בחירה חופשית - למה אין ויש בחירה חופשית זה אחד?...ולא בצורה אקראית? ובעצם מה שאני אומר, שהבחירה וההעדר בחירה, גם היא עצמה נבראה, זאת אומרת שמעל הבחירה ומעל החוסר בחירה, או החוסר סדר, או אקראיות ומעל כל ההגדרות האלו, יש דבר שהוא כללי יותר, שבו המחויב, והאפשרי, והבחירה והאין בחירה והמוכרח, והלא מוכרח, והרצון והאין רצון, והסיבה והאין סיבה, כי גם להגיד יש סיבה ואין סיבה זה מעצמו רק אפשרות. ויש דבר מחוייב, מעל הכל, שבו אין הבדל בין יש סיבה לאין סיבה, בין יש רצון או אין רצון וזה היה חומר למחשבה בנוגע...