... חשיבת השפע, על פי אליעד, היא הדרך בה המוכר רואה את
האפשרויות למכירה בצורה רחבה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד בלבד, חשיבת השפע גורמת למוכר לראות את כל הלקוחות כלקוחות פוטנציאליים. גישה זו מעניקה ... עם הרבה יותר הזדמנויות. למעשה, כאשר המוכר מאמין שיש לו
אפשרות למכור בכל מקום ובכל זמן, הוא נשאר פתוח לאופציות רבות יותר ומאמין שהצלחה היא אפשרית. האם חשיבת יש תמיד מועילה? חשיבת יש יכולה להוביל להצלחה, ... משפיעה על מכירות? ההסבר על חשיבת יש עוסק בשיטה לחשוב שיש
אפשרות למכור לכל לקוח, ללא מגבלות. מדובר בגישה פסיכולוגית שבה המוכר מאמין שהוא יכול למכור לכל אחד, בכל מצב, ובכל זמן. אליעד מסביר כי ככל שמוכר מאמין יותר
באפשרות להצליח, כך יש לו סיכוי גבוה יותר לבצע את המכירה. אם המוכר שומר בראש את המחשבה שהוא יכול להצליח, הוא יצליח להתגבר על התנגדויות, ויסייע לו ... את הצורך לחשוב בצורה מאוזנת, כך שמוכר לא יפסול מראש את
האפשרות למכור. איך יש להימנע ממחשבות שליליות במכירה? אחת הסיבות העיקריות שהמכירה נכשלת היא כאשר המוכר חושב בצורה שלילית על עצמו ועל הלקוח. מחשבה של ... מכירות? אליעד מציין את חשיבת השפע, שהיא הגישה שלחשוב על
אפשרויות רבות להצלחה. במקום לראות מכירה כמאבק על לקוח אחד, חשיבת שפע מאפשרת למוכר לראות את
האפשרות למכור בכל מקום ובכל זמן. כשיש למוכר גישה כזו, הוא לא מרגיש שהוא תלוי במכירה אחת בלבד ויכול להתמקד בהצלחה על פני הרבה יותר
אפשרויות. החשיבה הזו מסייעת לשמור על מוטיבציה גבוהה ולעבוד עם הרבה יותר אופטימיות ופתיחות. האם חשיבת יש תמיד מועילה? למרות שמחשבה חיובית היא בדרך כלל ...