... של חברה סלולארית ולקוח מגיע אליך לברר פרטים לגבי
האפשרות לעבור אליך, האם הגיוני שתשאל אותו, מה לא טוב לו בחברה הקיימת? למה הוא רוצה לעבור? מה הכי חשוב לו? או נניח ... שלא תמיד זה נכון. כי איתור צרכי הלקוח, הוא רק כלי ורק
אפשרות כדי לעזור לך לסגור עסקה. כי הלקוח רוכש, כי הוא חושב שהעסקה מתאימה לו. ואם תדע מה הצרכים של הלקוח, זה יאפשר ... את הלקוח שהעסקה מתאימה לו בהתאם לצרכים שלו. אבל זאת רק
אפשרות בלבד וזה לא הכרחי. ולא רק שזה לא הכרחי לעשות איתור צרכי לקוח, אלא שלפעמים איתור צרכי הלקוח, יכול לגרום לך ... ניתוח סיבתיות זה נקרא: האם הסיבה מחייבת את התוצאה. 3 -
אפשרות נוספת היא, שאין לך באמת פתרון לצורך של הלקוח. ואולי אתה בכלל אפילו יותר גרוע מהמתחרים שלך, בהיבט הספציפי ... את העובדות כמו שהן, לספר טיפה על המוצר שיש לך ועל
האפשרויות שיש לך. ועל היתרונות והחסרונות של כל אחת
מהאפשרויות שאתה יכול להציע ללקוח, במקום לעשות לו תחקיר על צרכי הלקוח בכלל ועל הכאב של הלקוח אצל המתחרים שלך בפרט. ... הגיע אליך. לסיכום: איתור צרכי לקוח, הוא רק שיטה ורק
אפשרות בלבד, שאפשרי לעשות מול הלקוח. ואפשרי גם לשאול או לא לשאול את הלקוח, למה הוא עוזב את המתחרים ומה הכאב שלו ... איתור צרכים. ולפעמים עדיף שתעשה איתור צרכים, רק בהתאם
לאפשרויות שאתה מציע ללקוח. האם אתה צריך את המוצר הגדול ב X או את המוצר הקטן ב Y, מתוך כל
האפשרויות שיש לך. או לדוגמה, האם אתה רוצה לשלם באשראי או בהעברה. תעשה איתור צרכים רק בקשר לזה וזהו. אבל בטוח נכון, ...