... לא בטוח שהמוצר לא מתאים לו, אלא שיש לו
ספק לגבי זה. וכאן צריך לשים לב, שאם מנסים לשכנע את הלקוח שהוא הלקוח טועה ושהמוכר צודק, אז זו משימה הרבה יותר קשה ושהיא עצמה ... תוביל לספק ולא לוודאות. ובכל מקרה,
הספק תמיד יקדם לוודאות. ומכך נובע ש, כאשר לקוח לא מסכים עם המוכר, על המוכר לנסות לשים לב לכך שהוא קודם כל מנסה לשכנע את הלקוח ... להבין שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק. כי
הספק של הלקוח שהוא עצמו צודק, קודם לוודאות של הלקוח שהמוכר צודק. ולכן על המוכר לשאול את עצמו, מה אני המוכר מנסה לשכנע את הלקוח? ... שאני המוכר צודק? או שאני המוכר מנסה לטעת
ספק בלב של הלקוח, שהוא לא בטוח שהוא עצמו צודק ושאולי הוא טועה. וכאשר המוכר לא ינסה להקדים את המאוחר, הוא בסיכוי יותר גבוה ... כי כנל, הרבה יותר קל לגרום למישהו להיות
בספק שהוא אולי טועה, יותר מאשר שהצד השני צודק. ...