אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לשנות הרגליםשינוי הרגליםלמה הרגלים רעיםאיך להפסיק הרגליםהרגלים שלילייםהרגלים ישניםאיך להיגמל מהרגליםאיך לשנות הרגלים רעיםרוצה לשנות הרגליםהרגלים אוטומטייםליצור הרגליםהרגלים טוביםמה זה הרגליםאיך להיגמל מהרגלים רעיםאיך משנים הרגליםהרגלים בריאיםאיך להפסיק הרגלים רעיםאיך להיפטר מהרגליםהרגלים של אנשים מצליחניםהרגלים של אנשים מצליחיםלמה קשה לשנות הרגליםלבנות הרגליםאיך ליצור הרגלים חדשיםשינוי הרגלים בתת מודעאיך להתמיד בהרגליםאיך נוצרים הרגליםשינוי הרגלים רעיםשינוי של הרגליםחזרה להרגליםאיך להחליט לשנות הרגליםכיצד ניתן לשנות הרגליםאיך לאמץ הרגלים טוביםאיך לשנות הרגלים קשיםחזרה להרגלים ישניםיצירת הרגלים חדשיםאיך להתמודד עם הרגלים רעיםשינוי הרגלים לירידה במשקלאיך להשתחרר מהרגלים רעיםלמה לא לאמץ הרגלים טוביםאיך להיפטר מהרגלים רעיםהרגלים של אנשים מוצלחיםאיך לשנות הרגלים בקלותאיך עושים שינוי הרגליםלמה הרגלים טובים זה רעאיך לפתח הרגלים טוביםמה רע בהרגלים טוביםהרגלים לחיים טוביםשינוי הרגלים בחייםהרגלים של עשיריםאיך לשפר הרגלים🔍הצג עוד...
השכל של אלוהים, איך אלוהים חושב, השכל הגדול ביותר, תפישת מציאות אלוהית, שכל מושלם, שכל מעל השכל, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, הסיפור של אליעד כהן, ליקוטי מוהרן ח"א נג
49:00השכל של אלוהים, איך אלוהים חושב, השכל הגדול ביותר, תפישת מציאות אלוהית, שכל מושלם, שכל מעל השכל, 5 דברים שנבדל מדעו ממדענו, הסיפור של אליעד כהן, ליקוטי מוהרן ח"א נג
... מציין את הדרך בה אלוהים יודע את כל הידיעות יחד, למרות שהן נראות שונות זו מזו. מבחינה אנושית, אנחנו רגילים לתפוס כל ידיעה כפרט נפרד, אך מבחינת אלוהים, כל הידיעות מאוחדות בידיעה אחת. זהו רעיון שמתוארת כהשכל הנקנה, שבו ... שיש אפשרות כזו מכוונת את המחשבה. בתורה נג בליקוטי מוהרן מופיעים חמישה הבדלים בין השכל של האל לבין השכל הרגיל של האדם. מי שמתעמק בהם, עשוי לגלות שמדובר בראייה שבה הסתירות והפרדוקסים אינם מבטלים זה את זה. כשמתאמצים להבין ... את ריבוי הפרטים וגם את האחדות המוחלטת שלהם. בציטוט נאמר במדעו האחד, יודע ידיעות רבות, ואין ריבוי במדעו. במבט רגיל זו סתירה - או שיש הרבה ידיעות או שיש רק ידיעה אחת. אך הרעיון האלוהי, כפי שמוצג, משלב הרבה ... הדבר מאפשרותו. כלומר, גם אם האל יודע משהו בוודאות - הדבר עדיין אפשרי ולא בהכרח מחויב, מה שמנוגד לתפיסה הרגילה שלנו שלפיה ידיעה ודאית פירושה שהדבר מחויב. כאן משתמש רבי נחמן ברעיון שכאשר אומרים האל יודע, אפשר להחליף זאת ... בעת ובעונה אחת. מבינים מזה שאין מניעה שמשהו יהיה אפשרי למרות שהאל יודע אותו. הפרספקטיבה הזאת שוברת את הגבולות הרגילים של מושגים כמו מחויב, אפשרי, סיבה ותוצאה, לפני ואחרי. הכל מתערבב לעומק אחד. שימוש בפרדוקס כמפתח להבנה חדשה מודגש ... המציאות. כך נשברים הרבה מההבדלים המוכרים (למשל, בין מה שחייב לקרות למה שאפשרי בלבד). זו גישה שאיננה מובנת לשכל הרגיל, וכדי להבין אותה צריך לדחוק את השכל לקצה גבולו. הרעיון הוא שכאשר מגיעים לפרדוקסים כאלו ומנסים לפתור אותם בלוגיקה רגילה, הדבר בלתי אפשרי. מי שמשתמש בשכל עד הסוף, מגלה שההיגיון נשבר איפשהו. על פי הקבלה והחסידות, בנקודה הזו נמצאת ... היה קורה אילו ראיתי את הבעיה מנקודת המבט שאליה רומז רבי נחמן?, הוא עשוי להיכנס לחוויה שהיא מעבר לשכל הרגיל. לא בטוח שיוכל לתפוס את כל הפרדוקס, אבל עצם הכוונה לשם כבר משנה משהו בגישתו. כאשר המוח מתעמק עוד ... ושוב על הטקסטים, כגון ליקוטי מוהרן בתורה נג, כדי להעמיק בהם. כל קריאה עשויה להסיר שכבה נוספת של המחשבות הרגילות. בפעם הראשונה זה נשמע לא הגיוני, בשנייה מתחילים לתפוס משהו, בשלישית מהדהד משהו אחר, וכן הלאה. המעבר מתיאוריה מעניינת ... למוכר ולנסח: יש כאן בעיה. אך בהדרגה, כשמצליחים להחזיק קצת את התודעה של אין הבדל בין יש לאין, הדפוסים הרגילים מתערערים, והבעיה מאבדת חלק מכוחה. במקומות שבהם יש סתירה בין לא הגיוני להגיוני, בין אחד לרבים, בין אין - ... עדיף שאצא לעבודה או שאשאר בבית? הוא מרגיש לחץ, חשש, לא בטוח כיצד ההחלטה תשפיע על עתידו. מנקודת המבט הרגילה, יש כאן שתי אופציות מנוגדות, והאדם מחלק אותן לחיובי או שלילי. מי שמנסה להתבונן בדרך של אין הבדל בין ... לפני שיש הוויה, ואין הבדל אצלו בין בכוח לפועל או בין ודאי לאפשרי. אם מנסים להבין זאת בשכל אנושי רגיל, מתעוררות המון סתירות. אבל אם מבינים שהראייה האלוהית מבטלת את מושג הזמן, את מושג ההבדל בין יש לאין, ואת ... כמו יודע בוודאות אבל הדבר נשאר אפשרי או אין הבדל בין ריבוי לידיעה אחת משקפים חשיבה מעל ההיגיון האנושי הרגיל. זוהי נקודת מפגש עם אינסוף, עם חוסר גבול, ועם מצב שבו זמן ופוטנציאל אינם מוגדרים באותו אופן שאנו מכירים. ... התמודדות עם מצוקה אמיתית. כך הדמיון הופך למשהו מוחשי, והאמונה הראשונית הופכת להבנה (או חוויה) שאולי פורצת את הגבולות הרגילים של השכל. שילוב של חשיבה פרדוקסלית בפתרון בעיות הקשר בין דמיון לבין מציאות בעבודה פנימית תפיסת האין סוף והחלל ... זה רק אפשרי שזה יהיה ככה. אם אתה יודע משהו בוודאות, זה כבר מחויב, אז איך זה אפשרי? אם מתרגלים זאת לרמה הגבוהה יותר, אז במקום להגיד את המילה יודע, נחליף אותה למילה הוויה. בטקסט הזה רשומות התשובות שבאות ...
עתיד קיצוניות שכל מעל השכל למה אין לי מושג מצד האמת התעמקות קשיים מחויב לאפשרי
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
ללמוד לשכנע אנשים, ללמוד רטוריקה, ללמוד דיבייטינג, מיומנויות שכנוע, אומנות השכנוע, כישורי שכנוע, יכולת שכנוע, תגובות בפייסבוק, כושר שכנוע, איך לשכנע אנשים? פיתוח חשיבה יצירתית, לפתח את החשיבה
... לשפר את היכולת שלנו לחשוב יצירתית ולבחון מצבים מזוויות שונות. אליעד טוען שעלינו לא להסתפק בשכנוע של אחרים, אלא לתרגל את המחשבות שלנו ולנסות לשנות את עמדותינו האישיות, כלומר, ללמוד לא רק לשנות דעות של אחרים אלא גם את ... גבוהה. אחת מהבעיות המרכזיות היא לא להימנע מהשפעה על אחרים, אלא לדעת איך להשפיע עליהם בצורה חכמה. אליעד מציע שתרגלו את השכנוע על עצמכם - אתם צריכים לדעת לשכנע את עצמכם שמה שאתם חושבים הוא נכון, ואז אפשר להתמודד ... אנשים הוא איך בעצם עובדים עם המחשבות והדעות שלנו. אליעד מסביר את החשיבות של תרגול חשיבה יצירתית ובמיוחד את התרגיל של היפוכים, שבו כל אדם מתאמן על לשכנע את עצמו ואחרים בהפך ממה שהם חושבים. הצעד הראשון הוא להציב ... משנה איך זה יתקבל. התוצאה תהיה תמיד עימות מעניין שיכול לפתח את יכולת השכנוע והיצירתיות של האדם. באמצעות אותו תרגיל, אפשר לתרגל את החשיבה ההפוכה לא רק במקרים של דעות פוליטיות או ציבוריות אלא גם בהקשרים אישיים. לדוגמה, אדם עצוב יכול ... כל יום לקחת שלושה אנשים סתם אנשים, תבדוק מה הוא חושב, איך אני גורם לו לחשוב הפוך. זה בעצם לתרגל את השכל של ההיפוכים, לתרגל את ההיפוכים, סתם אנשים, סתם מחשבות, לקחת בן אדם תשכנע אותו לחשוב הפוך. עכשיו, פה יש, ודרך אגב אתה ... רמת קושי, כמה הוא בטוח שזה ככה. עכשיו מה תקבל בתמורה את זה שאתה, עכשיו, מה השכל שעומד מאחורי התרגיל הזה, השכל שאומר שאתה בעצם צריך להיות יותר יצירתי, צריך להיות יצירתי, צריך להיות מתוחכם, צריך לראות כל דבר ... מה אתה חושב? אתה, אתה. ש: מה זאת אומרת אני חושב. אליעד: מה אתה חושב על הרעיון הזה, על התרגיל הזה, מה אתה אומר עליו? ש: רעיון טוב, מה אני יכול להגיד על זה. אליעד: יפה, עכשיו אתה תשכנע ... לזה היפך? תשובה, תבדוק את ההגדרות, מה ההגדרה של לפתח את השכל, מה ההגדרה של טוב, מה ההגדרה של התרגיל והאם זה בהכרח אותו דבר. אם זה בהכרח אותו דבר אז אין לזה היפך אם זה לא אותו דבר ... רעיון לא רק לשכנע בן אדם לשנות את את דעתו להפך של מה שהוא חושב גם לשכנע בן אדם, תרגיל יותר קל, לשכנע בן אדם להסכים שמה שהוא חושב זה לא רק נכון, זה גם נכון. שימו לב יש ... אותו שמה שהוא אומר זה רק לדעתו ושזה לא מחויב שזה יהיה ככה לדוגמה. עכשיו, הדברים האלה זה בעצם לתרגל על מישהו אחר את מה שאתה בעצם רוצה לתרגל על עצמך כי בסופו של דבר המטרה היא שתהיה לך יכולת לשחק עם הכל, אם אתה יכול לשכנע מישהו ... משכנע אז הייתי חייבת לחשוב מה היה משכנע אותי. אליעד: אוקי הלאה, מה אתה רצית לשאול? ש: רציתי לשאול שבתרגילים האלו לפעמים יש תופעה, זאת גם תופעה שאני ראיתי שיש הטעיה, אני עושה היפוך אבל זה אני מותה לצד ... לקח שהדברים שאתה בטוח בהם שתצליח לראות עוד זוויות שלהם. איך עושים את זה, אז אני נתתי לך דוגמה לתרגיל, תקח אנשים שהם בטוחים בדברים ותשכנע אותם ההפך. למה, כי ככה זה מאלץ אותך להתמודד עם קונפליקטים, מה הוא ...
שיפור יכולות חשיבה לחשוב שאולי חכם אימון המוח איך לשפר את המוח ההגדרה של הטוב איך להשתגע תהליכים
אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
13:24אבחון הפרעות נפשיות והתנהגותיות, אבחון פסיכיאטרי, אוטיזם, סכיזופרניה פרנואידית, אבחון מחלות נפש קשות, אבחון הפרעה נפשית, טעויות בחינוך ילדים, להתייחס לילד כמו לאדם בוגר, לוותר לילד, הוא רק ילד, אבחון DSM, לקטלג מישהו
... כתירוץ לאי - מציאת פתרונות מעמיקים לבעיות האמיתיות שלו. האם ההתנהגות של אדם עם הפרעה נפשית שונה מהותית מאדם רגיל? לדברי אליעד כהן, לא קיימת שיטה שונה לטיפול באנשים עם הפרעות נפשיות בהשוואה לאנשים רגילים. לדוגמה, אדם שמאובחן כסכיזופרן וחושש מהרעילות של הוריו אינו שונה מאדם רגיל שמפחד מהרעלה - ההבדל הוא רק בעוצמת הפחד. הדרך להתמודד היא זהה לחלוטין - אותם חוקים ואותן נוסחאות תקפים ... שלושה טון נעשות באותה טכניקה בדיוק, ההבדל הוא רק בקושי. לכן הטענה שקשה יותר לחנך ילד אוטיסט לעומת ילד רגיל אינה מדויקת, שכן אנשים רבים מתקשים גם עם ילדים רגילים בגלל חוסר ידע כיצד ליישם את השיטה הנכונה. כיצד היחס העצמי דומה ליחס להפרעה נפשית? אליעד מסביר שהתפיסה של ... ממחבלים במידה מסוימת. ההבדל הוא בעוצמה. לכן, גם במקרה של סכיזופרניה, הפתרון אינו צריך להיות שונה בתכלית מהטיפול בפחדים רגילים, אלא רק בעוצמה ובמינון של השיטה. הקושי באכיפת הטיפול ישנה טענה שאדם עם הפרעה נפשית קשה יותר לאכוף עליו ... דורשות את אותה טכניקה - ההבדל הוא רק בקושי. אנשים עשויים לומר שיותר קשה לחנך ילד אוטיסט מאשר ילד רגיל, אך האמת היא שלעיתים הם מתקשים גם עם ילדים רגילים פשוט משום שהם לא יודעים ליישם את השיטה הנכונה. התוצאה הסופית המסקנה היא שלא הקטלוג הוא הבעיה, אלא הדרך ... כשאתה מקטלג מישהו אתה גם מתייחס אליו לא נכון. ולמה זה בדרך כלל ככה כי אם היית מתייחס אליו רגיל גם לא היית מקטלג אותו מראש אם באמת היית מתייחס אליו כמו בן אדם רגיל למה לך לקטלג אותו אני לדוגמה נגיד כשבא מישהו לטיפול והוא בא לספר לי שיש לו תעודת משוגע הוא ... חושב שההורים שלו נגדו בשני אחוז הוא חושב שההורים שלו נגדו באלפיים אחוז זה לא משנה זה בן אדם רגיל רגיל אותם חוקים אותן נוסחאות אותן שיטות סיכוי סיכון אותו דבר לא השתנה שום דבר, עכשיו אז בשביל מה לקטלג ... מה הוא עושה צועק באמצע הרחוב משתגע נניח סתם דוגמה, עכשיו מה האמת שלצורך העניין אם עכשיו בן אדם רגיל הוא היה הולך ברחוב מתחיל לצעוק עכשיו מה אתה עושה אז זה בן אדם שלא עומד בסטנדרטים החברתיים רק ... ש: לאנשים נכון. אליעד: עכשיו לא רק שיותר קשה לאכוף אותה על ילדים אוטיסטים אלא שאת גם בני אדם רגילים מבוגרים גם לא יודעת ליישם את זה סבבה זה לא באמת לומר שיותר קשה עם אוטיסטים את יכולה להגיד ... לא מדבר עליה עכשיו שאלה אני רק טוען שהתפיסה שאומרת הוא אוטיסט ולכן אמורים להתייחס אליו שונה מאשר לאדם רגיל היא שגויה ועכשיו נחזור עוד פעם לסיפור הילדים אותו דבר לגבי ילד אתה לא יכול לבקש. ש: אז כן ...
מתי להסיר אחריות הפרעות אישיות אמת אובייקטיבית איך לגדל ילדים שאלות בלי תשובה לגרום לילד פסיכיאטר איך לחנך
המפרקים בגוף האדם, מהם המפרקים? אילו מפרקים יש בגוף האדם? מפרק הקרסול, מפרק הברך, מפרק הירך, מפרק האגן, מפרק שורש כף היד, מפרק המרפק, מפרק הכתף, בית החזה, הבטן, השכמות, עמוד השדרה
4:32המפרקים בגוף האדם, מהם המפרקים? אילו מפרקים יש בגוף האדם? מפרק הקרסול, מפרק הברך, מפרק הירך, מפרק האגן, מפרק שורש כף היד, מפרק המרפק, מפרק הכתף, בית החזה, הבטן, השכמות, עמוד השדרה
... התנועות האפשריות בהם? ישנם מספר מפרקים מרכזיים בגוף האדם שחשובים במיוחד לתנועות היומיומיות שלנו: מפרק הקרסול: נמצא בשורש כף הרגל. מאפשר תנועות של הרגל למעלה, למטה, ימינה, שמאלה, אחורה וקדימה. מפרק הברך: מאפשר כפיפה ופשיטה של הרגל קדימה ואחורה. מפרק הירך ומפרק האגן: מאפשרים תנועות מורכבות יותר כמו סיבוב, הרמה והורדה של הרגל, קדימה ואחורה. מפרק הכתף: מפרק גמיש במיוחד, המאפשר תנועה רחבה מאוד - למעלה, למטה, קדימה, אחורה ולצדדים. מפרק המרפק: ... האדם שלא הזכרנו? מלבד המפרקים המרכזיים, קיימים בגוף עוד מפרקים קטנים רבים. לדוגמה: מפרקי האצבעות: קיימים באצבעות הידיים ובאצבעות הרגליים, מאפשרים תנועות עדינות של אחיזה ותמרון מדויק. מפרק הצוואר: מאפשר תנועה סיבובית והזזה של הראש לכל הכיוונים. מפרק הלסת: מאפשר תנועת לעיסה ודיבור. אמנם אנשים משתמשים לעיתים במפרק הלסת (באופן הומוריסטי, בתרגילי כושר כלומר, אכילה רבה), אך המפרקים הרלוונטיים לתרגילי כושר באופן משמעותי הם בעיקר המפרקים שהוזכרו קודם. באילו מפרקים אנחנו משתמשים בעיקר בתרגילי כושר ואימונים? המפרקים העיקריים שבהם מתמקדים בתרגילי כושר ואימונים הם: מפרק הקרסול (כמו תרגילי קפיצות, ריצה) מפרק הברך (כמו סקווטים) מפרק הירך והאגן (כמו הנפת רגליים ותרגילי מתיחות) מפרק שורש כף היד (כמו הרמת משקולות) מפרק המרפק (כמו כפיפות ידיים) מפרק הכתף (כמו הנפת ידיים הצידה ולמעלה) בית החזה והבטן (כמו כפיפות בטן, מתיחות וחיזוקים) השכמות והגב (כמו תרגילי משיכה ותרגילי גב) כל אלה הם המפרקים שמשמשים אותנו בכל מיני סוגים של אימוני כושר, תרגילי גמישות, חיזוק והגברת טווחי תנועה. לסיכום, למה חשוב להכיר את המפרקים בגוף? ההיכרות עם המפרקים השונים בגוף האדם היא ... מאחר והם אחראיים על התנועה והגמישות של הגוף שלנו. ככל שנבין יותר את אפשרויות התנועה במפרקים השונים, נוכל לבצע תרגילים בצורה נכונה יותר, להימנע מפציעות ולשפר את הביצועים שלנו באימונים. מהם המפרקים בגוף האדם? אילו תנועות מאפשר מפרק הכתף? ...
ביצוע גוף האדם משמעות מפרק תנועה רב מפרקית ביצועים תרגילים מורכבים תרגילי גמישות
זהירות בדרכים / בטיחות בדרכים - גם כשעוברים בירוק, צריך להסתכל לצדדים!
... אז עליו להתבונן לצדדים, ולראות שאין במקרה איזה רכב חולף, שבטעות ממשיך לנסוע בכביש ולא נותן זכות קדימה להולכי הרגל, למרות שיש להם אור ירוק לעבור את הכביש. כי כידוע, ישנם מקרים שבהם הולכי רגל נדרסו, תוך כדי שהם ... לאדם אור ירוק, שאומר שהוא אכן יכול לעשות את מה שהוא רוצה, גם אז אל לו לאדם לפעול מתוך הרגל, ואל לו לאדם להניח בטעות שאם האור ירוק אז הכל בסדר, אלא על האדם להתבונן היטב, גם כאשר יש לו אור ירוק וזכות קדימה. כי כל אותם הולכי הרגל שנדרסו כאשר הם עברו את מעבר החצייה באור ירוק, אם נתבונן היטב נראה, כי מהצד שלהם הסיבה שהם נדרסו ונפגעו בכביש, היא רק משום שהם פעלו מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות. כי כאשר יש לאדם אור ירוק, אז הוא רגיל לעבור בכביש. וכאשר היה לאותם הולכי רגל אור ירוק, הם פשוט נתנו לעצמם לעבור את הכביש מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות. ועל ידי זה נוצרה התאונה. כי כל אותם הולכי הרגל שנפגעו כאשר הם עברו בירוק, גם הם אילו הם היו במצב אחר שבו לא היה רמזור להולכי רגל, אלא ... היטב לראות שהם יכולים לעבור בבטחה את הכביש. אבל האור הירוק, הוא זה שגם להם לתרדמה תודעתית ולפעול מתוך הרגל. כי האור הירוק שמשמעותו היא שעכשיו יש להם זכות קדימה לעבור את הכביש, הוא גרם להם לא לבדוק את הכביש ולראות האם הוא פנוי או לא. ועל ידי זה שהם פעלו מתוך הרגל ולא מתוך התבוננות, על ידי זה הם נפגעו. וכאשר האדם עובר בכביש, הוא צריך להיות זהיר היטב היטב. כי ... אבל פתאום הגיע איזה נהג שיכור מרחוק, שנכנס בטעות באותם כלי הרכב שהם היו בסדר, והוא גרם לאותם הולכי הרגל למות בכביש. וזה למרות שהם עברו בירוק, ולמרות שכלי הרכב שהיו קרובים אליהם עצרו להם. והמשמעות של זה היא, ... פיה. אבל על האדם להבין, שגם כאשר יש לו אור ירוק, עדיין עליו להיות ערני תמיד ולא לפעול מתוך הרגל אלא מתוך התבוננות. דהיינו, גם כאשר האדם הולך בדרך שנראית לו כנכונה, עדיין עליו להתבונן היטב ולראות, שאין שום ... כאשר האדם חי את החיים שלו, עליו להשתדל להתייחס לכל רגע כאל רגע חדש. והאדם לא צריך לפעול מתוך הרגל, אלא לנסות לפעול מתוך התבוננות מתמדת. ועל האדם לשאול את עצמו תמיד, האם אני עושה ברגע הזה, את הדבר ... שיתכן שהן היו נכונות לאותו הרגע שבו התקבלה ההחלטה, אבל אחכ יש שינוי במצב. והאדם לא צריך לפעול מתוך הרגל, ולחשוב שאם הוא התחיל לעבור בירוק, אז הדרך בטוחה עבורו. כי לא כך הוא הדבר. ועל האדם לנסות להתבונן ... יותר של מה שהוא עושה. ונסכם ונאמר, שבחיים כמו בכביש, בכל רגע ורגע צריכים להיות ערניים. ובמקום לפעול מתוך הרגל, יש לפעול מתוך התבוננות מתמדת. ולנסות להסתכל, לא רק על התוצאה המיידית כרגע, אלא גם על ההשלכות הרחוקות יותר ...
רצון מה הוא רוצה תאונת שרשרת סיבה לשאול שאלות משוגע ודאות לקבל החלטות
אושר בקלות, אושר בפשיטות, קל להיות מאושר, הדרך המהירה אל האושר, נוסחה להיות מאושר, קשה להיות מאושר, דרך להיות מאושר, איך להיות מאושר? טיפים להיות מאושר, ללמוד להיות מאושר
9:26אושר בקלות, אושר בפשיטות, קל להיות מאושר, הדרך המהירה אל האושר, נוסחה להיות מאושר, קשה להיות מאושר, דרך להיות מאושר, איך להיות מאושר? טיפים להיות מאושר, ללמוד להיות מאושר
... היה קצר מאוד וברור: תקרא עשרה פרקי תהילים, תן פרוטה לצדקה ואל תחזור שוב על העבירה. אך האנשים, שהיו רגילים להשקיע מאמץ רב, התקשו לקבל את הפתרון הפשוט והיו סקפטיים מאוד לגביו. הם חשבו שרבי נחמן מרמה אותם או ... אדם יחליט לא להתאמץ כלל, כל הבעיות שלו ייפתרו מיד. אליעד מסביר שזה נשמע לאנשים לא הגיוני כלל, כי התרגלו לחשוב שהכל צריך להיות קשה ומסובך. לדבריו, כאשר האדם מפסיק לחלוטין להתאמץ, הוא גם מפסיק להבחין בהבדלים בין יש ... לעשות את זה. במקום לומר האוכל לא טעים לומר האוכל הזה כרגע לא מספיק טעים בעיניי. לדבריו, ככל שאדם מתרגל לדבר בצורה סובייקטיבית על דברים שליליים, כך המוח שלו יתרגל לראות את השליליות כזמנית ופחות מוחלטת, ובהדרגה תפחת תחושת הסבל. מצד שני, אליעד ממליץ על דיבור אובייקטיבי על דברים ... באופן סובייקטיבי. אליעד טוען כי התרגול הפשוט הזה מספיק לפתור את כל סוגי הבעיות, משום שבסופו של דבר, המוח מתרגל לראות בעיות כחוויות סובייקטיביות בלבד. כיצד גישתו של אליעד כהן מתקשרת לגישת רבי נחמן? אליעד כהן משווה בין הפתרון ... אך הקושי הוא באמונה של האנשים שאכן פתרון כה פשוט יכול להצליח. שני הרעיונות מדגישים את אותה נקודה: אנשים רגילים לחשוב שצריך להתאמץ מאוד כדי להשיג תוצאות רוחניות או נפשיות, אך למעשה ההצלחה טמונה דווקא באמונה שהפשטות עובדת. מה ... הדברים השליליים, הוא יכול גם להבין את המושג קללה באותה דרך. כוח האמונה וההשפעה שלו על התהליכים הנפשיים שינוי הרגלי חשיבה לשיפור תחושת הסיפוק בחיים הבדל בין מאמץ פיזי למאמץ מנטלי והשלכותיו השוואה בין גישת רבי נחמן לגישות נוספות ... ותשובה: מה המשמעות של לא להתאמץ בכלל? שאלה: מהי הכוונה בלא להתאמץ בכלל? תשובה: המשמעות היא להפסיק לגמרי את ההרגל לבדוק בכל רגע מה אני רוצה ולהתאמץ כדי למלא את הרצון. במקום זאת, פשוט לא לטרוח להבדיל אם יש ... מכיר, ובמקום האוכל לא טעים לומר האוכל הזה לא מספיק טעים בעיניי כרגע. כל הגישות הללו מובילות את המוח להתרגל לראות שההגדרות השליליות הן נזילות ותלויות בהסתכלות סובייקטיבית. דרך הפעולה הזאת, על פי ההסבר, מביאה בהמשך לשינוי בתפיסת המציאות ... בצורה סובייקטיבית, אפשר ליישם זאת גם על מושגים שליליים דוגמת קללות. כוח האמונה וההשפעה שלו על התהליכים הנפשיים שינוי הרגלי חשיבה לשיפור תחושת הסיפוק בחיים הבדל בין מאמץ פיזי למאמץ מנטלי והשלכותיו השוואה בין גישת רבי נחמן לגישות נוספות ... לא משנה מה רע. ש: זה מליקוטי מוהרן? אליעד: לא זאת עצה שאני מציע לך, עכשיו למה אני מסביר שהתרגיל הזה בסופו של דבר יביא אותך למצב שגם החיסרון של היש והאין גם זה תגיד שזה רק בעייני כרגע ... טעים למה אתה אומר הוא לא טעים תגיד הוא לא מספיק טעים כרגע בעיניי הדבר הפשוט הזה אם אתה מתרגל אותו נפתר לך כל הבעיות בחיים מכל הסוגים מכל ההקשרים. אלא מה שהאנשים מזלזלים אומרים עזוב זה נראה לי ... את זה נפתר לו כל הבעיות למרות שזה פתרון פשוט מי שיעשה את זה יעבוד לו, למה כי המוח יתרגל אני מסביר למה כי המוח יתרגל לראות בעיות כסובייקטיביות עד שאתה תגיד למצב שאפילו ההפרדה בין יש לאין תגיד אני כרגע חושב שיש הבדל אבל ...
אליעד כהן סיבה בצורה סובייקטיבית תהילים להבין את השאלה אין יש אולי הכל טוב להאמין
ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
10:08ענישה נכונה, חינוך ילדים, איך להעניש ילדים? ענישה מקלה, ענישה מחמירה, סוגים של עונש, עונש רע, עונש טוב, איך לחנך ילדים? בעיות בחינוך ילדים, עונשים לילדים, הצבת גבולות לילדים
... המעשה כדי שהילד יקשר בין המעשה השלילי לעונש. אך גם כאן אליעד כהן מציג את הצד השני: אם הילד מתרגל לכך שעונש בא רק מיד לאחר המעשה, הוא עלול לחשוב שאם לא הענישו אותו מיד, הוא יכול לעשות כל ... להתאים את המציאות לילד כדי שלא יסבול. מצד אחד, כאשר ההורה תמיד מתאים את המציאות לרצונו של הילד, הילד מתרגל לא להתמודד עם קשיים. מצד שני, אם תמיד יכריחו את הילד להסתגל למציאות, הוא עלול לאבד את היכולת לפתח ... מעיל, ההורה לעיתים ממהר לעשות הכל כדי שירגיש נוח, כדי שלא יסבול, כדי לרצות את הילד. אבל כאשר ילד מתרגל שכל הזמן מתאים לו את המציאות, הוא לא לומד להתמודד עם מצבים קשים. מנגד, אם כל הזמן מנסים לכפות ... מול עתידי שאלה: מדוע יש כאלו שאומרים החלטת להעניש? אל תעניש מיד? תשובה: ההיגיון מאחורי זה הוא שלא צריך להרגיל את הילד שעונש בא רק מיד. אם הילד מבין שעונש מופיע בהפרש זמן, הוא נשאר דרוך יותר ומבין שהתנהגות ... תעניש מיד אתה גורם לו לחשוב שאם זה לא מיד עכשיו הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה אתה צריך להרגיל אותו שהענישה זה גם בזמן רחוק יותר כדי שידע שגם אם הוא לא חוטף את העונש עכשיו הוא יחטוף ... אז אתה מנסה לשנות את המציאות להתאים אותה למציאות של הילד אבל אז מה אתה עושה אבל אז אתה מרגיל את הילד שכל הזמן המציאות צריכה להיות כרצונו ואז מה תעשה ביום שלא תוכל לגרום למציאות להיות כרצונו. מה ... הילד שלהם ושמה אין להם כל כך סבלנות אליו ויגידו לו זה החוקים והוא לא ידע מה לעשות כי רגיל שהמציאות צריכה להיות כרצונו והוא לא יודע להרגיל את רצונו לרצון המציאות ולכן מה שאני מנסה להגיד זה שלפעמים כשהילד אומר אני לא רוצה את זה אז ... כי הוא מתעקש על משהו ויותר קל לתת לו את מה שהוא רוצה מאשר לחפור לו מצד שני אתה מרגיל אותו לקבל את מה שהוא רוצה ואז זה הרבה יותר קשה בטווח הארוך אם תרגיל אותו להסתפק במה שיש לו לטווח הארוך זה יהיה יותר קל וצריך את שני הצדדים כי אם תרגיל אותו רק להסתגל הוא גם יצא נכה נפשית כי הוא לא ידע לעשות כלום ואם תרגיל אותו רק להילחם הוא גם כן יפגע כי הוא לא ידע לוותר, בקיצור צריך גם וגם. ש: ואם הוא ...
איך להחליט גישות טווח קצר איך להרגיע עונש מוות יעילות הפוך על הפוך שונאת את עצמי
תורת ההפכים, התמודדות עם קשיים, לעשות כפי יכולתך, איך למצוא את ההפך? את לתרגל היפוכים, איך להיצמד לאמת? איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? איך למצוא את האמת? קשיים ומניעות
תורת ההפכים, התמודדות עם קשיים, לעשות כפי יכולתך, איך למצוא את ההפך? את לתרגל היפוכים, איך להיצמד לאמת? איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? איך למצוא את האמת? קשיים ומניעות
תורת ההפכים, התמודדות עם קשיים, לעשות כפי יכולתך, איך למצוא את ההפך? איך לתרגל היפוכים, איך להיצמד לאמת? איך להטיל ספק? איך להגיע לוודאות? איך למצוא את האמת? קשיים ומניעות איך אפשר לראות ... הסוף, אפילו ידחוף את עצמו אל הגדר, פתאום הוא יראה שיש כפתור שמאפשר לו לעבור לצד השני. כיצד אפשר לתרגל את ראיית ההפכים ביום - יום? אליעד מציע תרגול מעשי כדי לפתח את היכולת לראות הפכים. לדוגמה, הוא מציע ... שכלית והופך להיות פחות נחרץ ופחות נאחז באמיתות מוחלטות. האם ראיית ההפכים יכולה ליצור בלבול? אליעד מבהיר שכאשר אדם מתרגל לראות את ההפכים, הוא עשוי להגיע למצב של בלבול, שבו הוא לא יודע מה נכון ומה לא נכון. אבל ... מחשבה, וכך להגיע לאמת מוחלטת. איך למצוא את ההפך? התמודדות עם קשיים בדרך לאמת מה לעשות כשמרגישים תקועים? כיצד לתרגל הטלת ספק? איך להגיע לוודאות מוחלטת? ראיית ההפכים ביום - יום
להגיע לאמת מוחלטת המוח לפי רבי נחמן מברסלב התמודדות עם קשיים האמת האחת איך להיות פחות עקשנות מאיפה להתחיל
איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לגרום למישהו לשמוע לך? איך לגרום למישהו לעשות כרצונך? איך לשתול מחשבות? איך ליצור התניה מילולית? איך להשפיע על אנשים?
... לו להקשיב לך, בדברים שהוא לא רוצה / לא אוהב להקשיב לך. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מרגיל אותו לחשוב שהוא מקשיב לך, כאשר הוא עושה דברים שהוא היה עושה אותם, גם בלי להקשיב לך. לדוגמה, נניח ... המודע של האדם השני, גורם לו לחשוב, שהוא עשה את הפעולה, בגלל שאתה אמרת לו לעשות אותה. וכך הוא מתרגל להקשיב לך. בנוסף, נניח שמישהו רוצה ללכת לאכול. ונניח שהרצון שלו לאכול הוא 99%. דהיינו, שמבחינת הרצון שלו לאכול, ... המושפע, מנקודת המבט שלו, הוא הלך לאכול, גם כי אתה אמרת לו ללכת לאכול. ואז ממילא תת המודע שלו, מתרגל להקשיב לך. וכאן יש לשים לב לנקודה הבאה, והיא שאם תבקש ממישהו לעשות משהו שהוא בכל מקרה היה עושה אותו, ושהדבר הזה עושה לו טוב, ממילא הוא יאהב אותך יותר והוא יתרגל יותר להקשיב לך. אבל אם אתה אומר למישהו לעשות משהו, שהוא לא נהנה אלא אפילו סובל מלעשות אותו, במקרה ... התניה שאומרת, שכאשר הוא מקשיב לך, נהיה לו רע. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, שאומרת שאם אתה רוצה להרגיל מישהו להקשיב לך במשהו מסוים, באפשרותך לעשות זאת, על ידי מה שהסברתי קודם, בתוספת של זה שתנסה ליצור סיטואציית ... מהעבודה שלו, שהוא יקשיב לך לעשות פעולה שהוא לא אוהב לעשות אותה. במקרה כזה, העצה הכללית הקודמת אומרת, שפשוט תרגיל אותו להקשיב לך, בדברים שהוא היה עושה ממילא ובדברים שעושים לו טוב. והעצה הנוכחית אומרת, שתרגיל אותו להקשיב לך, בסיטואציה שתהיה כמה שיותר דומה לסיטואציה הרצויה. דהיינו, בכל פעם שהוא חוזר מהעבודה, בקש ממנו לדוגמה, ... שהוא היה עושה אותה ממילא / שמח לעשות אותה. ואז ממילא אצל האדם השני נוצרת התניה, שלא רק שהוא רגיל להקשיב לך, אלא שהוא רגיל להקשיב לך, כאשר הוא חוזר מהעבודה. או לדוגמה, נניח שברצונך להרגיל את הילד שלך להקשיב לך כאשר אתה מבקש ממנו ללכת להכין שיעורי בית. דהיינו, להקשיב לך כאשר אתה אומר ... שיותר למשפט המטרה, כגון לדוגמה לך תכין את המשחק שלך, או לך תכין X כלשהו. ואז המוח של השומע מתרגל, שכאשר הוא שומע ממך את המילים לך תכין, הוא מקשיב לך. או לדוגמה לך תסדר את החדר שלך. אז ... מהר או לך תסדר את X, בשביל סיבה Y שתעשה לך טוב. ואז ממילא המוח של המושפע, גורם לו להתרגל להקשיב לך, כאשר אתה אומר לו את המילים לך תסדר את X. ויש כאן עוד רמת מורכבות נוספת, והיא ... עוד יותר יאהב אותך. כי מדובר על פעולה, שהוא רוצה שיעודדו אותו לעשות אותה. ואז ממילא הוא עוד יותר מתרגל להקשיב לך. ואתה, כאשר אתה עושה פעולה, בגלל / אחרי שמישהו ביקש ממך לעשות אותה, שים לב כיצד זה ...
לגרום לאישה לגרום לה לעשות משהו המוח התניה מצד האמת יועץ מוח קושי
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת
תרגיל לפיתוח החשיבה, איך למצוא עניין בדברים? איך לפתח עניין? לזרוק את השכל, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, להיצמד לאמת, לפתח את החשיבה, היצמדות לאמת מהו תרגיל לפיתוח חשיבה ומציאת עניין בדברים? התרגיל לפיתוח החשיבה שמוצג בהרצאה נוגע ביכולת למצוא עניין בכל דבר על ידי פיתוח יכולת החשיבה וההיצמדות לאמת. כל אדם ... ונתחיל לשאול את עצמנו, מה הדרך האידיאלית לסדר את הפאזל, נוכל להבין את הדרך הסיבתית לכך. במקום לפעול מתוך הרגל, כאשר אנחנו מקשרים כל פעולה למטרה, אנחנו מפתחים את יכולת החשיבה שלנו ומבינים את משמעותה. כל פעולה שנעשית עם ...
התפתחות שכלית לאמן את השכל איך להיות יותר חכם הטלת ספק מודעות להסתכל בשכל איך למצוא עניין בכל דבר איך לשאול שאלות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הרגלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הרגלים, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הרגלים, איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך להתעניין בעוד דברים? ריבאונד זה טוב יעול עובדים בודהיזם טיבטי קיומה של הנשמה שליטה בפעילות לא לפחד להתחיל עם מישהי ברחוב חרדה משום דבר אהבה עצמית אמיתית האם יש לך ביטחון עצמי? למה אני חושב שלא אוהבים אותי? למה קשה לאהוב שוב? ניתוח נוסחה לאושר האם אפשר להיות מאושר בלי סקס? איך לא להיות אובססיבי בזוגיות? השפעת התמכרות לסרטי סקס כשלים בקבלת החלטות פחד לקבל החלטות איך מתמודדים עם ילד מעשן? איך להתמודד עם התנגדויות לקוח? להצליח באופן חלקי להצליח להדחיק לגרום למישהו להרגיש אשם איך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות? להגיב כשהילד מקלל לשכנע ילד לחשוב איך לשכנע את התת מודע? הנאות גשמיות הפרעה מחשבתית שעמום וסכיזופרניה התמכרות אובססיבית לאקס אקס נקמן איך בוחרים תרגיל לאימון כושר? חדר כושר למתחילים חופש הבחירה של אלוהים האם אלוהים יכול לצמצם את עצמו? מה קורה אחרי שמגיעים להארה? הגעת להארה למה לרצות להיות אלוהים? האם אפשר להיות אלוהים? לעשות כסף בלי תואר אקדמי עושר שלמות ומטרת החיים משמעות החיים של הדתיים הערכה עצמית חיובית ללמוד ליהנות רצון חופשי לעשות כרצונך בוחר מה לרצות אלוהים ובריאת העולם האם העולם תמיד היה קיים? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא יועץ פילוסופי, קאוצינג, אימון אישי למתבגרים בנושאי הרגלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6885 שניות - עכשיו 14_09_2025 השעה 03:08:22 - wesi1