנוע זאת, נשאלת השאלה האם תגובתו הייתה ראויה או לא. אם נניח שילד דחף ילד אחר כדי למנוע פגיעה בחתול, בית הספר עשוי להגיד שזוהי פעולה לא נכונה, כי הוא הפעיל אלימות. אך אליעד מסביר שכדאי לברר את הנקודה העקרונית: האם הפעולה של הילד נבעה מתגובה אימפולסיבית או מתוך החלטה מושכלת, והאם הוא שקל כראוי את כל החסרונות והיתרונות של המעשה? כיצד לעזור לילד להבין שיש חסרונות ויתרונות לכל החלטה? אליעד מדגיש את החשיבות של חינוך הילד להבנה מעמיקה יותר של ההחלטות שהוא מקבל. במקום לתת לו פקודות או פתרונות מוכנים מראש, צריך לעזור לו להתרגל ... לכל החלטה חסרונות ויתרונות, ולהפוך מודע יותר לתהליך קבלת ההחלטות שלו. הדרך שאליעד מציע לעשות זאת, היא ללמד את הילד לנתח מצבים נייטרליים ולא רק מצבים בהם הוא מעורב רגשית. למשל, אם הילד מתלבט אם לעשות פעולה מסוימת, ההורה יכול לעודד אותו לחשוב בצורה מודעת: מה הם החסרונות ומה הם היתרונות של מה שאני עומד לעשות?. בעזרת הרגל זה, הילד ילמד לחשוב מראש על ההשלכות של מעשיו ולא רק לפעול מתוך דחף רגעי. מה המשמעות של ללמד ילד לראות גם את הצד השני בכל סיטואציה? אליעד מתאר שהיכולת להבין את הצד השני בכל ויכוח או קונפליקט היא מיומנות מרכזית שיש להקנות לילדים. כאשר הילד רגיל לנתח את נקודת המבט של הצד השני, הוא פחות נצמד לעמדה שלו באופן נוקשה. תהליך זה מונע קונפליקטים ומקטין את הסיכוי שהילד יפעל באלימות, מכיוון שהוא כבר רואה מראש את החסרונות האפשריים במעשה אלים. מה לעשות כשערכי הבית והערכים של בית ... מאוד מאלו של בית הספר. אליעד מדגים זאת במצב שבו בבית הספר לא מקובל להפעיל אלימות בשום מצב, אבל הילד מגיע ממשפחה שמאמינה שלפעמים יש מצבים בהם הפעלת כוח מוצדקת, למשל כדי להגן על מישהו חסר ישע או בעל ... מתוך התעלמות מהמציאות. האם יש הצדקה לפעול באלימות כדי למנוע אלימות גדולה יותר? ההרצאה מציגה דילמה אמיתית - האם ילד רשאי לפעול באלימות כדי למנוע אלימות חמורה יותר (כגון זריקת אבן על אדם או בעל חיים)? אליעד מסביר שההחלטה תלויה במידה רבה בערכים האישיים של המשפחה ושל הילד. יש משפחות שיסכימו שהילד יפעל באלימות מינימלית כדי למנוע נזק גדול יותר, בעוד בתי הספר בדרך כלל מתנגדים בתוקף לכל אלימות שהיא. אליעד ... הספר, וכך נוצר קונפליקט נוסף שיש לקחת בחשבון. כיצד להתמודד עם הנהלת בית הספר במקרים של אלימות מוצדקת בעיני הילד? כאשר הורה מגיע לפגישה עם הנהלת בית הספר לאחר אירוע כזה, אליעד ממליץ להכין מראש את ההסברים ולהיות מוכנים ... היא הדבר הנכון לעשות כדי למנוע אלימות קשה יותר. הדיאלוג עם בית הספר צריך להיות פתוח וכנה, ולהסביר כי הילד פעל מתוך כוונה טובה, גם אם המעשה עצמו מנוגד לכללים. חשוב להדגיש שבכל החלטה ישנם חסרונות ויתרונות ושאתם מודעים להם באופן מלא. איך להתייחס לקונפליקטים של ילדים בצורה מודעת ומועילה? לסיכום, אליעד מציג גישה שבה החינוך של ילדים מתבסס על מודעות עצמית גבוהה, ניתוח מודע של סיטואציות, הבנת ההשלכות של כל החלטה, ולימוד לראות את הדברים מנקודות מבט מרובות. כל אלה עוזרים לילד להיות פחות אימפולסיבי ולהבין יותר את ההשלכות ארוכות הטווח של התנהגותו. איך למנוע אלימות של ילדים? מה עושים עם ילד אלים בבית הספר? האם להגן על חיות זה מצדיק אלימות? איך ללמד ילד להבין את הצד השני? בעיות התנהגות של ילדים בבית הספר מה לעשות כשהילד לא מתאים למסגרת?
הקטנת הסיכוי להתמודד חיסרון יתרון האם להקטין את הסיכוי קונפליקטים ילד אלים יתרונות מול חסרונות אינסטינקטים
זוגיות, מערכות יחסים, איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לדעת מה מישהו מרגיש? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לדעת מה מישהו לא אוהב? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לקרוא מחשבות? חלק 2
11:22זוגיות, מערכות יחסים, איך לדעת מה מישהו אוהב? איך לדעת מה מישהו מרגיש? איך לדעת מה מישהו רוצה? איך לדעת מה מישהו לא אוהב? איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לקרוא מחשבות? חלק 2
... אותו או להחמיא לו, רצוי להגיד לו שהוא חכם. בדוגמה אחרת, אם אדם נמנע מלעשות רעש כדי לא להעיר ילדים ישנים, אפשר להסיק שהוא לא ירצה שיעירו גם אותו כשהוא ישן. הדוגמאות הללו ממחישות שאפשר ללמוד על העדפות של ... אירועים חיצוניים מעיד על תפיסותיהם האישיות. למשל, אדם שרואה אמא צועקת על בנה ומסיק מכך שהיא לא מעריכה את הילד, בעצם מבטא את תפיסתו הפנימית שלפיה צעקות קשורות לחוסר הערכה. אדם אחר יכול לפרש את הצעקות דווקא כהבעת אהבה ... אותו, אפשר להדגיש בפניו שהוא חכם. אותו רעיון פועל גם הפוך: אם אדם נמנע מלעשות רעש כדי לא להעיר ילדים, כנראה שהוא לא רוצה שיעירו אותו בעצמו בעת שהוא ישן. איך האופן שבו מפרשים סיטואציות מעיד על תפיסה פנימית? ... לפי האופן שהוא מפרש את המציאות או את פעולותיהם של אחרים? ת: בהחלט. אם אדם רואה אמא צועקת על הילד שלה ומיד מסיק שהיא לא מעריכה את הילד, יכול להיות שזה בגלל שבתוכו הוא מקשר צעקות לחוסר הערכה. אדם אחר היה יכול לפרש אותה צעקה דווקא כהבעת ... שזה לא שיגידו לך אל תעשה לי רע אלא לדוגמה נגיד שיש מישהו שנגיד לדוגמה נגיד אשתך נניח נגיד הילדים ישנים ואז נגיד היא אומרת אל תעיר אותם נגיד כאילו בוא לא נעשה רעש כדי לא להעיר אותם זאת ... לדוגמה נגיד מפרש דברים לפי איך שהוא רואה אותם בבסיס שלו, לדוגמה נגיד שעכשיו תבוא אמא ברחוב ותצעק על הילד שלה ויבוא מישהו מהצד ויגיד תראה איך האמא הזאת לא מעריכה את הילד שלה, למה הוא אומר את זה? כי הוא מניח בראש שלו מחויב שהוא יפרש את זה למה שהוא לא ...
לב טוב שליליות העדפות אישיות להחמיא לו חברתי הקשבה למידה לקרוא מחשבות
שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, הטמעת תהליכים, בבת אחת, צעד אחרי צעד, הכל או כלום, בכל פעם קצת, צעד קטן בכל פעם, בישול צפרדעים, שיטות שכנוע, איך לשכנע? שכנוע עצמי, לשכנע אחרים
10:32שינוי הרגלים, לשנות הרגלים, הטמעת תהליכים, בבת אחת, צעד אחרי צעד, הכל או כלום, בכל פעם קצת, צעד קטן בכל פעם, בישול צפרדעים, שיטות שכנוע, איך לשכנע? שכנוע עצמי, לשכנע אחרים
... עד שמגיע למצב שבו התרגיל מרגיש טבעי ופחות כואב. הוא גם מדגים את העיקרון בהקשר של יחסים בינאישיים. לדוגמה, ילד שרוצה לקבל כסף מאמו יכול בהתחלה להציע לה עזרה בבית ללא תמורה, ובהדרגה לבקש משהו בתמורה קטנה, וכך עם ... תכיני לי צהריים תוך כדי כזה כן אתה עוזר היא תכין לך צהריים, תני לי איזה משהו כן אתה ילד טוב עוזר ואז אתה מרגיל אותה לתת ואז אתה כל פעם עובד קצת פחות, אתה מבין ואז בסוף היא ...
להרגיש מה זה התמדה איך להתפרסם להילחם יתרון איך לרמות מי יכול לרמות אותך להתחיל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ילד, איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
הדת של בני האדם מנותק מהמציאות חברה חרדית פולחן עולם קדמון מטפל זוגי פחד ממתחרים עסקיים לא לפחד לגשת לנשים לשדר ביטחון עצמי בראיון עבודה אמונה עצמית משפיעה על היכולת שלך האם אהבה היא אקראית או אהבה היא סיבתית? האם אפשרי להיות מאוהב בכמה בו זמנית? להפסיק לרדוף אחרי האושר אושר או סבל הוא יותר טוב ממני בסקס נוכלים באתרי הכרויות איך בני זוג מקבלים החלטות? איך אינטרסים משפיעים על החלטות? התמודדות עם חרדה לא הגיונית להתמודד עם פוביה לא הגיונית זייף עד שתצליח להיות איש מכירות מצליח זיהוי צרכים של הלקוח ניהול משא ומתן למתקדמים לגרום לילד להיות רגוע למה לא לוותר לילד? מורה דרך רוחני עיוורון רוחני להתמודד עם טראומה איך לרפא משוגעים? לשכוח את האקס קשר עם האקסית להשיג בטן שרירית תרגילים לברכיורדיאליס להיות אלוהים בדמיון לחזור להיות אלוהים התעוררות והארה של מורים רוחניים הארה שנעלמת להיות אלוהים דרך כל רצון ופעולה להיות אלוהים חזק להרוויח כסף פסיבי להשקיע כסף במדד הנאסדק מטרת החיים היא ימות המשיח מטרת החיים של אלוהים למחוק זיכרונות שליליים לקבל תשובה שלילית בחירה חופשית לעשות למה אתה בוחר כך ולא אחרת? אחדות הבורא למה אלוהים לא ברא? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן אישי לילדים, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושאי ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8906 שניות - עכשיו 08_11_2025 השעה 19:02:39 - wesi1