אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשכנע ילד לאלשכנע ילד לעשותלשכנע ילד לאהובלשכנע ילד לחשובלשכנע ילד לא לפחדלשכנע ילד לעשות שיעוריםאיך לשכנע ילד לעשות שיעורי ביתלשכנע ילד לעשות שיעורי ביתלשכנע ילד לאהוב ללמודלמה ילד עצבנילשכנע ילד לאכוללשכנע ילד להכין שיעוריםלשכנע ילד להאמיןלחנך ילד אוטיסטלמה ילד מפחדלשכנע ילד לעשות משהו עם עצמולשכנע ילד לסדרלשכנע ילד לסדר את החדרהתמודדות עם ילד אליםהתמודדות עם ילד עצבנילאהוב ילד בלי תנאיםלגדל ילד עצמאילהתמודד עם ילד אליםלהתמודד עם ילד עצבנילהתמודד עם ילד שמפחדאיך להתמודד עם ילד עצבניאיך לשכנע ילד לעשות משהו עם עצמואיך לשכנע ילד לאכול ירקותאיך לשכנע ילד לסדראיך ללמד ילד לחשובאיך להתמודד עם ילד שמפחדאיך להתמודד עם ילד מרדןאיך לחנך ילד אוטיסטאיך לגדל ילד חכםאיך לגדל ילד עצמאיאיך להתמודד עם ילד אליםלהתמודד עם ילד מרדןלגדל ילד חכםלשכנע ילד ליהנותלשכנע ילד ללמודלמה ילד מרביץללמד ילד לחשובלחנך ילד בעייתילחנך ילד בצורה נכונהלשכנע ילד להירגעלשכנע ילד להתנהגלגדל ילד עצלןלשכנע ילד לאכול ירקותלשכנע ילד לא להתלהב מכסף🔍הצג עוד...
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים
... ADHD, הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים, הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים, חוסר ריכוז, חינוך ילדים ובו יתבאר העניין של הפרעות קשב וריכוז באופן כללי, והפרעות קשב וריכוז של ילדים באופן ספציפי. ויתבאר, ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל מבוגרים? ... ממה נובעת הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים? ויתבאר, מהו הטיפול הטוב ביותר להפרעות קשב וריכוז בכלל, ולהפרעות קשב וריכוז של ילדים בפרט? והפרעת קשב וריכוז (ADHD = Attention Deficit Hyperactivity ... האדם בעיות שונות בחייו. כאשר אצל ילדים, בעיית קשב וריכוז, יוצרת גם לקות למידה, שמפריעה לילד במהלך הלימודים שלו, ומפריעה לילד להתרכז בלימודים שלו וכולי. והשאלה הנשאלת היא, ממה נובעות הפרעות קשב ... דבר כזה הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים בפרט. כפי שנסביר תכף ומיד את העניין. ועוד נאמר בצורה ברורה, שזה ... פסיכיאטרים וכיוב, לא מבינים למה הילד לא מצליח להתרכז בלימודים, וזה שחלק מהפסיכולוגים פסיכיאטרים וכיוב, לא מצליחים להבין למה הילד לא מקשיב בלימודים, זה עדיין לא אומר שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז. זה כן אומר, שהילד לא מקשיב בלימודים ולא מתרכז בלימודים מסיבה כזו או אחרת, שתתבאר להלן, ... מכך שהם אינם יודעים איך לגרום לילד להתרכז בלימודים. כי הם אפילו לא מבינים, למה באמת הילד לא מצליח להתרכז בלימודים. וכל שכן, שהם אינם יודעים איך לעזור לילד להתרכז בלימודים. ולכן, הם מאבחנים את הילד (אבחון ילדים), כמי שסובל מהפרעת קשב וריכוז של ילדים. ואז ממילא הם מסירים מעצמם את האחריות, לטפל בבעיה בשורשה. אבל ... הוא לא באמת סובל משום בעיה. זא, ילד שלא מצליח להתרכז בלימודים שלו, אולי יהיה נכון לומר, שיש לו בעיית ... על מה הוא חושב ובמה הוא מרוכז. והילד, שלא מצליח להתרכז בלימודים, או האדם הבוגר, שלא מצליח להתרכז בדבר כזה ... זה תת המודע שלו. ואם לדוגמה הילד מנסה להתרכז בלימודים, והוא לא מצליח להתרכז בלימודים, זה רק משום, שבאותו הרגע, תת המודע של הילד, לא מאפשר לו להתרכז בלימודים. משום שתת המודע של הילד, רוצה שהילד יתרכז בדבר אחר. שעבור תת המודע של הילד, הדבר האחר הזה, נראה חשוב יותר. וגם אם האדם לא ממש יודע להגדיר, על מה ... מרוכז בדבר כלשהו. וכאשר נראה שהילד סובל מהפרעת קשב וריכוז בלימודים, הרי שזה רק משום, שבזמן הלימודים, הילד כן מרוכז בדברים אחרים, שהם מעניינים אותו, יותר מאשר הלימודים. כי הילד, כמו אדם בוגר, מעדיף להתרכז במה שמביא לו הכי הרבה תועלת. והילד, שלא ממש מבין את התועלת שהלימודים מביאים לו, ובפרט, כאשר ה
מה מישהי חושבת הצלחה הגדרות הפרעה טורדנית טיפול בהפרעה נפשית טיפול בבעיה לטפל במחלה נפשית הסברים
משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים
משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים
... החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, מטרת החיים, למצוא משמעות בחיים, חיים עם משמעות, למצוא את משמעות החיים איך לענות לילדים ששואלים מהי משמעות החיים? כשילד שואל מהי משמעות החיים?, או מהי מטרת החיים, אליעד כהן מסביר שיש לתת תשובה פשוטה וישירה: משמעות החיים היא למלא את רצונותיך, כלומר, למלא ... לחיים משמעות, כי זה הופך את האדם לשלם, מסופק ומאושר. לדוגמה, אם ילד שואל מה משמעות החיים?, אפשר לענות לו שהמשמעות היא לעשות דברים שגורמים לו להרגיש טוב, כי בעצם כל אדם רוצה להרגיש טוב. אבל כאן מגיע ... של החיים היא פנימית לחלוטין ולא תלויה בשום דבר חיצוני. מה עושים כשילד רוצה משמעות חיצונית? לפעמים הילד לא מסתפק במשמעות פנימית כזו, ורוצה משהו יותר חיצוני, כמו מטרה ברורה ומוחשית שתיתן לו מוטיבציה. במקרה כזה, אליעד מסביר שצריך לתת לילד משמעות חיצונית שירגיש שהוא יכול לפעול לפיה, לדוגמה: תעשה דברים שטובים לך כי הם עושים לך טוב, או תנסה להיות הכי טוב שאתה יכול במה שאתה אוהב לעשות. אפשר גם להגיד לילד שהמשמעות היא לשפר את העולם, לעזור לאנשים, להצליח במה שהוא אוהב או כל משמעות אחרת שתהיה לו ברורה ונגישה. העיקר הוא שהמשמעות תהיה משהו שהילד יכול להבין, להתחבר אליו ולפעול למענו. מהי המשמעות האמיתית והעמוקה ביותר של החיים? לפי אליעד, המשמעות העמוקה ביותר של החיים היא להגיע ... זה לעומק, אתה משתחרר מהצורך למצוא משמעות חיצונית לחייך. איך להסביר לילד בפועל את משמעות החיים? כאשר ילד שואל מהי משמעות החיים, אליעד מציע לענות לו שהמשמעות היא פשוט לעשות את מה שטוב לך. אליעד מדגיש שזה הסבר פשוט, ברור ופרקטי שילדים יכולים להבין וליישם בפועל. כשהילד יגדל ויתפתח, ניתן להרחיב את ההסבר לשאלות עמוקות יותר, כמו מדוע בכלל האדם מרגיש שחסר לו משהו, ואיך ניתן להגיע לתחושת שלמות פנימית ללא ... במשהו חיצוני. מהי משמעות החיים? איך למצוא משמעות בחיים? מה לענות לילד ששואל על משמעות החיים? חיים עם משמעות איך להרגיש שלמות פנימית? למה אנשים מחפשים משמעות בחיים? ...
מציאות מושלמת להרגיש טוב איך למצוא מחלות לחפש משמעות לעזור לאנשים חסרונות המרדף אחר
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח
חינוך ילדים, משמעות החיים לילדים, איך לענות לשאלה, מהי משמעות החיים, לענות תשובות לילדים, לענות תשובות לשאלות, זיהוי צרכי הלקוח איך לענות לילדים על השאלה מהי משמעות החיים? כאשר ילדים שואלים מהי משמעות החיים, הם למעשה מבקשים להבין משהו עמוק יותר על עצמם ועל העולם. לפי אליעד כהן, חשוב לתת לילדים תשובה המתאימה לגילם וליכולת ההבנה שלהם. לא ... האמת המוחלטת, כי המשמעות של החיים היא מושג מורכב שאפילו מבוגרים מתקשים להבין באופן מלא. לכן, אפשר לענות באופן חלקי בלבד, על ידי התאמת התשובה למה שהילד יכול להבין ולמה שחשוב לו באמת באותו רגע. לדוגמה, אם ילד שואל מהי משמעות החיים? אפשר לשאול אותו ... הזאת? התשובה שלו לשאלה הזו תגלה מה באמת מפריע לו ומה הוא מחפש בחיים. אם הוא עונה משעמם לי, משמעות החיים עבורו יכולה להיות למצוא עניין בדברים. אם הילד עונה שהוא עצוב, משמעות החיים תהיה למצוא דרך ... עבור כל אחד היא למעשה הדבר שמפריע לו ביותר או שהוא מחפש להשיג. אליעד מדגיש שלא מדובר בשקר, אלא במתן תשובה מותאמת אישית וחלקית, בהתאם ליכולת של הילד להבין. הוא מציין שכאשר נותנים לילדים תשובה חלקית או פשוטה, הם בעצמם יגלו בהמשך ... האבסולוטית לגבי משמעות החיים אינה יכולה להימסר בכמה משפטים פשוטים, היא דורשת חקירה מתמשכת לאורך זמן, ולעיתים לאורך כל החיים. מדוע אי אפשר לתת לילד את התשובה המוחלטת על משמעות החיים? אי אפשר לתת לילדים או אפילו למבוגרים תשובה מוחלטת ופשוטה ... שהתשובה שלה היא פשוטה או חד - משמעית. התשובה האמיתית למשמעות החיים דורשת זמן, התבוננות פנימית מעמיקה והבנה אישית של האדם את עצמו ואת חייו. לכן, כשילד או כל אדם אחר שואל שאלה כזו, אי אפשר לצפות שהוא ... בעצמו בהמשך. אליעד טוען שזוהי הדרך הטובה ביותר לעזור לשואל, כי תשובה חלקית זו היא כמו הכוונה כללית שנותנת לו נקודת התחלה לחקירה עצמאית. האם לתת לילדים תשובה חלקית זו הטעיה או דרך לחינוך? אליעד מבהיר שנתינת תשובה חלקית לילדים אינה הטעיה אלא דרך חינוכית לעורר בהם ... בעצמם. זו שיטה שמטרתה לגרום להם להבין את המציאות מתוך חוויה אישית ולא רק לקבל אותה כדבר מוגמר. התשובה היא אמת חלקית, שנבחרת בהתאם למוכנות של הילד לשמוע ולקבל. לפי אליעד, האמת האבסולוטית על משמעות החיים אינה ניתנת לתמצות בכמה משפטים, ולכן מתן תשובה חלקית הוא המעשה הנכון ביותר בהקשר זה. איך להשתמש בשאלה למה אתה שואל כדי לענות על שאלות ילדים? אליעד מציע טכניקה פשוטה כדי להתמודד עם שאלות מורכבות של ילדים, כמו השאלה על משמעות החיים: כאשר הילד שואל שאלה, כדאי לשאול אותו קודם למה אתה שואל? שאלת הנגד הזו היא קריטית משום שהיא חושפת את הסיבה האמיתית שבגללה הילד שואל את השאלה מלכתחילה. הילד עצמו, באמצעות התשובה שייתן, למעשה יחשוף את הצורך או הקושי שלו. לדוגמה, ילד ששואל על משמעות החיים כי הוא עצוב או משועמם, יזדקק לתשובה אחרת לגמרי מילד ששואל כי הוא סקרן או מבולבל. הילד העצוב יקבל תשובה שהמשמעות היא למצוא דרך להיות שמח, והילד המשועמם יקבל תשובה שהמשמעות היא למצוא משהו מעניין לעשות. בשיטה זו, התשובה אינה כללית אלא מותאמת לצורך הרגשי והאישי של הילד ששאל. מה עושים כשהילד דורש תשובה ברורה ומהירה? לעיתים ילדים (או מבוגרים) רוצים תשובה ברורה, קצרה ... העמוקה יותר של החיים. לסיכום, הגישה שאליעד מציג מדגישה מתן תשובות חלקיות, מותאמות אישית, ומעודדות חקירה עצמאית. העיקרון המרכזי הוא שלא לתת לילדים או לשואלים תשובות סגורות, אלא תשובות ...
מבולבל פנימיות תשובות סגורות לענות קיום איך להיות מאושר צרכים של לקוח תהליכים
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
בעיות בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים
... בחינוך ילדים, איך לחנך ילדים מתבגרים, בן לא רוצה לעבוד, חוסר כיוון בחיים, גר אצל ההורים, חוסר מוטיבציה לעבוד, חוסר חשק לעבוד, הורים וילדים, אמא דואגת לילדים איך להתמודד עם בן מבוגר שלא רוצה לעבוד? בעיה נפוצה שמטרידה הורים רבים היא מצב בו הילד, למרות היותו מבוגר, לא רוצה לעבוד וחסר כיוון ברור בחיים. במקרה שלפנינו, אליעד מסביר ... נובעת מהמצב עצמו, אלא מהחששות שלה לגבי העתיד, ומהמחשבה שאולי היא לא עושה מספיק למען הילד . מה בעצם מטריד את ההורה כאשר הילד לא עובד? אליעד מבהיר כי הבעיה המרכזית היא שההורה חושש שהילד סובל או יסבול בעתיד. למעשה, ההורה משליך על הילד את תחושת האחריות שהוא עצמו מרגיש. הוא מדגיש כי ייתכן שהילד עצמו לא סובל, אלא בוחר לחיות במצב הקיים מתוך החלטה מושכלת שהחסרונות של עבודה גדולים ... ובלי לדאוג למה שיקרה בעתיד. במקרה כזה, ההורה יפסיק לחוש תחושת אשמה או אחריות, וייתן לילד להמשיך את חייו כפי שהוא בוחר. ליצור שינוי אקטיבי, שמשמעותו להתאמץ ואף לקחת סיכון שהילד יכעס או יתרחק. אליעד מסביר ששינוי כזה דורש מההורה לקחת עמדה ברורה ולהחליט שאינו מוכן להמשיך לתמוך בילד מבחינה כלכלית, אלא אם הוא יתחיל לעבוד. איך ליצור קונפליקט פנימי אצל הילד כדי לגרום לו לעבוד? אליעד מציע שיטה מעשית וברורה כיצד לעורר קונפליקט פנימי אצל הילד, על מנת שייקח אחריות בעצמו: - בכל פעם שהבן מתלונן שחסר לו משהו, על ההורה להזכיר לו בצורה ... אחד, ומצד שני לא באמת מוכן לקחת את הסיכון הדרוש כדי לשנות אותו. שני הצדדים, ההורה והילד, משחקים משחק דומה של בריחה מאחריות מלאה: ההורה רוצה לשנות את הבן, אבל לא מוכן לקחת את ... והבן רוצה חיים נוחים, אך לא מוכן להתאמץ כדי להשיגם בעצמו. האם להורה יש אחריות לכך שהילד הגיע למצב הנוכחי? אליעד מציין שגם להורה יש חלק במצב, משום שההורה משמש דוגמה אישית, ובדרך ... או שהוא רוצה באמת לשנותו, ולפעול בהתאם להחלטה זו בצורה עקבית וברורה, תוך שהוא מחזיר לילד את האחריות על חייו שלו. איך לחנך ילד שלא רוצה לעבוד? איך לעזור לבן חסר כיוון בחיים? התמודדות עם ילד מבוגר בבית ההורים מה לעשות כשהבן לא מוכן לעבוד? הורים מודאגים מילד שלא עובד האם לתת כסף לילד שלא עובד? ...
סיבה מוטיבציה לטפל בהפרעות פסיכיאטריות יעוץ הורים לטפל בחולה נפש להתבונן מחשבה ילדים מתבגרים
אושר, איך להיות מאושר? סוד האושר, כמה עולה להיות מאושר, לתת כדי לקבל, התמודדות עם מחלת הפרקינסון, מחלה ניוונית, מחלה חשוכת מרפא, להתמודד עם כאב, לחיות עם פרקינסון, לשלם על פגישה
אושר, איך להיות מאושר? סוד האושר, כמה עולה להיות מאושר, לתת כדי לקבל, התמודדות עם מחלת הפרקינסון, מחלה ניוונית, מחלה חשוכת מרפא, להתמודד עם כאב, לחיות עם פרקינסון, לשלם על פגישה
... מה מקורו. אם אדם הוא אמיתי עם עצמו ושואל את השאלה למה אני מפחד?, בסופו של דבר הוא מגיע להבנה שהפחד הוא תוצאה של אמונה שמשהו הוא רע. אליעד נותן דוגמה על ילד קטן: אם אומרים לילד שהוא ימות בעוד שבוע, הוא לא ... כלומר, אפשר לפחד אבל לא חייבים. ברגע שמבינים זאת באמת, נפטרים מהפחד. האם מחלת הפרקינסון היא בהכרח דבר רע? אליעד נותן דוגמה על מחלת הפרקינסון ואומר שאם ילד היה נולד לתוך מציאות ...
סובייקטיבי קבלת החלטה סבל תחושה סוד קשיים תרופות סוד האושר
גברים ונשים, הבדל בין גבר לאישה, הבדל בין אישה לגבר, משיכה מינית, מערכות יחסים, רבי נחמן מברסלב, תאוות נשים, תאוות ניאוף, סקס, מיניות, היאחזות רגשית
5:48גברים ונשים, הבדל בין גבר לאישה, הבדל בין אישה לגבר, משיכה מינית, מערכות יחסים, רבי נחמן מברסלב, תאוות נשים, תאוות ניאוף, סקס, מיניות, היאחזות רגשית
... החוויות החזקות ביותר שאדם יכול לחוות. המשיכה נוצרת כאשר אדם נעול על צורת דבר מסוים, כמו דימוי או מבנה חיצוני, והצורה הזו הופכת למחויבת עבורו. הוא מציין כי כאשר ילד קטן נולד, הוא לא מבין את עקרון ההעדפות המיניות, אך ככל שהוא גדל, הוא מגבש תודעה של אני רוצה את זה. המשמעות היא שהוא לוקח צורה אפשרית והופך אותה ... החוויות החזקות ביותר שאדם יכול לחוות. הוא מסביר כי המשיכה נוצרת כאשר אדם נעול על צורת דבר מסוים - כמו דימוי או מבנה חיצוני - עד שהצורה הזו הופכת למחויבת עבורו. הילד הקטן לא מבין את עקרון ההעדפות המיניות, אך ככל שהוא גדל הוא מגבש תודעה של אני רוצה את זה, ומחויב לפתח העדפות חזקות כלפי דברים מסוימים, בין אם מדובר במראה ... מה זאת אומרת מאוד חזקה? כי אתה כאילו נעול על הצורה, הצורה צריכה להיות מחויב אתה לוקח צורה והצורה הופכת להיות אצלך מחויב כאילו מגדר אפשרי הפך למחויב. זאת אומרת ילד קטן נגיד נולד אומרים לו את מי אתה מעדיף? הוא אומר למה אני צריך להעדיף בשביל מה להעדיף, באיזה הקשר אבל כשהוא מבוגר הוא אומר אני רוצה את זה את זה אני ...
מה ההבדל בין גבר לאישה מה ההבדל בין חי למת למה אני רוצה אותה תאוותנות לעשות סקס אפשרות יצר מיני האמת האמיתית
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
PDD, מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים
... מיומנות חברתית, ייסורי מצפון, הפרעה נפשית, חינוך ילדים, טיפול בבעיה נפשית, הפרעה התפתחותית, מהו מצפון? מיומנויות תקשורת, אוטיזם, בעיות התנהגות בחברה, טיפול בילדים, אימון לילדים איך אפשר להבין ולטפל בילד עם הפרעה התפתחותית (PDD)? ההרצאה של אליעד מתמקדת בהבנת הטיפול בילדים הסובלים מהפרעות התפתחותיות שונות כמו PDD, ובעיקר בחוסר ההבנה של מבוגרים לגבי הסיבות להתנהגות של ילדים אלו. אליעד מחדד שהבעיה המרכזית בטיפול ובתקשורת עם הילד אינה נובעת מכך שהילד לא מסוגל להבין או להשתנות, אלא מהמבוגר עצמו, שלא באמת מבין את הילד. כדי להמחיש את הרעיון, אליעד נותן דוגמה של ילד שלוקח ביסלי שלא שייך לו. הוא מסביר שהילד לא מבין מדוע אסור לקחת משהו של מישהו אחר. המבוגר, לעומת זאת, תופס את זה כמחויב ולא כאפשרי, כלומר, הוא מבין בצורה אוטומטית שזה לא בסדר ולא יעלה בדעתו לקחת משהו של מישהו אחר. אבל הילד אינו מבין זאת, והוא עושה זאת כי הוא חושב רק על מה שמועיל לו או גורם לו הנאה, ואין לו תחושת אשמה או מצפון. מדוע המבוגר מתקשה להבין את התנהגות הילד? אליעד מסביר שהקושי של המבוגר נובע מכך שהוא בעצמו לא מבין את המנגנון הפנימי שמוביל אותו לפעול בצורה מסוימת. המבוגר רוצה לשנות את הילד מבלי להבין קודם את המניעים שלו עצמו. לדוגמה, כאשר הילד לוקח ביסלי שלא שלו, המבוגר כועס או נעלב, אך הוא לא שואל את עצמו מדוע זה מפריע לו. אליעד מציג שתי סיבות מרכזיות לכך שהמבוגר לא רוצה שהילד ייקח את הביסלי: סיבה תועלתנית - הוא לא רוצה שהילד ייתפס לא טוב בחברה, שיחשבו שהילד מתנהג לא בסדר. סיבה מצפונית - יש למבוגר תחושה פנימית שזה לא מוסרי לקחת משהו של מישהו אחר. הוא מוסיף שאם המבוגר בעצמו לא מבין למה קיימת בו התחושה המצפונית, איך הוא יכול לצפות מהילד להבין אותה? מהו בעצם מצפון, וכיצד הוא משפיע על התנהגות? אליעד מבהיר שמצפון הוא למעשה תחושה פנימית שגורמת לאדם להבדיל בין מה שנתפס אצלו כטוב או רע. המצפון מבוסס במידה רבה ... דבר מוחלט, אלא תוצר של תהליך חשיבתי וחינוכי שהאדם עובר. לדוגמה, אדם לא ייקח אוכל של מישהו אחר, לא רק כי זה לא מוסרי בעיניו, אלא גם כי זה יוצר אצלו תחושה שלילית. הילד לעומת זאת, עדיין לא פיתח את התחושה הזאת. כיצד לגרום לילד לפתח מצפון או שליטה עצמית? אליעד מסביר שכדי לגרום לילד להשתנות, יש ליצור אצלו תהליך פנימי של הבנה, ולא רק לתת לו הוראות או לכעוס עליו. אליעד אומר שאם המבוגר רוצה ללמד את הילד שליטה עצמית, הוא חייב להראות לו דוגמה אישית. למשל, אם הילד רואה שהמבוגר בעצמו לא מסוגל לדחות סיפוקים או שהוא מתעצבן במהירות כאשר משהו לא מסתדר לפי רצונו, הילד לומד שאין ערך אמיתי בשליטה עצמית. מנגד, אם המבוגר בעצמו מפגין התנהגות של שליטה עצמית ומראה לילד שיש ערכים חשובים יותר מאשר לספק כל רצון מידי, הילד יכול ללמוד מכך. לדוגמה, אם הילד מתעקש לקחת את הביסלי למרות שאסור, המבוגר לא יכול פשוט לכעוס עליו או לומר לו שאסור. הוא צריך להבין את השכל שמאחורי הרצון של הילד, את ההיגיון שמניע את הילד לקחת את הביסלי, ואז להראות ל
אימונים להסביר לילדים התנהגות אצל ילדים הנחות נפש טיפול בילד הפרעות התנהגות אצל ילדים חברות
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
14:50איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?
... עקיפה ותת - הכרתית באמצעות דוגמאות מחיי היום - יום, בלי שהאדם ירגיש שהמסר מכוון אליו במפורש. לדוגמה, אם רוצים לגרום לילד להרגיש צורך להיות עצמאי ויציב, אפשר לעסוק סביבו בשיחות על יציבות פיזית, כמו עציץ שצריך לעמוד יציב או כוס שעלולה ליפול. באופן זה הילד מפנים, בתת - מודע שלו, את חשיבות היציבות. חשוב להקפיד על מינון נכון, כי אם מדגישים יתר על המידה, האדם עלול לפתח התנגדות ולהעדיף ... של המחשבה מסייעת בכל תחומי החיים? אליעד מדגיש כי הבנה עמוקה של המנגנון המחשבתי מאפשרת ליישם אותה בכל התחומים: שכנוע, חינוך ילדים, ותקשורת בין - אישית. הוא מביא דוגמה מעשית של ילד המסרב לאכול ירקות, ומסביר שאם מבינים לעומק מדוע הילד מתנגד ואיך איזון נכון בין גישה רכה וקשוחה משפיע, ניתן להצליח במקום שטכניקות שטחיות עלולות להיכשל. אדם שמבין את השורש יכול בכל רגע ... במקום לומר למישהו במפורש תחשוב ככה וככה, משתמשים בדימויים ודוגמאות מהמציאות היומיומית. לדוגמה, אם רוצים לחזק אצל הילד את התחושה שהוא צריך להיות יציב ולא להסתמך יותר מדי על אחרים, מדברים איתו כל הזמן על עציץ שצריך לעמוד יציב, על בקבוק שכדאי להציב ... בתת - המודע שהיציבות טובה, ובסופו של דבר עשוי לאמץ את המסר לגבי עצמו. אולם חשוב לעשות זאת במינון נכון, כי אם מגזימים, הילד עלול לפתח התנגדות ולהעדיף דווקא את ההפך. דוגמה נוספת היא הרצון שמישהו יאהב אותנו בזכות כך שאנו מעניינים. אם רוצים לשכנע בחשיבות ... ההבנה השורשית בכל תחומי החיים? הגישה המעמיקה גורסת שהבנה יסודית של המבנה המחשבתי מאפשרת להשליך על כל תחום אחר - שכנוע, חינוך ילדים, תקשורת בינאישית ועוד. לדוגמה, כאשר ילד לא רוצה לאכול ירקות, אפשר להפעיל מגוון טכניקות, אך אם מבינים באמת מדוע הוא מתנגד ואיך ניתן לשלב את ההפך - מגלים את הדרך לאזן ... ואז אתה בזמן אמת יכול לתמרן, אתה יודע לתמרן בין הדברים. כי כל עצה שנותנים לאדם יש בה חיסרון, כל עצה יש בה חיסרון. נגיד שהילד לא רוצה לאכול ירקות, נניח, והבן אדם יבוא ויתן לך עצה. גם אם העצה נכונה יש בה חיסרון. זאת אומרת אם אתה תעשה אותה יותר מדי זה ישיג ... את המסר הזה בצורה עקיפה לתת מודע בלי שהוא ידע בכלל שהגעת לשם? בצורה שממש שאין לו מושג. לדוגמה, נגיד שאתה רוצה נגיד שהילד שלך יותר יסמוך על עצמו פחות יסמוך על אחרים, נניח ואתה לא רוצה להגיד לו את זה בצורה ישירה, נניח. אז אתה יכול סתם במשל, לעשות משל, ... מכניס לו למוח שהדבר צריך להיות מחויב ויציב. אז הוא אומר גם אני רוצה להיות מחויב. אני אתן דוגמה, נניח ואתה רוצה לגרום לילד שלך לחשוב שלסמוך על אחרים זה רע והוא צריך להתחיל לסמוך על עצמו, אתה לא רוצה נגיד להגיד לו את זה באופן אישי. אבל למישהו, אז אתה ...
יתרונות וחסרונות הרגשה מטפל ב nlp עומק יתרון או חיסרון אלוהים בחירה אין יש
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
הפרעות קשב וריכוז, ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
... ADHD, קושי להתרכז, בעיות ריכוז, איך להתרכז? הפרעות התנהגות אצל ילדים, אלימות אצל ילדים, ילדים אלימים, איך לחנך ילדים? חינוך ילדים, בעיות התנהגות של ילדים איך לשפר את יכולת הריכוז? בשיחה זו, נדונה השאלה כיצד לשפר את יכולת הריכוז, הן בהיבט האישי והן בהיבט החינוכי. אחד הנושאים המרכזיים היה איך להתמודד עם קושי בהתרכזות ... כי הוא לא חושב שהמטלה חשובה מספיק. קשר בין ריכוז לאלימות אצל ילדים נושא נוסף שנדון היה הקשר בין ריכוז לאלימות אצל ילדים. אם ילד מתקשה להתרכז, הוא עשוי להימנע מהמטלות שהוא לא מוצא בהן עניין, ובמצב כזה, ישנם ילדים שפונים להתנהגויות אלימות מתוך תחושת חוסר שליטה או עימות עם הסביבה. לדוגמה, אם ילד לא מצליח להתרכז בגלל שהוא לא מעוניין במטלה מסוימת, הוא עשוי להפגין אלימות בתגובה לסיטואציות שהוא לא שולט בהן. איך להתמודד עם אלימות וקשיים בהתנהגות? כחלק מהתמודדות עם אלימות וקשיים בהתנהגות אצל ילדים, אליעד מציין שלעיתים קרובות, הבעיה היא לא חוסר יכולת להתרכז, אלא חוסר גמישות או קבלה של המסגרת החינוכית והסביבה שבה הילד נמצא. אם הילד לא מוצא את הערך במטלה או בהוראות שנתנו לו, הוא יגיב בצורה של חוסר שיתוף פעולה או אלימות. התמודדות עם בעיה זו יכולה לכלול הבנת החשיבות של המטלה או הענקת אפשרויות בחירה לילד, כך שיתחייב לה שיתוף פעולה מתוך רצון אישי. לסיכום אליעד מסביר כי כל הקשיים בריכוז, אלימות והתנהגות בעייתית לא בהכרח מעידים על בעיה נפשית או פיזית, אלא לעיתים מדובר בחוסר עניין או חוסר משמעות שהילד או המבוגר מוצא במטלה. חשוב להבין את הקשר בין הריכוז לתחושת החשיבות של המטלה ולפעול לפי עקרון זה כדי לשפר את הריכוז ולמנוע אלימות או בעיות אחרות. כיצד לשפר את הריכוז? האם יש קשר בין ריכוז לאלימות? מה לעשות כשילד לא מתרכז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז אצל ילדים? כיצד להימנע מהתנהגות אלימה אצל ילדים? ...
עימות להתמודד עם בעיית ריכוז מחלת רוח חשיבה איך לחנך ילד הפרעה פסיכיאטרית בעיות קשב וריכוז קשב
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי איך לשפר את יעילות העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם? הסוגיה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד ניתן ... לא אבל אם נגיד אחר כך הוא שואל אותך ולמה אתה לא עושה תגיד לו תראה לא היה לי זמן לא הספקתי יש דברים אחרים שצריך לעשות. עכשיו מה שאמרתי פה זה נכון לדוגמה גם לנגיד ילד אתה רוצה לגרום לו לעשות משהו הוא אומר לך לא יכול, אוקי אתה מסכים איתי שככה וככה, כן, אז מה אתה מציע איך נעשה את זה אותו דבר ואם אתה אומר לו תעשה הוא אומר לא רוצה לעשות אתה אומר לו אוקי זאת המטרה בוא נסכים על המטרה, אתה מסכים איתי על המטרה איך אתה מציע לעשות את זה זה בצורה כזאת. ומה יקרה אצל ילד מה הילד יגיד נגיד שתגיד לו תסדר את החדר ואז הוא יגיד לך למה שאני אסדר, אי אפשר אין לי זמן לזה וזה אתה אומר לו אוקי טוב תקשיב צריך ככה וככה אתה מסכים איתי הוא יגיד לך כן, תגיד לו אז מה אתה מציע איך נעשה את זה הוא יגיד לך תסדר אתה נכון אבל זה מה שילד יגיד אז מה אומרים אז מה עושים אומרים לו אוקי אבל אתה חושב שזה הגיוני מדברים איתו ואתה חושב שזה הגיוני שאני אסדר בשבילך הוא אומר כן, אתה אומר לו ולמה שזה ...
תוצאות לשכנע תחושת כפייה ווינרים לבטא את עצמך תחושה של הצמצום הסברים לבטא
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ילד
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ילד, האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ילד, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, קואצ'ר, מאמן אישי לקריירה בנושא ילד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.5625 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 16:53:54 - wesi1